Vapaa kuvaus

Yhden sielussa tuli on ikuinen
toinen jäästä sulattaa vain sen
joku täällä aina rakastaa
joku vain tahtoo unohtaa

Yksi liikkuu leijonan askelin
toiselle riittää pieni haavekin
joku leijuu keijujen suojissa
toinen tanssii susien kanssa

Aloituksia

37

Kommenttia

326

  1. Unessa mietin vauvalle nimeä

    Viime yönä näin unta, jossa minulla oli vaimo, ja olimme äskettäin muuttaneet yhteen. Seisoin yksin uudessa makuuhuonees
    Unien tulkinta
    3
    93
  2. muutin pois kotoa

    Olen aiemmin kertonut elämästäni syrjäytyneiden ja yksinäisten palstalla. Isälläni on peliriippuvuus. Kun asuin vanhempi
    Suku on pahin
    3
    86
  3. Unet silloin kauan sitten

    Olin iässä 10-13, kun näin usein tällaisia unia. Kävelin jossain julkisella paikalla, ja tajusin yhtä-äkkiä olevani alas
    Unien tulkinta
    4
    74
  4. muutto toiselle paikkakunnalle

    Muutin omilleni heinäkuun lopulla. Säästin rahat muutoon työmarkkinatuesta. Olen ollut kuntouttavassa työtoiminnassa 201
    Muuttaminen
    0
    70
  5. Kokemuksia kiusatuksi tulemisesta

    Varhaisimpia muistoja kiusaamisesta on päiväkotiajoilta. Kun olin lapsena päiväkodissa, minulle naureskeltiin, kun olin
    Kiusaaminen
    1
    68
  6. Unessa äiti kertoi olevansa aatelinen

    Näin viime yönä unta, jossa äitini kertoi olevansa aatelinen. Olin, että oho, kumma kun asiaa ei ole aiemmin maininnut.
    Unien tulkinta
    1
    63
  7. Yksinäisen miehen elämää

    Olen 29 vuotias mies, ja asun yksin. Olen kuntouttavassa työtoiminnassa maanantaista torstaihin. Herään aamusin klo 6, j
    Sinkut
    18
    62
  8. Kirjoitan blogiin jatkotarinaa

    Kun olin kahdeksannella luokalla, niin aloin kehittelemään mielessäni omaa mielikuvitusmaailmaa, jossa on kehittelemiäni
    Jatkonovellit
    0
    60
  9. Joulu tulee

    Viime vuonna ostin kaulimen, suomen muotosen muotin, ja kilon piparitaikinaa. Laitoin myös joulutorttuja, appelsiinin ja
    Yksinäisyys
    1
    55
  10. Tällainen minä olen

    Olen 24 vuotias mies. En ole seurustellut koskaan, en edes ollut treffeillä. Yhden yön juttujakaan en ole harrastellut.
    Ihannemies
    13
    55
  11. Keskosuus yksinäisyyden syynä?

    http://www.iltalehti.fi/raskausjalapset/2015020219132240_rb.shtml "Pediatrics-lehdessä julkaistun suomalaistutkimuksen
    Yksinäisyys
    1
    52
  12. Puhelinsoitto rannalla

    Olin rannalla kävelemässä, ja minulle tuli puhrlinsoitto. Veikkaukselta ilmoittivat, että olin voittanut eurojackpotissa
    Unien tulkinta
    2
    47
  13. Ankkuri vanhan sataman uimarannalla.

    Tietääkö joku ankkurin historiaa, joka sijaitsee vanhan sataman uimarannalla? Kävin yks päivä siinä rannalla, ja huomasi
    Pietarsaari
    0
    43
  14. Oksensin linja-autossa

    Näin viime yönä unta, jossa matkustin linja-autossa. Tuli huono olo, ja otin linja-auton lattialla olevasta laatikosta p
    Unien tulkinta
    0
    27
  15. Yksinäinen mies Pietarsaaresta.

    Olen 24 vuotias mies Pietarsaaresta. Löytyiskö muita yksinäisiä seuraksi?
    Yksinäisyys
    1
    25
  16. En ole ollut parisuhteessa

    En ole ollut parisuhteessa koskaan, en edes ollut treffeillä. Yhden yön juttujakaan en ole harrastellut. Enkä ole edes t
    Parisuhde
    11
    25
  17. Olen kuntouttavassa työtoiminnassa.

    Olen 24 vuotias mies, ja olen kuntouttavassa työtoiminnassa kierrätyskeskuksessa. Minulla on sopimus vuoden loppuun. Asu
    Työttömyysturva
    1
    22