Vapaa kuvaus

Kaikilla meillä on menneisyytemme eikä toista voi omistaa. Tärkeintä elämässäni on perheeni, johon kuuluu vaimoni Janica sekä kolme lasta Bicky the Kid, Mohammed ja Minttu-Petteri.

Aloituksia

38

Kommenttia

239

  1. Octavia on tuttu auto, minulla on juuri samanlainen kuin tuossa ekassa linkissä, mutta väri on grafiitinharmaa. Olen ollut autoon kyllä tyytyväinen, sillä tavaratilaan mahtuu mainiosti ison perheemme ostokset ja vanhimman poikani jääkiekkovarusteet. Tarvittaessa myös kultainen noutajamme viihtyy mainiosti Octavian takaluukussa kalterien takana.

    DSG-laatikon kanssa on meilläkin ollut ongelmia ja omavastuu oli se 4900e, mutta se on äkkiä kuitattu tuon mainion 1,2 TSI moottorin pienellä kulutuksella ja CO2-päästöihin perustuvalla ajoneuvoverolla.
  2. 1. Mitä puoluetta äänestät?
    -Viime vaaleissa äänestin Keskustaa, sillä mielestäni jokaisen meidän tulisi osallistua talkoisiin jossa pannaan Suomi kuntoon.

    2. Mitä ajattelet maahanmuutosta?
    -Kyllähän niitä maahanmuuttajia tarvitaan, sillä kohta meillä on huutava pula esimerkiksi vanhustenhoitajista. On hienoa, että Suomeen tulevat hädänalaiset ihmiset tuntevat itsensä tarpeellisiksi ja he varmasti mielellään osallistuvat Suomi kuntoon -talkoisiin, osoittaakseen arvostustaan uutta kotimaatansa kohtaan.

    3. Mitä ajattelet feminismistä?
    -Se on vain hyvä asia, että naiset alkavat saamaan vihdoin samoja oikeuksia kuin me miehet. Eräs pahimmista epäkohdista on se, että naisen euro on edelleen 80 senttiä. Meidän perheessä toki pyritään kompensoimaan asiaa siten, että minä maksan 80% perheemme menoista.

    4. Ketkä ovat mielestäsi tämän palstan parhaimmat kirjoittajat?
    -Ratikkakuski ja Helka

    5. Mitä ajattelet tämän palstan mieskirjoittajista jotka haukkuvat täällä päivästä toiseen naisia?
    -He ovat varmasti jotain ongelmatapauksia, joita naiset eivät kestäisi päivää kauempaa. Suosittelen heitä vähentämään tai lopettamaan alkoholin käytön, sillä naiset ajattelevat siitä vain negatiivista.

    6. Uskotko Henry Laasasen markkina-arvoteoriaan?
    -Uskon sikäli, että minä kun olenkin vähintään ylempi ktm ellen jopa itse ytm, sillä olen juuri sellainen mies joka naisia kiinnostaa. En juo, kunnioitan naisia, hemmottelen vaimoani, riitatilanteessa osaan myöntää olleeni väärässä jne. Kyllä sen huomaa, että kaikki ahkerointi palkitaan, siitä osoituksena on esimerkiksi minun onnellinen avioliittoni.

    7. Kummalla uskot olevan enemmän kokemuksia naisista: sinulla vai Bicky jr:lla?
    -Olen joskus kysellyt häneltä seurusteluasioista, mutta hän on naureskellen vastannut että ei häntä ei seurustelu kiinnosta. Olen toki nähnyt hänet usean tytön kanssa, mutta tuossa iässä se on vielä sellaista harmitonta kaverimeininkiä. Että kyllä uskoisin että minulla on enemmän kokemusta.

    8. Kykenetkö antamaan vaimollesi orgasmin?
    -Toisinaan hänellä on ollut vaikeuksia nauttia seksistä, mutta ymmärrän sen ihan hyvin, sillä hänellä on taustalla pettymyksiä ja huonoja kokemuksia miehistä. Siksi pyrinkin käyttäytymään varovasti jotta hän saisi vähitellen itseluottamuksensa takaisin.
  3. Maanantaina vein Octavian pajalle ja eilen se oli valmis noudettavaksi. Laskua tuli taas 1900e :( Oivoi... kallista...

    Kalliita olivat myös ilotulitteet, joita ostin eilen. En itse niistä niin välitä, mutta emännälle ja Bicky Juniorille ne ovat tärkeä osa uutta vuotta.

    Onneksi minulla on sentään vakaa ja hyvä työpaikka sekä rakastava perhe ympärillä näinä vaikeina aikoina.
  4. Janica on siis vaimoni