Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
rosaliiin
profiilit
rosaliiin
rosaliiin
Vapaa kuvaus
https://youtu.be/x1TXMpiqcDI
Aloituksia
13
Kommenttia
3629
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Vastaavassa+tilanteessa+menisin+kuitenkin,+koska+olisihan+se+mukava+tietää,+miten+tämä+kroppa+voi+vaikka+itse+voisinkin+mitä+parhaiten.
Ja+on+se+aina+kiva+kuulla+,niinkuin+eräs+lääkärini++sanoo+kun+käyn+tarkistuksissa,+"terve+tyttö",+sillä+tunnustuksella+elää+taas+vuoden,+kaksi.+Tai+ainakin+sinne+asti+kun+joku+tuntematon+oletus+alkaa+kiertää+mielessä+ja+tarvitsee+mielenterveytensä+vuoksi+taas+tilata+aika.+Turhilta+luulotteluilta+kannattaa+katkaista+heti+siivet.
26.07.2016 08:17
No+mä+kehtaisin+ilomielin+jos+olisin+käynyt,+mitä+kehtaamista+siinä+on,+pahus+soikoon.+Eikö+tuo+ole+ihan+sama+asia+kun+kävisi+lankakaupassa,+rihmoja+ja+nyörejä,+rinksukoita+ja+renksukoita.+Koskaan+en+ole+vielä+seksikaupassa+käynyt.+Aikamoinen+aukko+sivistyksessä.+Kohtahan+tässä+alkaa+olla+kiire.+Semmosessa+kaupassa+on+vielä+käytävä,+ehottomasti,+en+tosin+tiedä+mitä+sieltä+ostaisin,+jospa+vaikka+tulisi+heräteostoja.+Se+olisikin+hauskaa+jututtaa+myyjää,+ja+oikein+hassuna+haahuilisi,+joka+esinettä+hoopona+kyselisi,+mitä+ihmettä+tällä+tehdään+jne.+Ei+hävettäs+yhtään.
Onkohan+niitä+putiikkeja+täällä+periferiassa,+seuraavana+vapaapäivänä+pitääkin+työntyä+moiseen+putiikkiin.
26.07.2016 01:00
Kypsynyt+sanaa++voi+käyttää+näinkin...kypsyy+johonkin+asiaan...
Kyllä+mä+olen+monesti+kypsynyt+jos+olen+sataan+kertaan+joutunut+yhden+ja+saman+asian+sanomaan+ja+mitään+ei+tapahdu.
26.07.2016 00:44
Vau+-+vau+
oletpa+suloisen+sanan+löytänyt+riimiisi
va+-+va
siitä+hyvästä+saat+unilaulun
na+-+na
https://youtu.be/XnUazX8WuGA
26.07.2016 00:28
kesi.vä
voi+hitsi,+olenkos+mä+tosiaan+noin+hoopo.
Onneksi+tälle+palstalle+mahtuu+kaikki+
hoopot+ja+vähemmän+hoopot.
25.07.2016 21:40
Miehikkälän+miehet+veivät+myötänsä
ja+muistin+sanat+:+Sinulle+rakkain...+++....Sun+ikuisesti.
"salaisen+merkin+kuoreen+tein"+
mutta+mikä+ihmeen+merkki+se+mahtoikaan+olla.
Sydän,+suudelma,+buukstaavi...?
https://youtu.be/EJkc-fHeWGY
25.07.2016 21:35
Silloin,+se+oli+silloin+
Wroclawissa+rakkauden+sillalla+
rakkaudenlukkoja+kaipuin+katselin
ikävissäni+etsin+-++meidän+lukkoa.
Olisi+ollut+edes+sinun+nimesi
ja+avain+Oderjoen+virrassa.
Milloin+taas,+silloin+yhä+etsin+
sinun+nimeäsi.+
https://youtu.be/XPoE62S7EN0
25.07.2016 14:16
Tämä+kylä+on+sumun,+vai+usvaako+mahtaa+olla+tuo+hussakka,+johon+peitymme.
nyt+saisi+tunnelmallisia+valokuvia+sumuun+häviävästä+maisemastaja+puista.+Tässä+on+järviä+molemmin+puolin,+sieltä+järvistä+tuo+usva+nousee.
Mitähän+eroa+on+sumulla+ja+usvalla,+kirjoittelen+niitä+aivan+sekaisin,+kummatkin+on+kivoja+somia+sanoja.
lämpöasteita++18.9
25.07.2016 07:28
Yksi+maailman+kauneimmista+torsoista+olisin+mielelläni,++MIlon+Venus,+mutta+kun+se+on+siellä+Louvressa+ja+minä+vain+tässä.+
Älä+sie+hyvä+immeinen+yleistä+noin+rajusti,+kyllä+se+elämä+tässä+ja+nyt+pyörähtellöö+uamusta+iltaan+joka+päevä.+Utopiiat+on+ihan+jossain+muuvalla,+ku+tiiälä+minun+luona.
24.07.2016 23:55
Todellakin+käyttäisin+sen,+jotain+hauskaa+mahdollisimman+monille+ihmisille+olisi+hyvä+järjestää.
+Minkähänlaisen+bandyn+saisi+esiintymään+tuolla+30000,+Meillä+on+tuossa+yksi+laskettelurinne+ja+sinne+voisi+kutsua+kaikki+kyläläiset+istumaan+rinteeseen+ja+sinne+rinteen+puoliväliin+joku+lava+ja+sitten+siellä+esiintyjä+tai+esiintyjät+kiekuisivat+ja+kaikuisivat+kaikille+korville.
Tämmöset+on+heti+niin+raskaita+systeemejä,+kunpitää+olla+järjestysmiehet+ja+makkaranpaistajat.+Extemporeen+ei+onnistu.+Ja+kuka+olisi+esiintyjä+joka+kaikkia+kiinnostaisi...+Jos+vaikka+joulukonsertin.
Vielä+pitää+miettiä.+Lopulta+täytyy+toivoa,+ettei+voittaisi+koskaan,+kun+kerran+näin+vaikeaa.
24.07.2016 22:33
Kiinnostukseni+herättää+mutta+seurustelu+ei+pahemmin+houkuta,+Mies+isolla+ämmällä,+oman+tiensä+kulkija,+joka+elää+omaa+elämäänsä,+tykkää+ihmisistä,+naisista,+lapsistaan+ja+ehkä+lapsenlapsistaan,+hyväksyy+itsensä+sellaisena+kuin+on,+ja+minutkin+sellaisena+kuin+olen,+nauttii+elämästään+ja+osaa+olla+hullun+rohkea+ja+utelias+kaiken+suhteen,+niin+kuin+minäkin.+Arvostaa+ja+tunnistaa+tunteet+ja+herkkyyden+itsessään+ja+muissa.+
Jos+sitten+elämät+hetkittäin+sivuavat,+se+on+sen+hetken+meidän+onnemme.+Läheistä+ystävyyttä,+se+riittää.+Uskon+ikuiseen+rakkauteen+mutta+en+ikuiseen+onneen.+En+halua+ketään+omistaa,+en+ole+mustasukkainen+ja+yhteiselämä+kuin+paita+ja+peppu+ei+enää+innosta.+Yhteinen+reissaaminen+ja+jos+yhteiset+harrastukset+tai+mielenkiinnon+kohteet+sattuvat+kohdilleen,+niin+avot.+Tärkeintä+kuitenkin+on,+että+mies+tykkää+musta+kaikkine++känkkäränkkineni+ja+minä+hänestä+kaikkine+vinksisvonksineen.
24.07.2016 22:03
Mei+huushollissa+on+iso+määrä+muumimukeja,+erityisesti+tykkään+siitä+vaaleanpunaisesta+rakkausmukista,+muutenkin+vanhat+muumit+ovat+mieleisimpiä.
Niistä+juodaan+jos+on+porukkaa,+ja+jos+haluan+laittaa+mukin+lautasineen+niin+silloin+sinisiä+taikoja+tai+sitten+nämä+rakkausmukit+valkoisin+savilautasin.+Yksin+juon+taikasta,+se+vetää+puoli+litra,+ei+tartte+olla+heti+tankkaamassa.
Mä+tykkään+taikasta,+on+sinisiä+ja+punaisia+ja+voin+kattailla+ristiin+rastiin+niitä.
Edellisten+sukupolvien+kuppi+ym+kippoaarteita+on+nurkissa,+joskus+kun+kun+kattaa+ja+miettii+oikein"+fengsuitaan"+silloin+niihin+tartun.+Muuten+olkoot+vielä+rauhassa.
Mun+mielestä+kupissa+pitää+olla+hyvä+riittävän+iso+korva,+varsinkin+kun+on+mummoja+ja+pappoja+juomassa.+Pienen+pienen+sipsutukset+ärsyttää.
24.07.2016 14:00
Hahaa,+sait+googlettamaan,+ja+löysin+vaude+sivun,+tosi+hyviä+juttuja...
En+tiennyt+mitä+koko+sana+Rutinoff+tarkoittaa,+en+ole+katsonut+uunoja+kuin+sivusilmillä...
24.07.2016 13:47
Jos+osaan+vain+tekaista
useinkin+'tyhjistä+käsin+vain'
etsin+sanani+typerät+nää.
Tuskin+ketään+ne+tavoittaa
vaan+jo+niiden+lähettäminen
on+se+hiljainen+onneni+päivän+tään.
https://youtu.be/UCRUo7RANmg
24.07.2016 12:27
Ja+minuahan+ei+huijata,+saa+myydä+porvoon+mitalla+tai+vaikka+loviisan+mitalla,+kun+jotain+ostan,+niin+luotan+vain+aisteihini.
Toisin+sanoen+saavat+ihan+rauhassa+huijata,+mie+en+huomaa+mitään,+päivittäistavaroista+en+keräile+kuitteja+enkä+punnitse+ostoksiani.
Muistan+kuinka+muinoin+kauppias+käski+laittamaan+peukalon+vaalle+kun+irtovoita+myytiin,+että+semmoista+rehellisyyttä,+ei+kait+siitä+rehellisyydestä+kauppa+ole+mihinkään+kasvanut.
Innokas+olen+kyllä+reklamoimaan,+jos+tosi+paikka+on+kyseessä.
24.07.2016 11:48
Tämän+nuppineulan+kohdalla+suomen+kartalla+on+pilvistä+ja+++22.5,+
eilen+aurinko+näyttäytyi+vasta+illalla+vähän+ennen+kuin+painui+puitten+taakse.
Toivottavasti+tänään+hieman+aikaisemmin+uskaltautuu+ihmisten+ilmoille.+Nurmikko+kasvaa+silmissä+ja+tomaatitkin+pullistelevat,+mutta+vastapainoksi+kaikenlaiset+miinaajat+ovat+syöneet+krassini+kohta+viimeistä+lehteä+myöten.
24.07.2016 11:36
Sunnuntaiaamut+niin+pahoja+
tai+siis+oikeastaan+liian+hyviä,
olenkohan+syntynyt+sunnuntaina
kun+tuntuu,+että+pakahtuu+aina.
Voi+että+miten+hullu+mies,
hullun+miehen+hullu+nainen+haluaa.
Hullulle+saarelle+yhdessä+hulluttelemaan
hulluja+hassuja+hassuttelemaan.
Hullua+elämää+eläisi,+ei+edes+yksi+hullu+arvaa+
miten+hullua+kahden+hullun+hulluttelu+voi+olla.
Voi+että+elämä+osaa+olla+hullua.
Onneksi+loppui+tämän+hullun+hullut+sanat.
pian+olisi+mennyt+ihan+hulluksi+hullutteluksi+tämäkin.+
https://youtu.be/yEjBdmsmUzE
24.07.2016 10:50
Petra+Manneria+myös+mielellään+kuuntelee+ja+katseleekin.+Viehättävä+hymy!
Hän+taisi+olla+juuri+toimittaja,+joka+pääsi+(Lontoossa?)samaan+'kuvaan'+Usain+Bolttin+kanssa+ja+tekivät+yhdessä+hauskan+haastattelun.
24.07.2016 08:33
Se+kukka+on+pieni+melkein+nupullinen+pioni,+
pioni+on+suosikkini+lemmikkien+lisäksi,+
äsh,+mun+mielihän+on+täynnä+kukkia,+mutta+noi+kaksi+plaatua+sykähdyttää+aina.
Kiva,+jos+pidät+siitä+musiikista,+se+on+niin+tykättävää+soittoa+mielestäni.
23.07.2016 19:44
Tiedän+yhden+kielitaitoisen+ylen+urheilutoimittajan,+hän+on+Laura+Arffman,+erään+huippuhiihtäjän+mielitietty.
23.07.2016 17:01
84 / 182