Kukaan, siis ihan aidosti kukan ei ole koskaan ollut kiinnostunut itsestäni. Nyt lähestyn kolmikymppisiäni enkä ole ikinä seurustellut, kun en ole kelvannut.
Muuta vikaakaan itsessäni ei ole kuin se, että olen ruma ja ujo ja näitähän asioita naispuolinen ei saisi nuorena täällä Suomessa olla. :D
Olen jo hyväksynyt karun faktan siitä, että yksin täällä olemaan tullaan koska olen niin saatanan kamala ihminen. :-)
Suomen kamalin sinkku :DD
20
119
Vastaukset
- Miten.sen.asian.kanssa
Seksiä olet varmaan silti päässyt harrastamaan?
- A.Postaaja
Seksiähän se on sääliseksikin. Tosin nykyään tilanteeni oksettaa itseänikin jo sen verran, etten oikeasti edes halua enää. :)
- voit.olla.sexykin
A.Postaaja kirjoitti:
Seksiähän se on sääliseksikin. Tosin nykyään tilanteeni oksettaa itseänikin jo sen verran, etten oikeasti edes halua enää. :)
Siis onko sulle joku mies antanut sääliseksiä? Kyllä mies on sua halunnut jos sillä on seissyt. Nainen taas voi antaa seksiä, vaikkei haluaisikaan.
Etkö haluaisi harrastaa seksiä miehen kanssa jos mies haluaisi sinua..? - A.Postaaja
Nuorempana tuli pyörittyä pilvipiireissä juhlimisen ohella ja siellä kumma kyllä osin tutustuikin ihmisiin. Kavereiden kesken harrastettuja myötätuntopanoja ne oli.
- häntä.pystyyn
A.Postaaja kirjoitti:
Nuorempana tuli pyörittyä pilvipiireissä juhlimisen ohella ja siellä kumma kyllä osin tutustuikin ihmisiin. Kavereiden kesken harrastettuja myötätuntopanoja ne oli.
Myötätuntopano :D Kyllä sinä seksuaalisesti olet silloin miespuolisia kavereitasi kiinnostanut jos he ovat halunneet harrastaa seksiä kanssasi.
Oletko yrittänyt netin kautta hakea seuraa? Introverteille se voi olla vähän parempi väylä kuin perinteiset livetilanteet, esim. baarissa. Olen melkoisen varma, että saisit ainakin seksiseuraa jopa tämän palstan kautta, riippuen missäpäin asut ;) - w..t..f
A.Postaaja kirjoitti:
Millaisista elementeistä koostuu "myötätuntopano"?
- rumasinkkumies
Nainen ei ole koskaan liian ruma ettei saisi kumppania. Naiset ei vaan kelpuuta rumaa miestä ja se ei minusta oikeuta valittamaan että nainen on liian ruma.
- A.Postaaja
Mua ei ole tulleet edes "rumatkaan ukot" iskemän esim. baarissa tai klubeilla. :D Niidenkin huomio menee täysin aina hoikille, pitkähiuksisille ja kauniskasvoisille " siskoilleni". :) Et varmaan itsekään lähestyisi introverttia, miltein mykkää rumilusta vaikka sillä olisi miten nätit vaatteet yllään.
- rakkaustarina.sivu.suun
A.Postaaja kirjoitti:
Mua ei ole tulleet edes "rumatkaan ukot" iskemän esim. baarissa tai klubeilla. :D Niidenkin huomio menee täysin aina hoikille, pitkähiuksisille ja kauniskasvoisille " siskoilleni". :) Et varmaan itsekään lähestyisi introverttia, miltein mykkää rumilusta vaikka sillä olisi miten nätit vaatteet yllään.
Siinä voi kumpikin osapuoli olla ehkä vähän ujoja ja introverttejä. Kumpikin voi kattella toisiaan vaikka siellä baarissa ja toivoa, että jompikumpi lähestyisi, mutta koska kumpikaan ei uskalla, menee kumpikin illan päätteeksi yksin omiin koteihinsa, eikä edes mitään puhelinumeroakaan tullut vaihdettua puolin tai toisin.
- faktat.tiskiin
A.Postaaja kirjoitti:
Paljon on pituutta ja paljonko painoa?
Onko lävistyksiä naamassa?
Onko selkeästi näkyviä isoja (=rumia) tatuointeja? - A.Postaaja
Ei ole lävistyksiä ollutkaan ikinä, tatuoinnin joskus ehkä haluan, mutta kauniin sellaisen.
Olen vähän pyöreä, 163 cm ja 60 kg.
Eikä noilla ole mielestäni edes merkitystä. Kyllähän ne lävistetyt ja kuvallisetkin parinsa löytävät.
Itse vaan olen kaiken lisäksi niin epämielenkiintoinen enkä osaa antaa jotakin ihmeellistä ns. "just sitä" ensivaikutelmaa. Pakkohan itsessä on olla isokin vika, kun ei ole koskaan parisuhteeseen päätynyt.
Omaa rumuuttani lisää vielä se, etten saanut kaikkien muiden sukulaisnaisten lailla kunnon rintoja. Siksi olenkin jatkuvalla "dietillä", laudalla kun kilot eivät ole sallittuja. :) - Missä.asut
A.Postaaja kirjoitti:
Ei ole lävistyksiä ollutkaan ikinä, tatuoinnin joskus ehkä haluan, mutta kauniin sellaisen.
Olen vähän pyöreä, 163 cm ja 60 kg.
Eikä noilla ole mielestäni edes merkitystä. Kyllähän ne lävistetyt ja kuvallisetkin parinsa löytävät.
Itse vaan olen kaiken lisäksi niin epämielenkiintoinen enkä osaa antaa jotakin ihmeellistä ns. "just sitä" ensivaikutelmaa. Pakkohan itsessä on olla isokin vika, kun ei ole koskaan parisuhteeseen päätynyt.
Omaa rumuuttani lisää vielä se, etten saanut kaikkien muiden sukulaisnaisten lailla kunnon rintoja. Siksi olenkin jatkuvalla "dietillä", laudalla kun kilot eivät ole sallittuja. :)Mun mielestä sä kuulostat tosi hyvältä :) Multa saisit varmaan ainakin seksiä jos asuisit edes suurin piirtein lähiseuduilla.
163 cm/60 kg on mun mittapuulla hoikka :O - rumasinkkumies
A.Postaaja kirjoitti:
Oon minä lähestynyt rumia naisia mutta pakit tuli. 163cm / 60 kg nainen ei voi olla mitenkään ruma. Ujouskaan ei ole syy miksi nainen jäisi yksin, nainen voi olla vaikka jännänainen ja saisi seuraa helposti.
Ei käytetty nainen kelpaakaan.
- bustedkeaton
Sellaisia kranttuja ne kaikki ätmit on.
- Ghyntomjes
Onko sulla vielä poikuus tallella vai miksi olet moinen "periaatteen mies"?
Ghyntomjes kirjoitti:
Onko sulla vielä poikuus tallella vai miksi olet moinen "periaatteen mies"?
Mulla on terveys ja kunnia vielä tallella.
Itse olen myös ruma ja ujo ja tämän lisäksi pitkäaikaistyötön, masentunut, merkittävästi ylipainoinen, kaveriton enkä ole pitänyt edes naista kädesta koskaan. Et ole siis läheskään niin säälittävä kuin minä.
- Naisasialooser1
Nainen saa kyllä olla ujo, mutta ruma ei saa olla. Älä kuitenkaan turhaan ole kateellinen siskollesi, hän on ikäännyttyään myös yhtä ruma. Syntymäruma nainen ei siis menetä mitään kauniiseen verrattuna.
- sinkkumies--
Et ole ruma, miksi et kelpuutta palstan kunnollisia kokemattomia miehiä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?901757- 851242
- 1101123
- 71954
- 102884
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56828- 47741
- 36732
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis47681- 33663