MAT sekä palstajutut ovat totta!!

Naisasialooseri1

Nainen on saanut salaiseen panosuhteeseen itseään huomattavasti tasokkamman miehen eli minut. Nainen myös tykkää vanhemmasta koska on minua lähes seitsemän vuotta nuorempi.

Minä saan helppoa pillua ja sitä kautta kultaakin kalliimpaa panokokemusta, jota tarvitaan kauniiden naisten saamiseen. Nainen myös kehuu ja ihailee ulkonäköäni ja ihanaa luonnettani ja on palvelualtis sekä nöyrä. Mitä nyt välillä valittaa jos en jaksa häntä panna mutta leppyy heti ja pyytelee anteeksi suuttumistaan.

Nainen on myös varattu mikä todistaa sen, että nainen joka on suhteessa tasoisensa miehen kanssa antaa heti pillua tilaisuuden tullen komeammalle miehelle, joten on täysin kiimavittunsa vietävissä.

Tuo myös todistaa sen, että ulkonäkö vaikuttaa koska ATM kaverini eivät tuolle naiselle kelvanneet vaikka ovat minua pidempiä.

30

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 1212

"Tuo myös todistaa sen, että ulkonäkö vaikuttaa koska ATM kaverini eivät tuolle naiselle kelvanneet vaikka ovat minua pidempiä."

Mikä on pituutesi/naisten pituus? Tietyn pisteen jälkeen lisäpituudesta ei ole juuri hyötyä.

• Naisasialooseri1

Oma pituuteni on 173cm ja nainen sanoi olevansa 159cm

• 1212
        Naisasialooseri1 kirjoitti:

Oma pituuteni on 173cm ja nainen sanoi olevansa 159cm

Optimaalinen pituusero naisten mielestä on reippaat 20cm, joten tuo ei ole kaukana siitä. Veikkaan että jos nainen olisi esim. 172cm, niin tarvitsisit paljon kompensoivia ominaisuuksia päihittääksesi yli 185cm miehet.

Toki voisit onnistua siinä, olethan kunniakkaasti selvittänyt palstalaisille miten noustaan jännämieheksi.

• AlimmantasonPanosuhde

Eihän niillä ole lähelläkään 20cm pituus eroa vaan vain 14cm eikä se riitä mihinkään normisti esim, 165cm nainen haluaa YLI 180 miehen aina! mutta toi nainen on kääpiö joten sillä ei ole varaa valita. Noin pieni on mittasuhteiltaan aina myö AT samoin kuin 173 mies on aina At koska noin pieni on lyhytkasvuinen ja persejalkainen.

• Naisasialooseri1

Ei ole, naaman komeus ratkaisee tason, ei pituus

• Hyvä.nal

Mistä lähtien mielenterveysongelmaiset miehet ovat olleet tasokkaita miehiä? :D

• Ex----------PUA

Jännämiehet ovat sellaisia.

• Ex----------PUA kirjoitti:

=DDD

• Ujoatm26v

Onko nalli sitten muka komea mies? Mitkä olikaan ne ohjeet kuinka noustaan jännämieheksi?

• Nbööjöböb
        Ujoatm26v kirjoitti:

Onko nalli sitten muka komea mies? Mitkä olikaan ne ohjeet kuinka noustaan jännämieheksi?

Ei pelkkä komeus tee jännämiestä vaan karisma ja se et elää hetkessä. Ilman pitkän välin suunnitelmia.

• Haulikonpiippu.namia
        Ex----------PUA kirjoitti:

Jännämiehet mielenterveysongelmaisia vai mielenterveysongelmaiset jännämiehiä?

• Ujoatm26v
        Haulikonpiippu.namia kirjoitti:

Jännämiehet mielenterveysongelmaisia vai mielenterveysongelmaiset jännämiehiä?

Olen itse mielenterveysongelmainen mutta en todellakaan ole jännämies vaan ihan täysin jännämiehen vastakohta. Ainiin, olen sentin pidempi kuin Naisasialooseri eli 174cm.

• Kattttja

173 cm :------D

• Monenko miehen käyttämä olet?

• Naisasialooseri1

Oletko pidempi vai?

• Kattttja
        super-atm kirjoitti:

Monenko miehen käyttämä olet?

Osui ja upposi! Shaming language ja henkilöhyökkäys!

Vai miten se oli..

• Kattttja kirjoitti:

Vai miten se oli..

Noinko vastataan kysymykseen? Miksi muutenkin aloitat omalta osaltasi keskustelun vittuilemalla?

• Kattttja
        super-atm kirjoitti:

Noinko vastataan kysymykseen? Miksi muutenkin aloitat omalta osaltasi keskustelun vittuilemalla?

Ei vastata, mutta tuo tuntuu olevan se tapa jolla palstalla keskustellaan :-) en ole aloittanut omaa keskustelua ja vastauksena kysymykseesi: ei, en ole yhdenkään miehen käyttämä. Entä sinä?

• hernenokosssa
        super-atm kirjoitti:

Miksi vedit herneen nenään jonkun tuntemattoman naisen(tai miehen) kommentista?

• hernenokosssa kirjoitti:

Miksi vedit herneen nenään jonkun tuntemattoman naisen(tai miehen) kommentista?

Kuinka monta henkilöä sinä tunnet tältä palstalta? Ja miksi et itse osallistu keskusteluun?

• Kattttja kirjoitti:

Ei vastata, mutta tuo tuntuu olevan se tapa jolla palstalla keskustellaan :-) en ole aloittanut omaa keskustelua ja vastauksena kysymykseesi: ei, en ole yhdenkään miehen käyttämä. Entä sinä?

"Ei vastata, mutta tuo tuntuu olevan se tapa jolla palstalla keskustellaan :-)"

Sinua ei ole kukaan velvoittanut keskustelemaan niin kuin muut. Jos joku lyö toisia ja vittuilee muille, niin oikeuttaako se sinut tekemään samalla tavalla? Ja perusteena sinulla on "kyllä mä saan tehdä näin koska muutkin".

"en ole aloittanut omaa keskustelua"

Periaatteessa olet, koska et vastannut aloittajan esittämään aloitukseen vaan aikasi kuluksi päätit vittuilla miehen pituudelle. Siis asialle, johon kukaan ei voi itse vaikuttaa.

"ja vastauksena kysymykseesi: ei, en ole yhdenkään miehen käyttämä. Entä sinä?"

En yhdenkään, onneksi. Mutta sinä valehtelet. Jokainen suomihuora on puhkinaitu.

• anteeksssimutta
        super-atm kirjoitti:

"Ei vastata, mutta tuo tuntuu olevan se tapa jolla palstalla keskustellaan :-)"

Sinua ei ole kukaan velvoittanut keskustelemaan niin kuin muut. Jos joku lyö toisia ja vittuilee muille, niin oikeuttaako se sinut tekemään samalla tavalla? Ja perusteena sinulla on "kyllä mä saan tehdä näin koska muutkin".

"en ole aloittanut omaa keskustelua"

Periaatteessa olet, koska et vastannut aloittajan esittämään aloitukseen vaan aikasi kuluksi päätit vittuilla miehen pituudelle. Siis asialle, johon kukaan ei voi itse vaikuttaa.

"ja vastauksena kysymykseesi: ei, en ole yhdenkään miehen käyttämä. Entä sinä?"

En yhdenkään, onneksi. Mutta sinä valehtelet. Jokainen suomihuora on puhkinaitu.

"Jokainen suomihuora on puhkinaitu.

Tässä asiassa olet väärässä. =)

• anteeksssimutta kirjoitti:

"Jokainen suomihuora on puhkinaitu.

Tässä asiassa olet väärässä. =)

Ok. Kyllä suomihuorat vielä panemista kestää. Ei ne täysin puhki ole. Rajan yli tulee elintasopakolaisia tuhansittain. Kyllä ne jatkaa siitä mihin jännämiehet ovat päässeet.

• anteekssimutta
        super-atm kirjoitti:

Ok. Kyllä suomihuorat vielä panemista kestää. Ei ne täysin puhki ole. Rajan yli tulee elintasopakolaisia tuhansittain. Kyllä ne jatkaa siitä mihin jännämiehet ovat päässeet.

Tästä turha enää jatkaa kun tiesit varmasti ihan hyvin mitä tarkotin, mutta tällä palstalle jos nainen kirjoittaa niin on automaattisesti joku jännämiehen huora tai "käytetty" tai mitä ihme sanoja käytettekin..

• anteekssimutta kirjoitti:

Tästä turha enää jatkaa kun tiesit varmasti ihan hyvin mitä tarkotin, mutta tällä palstalle jos nainen kirjoittaa niin on automaattisesti joku jännämiehen huora tai "käytetty" tai mitä ihme sanoja käytettekin..

"Tästä turha enää jatkaa kun tiesit varmasti ihan hyvin mitä tarkotin,"

En tiennyt ;)

"mutta tällä palstalle jos nainen kirjoittaa niin on automaattisesti joku jännämiehen huora tai "käytetty" tai mitä ihme sanoja käytettekin.."

Ei palstalle kirjoittaminen tee naisesta huoraa tai käytettyä. Ihan eri tekojen perusteella huoraksi ja käytetyksi päädytään.

• Ujoatm26v
        Kattttja kirjoitti:

Vai miten se oli..

Ite oot! Mitäs muuta kuin vittuilua tuo "173cm :---D" oli?

• Mies89Pirkanmaa

Ooks mun naapuri, lähdetkö treffeille?

• Mies89Pirkanmaa
        Mies89Pirkanmaa kirjoitti:

Ooks mun naapuri, lähdetkö treffeille?

Tuo Katttja siis.

• 31561564

Onnea kultaakin kalliimmasta panokokemuksesta! Sinulla oli vissiin panokokemusta ennen tuota muijaa? Olisitko saanut tuon muijan jos olisit ollut täysin kokematon? Onko kokemattomuus tuolle naiselle täysi turn-off?

• atm30-poikuustallella

On totta että naidete nauttii jännämiehen kyrvästä samalla kun jännämies hakkaa naista.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Asiakkaalle ei myyty energiajuomaa - tuomio tuli syrjinnästä

Vaikka oli ilmeisesti täysi-ikäinen. Tosin ei lapsiakaan saisi syrjiä, koska oppivat helposti itsekin syrjimään, jos koh
      Maailman menoa
      41
      3153
    2. Miksi aina pitää kilpailla parhaudesta?

Mua ärsyttää se, että kaikki kilpailut ja visailut keskittyvöt aina siihen, kuka on paras missäkin. Tänäkin aamuna tuli
      Sinkut
      70
      2509
    3. Pakkoruotsista luopumalla kymmenien miljoonien säästöt

Pakkoruotsin opiskelun kustannuksista ei ole juurikaan tehty kustannusselvityksiä, mutta joidenkin arvioiden mukaan siit
      Maailman menoa
      60
      2329
    4. Mitä muutoksia tekisit

kaivatullesi? Miten on? Muista olla REHELLINEN 📸
      Ikävä
      94
      2184
    5. Luterilaisen kirkon koko kastekaava on väärä

Uudessa testamentissa on kaksi täysin ristiriidassa olevaa kastekäskyä Matt 28:19 ja Ap. t. 2:38. Matteuksen evankeluimi
      Kaste
      41
      1954
    6. Kerro minulle

Miksi teit niinkuin teit? Miksi kielsit tunteesi minua kohtaan. Miksi et halunnut että tiedän oikeasti mitä tunnet. Etkö
      Ikävä
      66
      1595
    7. Seksuaalinen ahdistelu, naisten vähättely ja törkeä käytös naisia kohtaan kukkii rakennustyömailla

Tällainen lienee ihan tavallisista kaikilla "äijävaltaisilla" työpaikoilla. Kaikki miesvaltaiset alat eivät ole toksise
      Maailman menoa
      129
      1547
    8. Miten Yxäri iskettiin?

Voisin tässä unta odotellessani kertoa, miten mieheni lähestyi minua. Tunsimme entuudestaan. Hän kyseli minulta aina j
      Sinkut
      170
      1495
    9. Rakkaalle J miehelle.

Hitto mulla on sua ikävä. Haluisin heti nyt tulla sun syliin ja suudella sua.ja, ja ja... Hirveä ikävä.
      Ikävä
      89
      1475
    10. Kristinuskossa Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimessä

Jeesuksen kehoitus kastamiseksi Isän ja Pojan ja PH:n nimeen. Matt 28:19: "Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun
      Kaste
      378
      1435
    Aihe