ihan vaan jorinaa

aimäävai78

Vasta yksinäiseksi jäänyt 36v nainen etsisi juttuseuraa..

34

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mistä haluaisit jutella? Oletko yksinhuoltaja?

• aimäävai78

Kaikenlaista. Lapsia on. Onko se ongelma?

• siksi.olet.täällä
        aimäävai78 kirjoitti:

Se on ongelma ja myös ennalta-arvattava asia koska markkina-arvosi on jo mennyttä niin iän, ulkonäön kuin yksinhuoltajuuden osalta.

• aimäävai78
        siksi.olet.täällä kirjoitti:

Se on ongelma ja myös ennalta-arvattava asia koska markkina-arvosi on jo mennyttä niin iän, ulkonäön kuin yksinhuoltajuuden osalta.

:D okei

• aimäävai78 kirjoitti:

No tältä palstalta tuskin löytää koskaan mitään asiallista ja fiksua juttuseuraa. Mutta mun kanssa voi kyllä jutella ihan mistä tahansa:) Oon itse suvaitsevainen ja ymmärtäväinen sinkkumies, enkä turhaan tuomitse ihmisiä samalla tavalla kun kaikki muut tämän palstan miehet aina tekevät.

• no.coming.back

36 on kyllä liian vanha nainen juttuseuraksi..

• aimäävai78

Se on sun menetykses...

• JormaJulma

Annatko pillua? Ja toki olet yksinhuoltaja sitä ei tartte kysyä edes.

• pillu kyllä kelpaisi minullekkin :)

• aimäävai78

Varmsti annan jos ulkonäköseikat ok

• shocking.horror

Ja näin taas palstatotuus varmistettu, miehen ulkonäkö on ainut kriteeri.

• ATM-automaatti

Miten on ap:n ulkonäön kanssa?

Jos optimi kaiken ikäisten miesten silmissä on timmi 20-22v nainen, kuinka kaukana ollaan siitä?

• Ujoatm26v

Ei pitäisi ulkonäkö merkata noin paljon jos on lähemmäs 40v ja vielä yksinhuoltaja.

• 27cmpitkä

olen 27v pokamies utsjoelta minulla on tosi iso kulli 27cm pitkä 5.7cm paksu haluaisin panna sinua sllä jos sinä antaisit minulle pillua se olisi minunekakerta

• veikkaan, ettei tuu siihen kaatumaan. mistä oot?

• dont.do.it

Sami hei sä et voi olla noin epätoivoinen, älä edistä naisten hypergamiaa, 36v naisen tulisi tyytyä itseään vanhempiin miehiin.

• Naisasialooseri1

Tuon ikäiselle naiselle sopiva mies on 60v mies

• aimäävai78

Pohjois pohjanmaa

• panomies75

täällolis panomies vm-75 sama seutu ja juttuki luistaa. mistä haluat jutella?

• pussit_täynnä

Tarttis saara pillua.

• Voi Veljet.....toivottavasti AP on trolli.......mut toisaalta, ilmoittihan hän mitä etsii, eikä näyttäisi olevan hätää, joten turhaa olla luultavasti hänestä huolissaan.....Jatkakaa... ;P

• tavismies37

Ei ole lapset ongelma minulle. Nämä palstan ongelma nuoret ei lapsia siedä mutta minä haluan tutustua.

• Ujoatm26v

No mutta mulleppas on lapset ongelma. En voi sietää lapsia. En ainakaan toisen miehen siittämiä lapsia.

• tavisminäkin

Itselleni toisen miehen siittämät lapset on ylivoimainen este seurustelulle. Vahinko vain, että olen jo sen ikäinen, että ikäisilläni sinkkunaisilla alkaa olla järjestään lapsia, joten taidan elää loppuelämäni yksin.

• Naisasialooseri1

Voin tulla panemaan sinua jos olet poikkeuksellisen hyvin säilynyt ja osaat sängyssä kaikki temput, kokenut lutkahan sinä varmasti olet.

• aimäävai78

• KurppaNussimaton

Tässä sen taas näkee nämä kurpittelijat kun heti ollaan lähdössä panemaan -78 syntynyttä yyhoo kurppaa!! Jopa NAL !! Teidän onneksi on vielä tyhmiä ämmiä jotka on käytettävissänne hyväksi :)

• trolldete

Kyllä pojat trollin tuntee. Trollia sit ruokitaan ihan vaan että saadaan nauraa kurpparaivolle.

• Kilttiatm

Mies joka haluaa heti pillua on turha mies parisuhteeseen. Paitsi jos mies on kokematon kuten minä?

• YH-Alert

YYYYYYYYYYYYYYYYYYHHHHHHHHHHOOOOOOOOOOOOOOOO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
      YYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYHHHHHHHHHHOOOOOOOOOOO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Varokaa, äpärävaara!

YYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYHHHHHHHHHOOOOOOOOOOOOOO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• jamo27

hei olen 44v poikamies jyväskylästä haluaisin tutustua sinuun paremmin minulla on 28cm pitkä 5,8cm paksu kalu olisitko sinä saamaan sidä kunnolla mitä mieltä olet

• m-i-e-s

Varmaan kova paikka, että on jäänyt juuri yksinäiseksi. Ilmeisesti vertaistukiverkosto puuttuu ja mies saattoi lähteä toisen naisen matkaan tai ainakin oli jättäjänä. Piti varmaan tähän todistaa, että olen hullu niin kuin muutkin. Minulla on kristallipallo ja henget puhuvat edellä mainittuja asioita. =)

Veikkaan että on rankkaa jäädä yksinhuoltajaksi, vielä johonkin Pohjois-Pohjanmaalle, missä oman ikäiset ystävät ovat taruolentoja, sukulaiset toinen jalka haudassa ja useimmat sukulaiset ovat miehen puolelta ja hiukan omituisia, mutta onneksi heillekin saattaa olla mukavasti välimatkaa matkaa, vaikka ex-anoppi saattaakin vierailla kyllästymiseen asti.

Lapsi voi fyysisesti hyvin, mikä on positiivinen asia, sinä ehkä olet hiukan väsynyt, kun lapsi henkisesti oireilee erosta, saattaa olla lapsellekin kova paikka, kun ei tiedä minkälaisissa ihmissuhdekuvioissa on joutunut pyörimään. Lapset saattavat jäädä oireilemaan, vetäytyä suojakuplaan ja traumatisoitua.

Toivottavasti talven tulo ei häiritse, ilmeisesti iso asunto, mutta toivottavasti nykyaikainen, sillä metsää joutuisi menemään harventamaan ja hakkaamaan klappeja, jotta takkaan ja saunaan saisi polttopuita. Mitä itse on läpi ajellut, niin ei muistu kuvia mieleen kerrostalohelvetistä. =)

Koska palstalla on selkeästi lapset yliedustettuna, tarvitsee tokaista että minä en tule ikinä tarjoamaan parisuhdetta, enkä kullia, niin kuin monet edeltäjät, jotka taas omalla toiminnallaan todistavat monia seikkoja. Mikäli saatat aloittaa kommunikaation, tarvitsee huomauttaa että ilkikuriset lapset tarkoitusperineen saattaa lainailla nimimerkkiä. =) Mikäli alennun kirjoitamaan täällä, harvemmin alennun alle 5-riviä, eikä yksikään viesti ikinä sisällä edellä mainittuja asioita.

• TässäOlisParasEhdokas81

Tarjoillaaanko täällä ilmaseks pillua? Kannattaa pyytää edes klapien tekoa pillusta!!

• Ätmi_

Tulen pillu jonoon

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Asiakkaalle ei myyty energiajuomaa - tuomio tuli syrjinnästä

Vaikka oli ilmeisesti täysi-ikäinen. Tosin ei lapsiakaan saisi syrjiä, koska oppivat helposti itsekin syrjimään, jos koh
      Maailman menoa
      41
      3153
    2. Miksi aina pitää kilpailla parhaudesta?

Mua ärsyttää se, että kaikki kilpailut ja visailut keskittyvöt aina siihen, kuka on paras missäkin. Tänäkin aamuna tuli
      Sinkut
      70
      2509
    3. Pakkoruotsista luopumalla kymmenien miljoonien säästöt

Pakkoruotsin opiskelun kustannuksista ei ole juurikaan tehty kustannusselvityksiä, mutta joidenkin arvioiden mukaan siit
      Maailman menoa
      60
      2329
    4. Mitä muutoksia tekisit

kaivatullesi? Miten on? Muista olla REHELLINEN 📸
      Ikävä
      94
      2184
    5. Luterilaisen kirkon koko kastekaava on väärä

Uudessa testamentissa on kaksi täysin ristiriidassa olevaa kastekäskyä Matt 28:19 ja Ap. t. 2:38. Matteuksen evankeluimi
      Kaste
      41
      1954
    6. Kerro minulle

Miksi teit niinkuin teit? Miksi kielsit tunteesi minua kohtaan. Miksi et halunnut että tiedän oikeasti mitä tunnet. Etkö
      Ikävä
      66
      1595
    7. Seksuaalinen ahdistelu, naisten vähättely ja törkeä käytös naisia kohtaan kukkii rakennustyömailla

Tällainen lienee ihan tavallisista kaikilla "äijävaltaisilla" työpaikoilla. Kaikki miesvaltaiset alat eivät ole toksise
      Maailman menoa
      129
      1547
    8. Miten Yxäri iskettiin?

Voisin tässä unta odotellessani kertoa, miten mieheni lähestyi minua. Tunsimme entuudestaan. Hän kyseli minulta aina j
      Sinkut
      170
      1495
    9. Rakkaalle J miehelle.

Hitto mulla on sua ikävä. Haluisin heti nyt tulla sun syliin ja suudella sua.ja, ja ja... Hirveä ikävä.
      Ikävä
      89
      1475
    10. Kristinuskossa Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimessä

Jeesuksen kehoitus kastamiseksi Isän ja Pojan ja PH:n nimeen. Matt 28:19: "Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun
      Kaste
      378
      1435
    Aihe