Aamuisen suolihuuhtelun jälkeen sain pyllyyni isohkon tapin, jossa on sellainen uloke, ettei sen kanssa voi oikein istua. Se on kiinnitetty erilaisilla remmeillä, ettei se pääse luiskahtamaan ulos. Mies lähti töihin. Kun puristan pakaroitani yhteen tappi liikkuu hieman edestakaista liikettä ja tuntuu, kuin minua pantaisiin pyllyyn. En saa masturboida, vaikka haluaisin, vaan minun on odotettava, että mies tulee kotiin. Kiihottaa aivan hulluna ja luulen, että tulisin viidessä sekunnissa, kun joku vain koskisi klitorikseeni. Ihanaa!
tappi pyllyssä
12
3992
Vastaukset
- Parastajuurikin
Aah, tiedän ton tunteen. Hitusen liian iso tappi sisällä ja meinaa räjähtää! Tekee mieli pyöritellä lannetta ja kyykkäillä. Nauti olostasi!
- peppuuuuuuun
No en ole kyllä mikään satusetä, vaan nainen. Anteeksi vain, en ymmärrä mitä teet fetissipalstalla, jos oletat kaiken "pervoilun" olevan satuilua.
- Kanssasisartappeineen
Älä välitä, on työntänyt itse sen kerran liian syvälle että osu älyhermoon. Raukkaparka.
Kanssasisartappeineen kirjoitti:
Älä välitä, on työntänyt itse sen kerran liian syvälle että osu älyhermoon. Raukkaparka.
Surullista. Jos äly lähti niin jäi kuitenkin kyky nauttia. Parempi niin.
Kuulostaa hyvältä. Koita harjoitella reisiä. Istu varovasti ja sitten ylös. Tuntuu hyvältä kuten sanoit.
Itse pääsin viikonloppuna kierrätykseen. Laittoivat minulle ainoaksi asu leveän kumivyön. Vyö meni edestä ja päät vedettiin taakse. Takaa hyvä jos pakaroitten sivuille riitti. Pojat venyttivät ja teippasivat päät pakaroihin kiinni. Kumivyö veti pakarat levälleen paljastaen mustanaukon valkeuden keskellä. Aluksi työntyivät sisään ja sitten ulos. Ei mitään jännitystä poistavaa edestakaisin liikettä. Se oli kidutusta jos mikä.- daadadaa
Siis sellainen vyö on oikein tarkoitukseen saatavilla, meillä kotona on omatekoinen lähinnä rouvalle.
Kun naisen kanssa oikein hyvin menee, niin tuleehan naiselta se aikanaan, nimittäin pyyntö, että voisitko laittaa rasvaa pyllyyn- (syystä tai toisesta) Asiaa on kehitelty eteenpäin elikkä duunattu se pakaroiden levitin, kun rouva sitten makaa vatsallaan tyyny lanteiden alla, niin siinä on hyvä sivellä voidetta hellävaraisesti siihen herkkään kohtaan, kun sitä on jatkunut aikansa, niin otetaan käyttöön lasinen dildo, tuskin miehen sormea paksumpi, luistaa vaivattomasti kun hiljalleen työntelee ja nainen kehrää nautinnoissaan, puolen tunnin kuluttua yleensä huippu tulee. daadadaa kirjoitti:
Siis sellainen vyö on oikein tarkoitukseen saatavilla, meillä kotona on omatekoinen lähinnä rouvalle.
Kun naisen kanssa oikein hyvin menee, niin tuleehan naiselta se aikanaan, nimittäin pyyntö, että voisitko laittaa rasvaa pyllyyn- (syystä tai toisesta) Asiaa on kehitelty eteenpäin elikkä duunattu se pakaroiden levitin, kun rouva sitten makaa vatsallaan tyyny lanteiden alla, niin siinä on hyvä sivellä voidetta hellävaraisesti siihen herkkään kohtaan, kun sitä on jatkunut aikansa, niin otetaan käyttöön lasinen dildo, tuskin miehen sormea paksumpi, luistaa vaivattomasti kun hiljalleen työntelee ja nainen kehrää nautinnoissaan, puolen tunnin kuluttua yleensä huippu tulee.Onko se vain sinun iloksi vai käykö teillä vieraita.
- erogeenia
Onko linkkiä tappimalliin? Tuollainen pakaroita puristelemalla liikkuva voisi olla maukas.
Myös mallit joiden päällä vois istua.- peppuuuuuuun
ostettu kauan sitten, eli ei ole mallia antaa :(Muistuttaa enemmän dildoa muodoltaan. Siinä on sellainen "kahva", mikä sen istumisenkin tekee kipeäksi, kun tulee niin paljon ulos vaikka tappi sinänsä olisi kokonaan sisällä. Liekö sitten muoto mikä sen ihanan liikkeen sai aikaiseksi. Tai sitten vain kiimasta johtuen lihakset supistelevat niin voimakkaasti :)
- Bumtsi_bum
No jos on löylykauha perseessä, niin on varmasti hankala istua. Ettei se dildoksi kutsumasi kapistus vain sittenkin olisi ollut löylykauha?
- LikainenJuttu
On kyllä tiedossa mikä oma fantasiasi on. Löylykauhaa perseeseen tunnutaan ehdottavan vähän joka jutussa. Taidat omata asian suhteen ihan omaa kokemusta.
Ei siinä muuten mitään pahaa ole, mutta löylykauhojen varret tuppaa olemaan puuta ja se ei oikein hanurimehuista lähde puhtaaksi. Joskus oli uimahallin kauhassa sellainen kuorutus että tiesi mitä sillä oli tehty. Ällötti vielä viikkoja jälkeenpäin kun asia palautui mieleen. Siellä saattaa vaikka joku lapsi työntää kauhan suuhunsa.
Itse tykkään kyllä työntää tappeja peppuun mutta valitsen sellaisia helposti puhdistettavia ja ohuita. Venytyksestä en niinkään pidä, mutta kun se tappi löytää oikean kohdan niin pakkohan se on myöntää että hyvältä tuntuu. Mikään ei ole niin hyvä kun itse tehty. Muovailuvahasta vaan aihio ja sitten valaa seksikaupan dildosilikonista käyttökappaleen. Niitä voi sitten väsäiillä aina uusia kun tuntuu siltä että haluaa painetta uusiin kohtiin.
Niille jotka pitävät touhua pervona sanoisin että mitä pervoa siinä on kun hyvältä tuntuu. Joskus oli sänkypuuhissa toisen sukuelinten katselu pervoa ja vielä vähän aikaa sitten pillun nuoleminen. Itse haluaisin pitää pervouden määritelmän vain oikeasti kieroutunutta toimintaa varten. Tällä tarkoitan toisen vahongoittamista tai muuten vaan vahigollista toimintaa. Tavalliset piiskaleikit eivät vielä tuohon kuulu mutta lyömisen, viiltelyn, kuristamisen ja neulat voisin jo nimetä pervoksi.
- VähänErikoisempi
Aih toi on ihanaa!! Mutta itse olen sen verran kiimainen etten sitä suolihuuhtelua oikeastaan koskaan tee,hyvältä se tuntuu jokatapauksessa! Tietty sekin vaikuttaa,että olen melkoisen pervo yksilö.Suojaan sohvan/sängyn vaan aina kun peppuleikkejä itsekseni harrastan niin ei se pieni tai vähän isompikaan "sotku" haittaa yhtään.Oikeastaan se on jo alkanut kiihottamaan mua. Viimekerralla menin ihan sekasin kiimasta niin sain lopulta yllättävän ison sotkun aikaseksi ja levitin sitä myös pakaroihin samalla kun upotin isoa dildoa syvälle,sitten sain elämäni parhaimman orgasmin!!Jälkeenpäin kun mietin niin kyllä,se oli vähän "outoa" mutta uskon että teen sen vielä uudelleen.-Onko muita joilla samantyylistä kokemusta vai olenko ainut,outolintu? :)
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.
Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.172444Purrasta tehty huoli-ilmoitus
Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b0162061839Pelottaa kohdata hänet
En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt1021491Naiseni on todellinen seksipeto
Vaikka pukeutuu ihan kasuaalisti julkisilla paikoilla. Mutta näin tämän läpi ensisilmäyksellä ja sain seksipedon kaivatu571407Olisin halunnu vaan tutustua
Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno491406Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas1931248- 941160
Totuus Sofian miljonääristä :miljoonien velkataakka painaa miestä.
Näin se totuus tulee jokaisesta ja seiskalehden uutiset kertoo totuuden vihdoinkin.1511035Nina Mikkonen avoimena "vapinataudistaan"- Demonstroi oireet yllättäen tv-kameroiden edessä: "Se..."
Nina Mikkonen oli Viiden jälkeen -ohjelmassa ti 12.8. ja kertoi perinnöllisestä sairaudestaan ja mm. sairauden vaikutuks14961Kaupunginjohtaja ja kehitysjohtaja erotettava !
Mokia tulee mokien perään. Nyt viimeksi tämä valtavaa mainehaittaa aiheuttanut päätös häätää Mikkeliläiset asukkaat pako134840