Vapaa kuvaus

Musta on kutkuttavaa keskustella asioista, jotka on ihmisillä mielessä, mutta joista ei puhuta.. ;P

Aloituksia

68

Kommenttia

4279

1. Sopivan kokoinen syötäväksi. :)

Pakko se on itsekin huomenna käydä nautiskelemassa, syönnillä ei ole väliä.....vaikka aina se kuitenkin piristää, kun edes jotain saa.
  2. "Ehkä sinä pidät sitä sitten ylimielisyytenä, ettei toinen heittäydy jalkoihisi."

Se ei kuulu minuun, mutta vastapallona voisin heittää saman kysymyksen takaisin, enkö vain?

"Olet nyt selkeästi loukkaantunut, ja ilmeisesti olen jotenkin sotkenut yhden miehen showsi palstan kuninkaana. Pyydän tätä nöyrästi anteeksi."

Ei tarvitse "draamailla", enkä ole anteeksi pyyntöä vailla, ainoastaan pyyteetön anteeksi pyyntö on aitoa, loppu on jotain ihan muuta.

Edelleen alunperin puutuin vain ja ainoastaan alla olevaan tekstiin, sekä siihen kenelle sen viittasit...

"Mutta nyt kyse oli lähinnä asiatekstistä, mistä kirjoittaminen on hyödytöntä, jos ei osaa selittää asiaansa ymmärrettävästi tai ilmaisussa on loogisia ristiriitaisuuksia."

Johon vastasin seuraavaa...

"DAA, palstallako kokoajan käsitellään asiatekstiä, missä ulottuvuudessa olet????"

Nyt tällä hetkellä kiertelet itse asiaa, kuin kissa saalinsa ympärillä ja leikittelet sillä, eli asia mistä kaikki sai alkuunsa alkaa paisua ihan muuksi mitä se oli, jos et tätä näe, niin sinulla on ongelma, ei minulla, jos emme ole samalla "aaltopituudella", niin meidän on turha jatkaa, koska näyttää siltä, että haluat syystä tai toisesta vain leikkiä leikkiä mihin en aio ryhtyä.

Meissä on samoja asioita, tunnistan sinut, mutta myös hieman erillaisuutta....esim. sosiaalisuus, tästä meillä onkin ollut juttua jossain vaiheessa, joten lähestymistapamme ihmisiin on ymmärrettävästi erillainen.

Minä en alista ketään, vaan annan kaikkien kukkien kukkia, toivottavasti itse pystyt samaan.

Joko ymmärsit minua tai sitten et, mutta en pidä myöskään siitä, että erillaiset mielipiteet, persoonat yms. yritetään polkea alas tai heidän tapaansa ilmaista asioita yritetään ali arvioida, sosiaalisuus ja sosiaalinen kanssakäyminen erillaisten yksilöiden kanssa onnistuu, jos sen vain osaa.

Toivon sinulle kuitenkin kaikkea hyvää, enkä ole pahoittanut mieltäni tästä asiasta, joten ei pelkoa siitä, annan kaikkien kukkien kukkia ja sinäkin olet yksi niistä, kyllä sinusta huomaa, että olet myös itse harvinaisuus muiden kaltaistesi joukossa, osa samaa, osa erillaista, riippuen ihan aineksien suhteista keitoksessa.

En osallistu enää keskusteluun tämän asian puitteissa, koska molemmat tiedämme, että sen tarkoitus olisi jotain aivan muuta, kuin itse asia.

Hyvää illan jatkoa sinulle ja parempia kohtaamisia! :)
  3. "Olen ehkä liian herkkä nainen" ;)

Jos oikeasti olet, jätät nuo hommat heti ja alat arvostamaan ja vaalimaan herkkyyttäsi, ei voi olla liian herkkä, se on tietynlaisten ihmisten alistamiskeino herkkiä ihmisiä kohtaan, herkkyys on synnynnäinen piirre, se ei ole mikään mielisairaus tai vastaava, se on ollut sinussa siitä asti kun synnyit, eli se on osa sinua.

Niin kauan kun et osaa sitä arvostaa ja olla sinut asian kanssa tulet voimaan pahoin, tutki asiaa hieman ja sen jälkeen tee tarvittavat muutokset elämääsi, erityisherkkä ihminen voi jaksaa vaikka 15 vuotta "huonoa" elämää, jos ei tunnista itseään, mutta jossain vaiheessa tulee "seinä" eteen, ennemmin tai myöhemmin.

"Eli harkinnas on kyl ollu kakkosmies."

""Mä saan halutessani sen kundin elämän niin palasiksi kaikilla elämän osa-alueilla ettei mitään rajaa. En sais olla vihanen."

Tämä kertoo taas ihan toista, ei näin, jos olet oikeasti erityisherkkä satutat vain itseäsi ja pahasti....

Nyt taitaa olla sellainen tilanne, ettet ole ihan "sinut" itsesi kanssa, mutta jos olet sitä mitä sanoin, niin luultavasti sinun vaistosi/intuitiosi on oikeassa, ainakin siinä mielessä, ettei teillä kahdella ole tarvittavaa sidettä toistenne välissä, voitte olla liian erillaisia, mutta vain sinä voit löytää itsestäsi oikean vastauksen, eli et voi suoraan ottaa edes minulta vastausta, koska se ei välttämättä ole oikea vastaus, en ole ollut kärpäsenä katossa, joten en voi tietää kokonaiskuvaa....

Teidän kahden on nyt vain puhuttava toistenne kanssa,ilman vihaa/katkeruutta, tai ainakin pyrittävä siihen ja tehtävä päätöksenne, suhteessa ei voi toinen kärsiä ja toinen nauttia, vaan molempien pitäisi olla tukenaan toisilleen, niin hyvässä, kuin pahassa, tämä tosin on aidosti ja rehellisesti todella harvinaista, mutta näin ajattelen, jos ette ole tiimi, niin silloin ei ole myöskään suhdetta.

Muista, että viha/katkeruus vievät voimia, joten sinulla on opittavaa vielä, ei tarvitse alistua, mutta ei myöskään alistaa.

Tsemppiä sinulle, jos olet sitä mitä sanoit ja onnea matkallesi kohti uutta sinua! :)
  4. "Ite oon uskollista sorttia mut mulle on kerrottu et se on ihan normaalia et ihmiset panee ristiin rastiin."

Daa...miksi et uskalla olla oma itsesi, ihan kokonaisena, olisit paljon "arvokkaampi"/"arvostetumpi", kuin nyt tällä hetkellä.

Suosittelisin sinulle omaa aikaa ja rauhaa tutkia itseäsi, mitä sinä oikeasti olet ja mitä sinä oikeasti haluat, älä alistu muiden ns. normaalien painostukseen ja ajatusmaailmaan, olet yksilö, et sitä mitä kaikki muut, jos tähän pystyt, niin olet jo paljon enemmän, kuin tällä hetkellä, koska ihmisen täytyy olla todella vahva luonteinen voidaakseen olla oma itsensä, heikot sortuvat massamanipulaatioon/painostukseen, vahvat eivät.

Tsemppiä yritykseen, jos joskus tulevaisuudessa tajuat mitä tarkoitin....