Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
scrg
profiilit
scrg
scrg
Vapaa kuvaus
Aloituksia
174
Kommenttia
19504
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Toivotontapaus ei ole vielä niin syvällä, että osaisi tulkita "harjaa hampaasi ja kampaa tukkasi" lauseen oikein tässä yhteydessä. Tai jos on syvällä, mutta ei silti osaa, niin se voi olla pahempi ongelma.
26.01.2016 20:24
Expuaa lainaten: osui ja upposi.
Tuollaiset yllätykset voi vielä sietää. Toista se on, jos mihinkään ei voi luottaa. https://www.youtube.com/watch?v=w-0TEJMJOhk
Näitä olen tänne muutaman spämmännyt. Ne on hauskoja, mutta olen myös viehättynyt siitä, että ihminen tai artisti voi pysyä ajassa. Jonkun Lemmyn ja Bowienkin kuolema oli uutinen, mutta enpä tiennyt oliko ne tehneet mitään kiinnostavaa 30 vuoteen.
26.01.2016 20:18
Niin että mistä tietää että palstalainen X sai pillua?
Aamullakin kaikki on hengissä ja teltta ehjä.
26.01.2016 20:08
Olin huolimaton: olit sanonut oikeastaan jo suunnilleen saman asian.
Sorry siitä (A Stubb)
En muuten ymmärrä tuota alkuvaiheen kaunistelua, kun olisi kuitenkin kai molempien kannalta hyödyllistä mahdollisimman nopeasti oppia millainen toinen on.
26.01.2016 19:34
Just tällaisia kaikki naisten yllätykset aina on
https://www.youtube.com/watch?v=GGQJUWCQ1bo
26.01.2016 19:28
Pierun määrä on sinkkuna ja parisuhteessa vakio (ceteris paribus), mutta suhteellista siten, että havaitsijan kannalta mitattavissa oleva määrä riippuu jollain tavalla suhteen vaiheesta ja kipinöiden määrästä.
26.01.2016 19:14
Kun miehet noinkin laajalla rintamalla ovat onnistuneet yllättämään, niin jännityksellä nyt odotellaan millaisen vastayllätyksen naiset järjestävät.
26.01.2016 19:08
Minä muistan yhä kiiltomadonkin, jonka näin viisivuotiaana. Nykyään pitää olla palavia ja räjähtäviä kelkkailijoita. Ehtisiköhän sellaisen kanssa ottaa selfien?
26.01.2016 18:34
Word Crime! "Arvokiinteistö Bodom järven rannalla" Onko välittäjäsi sama Juhani Aho, joka kirjoitti Rauta tien?
Näyttää oivalliselta telttailumaastolta!
26.01.2016 18:09
Just tuollaisia kaikki naiset aina on, että omat valinnat tehdään fiiliksellä mutta oletetaan että kaveri, joku tai naiset yleensä toimii järjellä.
26.01.2016 17:11
Iso kysymys on, onko tuo "life-long monogamous bond" tavoiteltava juttu vai ei. En tiedä. Maailmassa pitää kaikissa asioissa tehdä kompromisseja yksilönvapauden ja "yhteisön edun" välillä.
26.01.2016 13:55
En usko että nuorista maalaiskolleista ja kk-kaupunkilaisnaisista suoraan voisi mitään pareja tulisi. Mutta se koulutettu ja kaikin puolin kyvykäs nainen varmaan osaisi siepata jostain juuri irronneen tai vain löyhästi kiinni olevan miehen, jos haluaisi. Ja sitten erinäisten parinvaihtojen jälkeen ja ajan myötä se tasapaino jälleen löytyisi pienemmällä sinkkujen määrällä.
26.01.2016 13:33
"Kuuden prosentin veronkorotus olisi kyllä aika kestämätön :o "
Voihan sen tehdä niin päin, että muiden veroa alennetaan ja sinkuille vero jäisi ennalleen. :---D
26.01.2016 12:56
Oletko sitä mieltä, että tyhmiä ihmisiä on olemassa?
26.01.2016 12:33
En usko että kovin monet sossun elätit olisi ratkaisu. Avainasemassa sen sijaan on niitä "mieluummin yksin kuin huonossa suhteessa" tyyppejä, jotka joutuisivat miettimään että onko "parempi yksin ja köyhempänä kuin "huonossa" suhteessa varakkaampana"
Naisista on tullut taloudellisesti riippumattomia, mutta käsittääkseni hypergamista pyrkimystä se ei ole pienentänyt yhtään: koulutettu, menestyvä ja jopa fiksu nainen haluaa kuitenkin mieluummin vielä vähän koulutetumman, menestyvämmän ja fiksumman miehen. Eli mitä koulutetumpia naiset on miehiin nähden, sitä enemmän on parittomiakin.
26.01.2016 12:30
Jos nyt ei kyseenalaisteta sitä että pitäisikö hypergamiasta yleensäkään päästä eroon, niin: Niille joilla on mahdollisuus valita, pitäisi asettaa keppejä ja porkkanoita sen puolesta, että valinta tehtäisiin ja nopeasti: esim. lainsäädännöllä huomattavasti alempi veroprosentti rekisteröidyssä parisuhteessa eläville.
26.01.2016 12:11
Tuollaiset prosentit ei ole naisellinen lähestymistapa. 100% on naisille kaikki aina, 0% on ei kukaan koskaan ja kaikki niiden väliltä on taikajuttuja, koska voi olla tai voi olla olematta eikä koskaan tiedä, koska juuri minä ja yksi mun kaveri.
25.01.2016 20:34
En. Semmoinen ehkä kelpaisi, jos olisi muuten kuin nainen, mutta jolle olisi leikkauksella lisätty aivoihin hitunen miehistä järkeä ja vastuullisuutta.
25.01.2016 20:18
"Pitäisi vaan hyväksyä, että seksi on sellainen asia mistä en itse pääse osalliseksi. "
Seksi on aika mitätön asia, vähän kuin ketsuppi ruokaan. Seksin puute voi olla paljon isompi, miltei elämän kokoinen. Sinä vaan suhtaudut tähän kaikkeen niin vakavasti. Ei se väärin ole, mutta on kevyempi kulkea jos ei pyri kantamaan mukanaan niin suurta taakkaa.
25.01.2016 20:11
Ryhtyisit smurffiksi! Muutu siniseksi! Olisi kopioilla edes vähän puuhaa ja kun vähän joutuu näkemään vaivaa niin parodian laatukin olisi parempi.
25.01.2016 15:36
965 / 976