Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
ageless_stranger
profiilit
ageless_stranger
ageless_stranger
Vapaa kuvaus
Aloituksia
5
Kommenttia
599
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Aina+välillä+olen+mielestäni+tullutkin,+mutta+noitahan+syntyy+kuin+sieniä+sateella.+En+pidä+itseäni+kovin+hyvänä+kirjoittajana+ja+siksi+olenkin+lähinnä+seuraillut+täällä+keskustelua+sivusta.+Ehkä+olisi+parempi+jos+sinäkin+jättäisit+kommentoimatta+kyseisiin+kirjoituksiin+kokonaan.+Luusisi+typerimpien+keskustelujen+tyrehtyvän+aika+nopeasti+jos+kukaan+ei+osoita+provosoituneensa.
Pitäisi+yrittää+keksiä+jotain+asiallisia+aloituksia+tässä+kulli-+ja+pillujuttujen+sekaan.
28.10.2016 15:55
Se+on+huomattavasti+helpompaa+purkaa+turhautumistaan+huorittelemalla+ja+lutkittelemalla+kuin+yrittää+keksiä+jotain+rakentavaa+keskustelunaihetta.+Sitä+paitsi+provoilut+saavat+palstalla+herkemmin+vastauksia+kun+asialliset+avaukset.+Itse+en+tuollaista+kuitenkaan+harrasta+eikä+kiinnosta+edes+osallistua+noihin+iänikuisiin+vänkäämisiin,+jotka+eivät+johda+mihinkään.+Näkisin+mielelläni+palstalla+muutakin+keskustelua+kuin+ainaista+seksin+ympärillä+pyörivää.+Kai+sinkuilla+on+muutakin+elämässä+mielessään+kuin+seksi?+Sitä+paitsi+tällä+menolla+kaikki+mielenkiintoiset+naiskirjoittajat+häipyvät+palstalta+alta+aikayksikön+kuten+olen+surullisena+saanut+monta+kertaa+todeta.
28.10.2016 15:44
Itse+olen+myös+ruma+ja+ujo+ja+tämän+lisäksi+pitkäaikaistyötön,+masentunut,+merkittävästi+ylipainoinen,+kaveriton+enkä+ole+pitänyt+edes+naista+kädesta+koskaan.+Et+ole+siis+läheskään+niin+säälittävä+kuin+minä.
26.10.2016 17:06
Tällä+palstalla+puhutaan+varmaan+enemmän+seksistä+kuin+tuolla+Seksi-osiossa,+mutta+olen+sitä+mieltä,+että+jokaisen+vanhemman+vastuu+on+vahtia+mitä+heidän+lapsensa+netissä+lukevat.+Tietenkin+olisi+johdonmukaista,+että+jos+varsinaisilla+seksipalstoilla+on+ikärajakysely+niin+täälläkin+olisi+tai+sitten+sellaisen+voisi+poistaa+kaikkialta.+Eihän+tuollainen+todellisuudessa+estä+yhtään+ketään+lukemasta+näitä+juttuja.
25.10.2016 12:34
175+cm+ja+hiljaista+on+ollut.
25.10.2016 12:27
Olen+syrjäytynyt+luuseri,+sairastan+pitkäaikaista+masennusta+ja+olen+erittäin+valikoiva+ihmisten+suhteen.+En+ole+myöskään+komea+enkä+osaa+tehdä+aloitteita+naisilla+vaikka+nämä+kiinnostuksen+merkkejä+osoittaisivatkin+(muutaman+kerran+elämässä+tälläinenkin+ihme+tullut+todistettua).
25.10.2016 12:26
Olet+varmaan+katsellut+vääränlaisia+miehiä.+Itselleni+ei+tulisi+mieleenkään+vongata.+Asiat+etenevät+omalla+painollaan.
Köyhänä+ei+ole+varaa+viedä+ravintolaan+tai+matkoille,+mutta+pidän+kyllä+kynttiläillallisistä+erittäin+paljon+vaikka+olen+kyllä+toistaitoinen+kokki.+Olen+kuitenkin+ollut+meidän+perheessä+aina+se+joka+virittelee+jotain+tunnelmavalaistusta+ym.+viikonloppuisin.+Olisi+varmaan+hienoa+järjestää+naiselle+romanttinen+illallinen+jos+siihen+joskus+saisi+mahdollisuuden,+mutta+kun+ei+ole+vielä+koskaan+päässyt+treffeille.
25.10.2016 12:03
Varmimmin+ätmin+tunnistaa+siitä,+ettei+sillä+näe+koskaan+naista+käsivarressa.+Todennäköisesti+ätmiltä+löytyy+epämaskuliinisia+piirteitä+tai+olemus+on+ujo+ja+sulkeutunut.+Tälläiset+miehet+eivät+yleensä+sytytä+millään+tasolla.
Itse+näytän+kuulemma+WoW:n+pelaajalta+vaikka+en+ole+ikinä+videopeleistä+innostunutkaan.+Mutta+olen+siis+ilmeisesti+aika+lailla+nörtin+näköinen,+ylipainoinen+ja+silmälasit+löytyy.+Omaan+pullohartiat+ja+naamani+on+melko+pyöreä+eli+ns.+leuaton+(alaleukaa+löytyy).+Olen+köyhä,+joten+kuljen+samat+kulahtaneet+vaatteet+päällä+päivästä+toiseen.+Perusilmeeni+on+vakava+johtuen+pitkäaikaisesta+masennuksesta+ja+yleisestä+vitutuksesta.
En+koe+kuuluvani+palstan+naistenvihaajakaartiin+ja+sen+takia+kirjoitankin+täällä+vain+harvoin.+Mutta+yhtä+lailla+olen+menettänyt+toivoni+naisen+löytämisen+suhteen.
25.10.2016 11:41
En+ymmärrä+tuollaista+helvetin+kärsimyksillä+hekumointia.+Vaikka+en+kyseiseen+paikkaan+uskokaan.
18.10.2016 20:06
Kristillinen+rakkaus+kukoistaa
18.10.2016 18:42
On+meitä,+mutta+ei+pidetä+niin+kovaa+meteliä+kuin+nuo+toiset.+En+täällä+kyllä+itsekään+jaksa+usein+kirjoitella+kun+jutut+on+tätä+tasoa+pääsääntöisesti.
06.10.2016 13:20
Itse+olen+vihervasurisuvakki+vaikka+mua+pahempaa+hc-ätämiä+saa+etsiä.+Mutta+poikkeus+vahvistaa+säännön.+Kyllähän+täällä+palstalla+erittäin+persumyönteistä+porukkaa+on+kieltämättä.
04.10.2016 00:47
Ne+ihmiset+jotka+löytävät+kumppanin+helposti+eivät+mieti+MAT-juttuja,+koska+heillä+ei+ole+tarvetta.
17.09.2016 00:12
4HC-ATM+vaikka+tämä+jaottelu+meneekin+jo+aivan+hiusten+halkomiseksi.
09.09.2016 18:46
Taso+nousee+jos+on+noustakseen.+Se+mitataan+vain+naisten+kiinnostuksella.+Mitä+helvetin+väliä+sillä+on+mitä+joku+sanoo+tasoksesi?
08.09.2016 22:43
Minä+sain+jo+edellisellä+nimimerkillä+tuon+kunniamaininnan+:-)
08.09.2016 15:13
Ei+logiikka+ollut+aivan+tuo+vaan+vertasin+vaan,+että+asiat+saattavat+muuttua+sangen+nopeasti.+Onhan+nuo+eri+asiat,+mutta+masentuneelle+joka+haluaa+oikeasti+kuolla+on+aivan+sama+tapahtuuko+tuo+hirmuhallinnon+toimesta+vai+ei.+Ja+vuosikymmenen+masennuksen+takia+toimettamana+ollutta+nyt+ei+voi+pitää+yhteiskunnan+kannalta+tarpeellisena+yksilönä.
07.09.2016 17:17
Kuinka+kauan+tuo+usko+kestää?+Koko+ajan+saa+lukea+enemmän+vastavirtaa+edustavien+asiantuntijoiden+kommentteja+siitä,+ettei+masennuslääkkeustä+ole+juuri+mitään+hyötyä.+Ja+samaan+aikaan+yleistyy+näkemys,+että+masennus+on+vain+teeskentelyä+joilla+laiskat+ihmiset+oikeuttavat+"loisimisensa".
30-40-luvun+Saksassa+toteutettiin+asioita+joihin+kukaan+ei+olisi+uskonut+länsimaisten,+sivistyneiden+ihmisten+kykenevän.+Maailma+saattaa+muuttua+välillä+hyvinkin+nopeasti.
07.09.2016 16:43
Maailman+kantokyky+on+vaakalaudalla+kun+kehitysmaissa+lisäännytään+kuin+kanit.+Täällä+sen+sijaan+uhkaa+huoltosuhde+romuttua+kun+ihmiset+ei+lisäänny+tarpeeksi.+Siinäpä+vasta+ongelma+johon+ei+ole+helppoa+ratkaisua.++Toivottavasti+tuossa+ohjelmassa+tulee+olemaan+myös+väestöräjähdyksestä+huolestuneita+keskustelijoita.
07.09.2016 16:30
Ei+ihmisen+elämä+ole+millään+tavalla+pyhä+ellei+ole+lukenut+liikaa+uskonnollista+hömppää.+Eläimiä+me+ollaan+siinä+missä+muutkin,+vaan+vähän+eri+tietoisuuden+tasolla.
Jos+pitää+ihmistä+suuremmasa+arvossa+kuin+eläintä+niin+mielestäni+olisi+loogista+ettei+anna+kenenkäön+kitua+vuodesta+toiseen+niin+kuin+ei+eläimenkään+anneta.
Pitkäaikainen+naisettomuus+johtaa+helposti+masennukseen+joka+saattaa+hyvinkin+olla+yksi+eutanasiaan+oikeuttava+syy+tulevaisuudessa+kun+yhteiskunnan+tukiverkot+harvenevat+rahanpuutteen+vuoksi.+Tai+ainakin+ihmiset+ajetaan+riistämään+henki+itseltään+kun+kaikesta+leikataan+riittävästi+ja+heikoimpien+yksilöiden+annetaan+ymmärtää+ettei+näiden+elämä+ole+minkään+arvoista.+Kuinka+paljon+itsemurhia+viattomien+rekkakuskien+ja+veturinkuljettajien+pitää+nähdä+ennen+kuin+asialle+tehdään+jotain?+Tämä+uutinen+luo+toivoa,+että+muutoksen+tuulet+puhaltavat+hiljaa+Euroopassa:+http://yle.fi/ylex/uutiset/nuorelle_eutanasia_masennuksen_vuoksi_belgiassa__tapaus_jakaa_mielipiteet_suomessa/3-8139111
07.09.2016 16:13
23 / 30