Vapaa kuvaus

Musta on kutkuttavaa keskustella asioista, jotka on ihmisillä mielessä, mutta joista ei puhuta.. ;P

Aloituksia

68

Kommenttia

4279

1. .....viestiyhteyksissä näyttää olevan häiriötä tai sitten ilmaisin itseäni TAAS kerran epäselvästi... ;D

Kyllä ne tajuu, ketkä tajuu ja ketkä eivät tajua, niin he ovat sitten vain erillaisia, kun kuitenkin ollaan yksilöitä, niin ei voi olettaa, että kaikki ajattelisivat/tuntisivat/toimisivat samoin....eipä siinä sen kummenpaa ole...
  2. No et ollut ainakaan sen typerämpi kuin minä......minähän sinua kiusisin ja härnäsin ensin - olisinhan minä voinut esittää asiani toisinkin, mutta en näin tehnyt, niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan....et pahoittanut mieltäni tälläkään kertaa ja minä olen sinulle anteeksi pyynnön velkaa, kun kerran aiheutin sinulle tahattomasti mielipahaa, kun en osannut aavistaa miten asia vaikuttaa sinuun.

Olen pahoillani siitä ja pyydän anteeksi.....

Ymmärrän hyvinkin nuo tunteet ja ajatukset, jotka elämän karikot/jäävuoret aiheuttavat,........siipiänsä kun ruhjoo tai polttaa, niin kyllä siitä aina arvet jää, vaikka saisi siipensä taas lento kuntoon, niin jäljet jää....- tästä asiasta voisi puhua pitkäänkin, mutta ne ketkä ymmärtävät, niin he ymmärtävät ja myös tuntevat.

Kipu helpottaa, mutta ei koskaan välttämättä täysin katoa ja jotkut asiat voivat laukaista vahvojakin tuntemuksia, mutta niiden kanssa pitää oppia elämään ja käsitellä asioita rauhassa kun näin käy, eikä yrittää padota niitä sisälleen, silloin voi satuttaa itseään vielä pahemmin......kyyneleet eivät ole merkki heikkoudesta, vaan tunteista ja mitä ihminen on ilman tunteita? - Itselleen pitää olla armollinen.......

Jokaisella on omat jutut millä saa olon helpottamaan.......

Nyt mietit kaikkia pieniäkin asioita, mitkä sulla on hyvin, kun huonot jututkin voisi olla monesti vielä huonommin.....liikut, puuhastelet mukavia juttuja tai vaikka vaan käperryt viltin sisään, laitat simmut kiinni ja mietit mukavia asioita tai sitten vain lepäät, jos siltä tuntuu....

Hieman voi teksti kärsiä, sekä ajatukset seilailla, kun ei tullut nukuttua montaa tuntia........katsotaan josko pärjäis ilman päikkäreitä, niin ei tarvitse "pelätä", ettei saa illalla unen päästä kiinni... =)

Taidampa siivoilla tänään, siinä ei tarvii pään olla ihan täysin mukana......taitaa olla parasta tekemistä tälläiseen päivään ja siivouksen tarvetta kyllä on, eli ei tarvitse ihan vaan näytin vuoksi siivoilla..... =D

Jaksoittehan te puuhastella vaikka mitä....... =)

Toivottavasti edes hieman hymyilyttää.....Niih, Hymyilyttääks?! =)

.......katsellaan tuleeko kauheasti palstailtua tänään, kun on väsy olo....

Hyvää päivänjatkoa ja muistakin hymyillä edes hieman......... mää ainakin hymyilen...=)
  3. =DDD
  4. Mistä jäi uupumaan?......joskus intin jälkeen kun jossain tarkastuksessa testattiin itseltä 3d näköä yms. niin tulokset olivat kuulemma sitä tasoa, että niiden puolesta olisi helposti päässyt.....en tiedä miksi lääkäri sen mainitsi, mutta on vaan jäänyt mieleen....