Vapaa kuvaus

Aloituksia

136

Kommenttia

624

  1. Oletteko menettäneet järkenne?

    Haluatteko tuoda ruotsimallin Suomeen näin laajemmin päihdepolitiikassa? Luuletteko, että ihmiset eivät osaa Alkoon menn
    Suomen Keskusta
    3
    26
  2. Ruotsi luulee säästävänsä rahaa, kun tapattaa, kansalaisiaa nopealla Koronalla

    Jos menemme tai kun menemme taloudellisesti alaspäin, melkein joka maassa tapahtuu raju lasku, niin kuin olemme nyt nähn
    Maailman menoa
    20
    26
  3. USA:n imperiumin nousu ja toivottava sen häviäminen.

    Kuka väittää, että Suomi on jo Natossa? Ei moni, mutta kyllä niitäkin tampioita riittää kuten mm. ”Itse asiassa Suomi on
    Puolueet
    0
    25
  4. US: n kosmeettiset toimet Euroopassa.

    US-armeija vetää, muutaman kymmenen tuhannen miehen pois Euroopasta. Tämä on tulkittava pelkäksi kosmeettiseksi vedoksi
    NATO
    1
    25
  5. Kansalaiset ja NSA ja GCHQ jäsenet!!

    Menköön USA:n joukot vaikka Normandian kautta takaisin meloineen Britanniaan, jos Ranska säälistä antaa läpikulkuluvan.
    Maailman menoa
    0
    25
  6. Tehän, ette jotka kanatatte yleistä mielipidettä..

    Puola joka ryösti / kaappasi maakuntia heikosta Weimarin-Saksasta, jolla oli vain 100 000 miehen armeija ja toisen osan
    Historia
    31
    25
  7. Ei ne kaikki tänne tulisi.

    Venäjällä on erilaisia hävittäjä lentokoneita noin 800 kpl. Suurin osa on vanhentuneita ja peräisin Neuvostoliiton ajoil
    NATO
    0
    24
  8. Panettelua. Mulkvisti tietää, että pahinta mitä minä voisin olla

    "Tahdon riemuvoitolla." :) Ei vaan,,, No…. että kyetään tahtomaan tulee kyetä ensin uskomaan onko meistä siihen tai "h
    NATO
    2
    24
  9. silloinen opposit. johtaja kok. saneli

    OSA-I Supon tehtävä mm. on pistää CIA ja MOSSAD miehet kuriin ja edesvastuuseen teoistaan ja aikomuksistaan, paljastaa
    Yleistä politiikasta
    1
    23
  10. Politiikot ei ratkaise - Kansa ratkaisee.

    Onko Eduskunnan tarkoitus tehdä tarpeettomiksi itse itsensä, sekä samaan aikaan myös presidentin vallan poistaminen seur
    NATO
    0
    23
  11. No hei taas kerran kaikki jakomielitautiset !!

    Kokeeko ihmiset, että Ukraina on jollaintavalla ns. ”länsimainen” mm. tavoissa valita presidentti ja sitten sen kaatamin
    NATO
    8
    22
  12. Saksan uusi ulko-, turvallisuus politinen

    linjaus, viime ja edellisvuonna 2014, 2015 aj nyt 2016 tulevaisuuteen. Radio-ohjelma viimevuodelta 2015. Tumpi vain no
    NATO
    0
    20
  13. varo! merikotkan varjo!

    Nato yksi ongelmista on se, että USA yksin tai / ja englanninkielinen yhteisö Nato tapauksessa USA, KANADA JA ISO-BRITAN
    NATO
    7
    19
  14. Sodan mekanismi ja olemus - korjattu ver. 01.001a

    Sodan mekanismi ja olemus - korjattu ver. 01.001a xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
    NATO
    0
    19
  15. leopardi 2.sta

    leopardi 2.sta saataisiin hyviä Kauko ohjattavia lavetteja, kaikkein parhaimmille PST-ohjuksille? Niin ikään lähitorj
    NATO
    2
    15
  16. Minä Tervehdin porvarit Teitä vaikka

    itse olen ns "ei niin porvarillista oikeistoa", kyllä me toimeentulemme, en ole nzi, tosin olen joskus nuorena leikitell
    Kansallinen Kokoomus
    0
    13
  17. 7 / 7