Toivottomalle tapaukselle!

Naisasialooseri1

Kerroit tuolla, että naiset eivät sinusta ole koskaan kiinnostuneita ja olet yli 30v totaalikokematon mies. Tiedätkö mitä? Tilanteesi ei tule muuttumaan koskaan vaan pahenee entistestään joka päivä. Joka päivä uppoat yhä syvemmälle suohosi ja sitä mahdottomampi sieltä on nousta pois. Jo pelkkä kokemattomuutesi on 99% naisista niin suuri turn off, että he eivät tule sinua kelpuuttamaan edes ensimmäisillekkään treffeille. Tähän kun lisätään vielä vanhenemisesti ja nykyisenkin ulkonäkösi rapistuminen niin peli on pelattu ikiajoiksi ja tulevaisuudessa odottaa vain katkera ja yksinäinen vanhuus.

Miksi siis et lähtisi komeasti, ei vain palstalta, vaan myös tämän planeetan pinnalta? Kehoittaisin sinua tappamaan nuoria kauniita naisia, koska he ovat syypäitä tilanteeseesi, mutta ilmeisesti olet liian pehmo ja empaattinen toimittamaan oikeutta yksi luoti kerrallaan.

Ole kuitenkin tosimies ja tee näyttävä sekä ikimuistoinen itsemurha, niin sinusta puhutaan vielä vuosikymmenien päästä ja elät ikuisesti muistoissamme. Palstalaiset unohtavat sinut parissa kuukaudessa jos vain täältä häviät ja ulkomaailmassa olet edelleen vain ilmaa naisille

Vuokraa moottorikelkka ja osta sen lisäksi teeänteetä tai dynamiittia sekä iso kanisteri bensaa. Sidot räjähteet kelkkaan kiinni ja myös itsesi kannattaa vyöttää kiinni, jotta pysyt kyydissä, sitten valelet itsesi ja kelkan bensalla, raapaiset tulitikun ja kaasu pohjaan järven jäällä. Kiidät siellä 150km/h komeasti roihuten uljaasti leuka pystyssä viimeisellä matkallasi ja ihmiset katsovat kunnes näyttvä, kovaääninen massiivinen räjähdys vie sinut ajasta ikipoikuuteen ja näin ollet olet saavuttanut kunnian ja paikkasi historiassa sekä syöpyneenä silminnäkijöiden mieliin heidän loppuiäkseen. Jos tapauksen näkee 5v pikkulapsi niin hänkin muistaa sen vielä 105 vuotiaana kuolinvuotellaan selvästi miten hän näki kun 100 vuotta sitten palava mies kovaa kulkeneen kelkan kyydissä räjähti näyttävästi tuhansiksi riekaleiksi pitkin .........järven, jäätä kun hän pikkulapsena oli isänsä kanssa pilkillä.

25

139

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 4plus1

"Jo pelkkä kokemattomuutesi on 99% naisista niin suuri turn off, että he eivät tule sinua kelpuuttamaan edes ensimmäisillekkään treffeille"

Mihin tämä perustuu? Miksi 99 % naisista kelpaa vain käytetty tavara? Tuleeko minun mainostaa tuntemattomille naisille sitä, että minulla on seksi- ja parisuhdekokemusta, jotta he suhtautuvat minuun positiivisesti?

• Naisasialooseri1

Kyllä. Koska jos et ole kelvannut naisille, niin et kelpaa naisille. Naiselle on hyvin tärkeää, että mies kelpaa muillekkin naisille.

• haistavittuuuu

Sairas paskiainen. Just sun kaltaisten ihmisten takia, jotka hokee miten oot nolla ja tuut pysymään nollana, ihmiset luopuu kaikesta toivosta. Aina voi tapahtua jotain odottamatontakin. Oon itse vanhusten palvelutalossa töissä ja siellä on myös vanhojapiikoja ja vanhoja poikia. Moni löytää vasta vanhana rakkauden.
      Siellä on paljon myös huonoista liitoista eronneita, jotka ovat eläneet vuoskymmeniä yksin ja vasta siellä löytäneet uuden rakkauden. Ovat VASTA SILLOIN ekan kerran onnellisessa suhteessa. Joillakin on koko nuoruus mennyt huonoissa parisuhteissa kärvistellen, joten ajatelkaas miten onnellisia me ollaan kun saadaan olla aivan rauhassa! AINA on toivoa paremmasta. Mutta sun kaltaiset ihmiset pyrkivät tappamaan ihmisistä sen elämänilon ja toivonkipinän.
      Sulle ei olis ikinä pitänyt suoda luku- ja kirjoitustaitoa, koska keskityt vain muiden mielten pahoittamiseen niillä taidoillasi. Se on sun surkea elämäntehtäväsi.

• Naisasialooseri1

Luin viestisi ja itkin :(

Pyydän anteeksi Toivotontapaus <3

• Edwardo_kokkikolmonen
        Naisasialooseri1 kirjoitti:

En itsekään nyt oikein tykännyt tästä pläjäyksestä, vaikka yleensä olen aistivinani sinunkin kirjoituksista synkän puoleista huumoria. Näin henkilöitynä tuo ei vain osunut hymyhermoihin, varsinkin kun kohde on varmasti niellyt paskaa muutenkin riittävästi elämänsä aikana.

Joten pysyteltäisiinkö naisten hivutus- ja keittelylinjalla?

• haistavittuuuu
        Naisasialooseri1 kirjoitti:

Mikäli oot edes tosissasi niin saat anteeks ja pyydän itsekin kun sanoin kärkevästi. Oikeesti, vanhusten kanssa työskennellessä on se parasta, että siellä kuulee NIIN PALJON erilaisia elämänkohtaloita. Ja heiltä kuulee viisauksia, joita ei mistään edes rahalla saa. On ihan eri asia jutella oman ikäisten kanssa, joista näkee vasta tarinan alun, kuin vanhojen kanssa joilta kuulee myös tarinan lopun. Olen oppinut heiltä, ettei parisuhde todellakaan ole läheskään kaikkia kohdellut hyvin, joten on turha yrittää pitää yllä illuusiota, että se on ainoa keino olla onnellinen. Se ei mene niin, vaikka yhteiskunta sitä yrittääkin tuputtaa meille. Ja he eivät esimerkiksi minua ollenkaan hauku siitä, että olen sinkku, päinvastoin se on useimpien mielestä hieno asia ja oikein kannustavat mua jatkamaan niin!
        Oikeastaan vain syvästi uskovaiset vanhukset ovat tässä asiassa kriittisiä, mutta muilta olen saanut pelkästään positiivista palautetta.

• Naisasialooseri1

Haluaako joku muka vanhainkoti-ikäisenä panna enää yhtään ketään? Vaikka saisi nuorenkin naisen?

• Kirkkovene

Viestisi on rikollinen, vastenmielinen, ja täyttä paskaa.

Tiedän päälle nelikymppisiä ikineitsyitä, miehiä ja naisia, jotka vasta silloin ovat elämänsä ensimmäisessä parisuhteessa.

Eikä kokemattomuus ole naiselle mikään este, moni voi kokea pelkästään positiivisena, ettei ihminen ole mikään häntäheikki, naisten hyväksikäyttäjä.

• Naisasialooseri1

Nelikymppisen neitsytmiehen parisuhteeseen pääsemisen mahdollisuus on lottovoiton luokkaa. Minäkin olen tuntenut nelikymppisiä ikineitsyitä, nyt he ovat joko lähes seitesmänkymppisiä tai haudassa ja edelleen neitsyitä, mikään ei siis ole muuttunut. Poikkeuksena tietty vanhapiikatätini, joka on hyvin tyytyväinen elämäänsä ja ollut aina, varmasti elää miehettömänä 100 vuotiaaksi asti, ainut asia mihin hän miestä kaipaa on jos mökillä pitää tehdä jotain pikkuremppaa. Silloin hän aina mainitsee, että olisikohan se mies pitänyt sittenkin ottaa. huom! Ottaa. Nainen voi halutessaan ottaa miehen.

Ja tässä nyt muutenkin puhuttiin kokemattomista miehistä, eikä naisista.

• Kilttiatm

Olen myös kokematon yli 30 vuotias ja naiset ei ole minusta koskana kiinnostuneet. En minä sentään ala naisia tappamaan, en vihaa naisia vaikka ovat pinnallisia ja nussivat vain jännämiehiä.

• Rohkeameneeensin

Kuule luuseri, näytä sä ensin esimerkkiä!! Soisin toivottoman tapauksen vielä sinnittelevän, koska hän osaa kirjoittaa hyvin ja on vielä täysjärkinen. Hänellä ei siis ole vielä peli pelattu, päinvastoin kuin sulla imbesillillä.

• Naisasialooseri1

Kerrotko mikä on se asia, mistä naiset alkavat hänestä kiinnostua jos eivät ole yli 40 ikävuoteen vielä kiinnostuneet koskaan, ei ensimmäinenkään nainen? Nostaako keski-ikäiseksi ukoksi vanheneminen ja yhä useammat kokemattomana eletyt vuodet markkina-arvoa?

• Minä muistan yhä kiiltomadonkin, jonka näin viisivuotiaana. Nykyään pitää olla palavia ja räjähtäviä kelkkailijoita. Ehtisiköhän sellaisen kanssa ottaa selfien?

• Toivotontapaus

Korjaus: olen yli 40v totaalikokematon mies. Päivieni päättäminen ei kuitenkaan ole suunnitelmissani niin kauan, kun esim. vanha äitini on riippuvainen avustani, eikä se taitaisi olla oikein muitakaan sukulaisia taikka niitä harvoja ystäviäni kohtaan, vaikka en usko että moni minua kovin pitkään surisi.

En minä kaipaa nimeäni historian lehdille, ja näen muutenkin erinäisiä ongelmia suunnitelmassasi.

Minulle riittää se, että olen (ainakin) yhden parin ehkä avioliiton satamaan neuvonut (onnellisia ovat), yhden sain kannustettua eroamaan huonosta avioliitosta, kun hän oli itse päättänyt juoda itsensä pikkuhiljaa hengiltä. Ja ehkä minä olen jotain tukea muillekin tarvittaessa antanut ihan siksi etten tuomitse. Tällaiset jutut ovat mulle tärkeämpiä kuin julkisuus.

• Nainen_28v

Täysin samaa mieltä <3 Ihmiset merkkaa.

• Nainen_28v

Mutta miten olet kyennyt elämään tuon ikäiseksi kokemattomana? Siis miten kestät elämääsi, saanko kysyä?

• Nainen_28v
        Nainen_28v kirjoitti:

Mutta miten olet kyennyt elämään tuon ikäiseksi kokemattomana? Siis miten kestät elämääsi, saanko kysyä?

Tämä ei ole mun kirjoittama :(

• 13cm
        Nainen_28v kirjoitti:

Tämä ei ole mun kirjoittama :(

Mutta ihan asiaan kuuluva kysymys.

• 13cm kirjoitti:

Mutta ihan asiaan kuuluva kysymys.

Jotka jokainen voi kirjoittaa ihan omissa "nimissään". :)

• Naisasialooseri1

Kyllä se oli sinun kirjoittamasi, mutta olen ihmetellyt ihan samaa kuin sinäkin, että miten tuollainen mies kestää elämäänsä, tekisi melkein mieleni sanoa, että se itsemurhan tekemättä jättäminen on kovempi saavutus kuin kärsimystensä lopettaminen.

• 2626

Miten se nyt menikään, aloitus manipuloivasta naisesta, joka aiheutti miehen itsemurhan... Se naisten ikiaikainen pahuus...

• Naisasialooseri1

Mies saa olla paha, mutta naisen kuuluu edustaa kaikkea hyvää ja kunnollista, niimpä itsemurhan aiheuttanut nainen pitäisi mieleästäni naulita jaloistaan roikkumaan paaluun ja nylkeä hitaasi mattoveitsellä jaloista alkaen alaspäin

• 1plus20

Jos kehotat miestä tappamaan itsensä sen takia, ettei hän ole saanut pillua niin tuollahan sinä vaan nostat sitä pillun saannin tärkeyttä jalustalle. Minun mielestäni nyt olisi paikallaan alentaa pillun arvoa, koska naisten seksuaalinen valta alkaa olla sietämätön. Eli sinun olisi pitänyt itsemurhakehotusten sijaan tarjota MGTOW-vinkkejä.

• Naisasialooseri1

Ei tässä ole todellakaan kyse pillun saannista sen itsensä vuoksi. Sitä saa kyllä jokainen nuorelta kauniilta maksulliselta. Kyse on ihmisyydestä ja ihmiskuntaan kuulumisesta. Mies, joka ei saa seksiä ei ole ihminen eikä häntä ole hyväksytty ihmiskunnan jäseneksi.

• Kilttiatm

Hyvinkin voi olla kokematon 30-40 vuotiaana jos vaan ei ole yhtään komea niin naisia ei vaan silloin kiinnosta antaa pillu tai tutustua. Vähemmän kauniit naistekin haluaa niitä hunkseja tapailla joten onko se ihme että jotkut miehet on kokematon yli 30 vuotiaana. Miehen ulkonäkö on kuitenkin se tärkein seikka kun sitä seksikumppania naiset valitsee.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vakava rikosepäily Seinäjoella

Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html
      Seinäjoki
      41
      2625
    2. Mitä on woketus?

Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k
      Maailman menoa
      399
      2129
    3. Olet saanut kyllä tunnisteita

Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens
      Ikävä
      20
      1932
    4. Oletko jo luovuttanut?

Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?
      Ikävä
      138
      1724
    5. Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin

Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin
      Maailman menoa
      125
      1623
    6. Mies pakko olla rehellinen

Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau
      Ikävä
      15
      1581
    7. Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen

Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat
      Tv-sarjat
      21
      1113
    8. Hirvenmaitojuusto

Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,
      Ruoka ja juoma
      0
      1112
    9. Vanhentunut runsaasti.

Ei hyvä juttu. Mieheltä pötkylänaiselle.
      Ikävä
      74
      1019
    10. Kerro mulle miksi juuri me

Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.
      Ikävä
      63
      925
    Aihe