Panen aina paljaalla

no.condom

Viimeiset 5v olen pannut paljaalla jokaista tyttöä/naista kenen kanssa on tullut oltua, valtaosalle on ollut suoraan ok jättää kumi pois ja vain muutamaa on täytynyt hiukan suostutella. Jotkut kysyvät aluksi, että onko kumeja, mutta lähinnä vain siksi, että vaikuttaisivat "kunnollisilta". Oikeasti miltei kaikki antavat laittaa sisään paljaalla viimeistään kiihkeän esileikin jälkeen, jolloin panetus on kova. Yleensä myös heitän mällit sisälle, monilla on pillerit ja joillekin on ihan toimiva vaihtoehto käydä hakemassa jälkiehkäisy, koska naisetkin haluavat tuntea miehen laukeavan sisälleen.

19

811

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kyllä minäkin nautin niistä lemmen mehuista.

      • Parhain suojelu itsensä kannalta on vakituinen kumppani.


      • Samoin, ihanaa se on.


      • pettääkö.hän
        valtakunta kirjoitti:

        Parhain suojelu itsensä kannalta on vakituinen kumppani.

        Entäs jos sun ukkos käykin vieraissa sulta salaa?


      • pettääkö.hän kirjoitti:

        Entäs jos sun ukkos käykin vieraissa sulta salaa?

        Ei se käy sen verran fiksu se on.


      • kommenttejalukenut
        pettääkö.hän kirjoitti:

        Entäs jos sun ukkos käykin vieraissa sulta salaa?

        Miksi kävisi kun tuntuu saavan kotonakin vähintäänkin riittävästi.


      • kommenttejalukenut kirjoitti:

        Miksi kävisi kun tuntuu saavan kotonakin vähintäänkin riittävästi.

        Kyllä saa säännöllisen pussin tyhjennyksen


    • aina.paljaalla

      Melko sama mutta kumia en ole käyttänyt koskaan ja ainakin yhden muijan betamies kasvattaa minun lastani :D ehin aina nähdä sitä perhettä jossain ja hymyillä pikkuvaimolle leveästi.

      Ja tosiaan tauteja ei oo ollu mitä ihmettelen suuresti

    • kirkkainsilmin

      Sillä lailla. Muista hankkia se hiv Pietarin matkoillasi!

    • Kyllä se on parasta saada paljaana sisään. Tuntuu hienolta kun se nytkähtelee sisällä.

    • eiihansimppeliä

      Oletteko tietoisia, että maailmalla varoitetaan uudenlaisesta seksitaudista, joka saattaa olla huomaamaton, mutta on kuitenkin sellainen superbakteeri, johon eivät antibiootit tehoa. Ei ole tietoa, mihin kaikkeen se voi johtaa.

    • rewsat

      Kauheeta mihin tämä maailma on menos kohta ne siellä ameriikan pii laksos saa selville et hiv/aids yms voi saada omasta kädestäkin , sit se on runkkauksen loppu :(

    • 30072018

      Klamydia on paha pöpö.
      Ajattele, poika höpö,
      Alat pienen teerenpelin,
      sairastuukin syytön elin.
      Tauti alkaa alapäästä,
      Mutta maksaakaan se ei säästä.

      Aa ja Ii ja Dee ja Ässä,
      tässä kirjainrykelmässä
      miettimistä ehkä tovin,
      takana on tauti kovin.
      Elämästähän ei nauti,
      jos on moinen tauti.

    • panisin-mies

      Ilman kumia se tuntuu parhaimmalta. Kyllä minulla usein kumeja on ettei sitten jää saamatta jos nainen vaatii kumia.

    • Ikiselibaattimies77

      Minäpä en pane. Piste. Säästyy taudeilta ja muilta asioilta.

    • Oujee

      Kaks vuotta sitten sain hiv:n.ainavaan panen paljaalla.

    • Drr

      Ai viimeisten viiden vuoden aikana joka kerta? Siis kerran.

    • Yh-Lover82

      kaksi tapaa seksissä ei minulle sovi, toinen on se että kalu pitää ottaa juuri ennen simennnystä ulos ja ruiskia huulille tai pakaroille, mitä tuhlausta ja vie kaiken nautinnon. Toinen tapa joka ei sovi on kondomi. On se vaan hienoa kun saa kaikessa rauhassa truutata klunssinsa vaginan sisäiholle. Osa naisista luottaa varmoihin päiviin suurin osa pillereihin.

    • Hyi hel*etti.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      123
      1172
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      118
      1028
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      97
      862
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      112
      808
    5. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      268
      712
    6. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      675
    7. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      17
      657
    8. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      41
      584
    9. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      49
      569
    10. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      25
      545
    Aihe