Vapaa kuvaus

Minä olen
virtasenposti(a)suomi24.fi

Aloituksia

48

Kommenttia

2890

1. Siis+vain+nautinto.
  2. Lyhyestä+virsi+kaunis.
  3. Tosi+hyvin+kirjoitettu.
  4. Aloittaessani+lukion+pääsin+asumaan+Tätini+luokse.+Viikon+loput+yleensä+matkustin+vanhempieni+luokse.+Olin+jo+kesällä+tutustunut+Tätiin+ja+sen+mieheen+heidän+ollessa+mökillä+meidän+lähellä.+Jo+ensimmäisenä+viikkona+koulujen+alettua+pääsin+nukkumaan+heidän+parisänkyyn.+Täti+rintoineen+edessä+ja+mies+selkäni+takana.+Mies+pitää+teinipojista+ja+Täti+siitä+että+mies+on+kotona.+Miehen+työmatkojen+aikana+olin+Tädin+kanssa+kahdestaan.+Monesti+olin+yksin+hänen+käydessä+kavereilla+ja+muuta.+Yleensä+hän+ei+tuonut+ravintolasta+ketään+mutta+nyt+oli+toisin.Puhelimessa+sain+käskyn+laittaa+sauna+lämpenemään.+He+tulisivat+pian.+Tein+kuten+piti.+Kotona+oli+käsketty+totella+Tätiä.+Väänsin+kytkintä+ja+menin+olohuoneen+sohvalle+istumaan.+Kolina+herätti+minut.+Täti+ei+ollut+yksin.+Pidin+silmiä+kiinni+sohvalla+istuessani.+Tajusin+etten+ollut+yksin.+Ensimmäinen+näky+oli+kaksimetrinen+musta+alaston+mies.+Kaksi+metriä+ja+kahdeksan+tuumaa+seisoi+vaieten.+Täti+huikkasi+jostakin+viedä+vieras+saunaan.Mies+veti+minut+kädestä+seisomaan.+Peitto+mihin+olin+kääriytynyt+valahti+lattialle.+Alaston+vartaloni+aiheutti+hiljaisen+huokauksen.+Ohjasin+miestä+käytävää+pitkin+saunaa+kohti.+Keittiö+vilkaistessani+tajusin+Tädin+tarjoilevan+vieraille+juomia.+Sen+seurana+oli+kolme+samanlaista.+Kaksi+vierasta+kummallekkin+meistä.+Olinhan+kyllä+antanut+peppua+Tädin+miehelle+mutta+jotenkin+se+tuntui+ihan+eri+jutulta.+Pysähdyin+käytävän+päähän+avaten+oven.+Mies+pysähtyi+takanani+painautuen+selkääni+kiinni.+Yritin+sanoa+ja+huokailla+saunasta+jotain.+Mies+keinui+takanani+hangaten+kahdeksan+tuumaistaan+selkääni.+Hento+hiki+nousi+pintaan+kun+tajusin+kahdeksan+tuumaisen+olevan+oikeasti+kahdeksan+tuumainen.+Mistähän+täti+näitä+oikein+löytää.+Tädin+miehen+komennus+oli+vasta+alkanut.++Ei+meillä+ollut+mustaa+miestä+leikeissä.+Itse+olin+mustien+miesten+leikeissä.
  5. Samoin,+ihanaa+se+on.