Vapaa kuvaus

Jouni Ylönen Olen Jumalan ARMOSTA uudestisyntynyt, eli nöyrä mies . . . Jeesuksen oma. Olen - JUMALAN - lähettämä . . . Johannes. Jumala SANOI ---> SINÄ olet MINULLE nyt RAAMATUN henkilönä: *** Pyhä Johannes Kastaja *** ---> TOTEUTAN . . . Jumalan tahtoa . . . ! NIIN ON JUMALA SANONUT . . . SE ON HERRAN TAHTO . . . ! ******************************************** Evankeliumi Johanneksen mukaan, Joh. 1:1-9 ---> Sana tuli ihmiseksi Alussa oli Sana. Sana oli Jumalan luona, ja Sana oli Jumala. Jo alussa Sana oli Jumalan luona. Kaikki syntyi Sanan voimalla. Mikään, mikä on syntynyt, ei ole syntynyt ilman häntä. Hänessä oli elämä, ja elämä oli ihmisten valo. Valo loistaa pimeydessä, pimeys ei ole saanut sitä valtaansa. Tuli mies, Jumalan lähettämä, hänen nimensä oli Johannes. Hän tuli todistajaksi, todistamaan valosta, jotta kaikki uskoisivat siihen. Ei hän itse ollut tuo valo, mutta valon todistaja hän oli. Todellinen valo, joka valaisee jokaisen ihmisen, oli tulossa maailmaan. ******************************************************************** ******** JUMALAN ainoa poika, JEESUS KRISTUS=JUMALA ******** Minun tehtäväni on . . . . . . TODISTAA JUMALAN OLEMASSA OLO. . . . TODISTAA RAAMATUN TAPAHTUMIA TOSIKSI. ******************************************************************** Evankeliumi Johanneksen mukaan, Joh. 1:19-23 --->Johannes Kastajan todistus Tämä on todistus, jonka Johannes antoi, kun juutalaiset lähettivät Jerusalemista pappeja ja leeviläisiä kysymään häneltä: "Kuka sinä olet?" Johannes tunnusti totuuden, hän ei sitä kieltänyt. Hän sanoi: "En minä ole Messias." "Mikä sitten?" he kysyivät. "Oletko Elia?" "En ole", Johannes vastasi. "Oletko se luvattu profeetta?" Hän vastasi: "En." Silloin he sanoivat: "Kuka sitten olet? Meidän on vietävä vastaus niille, jotka meidät lähettivät. Mitä sanot itsestäsi?" Johannes vastasi: "Minä olen ääni, joka huutaa autiomaassa: 'Tasoittakaa Herralle tie!' Niinhän profeetta Jesaja on ennustanut." -------- Jesaja 40:3-5 ---> Huutavan ääni kuuluu Huutavan ääni kuuluu: "Valmistakaa Herralle tie erämaahan, tehkää arolle tasaiset polut meidän Jumalallemme. Kaikki laaksot korotettakoon, kaikki vuoret ja kukkulat alennettakoon; koleikot tulkoot tasangoksi ja kalliolouhut lakeaksi maaksi. Herran kunnia ilmestyy: kaikki liha saa sen nähdä. Sillä Herran suu on puhunut." ********************************************************************** Älkää luulko, että minä olen tullut lakia tai profeettoja kumoamaan; en minä ole tullut kumoamaan, vaan täyttämään. Matt. 5:17 Mitä et tiedä . . . se joskus kerrotaan. [email protected] Siunausta ja Herran rauhaa ! ------------------------------------------------------ FRANSISKUS ASSISILAINEN - Jumalan pieni köyhä Fransiskuksen rukous oli: Anna minulle oikea usko ja täydellinen rakkaus. ------------------------------------------------------ ******** Franciscus Assisilaisen rukous ******** Vapahtaja, tee minusta rauhasi välikappale, niin että sinne, missä on vihaa, toisin rakkauden, missä loukkausta, toisin anteeksiannon, missä epäsopua, toisin yksimielisyyden, missä erehdystä, osoittaisin totuuden, missä epäilystä, auttaisin uskoon, missä epätoivoa, nostaisin luottamukseen, missä pimeyttä, loisin sinun valoasi, missä surua, virittäisin ilon ja lohdutuksen. Niin että, oi Mestari, en yrittäisi niin paljon etsiä lohdutusta kuin lohduttaa muita, hakea ymmärtämystä kuin ymmärtää toisia, pyytää rakkautta kuin rakastaa muita, sillä antaessaan saa, kadottaessaan löytää, unohtaessaan saa anteeksi, kuollessaan nousee iankaikkiseen elämään.

Aloituksia

11

Kommenttia

321

1. Rakkaat uskon siskot ja veljet !

KYLLÄ . . . HUOMASIT AIVAN OIKEIN . . .

. . . Jumalan tahto TOTEUTUI . . .

. . . Jumala on valinnut ilmoituspäiväksi perjantai 21.08.2015.

ILMOITUSPÄIVÄ oli siis . . .

Jeesus Nasaretilainen on syntynyt 21.08 vuonna 7 eKr klo:12:17, Jumalan ilmoituksen mukaisesti, eikä sitä voi mitenkään ihminen tutkia, se SYNTYMÄAIKA vaan on ja pysyy, eikä muuksi muutu.

----------------------------------------------------------------------

Jumalan_henkäys 21.8.2015 14:10

Jumala kyllä tietää oman poikansa syntymäpäivän . . . ei ihminen sitä päivämäärää tutkimalla voi muuksi muuttaa !

Jumalan_nimissä

8.9.2015 4:52

Rakas uskonveljeni Jyrki !

Olen suorassa virkasuhteessa Jumalaan, ja suoritan Jumalan tahtoa lyhyen ajan täällä. Teen ainoastaan sen mitä Jumala käskee, eli jos en saa kirjoittaa mitään "Jumalan_henkäys" nimimerkillä, niin sitten en myöskään kirjoita, enne kun Jumala taas käskee.

Olen Jumalan talutusnuorassa ja nöyristä nöyrin Jumalan tahdon toteuttaja. Kirjoitan niille henkilöille, joille Jumala käskee kirjoittamaan ja sen mitä Jumala haluaa sanoa.

Jumala on määrännyt tänne kokoamaan uudestisyntyneiden valittujen ryhmän, tehtäväänsä varten. Eli vastaan otamme Messiaan, kun aika on täysi. Olen valmistellut tätä vuoden, Jumalan suoralla ohjauksella.

Jeesus Nasaretilainen on syntynyt 21.08 vuonna 7 eKr klo:12:17, Jumalan ilmoituksen mukaisesti, eikä sitä voi mitenkään ihminen tutkia, se SYNTYMÄAIKA vaan on ja pysyy, eikä muuksi muutu.

Keskustelen Jumalan kanssa ja toteutan nöyrän kärsivällisesti Herran tahtoa, siksi minua pidetään hulluna. Minua ei uskota, mutta teen mitä Jumala käskee, luottamuksen saamiseksi ja minulla on kaikki valtuudet ilmoittaa asiat, Jumalan nimissä.

-----------------------------------------------------------

Tämä on ilmoitettu Kaikkivaltiaan Jumalan nimissä ja valtuutuksella, sillä edustan nyt . . . Jumalaa maan päällä.

Mitä et tiedä . . . se joskus kerrotaan.
  2. Rakkaat uskon siskot ja veljet !

. . . Jumalan tahto TOTEUTUI . . .

NÄMÄ KAKSI ILMOITUSTA . . . OVAT YHTEYDESSÄ TOISIINSA

******** Näky pettyneistä ihmisistä !!! (Julkaistu 21.8.2015)

******** UNOHDAMMEKO TEHTÄVÄMME? (21.8.2015 12:17)

ja LISÄKSI VIELÄ >Yöllinen näkyni Jeesuksen toisesta tulemisesta<

http://keskustelu.suomi24.fi/t/13904024/yollinen-nakyni-jeesuksen-toisesta-tulemisesta

Näky pettyneistä ihmisistä !!!

Julkaistu 21.8.2015

Evankelista profeetta Paavo Järvisen näky pettyneistä ihmisistä, jotka eivät tienneet että heidän on kaduttava pahoja tekojaan ja tehtävä parannus synneistään.

"Joka rikkomuksensa salaa, se ei menesty; mutta joka ne tunnustaa ja hylkää, se saa armon." - Sananlaskut 28:13

Katso koko ohjelma täältä: http://www.tv7.fi/vod/player/?program...

Uudestisyntyminen: http://ennustuksia.com/uudestisyntymi...

https://www.youtube.com/watch?v=9R2PrjeaQg4

http://keskustelu.suomi24.fi/t/13839680/naky-pettyneista-ihmisista-!!!

Jumalan_henkäys

21.8.2015 12:17

Kaikkivaltiaan Jumalan käskystä ja ohjauksessa, kirjoitan tähän Herran tahdon, jota olen sitoutunut toteuttamaan . . . nimityksestä, 12.06.2015 lähtien.

Jumala on valinnut paikaksi tämän keskustelun, koska aloitusviesti osuu Herran tahdon ytimeen, muistuttamalla jokaisen uudestisyntyneen perustehtävästä . . . Jumalan sanan julistamisesta, aina ja kaikkialla!

UNOHDAMMEKO TEHTÄVÄMME?

--------------------------------------------------------------

Jumala on ilmoittanut, heinäkuu 2015, seuraavasti:

ILMOITAN MESSIAAN TULOSTA !

UUDESTISYNTYNEIDEN ON ALOITETTAVA LÄHETYSKÄSKYN LOPPUUNVIEMISEN TOTEUTUS KAIKILLA MAHDOLLISILLA TIEDOTUSKEINOILLA . . . NIIN, ETTÄ JOKAISELLA IHMISELLÄ, JOKA YMMÄRTÄÄ ÄLYNSÄ PUOLESTA JUMALAN SANAA, ON MAHDOLLISUUS TEHDÄ PARANNUS JA SAADA SYNTINSÄ ANTEEKSI !

KAIKKI KEINOT SALLITTU . . . MYÖS RAAMATULLISTEN IHMEIDEN, JOITA JEESUS TEKI, TEKEMINEN ON SALLITTUA JA MAHDOLLISTA . . . JUMALAN NIMISSÄ !

"Sillä niin on Jumala maailmaa rakastanut, että hän antoi ainokaisen Poikansa, ettei yksikään, joka häneen uskoo, hukkuisi, vaan hänellä olisi iankaikkinen elämä.

Sillä ei Jumala lähettänyt Poikaansa maailmaan tuomitsemaan maailmaa, vaan sitä varten, että maailma hänen kauttansa pelastuisi.

Joka uskoo häneen, sitä ei tuomita; mutta joka ei usko, se on jo tuomittu, koska hän ei ole uskonut Jumalan ainokaisen Pojan nimeen." Joh. 3:16-18

----------------------------------------------------------------

Jumala on puhunut ja minä kuuntelen!

Jumala on valinnut ilmoituspäiväksi perjantai 21.08.2015.

Kirjoitin nyt Jumalan tahdon, niin kuin Hän tahtoi.

Mikä on ilmoitettu . . . se on Jumalan nimissä ilmoitettu !

"Älkää luulko, että minä olen tullut lakia tai profeettoja kumoamaan; en minä ole tullut kumoamaan, vaan täyttämään." Matt. 5:17

Siunausta ja Herran rauhaa !
  3. Rakkaat uskon siskot ja veljet !

. . . Jumala tahto TOTEUTUI . . .

NÄMÄ KAKSI ILMOITUSTA . . . OVAT YHTEYDESSÄ TOISIINSA

ja LISÄKSI VIELÄ >Yöllinen näkyni Jeesuksen toisesta tulemisesta<

http://keskustelu.suomi24.fi/t/13904024/yollinen-nakyni-jeesuksen-toisesta-tulemisesta

Näky pettyneistä ihmisistä !!!

Julkaistu 21.8.2015

Evankelista profeetta Paavo Järvisen näky pettyneistä ihmisistä, jotka eivät tienneet että heidän on kaduttava pahoja tekojaan ja tehtävä parannus synneistään.

"Joka rikkomuksensa salaa, se ei menesty; mutta joka ne tunnustaa ja hylkää, se saa armon." - Sananlaskut 28:13

Katso koko ohjelma täältä: http://www.tv7.fi/vod/player/?program...

Uudestisyntyminen: http://ennustuksia.com/uudestisyntymi...

https://www.youtube.com/watch?v=9R2PrjeaQg4

Jumalan_henkäys

Kaikkivaltiaan Jumalan käskystä ja ohjauksessa, kirjoitan tähän Herran tahdon, jota olen sitoutunut toteuttamaan . . . nimityksestä, 12.06.2015 lähtien.

Jumala on valinnut paikaksi tämän keskustelun, koska aloitusviesti osuu Herran tahdon ytimeen, muistuttamalla jokaisen uudestisyntyneen perustehtävästä . . . Jumalan sanan julistamisesta, aina ja kaikkialla!

UNOHDAMMEKO TEHTÄVÄMME?

UUDESTISYNTYNEIDEN ON ALOITETTAVA LÄHETYSKÄSKYN LOPPUUNVIEMISEN TOTEUTUS KAIKILLA MAHDOLLISILLA TIEDOTUSKEINOILLA . . . NIIN, ETTÄ JOKAISELLA IHMISELLÄ, JOKA YMMÄRTÄÄ ÄLYNSÄ PUOLESTA JUMALAN SANAA, ON MAHDOLLISUUS TEHDÄ PARANNUS JA SAADA SYNTINSÄ ANTEEKSI !

KAIKKI KEINOT SALLITTU . . . MYÖS RAAMATULLISTEN IHMEIDEN, JOITA JEESUS TEKI, TEKEMINEN ON SALLITTUA JA MAHDOLLISTA . . . JUMALAN NIMISSÄ !

"Sillä niin on Jumala maailmaa rakastanut, että hän antoi ainokaisen Poikansa, ettei yksikään, joka häneen uskoo, hukkuisi, vaan hänellä olisi iankaikkinen elämä.

Sillä ei Jumala lähettänyt Poikaansa maailmaan tuomitsemaan maailmaa, vaan sitä varten, että maailma hänen kauttansa pelastuisi.

Joka uskoo häneen, sitä ei tuomita; mutta joka ei usko, se on jo tuomittu, koska hän ei ole uskonut Jumalan ainokaisen Pojan nimeen." Joh. 3:16-18

"Älkää luulko, että minä olen tullut lakia tai profeettoja kumoamaan; en minä ole tullut kumoamaan, vaan täyttämään." Matt. 5:17

4. Rakas "pelkuri666" !

Jumalattoman osa

"Ei hän vältä pimeyttä. Tuli korventaa hänen versonsa, . . .

. . . Jumalan henkäys . . . pyyhkäisee hänet pois." Job. 15:30

--------------------------------------------------------------------

"Ei hänen kannata luottaa olemattomiin, hän vain pettyy.
    Pelkkää tyhjää hän voittaa kaupoissaan." Job. 15:31

--------

"Se mies kuihtuu ennen aikaansa,
    hänen lehvänsä eivät koskaan puhkea kukoistukseen." Job. 15:32

--------

"Hän on kuin viiniköynnös, joka varistaa raakileina rypäleensä, kuin oliivipuu, joka karistaa äsken auenneet kukkansa." Job. 15:33

Jobin kirja 15 luku, Job. 15:17-35

------------------------------------

Jumalattoman osa

17 Minä puhun sinulle, kuuntele nyt!
    Kerron sinulle, mitä itse olen nähnyt,
    18 kerron, mitä olen oppinut viisailta miehiltä.
    He eivät salanneet isiensä tietoa.
    19 Näille yksin oli maa annettu, muukalaista ei heidän keskellään nähty.

20 Jumalaton viettää kaikki päivänsä
    ahdistuksen alla,
    sortajan vuodet jäävät vähiin.
    21 Hänen korvissaan kaikuvat uhkaavat äänet,
    keskelle rauhaa iskee tuho.
    22 Enää hän ei kuvittele, että voisi paeta
    pimeyttä,
    hän tietää, että miekka jo odottaa.
    23 Hän harhailee ruokaa etsien mutta ei löydä,
    hän tietää, että pimeyden päivä saapuu.
    24 Hätä ja ahdinko valtaavat hänen mielensä,
    ne hyökkäävät kuin sotaan valmiit kuninkaat.
    25 Hän kohotti kätensä Jumalaa vastaan!
    Uhmaten hän kävi itseään Kaikkivaltiasta vastaan,
    26 hyökkäsi niska köyryssä
    paksu kilvenkupu suojanaan.
    27 Jyhkeät olivat hänen kasvonsa,
    muhkeat hänen reitensä!
    28 Hän asettui autioiksi tuomittuihin kaupunkeihin,
    taloihin, joissa kukaan ei saa asua,
    jotka on määrätty pysymään raunioina.
    29 Enää hän ei rikastu, hänen mahtinsa ei kestä,
    hänen menestyksensä ei ole pysyvää.
    30 Ei hän vältä pimeyttä.
    Tuli korventaa hänen versonsa,
    Jumalan henkäys pyyhkäisee hänet pois.
    31 Ei hänen kannata luottaa olemattomiin, hän vain
    pettyy.
    Pelkkää tyhjää hän voittaa kaupoissaan.
    32 Se mies kuihtuu ennen aikaansa,
    hänen lehvänsä eivät koskaan puhkea kukoistukseen.
    33 Hän on kuin viiniköynnös, joka varistaa raakileina rypäleensä, kuin oliivipuu, joka karistaa äsken auenneet kukkansa.

34 Hedelmätön on jumalattomien joukko,
    lahjuksilla rakennetut talot syö liekki.
    35 Jumalattomat kantavat sisällään pahoja aikeita, he synnyttävät tuhoa, heistä sikiää pelkkää petosta.

5. AMEN - Rakkaat uskon siskot ja veljet !

KIITOS . . . Jumalan SIUNAUSTA . . . !

NIIN . . . KAUNISTA - ja - RAAMATULLISTA.

LISÄTÄÄN TÄHÄN VIELÄ . . . Jumalan SANELEMA ILMOITUS . . .

. . . johon sisältyy . . . Joh. 3:16-18 . . .

Jumalan_henkäys

UNOHDAMMEKO TEHTÄVÄMME?

Uudestisyntyneiden sisäinen "Pyhä Henki" on jo aktivoinut valittunsa ja ohjannut tänne keskustelemaan, sekä toteuttamaan omaa tehtäväänsä.

TEHTÄVÄMME on TOTEUTTAA Jumalan tahtoa, eli VALMISTELLA . . . JEESUS KRISTUKSEN TOISTA TULEMISTA.

TÄNÄÄN ON . . . JEESUS KRISTUKSEN . . . SYNTYMÄPÄIVÄ . . . JOTEN KOKO PERJANTAI 21.08 on pyhitetty . . . Jeesus Nasaretilaiselle.

******** JUMALAN ainoa poika, JEESUS KRISTUS=JUMALA ********

Evankeliumi Johanneksen mukaan, Joh. 1:1, 14, 18 ---> Sana tuli ihmiseksi

Alussa oli Sana. Sana oli Jumalan luona, ja Sana oli Jumala.

Sana tuli lihaksi ja asui meidän keskellämme. Me saimme katsella hänen kirkkauttaan, kirkkautta, jonka Isä ainoalle Pojalle antaa. Hän oli täynnä armoa ja totuutta.

Jumalaa ei kukaan ole koskaan nähnyt. Ainoa Poika, joka itse on Jumala ja joka aina on Isän vierellä, on opettanut meidät tuntemaan hänet.

6. Rakas uskonveljeni "Näkökulmaa1" !

******** VALTAVA . . . HERÄTYS . . . Jumalan KUNNIAKSI ********

KYLLÄ SE ALKAA . . . MIKÄÄN EI PYSTY ESTÄMÄÄN . . .

. . . Jumalan tahdon mukaisen SUUNNITELMAN TOTEUTUMISTA . . . !

MINÄ PIDÄN SIITÄ HUOLEN . . . TOTEUTAN Jumalan tahdon . . . ;-)

TODISTAN . . . Jumalan OLEMASSA OLON . . . MAAILMANLAAJUISESTI . . . !

ELI VALTAVA . . . HERÄTYS . . . Jumalan KUNNIAKSI.

NIIN ON JUMALA SANONUT . . . SE ON HERRAN TAHTO . . . !

Sana tuli lihaksi ja asui meidän keskellämme. Me saimme katsella hänen kirkkauttaan, kirkkautta, jonka Isä ainoalle Pojalle antaa. Hän oli täynnä armoa ja totuutta.

Jumalaa ei kukaan ole koskaan nähnyt. Ainoa Poika, joka itse on Jumala ja joka aina on Isän vierellä, on opettanut meidät tuntemaan hänet.

7. . . . Jatkuu.

raamatusta

5.9.2015 10:23

"Paavali kirjoittaa rakkaudesta, joka vallitsee uskovien välillä. Se yhdistää eri tavoin toimivat ja ajattelevat kristityt . . . yhdeksi perheeksi."

Paavalin ensimmäisestä kirjeestä korinttolaisille

Luku 12:12-27 ja 13

12. kuten ruumiston yksi ja siinä on monta jäsentä, mutta kiakki ruumiin jäsenet, vaikkan iitä on monta, ovat yksi ruumis, nin kuin Kristuskin.

13. Me olemme näet kaikki yhdessä Hengessä kastetut yhdeksi [surakunta]ruumiiksi, olimmepa juutalaisia tai kreikkalaisia, orjia tai vapaita. Me kaikki olemme saaneet juoda samaa Henkeä.

14. Eihän ruumiskaan ole yksi jäsen, vaan niitä on monta.

15. Jos jalka sanoisi. Koska en ole käsi, en kuulu ruumiiseen, se ei silti olisi ruumiiseen kuulumaton.

16. Jos korva sanoisi: Koska en ole silmä, en kuulu ruumiiseen, se ei silti olisi ruumiiseen kuulumaton.

17. Jos koko ruumis olisi silmänä, missä sitten olisi kuulo? jos taas kuulona, missä olisi silloin hajuaisti?

18. Jumala on näet asettanut jäsenet, kunkin niistä, niin kuin on tahtonut.

19. jos ne kaikki olisivat yhtenä jäsenenä, missä sitten ruumis olisi?

20. Nytpä jäseniä onkin monta ja vain yksi ruumis.

21. Silmä ei saata sanoa kädelle: En tarvitse sinua, eikä pää jaloille: En tarvitse teitä.

22. Päin vastoin, juuri ne ruumiin jäsenet jotka näyttävät heikoimmilta, ovat välttämättömiä.

23. Ne ruumiin jäsenet, jotka meistä eivät ole erityisen arvokkaita, me me verhoamme sitä huolellisemmin. Ne, joita häpeämme, me sitä häveliäämmen peitämme.

24. Ne taas joita emme häpeä, eivät sitä tarvitse. Jumala on näet liittänyt ruumiin yhteen siten että on antanut halvempiarvoisille suuremman kunnian,

25. ettei ruumiissa olisi eripuraisuutta, vaan että jäsenet pitäisivät yhtäläistä huolta toisistaan.

26. jos yksi jäsen kärsii, niin kaikki kärsivät sen kanssa, jos yksi jäsen saa kunniaa, niin kaikki jäsenet iloitsevat sen kanssa.

27. Te olette Kristuksen [seurakunta]ruumis ja kukin osaltanne hänen jäseniään.

13

1. vaikka minä puhisin ihmisten ja enkelien kielillä, mutta minulla ei olisi rakkautta, olisin vain helisevä vaski tai kilisevä kulkunen.

2. vaikka minulla olisi profetoimisen lahja, vaikka tuntisin kaikki salaisuudet ja kaiken tiedon ja vaikka minulla olisi kaikki usko, niin että voisin siirtää vuoria, mutta minulla ei olisi rakkautta, en olisi mitään.

3. Vaikka jakelisin kaiken omaisuuteni nälkäisten ruokimiseksi ja vaikka antaisin ruumiini poltettavaksi, mutta minulla ei olisi rakkautta, se ei minua mitään hyödyttäisi.

4. Rakkaus on kärsivällinen, rakkaus on lempeä, rakkaus ei kadehdi, ei kerskaa, ei pöyhkeile.

5. Ei käyttäydy sopimattomasta, ei etsi omaansa, ei katkeroidu, ei muistele kärsimäänsä pahaa,

6. ei iloitse vääryydestä, vaan iloitsee yhdessä totuuden kanssa.

7. Kaiken se peittää, kaiken se uskoo, kaiken se toivoo, kaikkea se kärsii.

8. Rakkaus ei koskaan häviä. Mutta profetoiminen katoaa, kielillä puhuminen lakkaa, ja tieto häviää.

9. Tietomme on näet vajavaista ja profetoimisemme on vajavaista.

10. kun tulee täydellinen, katoaa vajavainen.

11. kun olin lapsi, minä puhuin kuin lapsi, minulla oli lapsen mieli ja ajattelin kuin lapsi.

Tultuani mieheksi hylkäsin sen, mikä kuuluu lapsuutee.

12. Nyt me näemme vielä kuin kuvastimesta, arvoituksen tavoin, mutta silloin kasvoista kasvoihin.

Nyt tietoni on vielä vajavaista, mutta silloin tiedän täydellisesti, kuten itsenikin täysin tunnetaan.

13. Niin pysyvät nämä kolme usko, toivo, rakkaus.

Mutta suurin niistä on rakkaus.

aamen
  8. Rakkaat uskon siskot ja veljet !

"Oi rakkaat lapseni. Pian alkaa ennen näkemätön herätys. Oi katsokaa, minä vuodatan henkeni teidän päällenne ja te saatte uuden voiman, ennen näkemättömän voiman te saatte."

******************************************************************************

SAMAA OLEN KERTONUT JA . . . TOTEUTAN Jumalan tahdon . . . !

******** MEILLÄ ON YHTEINEN TEHTÄVÄ ********

******************************************************************************

TIE ON AUKENEVA

........Ne, jotka Herraa odottavat, saavat uuden voiman. Jes. 40:31

40:31 mutta ne, jotka Herraa odottavat, saavat uuden voiman, he kohottavat siipensä kuin kotkat. He juoksevat eivätkä näänny, he vaeltavat eivätkä väsy.

Olen - JUMALAN - lähettämä . . . Johannes.

Jumala SANOI ---> SINÄ olet MINULLE nyt RAAMATUN henkilönä:

*** Pyhä Johannes Kastaja *** ---> TOTEUTAN . . . Jumalan tahtoa . . . !

Evankeliumi Johanneksen mukaan, Joh. 1:19,23 --->Johannes Kastajan todistus

Tämä on todistus, jonka Johannes antoi, kun juutalaiset lähettivät Jerusalemista pappeja ja leeviläisiä kysymään häneltä: "Kuka sinä olet?"

Johannes vastasi: "Minä olen ääni, joka huutaa autiomaassa: 'Tasoittakaa Herralle tie!' Niinhän profeetta Jesaja on ennustanut."

--------

Jesaja 40:3-5 ---> Huutavan ääni kuuluu

Huutavan ääni kuuluu: "Valmistakaa Herralle tie erämaahan, tehkää arolle tasaiset polut meidän Jumalallemme.

Kaikki laaksot korotettakoon, kaikki vuoret ja kukkulat alennettakoon; koleikot tulkoot tasangoksi ja kalliolouhut lakeaksi maaksi.

Herran kunnia ilmestyy: kaikki liha saa sen nähdä. Sillä Herran suu on puhunut."

TIE ON AUKENEVA

Jesaja 40:3-8

40:3 Huutavan ääni kuuluu: "Valmistakaa Herralle tie erämaahan, tehkää arolle tasaiset polut meidän Jumalallemme.

40:4 Kaikki laaksot korotettakoon, kaikki vuoret ja kukkulat alennettakoon; koleikot tulkoot tasangoksi ja kalliolouhut lakeaksi maaksi.

40:5 Herran kunnia ilmestyy: kaikki liha saa sen nähdä. Sillä Herran suu on puhunut."

40:6 Ääni sanoo: "Julista!" Toinen vastaa: "Mitä minun pitää julistaman?" Kaikki liha on kuin ruoho, ja kaikki sen kauneus kuin kedon kukkanen:

40:7 ruoho kuivuu, kukkanen lakastuu, kun Herran henkäys puhaltaa siihen. Totisesti, ruohoa on kansa.

40:8 Ruoho kuivuu, kukkanen lakastuu, mutta meidän Jumalamme sana pysyy iankaikkisesti.

Jesaja 40:25-31

40:25 "Keneenkä siis te vertaatte minut, jonka kaltainen minä olisin", sanoo Pyhä.

40:26 Nostakaa silmänne korkeuteen ja katsokaa: kuka on nämä luonut? Hän, joka johdattaa esiin niitten joukot täysilukuisina, joka nimeltä kutsuu ne kaikki; suuri on hänen voimansa ja valtainen hänen väkensä: ei yksikään jää häneltä pois.

40:27 Miksi sinä, Jaakob, sanot ja sinä, Israel, puhut: "Minun tieni on Herralta salassa, minun oikeuteni on joutunut pois minun Jumalani huomasta"?

40:28 Etkö tiedä, etkö ole kuullut: Herra on iankaikkinen Jumala, joka on luonut maan ääret? Ei hän väsy eikä näänny, hänen ymmärryksensä on tutkimaton.

40:29 Hän antaa väsyneelle väkeä ja voimattomalle voimaa yltäkyllin.

40:30 Nuorukaiset väsyvät ja nääntyvät, nuoret miehet kompastuvat ja kaatuvat;

40:31 mutta ne, jotka Herraa odottavat, saavat uuden voiman, he kohottavat siipensä kuin kotkat. He juoksevat eivätkä näänny, he vaeltavat eivätkä väsy.

9. Rakkaat uskon siskot ja veljet !

JUMALAN KASVUSSA KESKENERÄISENÄ !!!

Omistan seuraavan kappaleen nimimerkille . . . "raamatusta" . . . !

Rakas uskonveljeni "raamatusta" !

. . . LAULUN SANOIN ---> Keskeneräinen · EXIT

https://www.youtube.com/watch?v=9n0Fga3zEWw

Säv. ja san. Pekka Simojoki

******** Keskeneräinen · EXIT ********

Tikapuita taivaaseen

pystyttelin paikoilleen

Korkealle niitä kiipesinkin

ylemmäksi yritin

---------

Kaatui torni Baabelin

pylväästäni putosin

Sädekehän kaikkein säihkyvimmän

näin sirpaleiksi särkyvän

---------

Jospa kauneinta on keskeneräisyys

Jospa kirkkainta on aamun hämäryys

Vaikka yrittäisin sormet verillä

puolivalmiiksi jään

---------

Isät ovat taistelleet

Äidit ovat itkeneet

Eikö ihmisestä parempaa saa

Pyhimystä suurempaa

---------

Samaa tietä kompuroin

Kyselen ja kapinoin

Milloin onneton sen oivaltaisin

armo riittää sittenkin

---------

puolivalmiiksi jään

---------

Sillä tarvitseeko terve auttajaa

Eihän täydellinen kaipaa Jumalaa

Ehkä valmis olen vasta perillä

kun Vapahtajani nään

10. AMEN - Rakkaat uskon siskot ja veljet !

JUMALAN KASVUSSA KESKENERÄISENÄ !!!

Omistan seuraavan kappaleen nimimerkille . . . "raamatusta" . . . !

. . . LAULUN SANOIN ---> Keskeneräinen · EXIT

https://www.youtube.com/watch?v=9n0Fga3zEWw

Säv. ja san. Pekka Simojoki

Tikapuita taivaaseen
    pystyttelin paikoilleen
    Korkealle niitä kiipesinkin
    ylemmäksi yritin

---------

Kaatui torni Baabelin,
    pylväästäni putosin
    Sädekehän kaikkein säihkyvimmän
    näin sirpaleiksi särkyvän

---------

puolivalmiiksi jään

---------

Isät ovat taistelleet
    Äidit ovat itkeneet
    Eikö ihmisestä parempaa saa
    Pyhimystä suurempaa

---------

Samaa tietä kompuroin
    Kyselen ja kapinoin
    Milloin onneton sen oivaltaisin
    armo riittää sittenkin

---------

puolivalmiiksi jään

---------

Sillä tarvitseeko terve auttajaa
    Eihän täydellinen kaipaa Jumalaa
    Ehkä valmis olen vasta perillä
    kun Vapahtajani nään

11. Rakkaat uskon siskot ja veljet !

TÄMÄ ASIA ON NÄIN ---> OLEMME TULEVA TYÖPARI

"raamatusta" = juhotuu849

******** VANHAA VIESTIÄ:

***** Rakas uskonveljeni "raamatusta" !

***** Jumala tunnisti kyllä sinut... ;)

***** Olet työparini - niin Herra sanoi sinusta - veljeni.

---------------------------------------------------------------------------

Jumala on . . . ALLEKIRJOITTANUT . . . tämän ASIAN . . . !

---------------------------------------------------------------------------

KUN . . . Jumala SANOO ja ALLEKIRJOITTAA . . . NIIN . . .

. . . SE ON - Jumalan tahto - ja - SE TAPAHTUKOON . . . ;)

Jumalan tahto TAPAHTUU . . . EI IHMISEN . . . !

******** VANHAA VIESTIÄ:
    ----------------------------------------------------------------------------

Jumala tunnisti kyllä sinut... ;)

Olet työparini - niin Herra sanoi sinusta - veljeni. Herra sanoo myös sinusta näin . . . siteeraa sanaani - kuin puhuisi KIELILLÄ ja - JUOKSUSTA. Herra sanoo . . . ei minulla ole ketään häntä parempaa - olet sen myös minulle osoittanut. Olen aina Herran kanssa - samaa mieltä - ja Herran tahto toteutuu, siitä pidämme huolen.

Kun saamme sen lopullisen Herran voiman niin:

Ne, jotka Herraa odottavat, saavat uuden voiman. Jes. 40:31

Tässä Herramme, kepeä, kuvaus meistä molemmista:

Minä olen kissa, joka kehrää rakastavasti ja tekee Herran kanssa aluksi muutamat - Pyhät temput :D

Sinä olet koira, joka haukkuu ja myös tuomitsee vihaisesti, mutta vain Raamatun sanalla ja jonka "murinaa" kaikki pelkää - paitsi minä ;)

Ei sinun tarvitse luontoasi peitellä, mutta Jumalan tahto pitää toteuttaa . . . aina.

Olemme tempaus tauolla, sillä minulla on myös omat ongelmani ja tempaus veljemme, jotka myös ovat työpari, eivät vielä suostu toteuttamaan Herran tahtoa. Meidän pitää valmistautua omilla tahoillamme, kunnes tempaus on ohi ja kaikki siitä toipuneet . . . ja meidän henkilökohtaiset ongelmat, ratkaistu.

Kirjoitan taas kun jaksan - on myrkytys päällä kehossa - mutta olen sairas Jumalan tahdosta ja samalla Herra opettaa kärsivällisyyttä.

----------------------------------------------------------------------------

12. Rakas uskonveljeni "raamatusta" = juhotuu849 !

TÄSSÄ VANHA VIESTINI ---> SINUN ONGELMASI . . . ON JO KÄSITELTY . . .

. . . AIVAN KUTEN OMANIKIN = MYRKYTYSTILA (Freon)

http://keskustelu.suomi24.fi/t/13876786/aletaan-hakee--turvallista-palstaa-kirjoittajile-#comment-81169696

Jumalan_henkäys

11.10.2015 3:34

Moni varmasti LOUKKAANTUI . . . tuosta mitä kirjoitin !

Kirjoitit osuvasti Jarmo: "Palstalla ihan hirveitä ihmisraunioita." (5.10.2015 17:17)

PYYDÄN ANTEEKSI . . . tuota kirjoitustani, MUTTA . . .

Minä ITSE - olen TÄLLÄHETKELLÄ erittäin sairas ---> ELI >hirveä ihmisraunio<

Kehossa Freonia ---> MYRKYTYSTILA sairautena . . . :(

******** KIRJOITIT:

sinä voiti ja tahtosi toteutukoon tulen sitten joskus kun pääsen huumevierotuksesta tiedä jos pääsen? kun tuntuu että joudun muumilakksoon eli suljetulle... ;)

minulle kun tuli psykoosi diagnoosi... :(

lähden maanantaina kuntoutukseen...

******** VASTAAN:

TEE niin . . . toivottavasti onnistut . . . ja . . .

. . . PALAA TAKAISIN . . . KUN OLET KUNNOSSA . . . !

RUKOILEMME PUOLESTASI . . . KAIKKI YHDESSÄ . . . ;-)

---------------------------------------------------------

Evankeliumi Matteuksen mukaan, Matt. 18: 19-20 ---> Jumalan Lupaus

"Minä sanon teille: mitä tahansa asiaa kaksi teistä yhdessä sopien maan päällä rukoilee, sen he saavat minun Isältäni, joka on taivaissa.

Sillä missä kaksi tai kolme on koolla minun nimessäni, siellä minä olen heidän keskellään."

---------------------------------------------------------

Rakkaat uskon siskot ja veljet !

******** LAINAUS:

Jumala haluaa keskinäistä sopimusta, ja siellä missä pyhät sopivat rukouksesta, Hän on luvannut vastata heidän rukouksiinsa. Katsokaa, mikä moninkertainen voima on tällaisella rukouksella!

Kun yksi toisensa jälkeen tuo Jumalan eteen voimakkaan rukouksensa,

kun monet vetävät yhdessä samaa köyttä,

kun yhdessä kolkutetaan armon ovelle,

kun palavien sydänten väkevä huuto nousee yhdessä taivaaseen,

ja kun vilpittömän, pyhän rukouksen ääni voimallaan

vavisuttaa taivaan portteja — silloin Jumala vastaa.

******** LAINAUS: Charles Spurgeon

13. Rakas uskonveljeni "raamatusta" = juhotuu849

Kuten JO aikaisemmin ilmoitin, NIIN . . .

. . . Jumala SANOI . . . SINUSSA ON . . . RIIVAAJA . . . !

**** ETSI . . . APUA . . . PAHAN . . . KARKOITUKSEEN ****

Mene . . . Tee Parannus . . . Tule Uudessa Uskossa Takaisin . . . !

Ensimmäinen Johanneksen kirje

1 Rakkaat lapset! Kirjoitan tämän teille, jotta ette tekisi syntiä. Jos joku kuitenkin syntiä tekee, meillä on Isän luona puolustaja, joka on vanhurskas: Jeesus Kristus.

2 Hän on meidän syntiemme sovittaja, eikä vain meidän vaan koko maailman.

--- Todellinen Jeesuksen Kristuksen tunteminen

3 Siitä me tiedämme tuntevamme hänet, että pidämme hänen käskynsä.

4 Joka sanoo tuntevansa hänet mutta ei pidä hänen käskyjään, on valehtelija, eikä totuus ole hänessä.

5 Mutta joka noudattaa hänen sanaansa, hänessä Jumalan rakkaus on todella saavuttanut päämääränsä. Tästä me tiedämme olevamme hänen yhteydessään.

6 Sen, joka sanoo pysyvänsä hänessä, tulee myös elää samalla tavoin kuin hän eli.

--- Uusi käsky

7 Rakkaat ystävät! Käsky, jonka teille kirjoitan, ei ole uusi. Se on se vanha käsky, joka teillä on ollut alusta alkaen, se sana, jonka te olette kuulleet.

8 Ja kuitenkin käsky, jonka teille kirjoitan, on uusi: nyt se on toteutunut hänessä ja teissä, sillä pimeys hälvenee ja tosi valo loistaa jo.

9 Joka väittää olevansa valossa mutta vihaa veljeään, on yhä pimeydessä.

10 Joka rakastaa veljeään, pysyy valossa, eikä hänessä ole mitään, mikä veisi lankeemukseen.

11 Mutta se, joka vihaa veljeään, on pimeydessä. Hän vaeltaa pimeässä eikä tiedä, minne on menossa, sillä pimeys on sokaissut hänen silmänsä.

--- Älkää rakastako maailmaa

15 Älkää rakastako maailmaa, älkää sitä, mikä maailmassa on. Jos joku rakastaa maailmaa, Isän rakkaudella ei ole hänessä sijaa.

16 Sillä mitä kaikkea maailmassa onkin, ruumiin halut, silmien pyyteet ja mahtaileva elämä, se kaikki on maailmasta, ei Isästä.

17 Ja maailma himoineen katoaa, mutta se, joka tekee Jumalan tahdon, pysyy iäti.

14. Rakkaat uskon siskot ja veljet !

Olen - JUMALAN - lähettämä . . . Johannes.

Jumala SANOI ---> SINÄ olet MINULLE nyt RAAMATUN henkilönä:

*** Pyhä Johannes Kastaja *** ---> TOTEUTAN . . . Jumalan tahtoa . . . !

Evankeliumi Johanneksen mukaan, Joh. 1:1-9 ---> Sana tuli ihmiseksi

Jo alussa Sana oli Jumalan luona.

Kaikki syntyi Sanan voimalla.

Mikään, mikä on syntynyt, ei ole syntynyt ilman häntä.

Hänessä oli elämä, ja elämä oli ihmisten valo.

Valo loistaa pimeydessä, pimeys ei ole saanut sitä valtaansa.

Tuli mies, Jumalan lähettämä, hänen nimensä oli Johannes.

Hän tuli todistajaksi, todistamaan valosta, jotta kaikki uskoisivat siihen.

Ei hän itse ollut tuo valo, mutta valon todistaja hän oli.

Todellinen valo, joka valaisee jokaisen ihmisen, oli tulossa maailmaan.

Minun tehtäväni on . . .

. . . TODISTAA JUMALAN OLEMASSA OLO.

. . . TODISTAA RAAMATUN TAPAHTUMIA TOSIKSI.

Evankeliumi Johanneksen mukaan, Joh. 1:19-23 --->Johannes Kastajan todistus

Tämä on todistus, jonka Johannes antoi, kun juutalaiset lähettivät Jerusalemista pappeja ja leeviläisiä kysymään häneltä: "Kuka sinä olet?"

Johannes tunnusti totuuden, hän ei sitä kieltänyt. Hän sanoi:

"En minä ole Messias." "Mikä sitten?" he kysyivät. "Oletko Elia?" "En ole", Johannes vastasi. "Oletko se luvattu profeetta?" Hän vastasi: "En."

Silloin he sanoivat: "Kuka sitten olet? Meidän on vietävä vastaus niille, jotka meidät lähettivät. Mitä sanot itsestäsi?"

Johannes vastasi: "Minä olen ääni, joka huutaa autiomaassa: 'Tasoittakaa Herralle tie!' Niinhän profeetta Jesaja on ennustanut."

Jesaja 40:3-5 ---> Huutavan ääni kuuluu

Huutavan ääni kuuluu: "Valmistakaa Herralle tie erämaahan, tehkää arolle tasaiset polut meidän Jumalallemme.

Kaikki laaksot korotettakoon, kaikki vuoret ja kukkulat alennettakoon; koleikot tulkoot tasangoksi ja kalliolouhut lakeaksi maaksi.

Herran kunnia ilmestyy: kaikki liha saa sen nähdä. Sillä Herran suu on puhunut."

TIE ON AUKENEVA

Jesaja 40:3-8

40:3 Huutavan ääni kuuluu: "Valmistakaa Herralle tie erämaahan, tehkää arolle tasaiset polut meidän Jumalallemme.

40:4 Kaikki laaksot korotettakoon, kaikki vuoret ja kukkulat alennettakoon; koleikot tulkoot tasangoksi ja kalliolouhut lakeaksi maaksi.

40:5 Herran kunnia ilmestyy: kaikki liha saa sen nähdä. Sillä Herran suu on puhunut."

40:6 Ääni sanoo: "Julista!" Toinen vastaa: "Mitä minun pitää julistaman?" Kaikki liha on kuin ruoho, ja kaikki sen kauneus kuin kedon kukkanen:

40:7 ruoho kuivuu, kukkanen lakastuu, kun Herran henkäys puhaltaa siihen. Totisesti, ruohoa on kansa.

40:8 Ruoho kuivuu, kukkanen lakastuu, mutta meidän Jumalamme sana pysyy iankaikkisesti.

Jesaja 40:25-31

40:25 "Keneenkä siis te vertaatte minut, jonka kaltainen minä olisin", sanoo Pyhä.

40:26 Nostakaa silmänne korkeuteen ja katsokaa: kuka on nämä luonut? Hän, joka johdattaa esiin niitten joukot täysilukuisina, joka nimeltä kutsuu ne kaikki; suuri on hänen voimansa ja valtainen hänen väkensä: ei yksikään jää häneltä pois.

40:27 Miksi sinä, Jaakob, sanot ja sinä, Israel, puhut: "Minun tieni on Herralta salassa, minun oikeuteni on joutunut pois minun Jumalani huomasta"?

40:28 Etkö tiedä, etkö ole kuullut: Herra on iankaikkinen Jumala, joka on luonut maan ääret? Ei hän väsy eikä näänny, hänen ymmärryksensä on tutkimaton.

40:29 Hän antaa väsyneelle väkeä ja voimattomalle voimaa yltäkyllin.

40:30 Nuorukaiset väsyvät ja nääntyvät, nuoret miehet kompastuvat ja kaatuvat;

15. Rakkaat uskon siskot ja veljet !

OLEN - JUMALAN HULLU - OLEN valmis tekemään kaikkeni, KUN on todellinen tarve . . .

. . . Jumalan tahdon toteuttamiselle ja Herran palvelemiselle.

OIKEA USKOVA ei "uhraa" ja "likaa" itseänsä samalla tavalla kuin JUMALAN HULLU, kun ei tarvitse, koska oikea uskova voi . . . elää normaalia "helppoa elämää".

Jumalan valittu = JUMALAN HULLU = Uudestisyntynyt . . . Jeesuksen OMA.

JOS- joku pahoittaa mielensä - nimityksestä "JUMALAN HULLUT", NIIN . . .

. . . LAULUN SANOIN ---> Jumalan hullut · EXIT

"Tänne saakka on tultu Hänen voimassaan, huomispäivästä vielä en tiedä. Kyllä Jumala huolen pitää hulluistaan, vieköön Hän minne tahtoo vain viedä."

"Uskonliekki meidät syttymään sai, hullunrohkeasti lähdimme kai suurta unelmaamme toteuttamaan, viemään rakkautta äärille maan."

" Paljon työtä vielä jäljellä on, Luojan pelto on niin mittaamaton."

******** Jumalan hullut · EXIT ********

1. Kuule veli, juothan kanssani teen. Kuinka hauska nähdä on uudelleen. Istu pöytään, sisko, juttelemaan. Kuinka paljon teitä kaipasinkaan. Vaikka vuodet ovat vierineet pois, on kuin eilisestä hetki vain ois. Vaikka paljon täällä muuttunut on, meidän toivomme on muuttumaton.

Tänne saakka on tultu Hänen voimassaan, huomispäivästä vielä en tiedä. Kyllä Jumala huolen pitää hulluistaan, vieköön Hän minne tahtoo vain viedä.

2. Uskonliekki meidät syttymään sai, hullunrohkeasti lähdimme kai suurta unelmaamme toteuttamaan, viemään rakkautta äärille maan. Monta kertaa meidät yllätti yö, monta kertaa meidät uuvutti työ. Monta kertaa sinun itkevän näin, monta kertaa vaille vastausta jäin.

Tänne saakka on tultu Hänen voimassaan . . .

3. Sinä kannoit, kun en jaksanutkaan, joskus minä pystyin rohkaisemaan, ja kun voima loppui kummaltakin, Jeesus hoiti käsin lohduttavin. Paljon työtä vielä jäljellä on, Luojan pelto on niin mittaamaton. Teidän vierellänne matkaani teen, kunnes usko vaihtuu näkemiseen.

Tänne saakka on tultu Hänen voimassaan, huomispäivästä vielä en tiedä. Kyllä Jumala huolen pitää hulluistaan, vieköön Hän minne tahtoo vain viedä.

******** Jumalan hullut · EXIT ********

. . . LAULUN SANOIN ---> Jumalan hullut · EXIT

Jumalan hullut - Säv ja san Pekka Simojoki, sov Timo Luoto ja Exit

https://www.youtube.com/watch?v=WDqN-BGpkyA

16. Rakkaat uskon siskot ja veljet !

******** Yksi nimi ylitse muiden ********

On yksi nimi ylitse muiden,
    yksi nimi muuttumaton.
    Yksi nimi ylitse muiden,
    vain yksi nimi toivomme on.
    Tuo nimi josta laulan, on Jeesus.
    Nimi kaunein alla auringon.

---------

Siinä vain, siinä vain
    armo meille lahjoitetaan.
    Siinä vain on valta ja voima
    yhä taivaassa ja päällä maan.

---------

Siinä vain, siinä vain,
    siinä on mun lauluni syy.
    Siinä vain on taivas jo auki,
    siihen kaikki rikkaus kätkeytyy.

---------

Siinä vain, siinä vain
    seisoo ristin muotoinen puu.
    Siinä vain on Jumala läsnä
    Kaikki polvet maahan notkistuu.

---------

On yksi nimi ylitse muiden,
    yksi nimi muuttumaton.
    Yksi nimi ylitse muiden,
    vain yksi nimi toivomme on.
    Tuo nimi josta laulan, on Jeesus.
    Nimi kaunein alla auringon.

******** Yksi nimi ylitse muiden ********

Laura Hanhela, Pekka Simojoki ja Partiokööri - Yksi nimi ylitse muiden - Säv. Pekka Simojoki, san. Anna-Mari Kaskinen - Vesilahden kirkko 17.1.2012 + Partiokööri

https://www.youtube.com/watch?v=VhYCGholpqk