Nainen on saanut salaiseen panosuhteeseen itseään huomattavasti tasokkamman miehen eli minut. Nainen myös tykkää vanhemmasta koska on minua lähes seitsemän vuotta nuorempi.
Minä saan helppoa pillua ja sitä kautta kultaakin kalliimpaa panokokemusta, jota tarvitaan kauniiden naisten saamiseen. Nainen myös kehuu ja ihailee ulkonäköäni ja ihanaa luonnettani ja on palvelualtis sekä nöyrä. Mitä nyt välillä valittaa jos en jaksa häntä panna mutta leppyy heti ja pyytelee anteeksi suuttumistaan.
Nainen on myös varattu mikä todistaa sen, että nainen joka on suhteessa tasoisensa miehen kanssa antaa heti pillua tilaisuuden tullen komeammalle miehelle, joten on täysin kiimavittunsa vietävissä.
Tuo myös todistaa sen, että ulkonäkö vaikuttaa koska ATM kaverini eivät tuolle naiselle kelvanneet vaikka ovat minua pidempiä.
MAT sekä palstajutut ovat totta!!
30
<50
Vastaukset
- 1212
"Tuo myös todistaa sen, että ulkonäkö vaikuttaa koska ATM kaverini eivät tuolle naiselle kelvanneet vaikka ovat minua pidempiä."
Mikä on pituutesi/naisten pituus? Tietyn pisteen jälkeen lisäpituudesta ei ole juuri hyötyä.- Naisasialooseri1
Oma pituuteni on 173cm ja nainen sanoi olevansa 159cm
- 1212
Naisasialooseri1 kirjoitti:
Oma pituuteni on 173cm ja nainen sanoi olevansa 159cm
Optimaalinen pituusero naisten mielestä on reippaat 20cm, joten tuo ei ole kaukana siitä. Veikkaan että jos nainen olisi esim. 172cm, niin tarvitsisit paljon kompensoivia ominaisuuksia päihittääksesi yli 185cm miehet.
Toki voisit onnistua siinä, olethan kunniakkaasti selvittänyt palstalaisille miten noustaan jännämieheksi. - AlimmantasonPanosuhde
Eihän niillä ole lähelläkään 20cm pituus eroa vaan vain 14cm eikä se riitä mihinkään normisti esim, 165cm nainen haluaa YLI 180 miehen aina! mutta toi nainen on kääpiö joten sillä ei ole varaa valita. Noin pieni on mittasuhteiltaan aina myö AT samoin kuin 173 mies on aina At koska noin pieni on lyhytkasvuinen ja persejalkainen.
- Naisasialooseri1
Ei ole, naaman komeus ratkaisee tason, ei pituus
- Hyvä.nal
Mistä lähtien mielenterveysongelmaiset miehet ovat olleet tasokkaita miehiä? :D
- Ex----------PUA
Jännämiehet ovat sellaisia.
- Ujoatm26v
Onko nalli sitten muka komea mies? Mitkä olikaan ne ohjeet kuinka noustaan jännämieheksi?
- Nbööjöböb
Ujoatm26v kirjoitti:
Onko nalli sitten muka komea mies? Mitkä olikaan ne ohjeet kuinka noustaan jännämieheksi?
Ei pelkkä komeus tee jännämiestä vaan karisma ja se et elää hetkessä. Ilman pitkän välin suunnitelmia.
- Haulikonpiippu.namia
Ex----------PUA kirjoitti:
Jännämiehet ovat sellaisia.
Jännämiehet mielenterveysongelmaisia vai mielenterveysongelmaiset jännämiehiä?
- Ujoatm26v
Haulikonpiippu.namia kirjoitti:
Jännämiehet mielenterveysongelmaisia vai mielenterveysongelmaiset jännämiehiä?
Olen itse mielenterveysongelmainen mutta en todellakaan ole jännämies vaan ihan täysin jännämiehen vastakohta. Ainiin, olen sentin pidempi kuin Naisasialooseri eli 174cm.
- Kattttja
173 cm :------D
- Naisasialooseri1
Oletko pidempi vai?
- Kattttja
super-atm kirjoitti:
Monenko miehen käyttämä olet?
Osui ja upposi! Shaming language ja henkilöhyökkäys!
Vai miten se oli.. Kattttja kirjoitti:
Vai miten se oli..Noinko vastataan kysymykseen? Miksi muutenkin aloitat omalta osaltasi keskustelun vittuilemalla?
- Kattttja
super-atm kirjoitti:
Noinko vastataan kysymykseen? Miksi muutenkin aloitat omalta osaltasi keskustelun vittuilemalla?
Ei vastata, mutta tuo tuntuu olevan se tapa jolla palstalla keskustellaan :-) en ole aloittanut omaa keskustelua ja vastauksena kysymykseesi: ei, en ole yhdenkään miehen käyttämä. Entä sinä?
- hernenokosssa
super-atm kirjoitti:
Noinko vastataan kysymykseen? Miksi muutenkin aloitat omalta osaltasi keskustelun vittuilemalla?
Miksi vedit herneen nenään jonkun tuntemattoman naisen(tai miehen) kommentista?
hernenokosssa kirjoitti:
Miksi vedit herneen nenään jonkun tuntemattoman naisen(tai miehen) kommentista?
Kuinka monta henkilöä sinä tunnet tältä palstalta? Ja miksi et itse osallistu keskusteluun?
Kattttja kirjoitti:
Ei vastata, mutta tuo tuntuu olevan se tapa jolla palstalla keskustellaan :-) en ole aloittanut omaa keskustelua ja vastauksena kysymykseesi: ei, en ole yhdenkään miehen käyttämä. Entä sinä?
"Ei vastata, mutta tuo tuntuu olevan se tapa jolla palstalla keskustellaan :-)"
Sinua ei ole kukaan velvoittanut keskustelemaan niin kuin muut. Jos joku lyö toisia ja vittuilee muille, niin oikeuttaako se sinut tekemään samalla tavalla? Ja perusteena sinulla on "kyllä mä saan tehdä näin koska muutkin".
"en ole aloittanut omaa keskustelua"
Periaatteessa olet, koska et vastannut aloittajan esittämään aloitukseen vaan aikasi kuluksi päätit vittuilla miehen pituudelle. Siis asialle, johon kukaan ei voi itse vaikuttaa.
"ja vastauksena kysymykseesi: ei, en ole yhdenkään miehen käyttämä. Entä sinä?"
En yhdenkään, onneksi. Mutta sinä valehtelet. Jokainen suomihuora on puhkinaitu.- anteeksssimutta
super-atm kirjoitti:
"Ei vastata, mutta tuo tuntuu olevan se tapa jolla palstalla keskustellaan :-)"
Sinua ei ole kukaan velvoittanut keskustelemaan niin kuin muut. Jos joku lyö toisia ja vittuilee muille, niin oikeuttaako se sinut tekemään samalla tavalla? Ja perusteena sinulla on "kyllä mä saan tehdä näin koska muutkin".
"en ole aloittanut omaa keskustelua"
Periaatteessa olet, koska et vastannut aloittajan esittämään aloitukseen vaan aikasi kuluksi päätit vittuilla miehen pituudelle. Siis asialle, johon kukaan ei voi itse vaikuttaa.
"ja vastauksena kysymykseesi: ei, en ole yhdenkään miehen käyttämä. Entä sinä?"
En yhdenkään, onneksi. Mutta sinä valehtelet. Jokainen suomihuora on puhkinaitu."Jokainen suomihuora on puhkinaitu.
Tässä asiassa olet väärässä. =) anteeksssimutta kirjoitti:
"Jokainen suomihuora on puhkinaitu.
Tässä asiassa olet väärässä. =)Ok. Kyllä suomihuorat vielä panemista kestää. Ei ne täysin puhki ole. Rajan yli tulee elintasopakolaisia tuhansittain. Kyllä ne jatkaa siitä mihin jännämiehet ovat päässeet.
- anteekssimutta
super-atm kirjoitti:
Ok. Kyllä suomihuorat vielä panemista kestää. Ei ne täysin puhki ole. Rajan yli tulee elintasopakolaisia tuhansittain. Kyllä ne jatkaa siitä mihin jännämiehet ovat päässeet.
Tästä turha enää jatkaa kun tiesit varmasti ihan hyvin mitä tarkotin, mutta tällä palstalle jos nainen kirjoittaa niin on automaattisesti joku jännämiehen huora tai "käytetty" tai mitä ihme sanoja käytettekin..
anteekssimutta kirjoitti:
Tästä turha enää jatkaa kun tiesit varmasti ihan hyvin mitä tarkotin, mutta tällä palstalle jos nainen kirjoittaa niin on automaattisesti joku jännämiehen huora tai "käytetty" tai mitä ihme sanoja käytettekin..
"Tästä turha enää jatkaa kun tiesit varmasti ihan hyvin mitä tarkotin,"
En tiennyt ;)
"mutta tällä palstalle jos nainen kirjoittaa niin on automaattisesti joku jännämiehen huora tai "käytetty" tai mitä ihme sanoja käytettekin.."
Ei palstalle kirjoittaminen tee naisesta huoraa tai käytettyä. Ihan eri tekojen perusteella huoraksi ja käytetyksi päädytään.- Ujoatm26v
Kattttja kirjoitti:
Vai miten se oli..Ite oot! Mitäs muuta kuin vittuilua tuo "173cm :---D" oli?
- Mies89Pirkanmaa
Ooks mun naapuri, lähdetkö treffeille?
- Mies89Pirkanmaa
Mies89Pirkanmaa kirjoitti:
Ooks mun naapuri, lähdetkö treffeille?
Tuo Katttja siis.
- 31561564
Onnea kultaakin kalliimmasta panokokemuksesta! Sinulla oli vissiin panokokemusta ennen tuota muijaa? Olisitko saanut tuon muijan jos olisit ollut täysin kokematon? Onko kokemattomuus tuolle naiselle täysi turn-off?
- atm30-poikuustallella
On totta että naidete nauttii jännämiehen kyrvästä samalla kun jännämies hakkaa naista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Asiakkaalle ei myyty energiajuomaa - tuomio tuli syrjinnästä
Vaikka oli ilmeisesti täysi-ikäinen. Tosin ei lapsiakaan saisi syrjiä, koska oppivat helposti itsekin syrjimään, jos koh413153Miksi aina pitää kilpailla parhaudesta?
Mua ärsyttää se, että kaikki kilpailut ja visailut keskittyvöt aina siihen, kuka on paras missäkin. Tänäkin aamuna tuli702509Pakkoruotsista luopumalla kymmenien miljoonien säästöt
Pakkoruotsin opiskelun kustannuksista ei ole juurikaan tehty kustannusselvityksiä, mutta joidenkin arvioiden mukaan siit602329- 942184
Luterilaisen kirkon koko kastekaava on väärä
Uudessa testamentissa on kaksi täysin ristiriidassa olevaa kastekäskyä Matt 28:19 ja Ap. t. 2:38. Matteuksen evankeluimi411954Kerro minulle
Miksi teit niinkuin teit? Miksi kielsit tunteesi minua kohtaan. Miksi et halunnut että tiedän oikeasti mitä tunnet. Etkö661595Seksuaalinen ahdistelu, naisten vähättely ja törkeä käytös naisia kohtaan kukkii rakennustyömailla
Tällainen lienee ihan tavallisista kaikilla "äijävaltaisilla" työpaikoilla. Kaikki miesvaltaiset alat eivät ole toksise1291547Miten Yxäri iskettiin?
Voisin tässä unta odotellessani kertoa, miten mieheni lähestyi minua. Tunsimme entuudestaan. Hän kyseli minulta aina j1701495Rakkaalle J miehelle.
Hitto mulla on sua ikävä. Haluisin heti nyt tulla sun syliin ja suudella sua.ja, ja ja... Hirveä ikävä.891475Kristinuskossa Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimessä
Jeesuksen kehoitus kastamiseksi Isän ja Pojan ja PH:n nimeen. Matt 28:19: "Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun3781435