Mustaamiestä

Onko kellään ollut mustaa miestä leikeissä mukana?
Millaisin kokemuksin ja mistä kenties löytynyt?

18

2215

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • naapurin30v

YÖK hirveä kokemus sanoi naapurin Sinikka joka otti liikaa viiniä ja sortui moiseen, tuoksut ja viidakko sivistys oli kuulemma läsnä

• Iina

samanlaisia kokemuksia minulla ja yhdellä tutulla joka sai kaiken lisäksi sexitaudin,ovt täysiä metsäläisiä ja ajattelevat vain omaa tyydytystään ja naiset ei ole edes elukan arvossa ,ajatelkaa siskot ennen kun koskette,tai tarkemmin ennen kun annnatte koskea,minä en koske enää edes metrin kepillä

• Eikäysääliksi

Ihan oikein mitäs ootte noin tyhmiä jotta jaatte joka urpolle persettä. Sen taudin saa yhtä lailla suomi äijältä.

• pottukukko
        Iina kirjoitti:

samanlaisia kokemuksia minulla ja yhdellä tutulla joka sai kaiken lisäksi sexitaudin,ovt täysiä metsäläisiä ja ajattelevat vain omaa tyydytystään ja naiset ei ole edes elukan arvossa ,ajatelkaa siskot ennen kun koskette,tai tarkemmin ennen kun annnatte koskea,minä en koske enää edes metrin kepillä

ota kepakko, jonka mitta on 2 metriä.

• Eivalkoistaenää

Minä olen ollut 3sti naimisissa joista kaksi tummaa miestä. 2 lastakin on heidän kanssaan siunaantunut. Toinen lähti toisen naisen matkaan ja toinen oli luonnevikainen mutta nykyinen on enkeli ja elämäni mies. Aina puhutaan että mustilla on iso penis mutta ei pidä paikkaansa koska aika monta olen nähnyt.Nykyisellä on tosi iso ja paksu kylläkin. Siksi musta!

• Oliko eka aviomiehesi siis ei musta?

• PariEtsiiMustaaM

Moikka
        Täällä pari N34v ja M48v. Molemmat toki valkoisia, mutta olisi kiva tutustua teihin? Vaihtaa ajatuksia ja jutella aiheesta. Jos kiinnostaa niin laitamme mail ossan tänne?

• Ootkos-ollu-taas-asialla
        jormalaiset kirjoitti:

Oliko eka aviomiehesi siis ei musta?

Sinustako?

"Sinulla on kaunis hymy ja hiukset..." – Näin pedofiili saa alaikäisen seksiansaan netissä

Lapsen seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on vakava uhka, jota vastaan voi taistella. Tämän taistelun aluksi on hyvä tietää, miten pedofiili toimii, sillä hänellä on yleensä tietty toimintakaava.

Asiaa on selvitetty tietokirjailija Ari Haasion uunituoreessa kirjassa Verkkorikokset. Teoksessa Haasio tekee selkoa pedofiilin tavoista toimia, jotta tämä saisi alaikäisen kiedottua hyväksikäytön seittiin.

Grooming eli verkossa tapahtuva alaikäisen seksuaalisen hyväksikäytön valmistelu on lain mukaan rangaistava teko. Se alkaa yleensä viattomalta tuntuvalta jutustelulta chatissa tai muulla somealustalla.

Pedofiili haluaa solmia aluksi "ystävyyssuhteen" lapseen."
        – Hyväksikäyttäjä kirjoittaa aluksi lapsen kanssa aivan arkipäiväisistä asioista. Hän kyselee esimerkiksi harrastuksista ja musiikista. Tämän tarkoituksena on luoda turvallinen "ystävyyssuhde" lapseen, Haasio kertoo.

Tavallisesti pedofiili valehtelee ikänsä: viisikymppinen mies onkin yllättäen parikymppinen poika. Pieni ikäero voi tuntua lapsesta kiinnostavalta.

– Sitten pedofiili yleensä pyytää nähtäväkseen nuoren kuvaa. Kuvan saatuaan groomaaja alkaa ihastella kohteensa ulkonäköä, Haasio paljastaa.

– Pedofiili kehuu lapsen hymyä, hiuksia, vaatteita ja tuottaa näin lapselle hyvän olon tunteen. Kukapa ei kehuista pitäisi?

Groomaaja on ovela, sillä hän pyrkii luomaan ystävyyden kaltaisen luottamuksen lapseen.

Tämän jälkeen alkavat pedofiilin vaatimukset. Hän haluaa saada lapsen esimerkiksi Skype-yhteyteen – tässä kohtaa pedofiilin kamera ei tietenkään toimi, joten hänen ulkonäkönsä ei paljastu uhrille.

Groomaaja uhkaa kertoa lapsen vanhemmille."
        Groomaajalla ei ole kiire, mutta jonkin ajan kuluttua hän pyytää lasta ottamaan paidan pois – ja hetken päästä enemmänkin. Jos lapsi ei suostu tähän, groomaaja kiristää uhriaan ja uhkaa kertoa lapsen vanhemmille.

Kiristys useimmiten toimii, sillä lapsi tietää tehneensä väärin suostuessaan seksuaalissävytteisiin puuhiin. Pelon kohteena on vanhempien antama rangaistus.

– Suostumalla pedofiilin uhriksi lapsi voi välttää vanhemmiltaan saamansa rangaistuksen, mutta sen sijaan pedofiilin aikaan saamat henkiset ja fyysiset arvet kulkevat mukana koko loppuelämän. Lapsi ei tätä vielä ymmärrä, Haasio muistuttaa.

Pedofiilin lopullisena tavoitteena on tietenkin tapaaminen lapsen kanssa – mieluiten tietenkin rauhallisessa ja salaisessa paikassa.

Juttu Länsi-Uusimaasta.

• Perkelejoo

Vitun Jormalainen ja tämä yks lahden kusi mulukku tyhjäpää houkuttelee pikku poikia. Poliisi asia 😠

• MassaMoore

" Aina puhutaan että mustilla on iso penis mutta ei pidä paikkaansa koska aika monta olen nähnyt."

Tottakai olet nähnyt, kun juokset mustan munan perässä pillu märkänä, koska sinulle värillä on väliä. Saatanan rasisti!

Sinun kaltaisesi vitun multikulturalistit olette juuri niitä, jotka kiistävät rotujen olemassaolon ja huutavat, kuinka värillä ei ole väliä, mutta kumminkin neequran kyrpä maistuu kummasti, ja samalla sanotaan eitä valkoiselle. Tekopyhät!

• Aloittaessani lukion pääsin asumaan Tätini luokse. Viikon loput yleensä matkustin vanhempieni luokse. Olin jo kesällä tutustunut Tätiin ja sen mieheen heidän ollessa mökillä meidän lähellä. Jo ensimmäisenä viikkona koulujen alettua pääsin nukkumaan heidän parisänkyyn. Täti rintoineen edessä ja mies selkäni takana. Mies pitää teinipojista ja Täti siitä että mies on kotona. Miehen työmatkojen aikana olin Tädin kanssa kahdestaan. Monesti olin yksin hänen käydessä kavereilla ja muuta. Yleensä hän ei tuonut ravintolasta ketään mutta nyt oli toisin.
      Puhelimessa sain käskyn laittaa sauna lämpenemään. He tulisivat pian. Tein kuten piti. Kotona oli käsketty totella Tätiä. Väänsin kytkintä ja menin olohuoneen sohvalle istumaan. Kolina herätti minut. Täti ei ollut yksin. Pidin silmiä kiinni sohvalla istuessani. Tajusin etten ollut yksin. Ensimmäinen näky oli kaksimetrinen musta alaston mies. Kaksi metriä ja kahdeksan tuumaa seisoi vaieten. Täti huikkasi jostakin viedä vieras saunaan.
      Mies veti minut kädestä seisomaan. Peitto mihin olin kääriytynyt valahti lattialle. Alaston vartaloni aiheutti hiljaisen huokauksen. Ohjasin miestä käytävää pitkin saunaa kohti. Keittiö vilkaistessani tajusin Tädin tarjoilevan vieraille juomia. Sen seurana oli kolme samanlaista. Kaksi vierasta kummallekkin meistä. Olinhan kyllä antanut peppua Tädin miehelle mutta jotenkin se tuntui ihan eri jutulta. Pysähdyin käytävän päähän avaten oven. Mies pysähtyi takanani painautuen selkääni kiinni. Yritin sanoa ja huokailla saunasta jotain. Mies keinui takanani hangaten kahdeksan tuumaistaan selkääni. Hento hiki nousi pintaan kun tajusin kahdeksan tuumaisen olevan oikeasti kahdeksan tuumainen. Mistähän täti näitä oikein löytää. Tädin miehen komennus oli vasta alkanut.
      Ei meillä ollut mustaa miestä leikeissä. Itse olin mustien miesten leikeissä.

• massajonsson

Minulla oli 30-luvulla syvässä etelässä, kun olin plantaashin omistajana. Puuvillapellolla oli leikeissä mukana useampikin kuin yksi.

• Biukm53

Musta maistuu suussa ja on syntisen hyvää.

• ninnulii

joo onkokemusta ja aids myös

• Oikeinsulle

Oma vika pikku horo mitäs läksit

• Anonyymi

Meitä kiehtoisi löytää musta pariskunta yhteiseen seksiin. Olemme pariskunta Kuopiosta

Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.

Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.
      Ähtäri
      17
      2444
    2. Purrasta tehty huoli-ilmoitus

Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b016
      Maailman menoa
      206
      1839
    3. Pelottaa kohdata hänet

En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt
      Ikävä
      102
      1491
    4. Naiseni on todellinen seksipeto

Vaikka pukeutuu ihan kasuaalisti julkisilla paikoilla. Mutta näin tämän läpi ensisilmäyksellä ja sain seksipedon kaivatu
      Ikävä
      57
      1407
    5. Olisin halunnu vaan tutustua

Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno
      Ikävä
      49
      1406
    6. Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta

Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas
      Maailman menoa
      193
      1248
    7. Mitä tapahtuu

Syksyllä?
      Ikävä
      94
      1160
    8. Totuus Sofian miljonääristä :miljoonien velkataakka painaa miestä.

Näin se totuus tulee jokaisesta ja seiskalehden uutiset kertoo totuuden vihdoinkin.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      151
      1035
    9. Nina Mikkonen avoimena "vapinataudistaan"- Demonstroi oireet yllättäen tv-kameroiden edessä: "Se..."

Nina Mikkonen oli Viiden jälkeen -ohjelmassa ti 12.8. ja kertoi perinnöllisestä sairaudestaan ja mm. sairauden vaikutuks
      Suomalaiset julkkikset
      14
      961
    10. Kaupunginjohtaja ja kehitysjohtaja erotettava !

Mokia tulee mokien perään. Nyt viimeksi tämä valtavaa mainehaittaa aiheuttanut päätös häätää Mikkeliläiset asukkaat pako
      Mikkeli
      134
      840
    Aihe