Kertokaapa se nih.
Miksi ex-Puaa vihataan niin paljon?
24
96
Vastaukset
- ätmiraivoosujauppos
Niinpä. Hänhän vain hypergamiaa estääkseen on ehdottanut, että jokaiselle miehelle, joka ei muuten saisi naista lainkaan, kuuluisi kaunis nuori nainen kuin luonnostaan.
- 1119
Varmaan siksi, kun hän itse vihaa naisia niin paljon. Hän suhtautuu naisiin samalla tavalla, kuin äärifemakot miehiin. Kyllähän noita äärifemakoitakin aika paljon miesten keskuudessa vihataan.
- Riiiiiiiiiiii
Laitatko linkin, jossa äärifemakot(?) nimittelevät miehiä yhtä monilla haukkumasanoilla ja kertovat jatkuvasti kuinka tyhmiä nämä ovat. Siis ihan suoraan nimittelyt ja tyhmäksi kutsuminen, ja ei kiitos puheenaiheen vaihtamista tai kiertamistä tyyliin "tietäähän sen jokainen että femakot vihaavat miehiä".
Kiitos:) Riiiiiiiiiiii kirjoitti:
Laitatko linkin, jossa äärifemakot(?) nimittelevät miehiä yhtä monilla haukkumasanoilla ja kertovat jatkuvasti kuinka tyhmiä nämä ovat. Siis ihan suoraan nimittelyt ja tyhmäksi kutsuminen, ja ei kiitos puheenaiheen vaihtamista tai kiertamistä tyyliin "tietäähän sen jokainen että femakot vihaavat miehiä".
Kiitos:)Oletko sitä mieltä, että tyhmiä ihmisiä on olemassa?
- uutisistaa
Sofi Oksanen haukkuu Suomen - varsinkin miehet
Uusi Suomi
Luotu: 24.11.2009 08:06
http://www.uusisuomi.fi/kulttuuri/77799-sofi-oksanen-haukkuu-suomen-varsinkin-miehet
Elämä ja tyyli
Finlandia-palkittu kirjailija Sofi Oksanen haukkui Suomea kovin sanoin Tanskan television Deadline-ajankohtaisohjelmassa.
Suomessakin sunnuntaina Ylen kautta nähdystä ohjelmasta kertoo päivän Iltalehti.
IL:n referoimassa ohjelmassa Oksanen kuvaa suomalaista unelmaa omakotitaloksi järven rannalla, kahdeksi lapseksi, kultaiseksi noutajaksi sekä veneeksi.
Tällä on Oksasen mukaan musta kääntöpuoli.
– Sen unelman takana juodaan paljon viinaa ja käytetään väkivaltaa.
Oksanen välittää tanskalaisille karun kuvan etenkin suomalaisista miehistä, jotka hakkaavat vaimojaan, koska eivät muuten osaa ilmaista tunteitaan.
Oksasen loppuarvio Suomesta on tyly.
– En osaa sanoa paljon positiivisia asioita Suomesta, koska en ole niin rakastunut Suomeen. - jhvchjgvmuj
uutisistaa kirjoitti:
Uusi Suomi
http://www.uusisuomi.fi/kulttuuri/77799-sofi-oksanen-haukkuu-suomen-varsinkin-miehet
Elämä ja tyyli
Finlandia-palkittu kirjailija Sofi Oksanen haukkui Suomea kovin sanoin Tanskan television Deadline-ajankohtaisohjelmassa.
Suomessakin sunnuntaina Ylen kautta nähdystä ohjelmasta kertoo päivän Iltalehti.
IL:n referoimassa ohjelmassa Oksanen kuvaa suomalaista unelmaa omakotitaloksi järven rannalla, kahdeksi lapseksi, kultaiseksi noutajaksi sekä veneeksi.
Oksanen välittää tanskalaisille karun kuvan etenkin suomalaisista miehistä, jotka hakkaavat vaimojaan, koska eivät muuten osaa ilmaista tunteitaan.
– En osaa sanoa paljon positiivisia asioita Suomesta, koska en ole niin rakastunut Suomeen.No onpas synkkä näkemys.. :p
- Kilttiatm
uutisistaa kirjoitti:
Uusi Suomi
Elämä ja tyyli
– En osaa sanoa paljon positiivisia asioita Suomesta, koska en ole niin rakastunut Suomeen.Onhan tuossa perää mutta naisille ei vaan kelpaa kunnolliset miehet vaan viinaa juovat väkivaltaiset jännämiehet.
- Tyyda
Riiiiiiiiiiii kirjoitti:
Kiitos:)Tässä femakolle kiinnostava linkki:
https://www.prisma.fi/fi/prisma/aeg-hsm-r5638-hiustrimmeri-00020925575
- Bigcat
Koska se on kaksinaismoralistinen, silimitöntä vihaa tihkuva trolli, joka ei osaa keskustella asiallisesti??
- 2626
Kuullostaa järkeenkäyvältä selitykseltä...
- vihaatihkuvaneitsyt
Sitä ex-Pua saa mitä on tilannutkin.
- cheeseandmacaroni
Ex-Pua ei ainakaan minnussa saa vihaa aikaiseksi, sääliä kylläkin.
- Ex------------PUA
Alentuvaisuus on yhtälailla vihaa kuten mikä tahansa muu passiivis-AGGRESSIIVINEN käytös.
- cheeseandmacaroni
Ex------------PUA kirjoitti:
Alentuvaisuus on yhtälailla vihaa kuten mikä tahansa muu passiivis-AGGRESSIIVINEN käytös.
sinä se näet aggressiota joka puolella. Minusta se on säälittävää. Ilman mitään passivista aggressiota.
- Ex------------PUA
cheeseandmacaroni kirjoitti:
sinä se näet aggressiota joka puolella. Minusta se on säälittävää. Ilman mitään passivista aggressiota.
Kurpparaivo ei jää huomaamatta.
Entä kumpi todella on säälittävä, se aggressioissaan räyhääjä vaiko objektiivinen ja tyyni tarkkailija joka asiallisesti sanoo siitä? - cheeseandmacaroni
Kurpparaivo ei jää huomaamatta.
Entä kumpi todella on säälittävä, se aggressioissaan räyhääjä vaiko objektiivinen ja tyyni tarkkailija joka asiallisesti sanoo siitä?objektiivinen ja tyyni tarkkailija eli minä, joka sanoin asiasta ihan asiallisesti.
- Ex------------PUA
objektiivinen ja tyyni tarkkailija eli minä, joka sanoin asiasta ihan asiallisesti.
Väärin viestisi oli alentuvainen, eli passiivis-aggressiivinen, eli siinä oli piilotettua raivoa, jota sinulla ei ollut pokkaa näyttää. Häpeä.
- cheeseandmacaroni
Väärin viestisi oli alentuvainen, eli passiivis-aggressiivinen, eli siinä oli piilotettua raivoa, jota sinulla ei ollut pokkaa näyttää. Häpeä.
On niin että herätät minussa vain sääliä ei mitään piilotettua. Ajattelen että kirjoittelusi kertoo eniten siitä tuskasta ja epätoivosta mitä itse tunnet. En siis häpeä, eikä sinullakaan ole syytä hävetä tuota tuskaasi.
- Ex------------PUA
On niin että herätät minussa vain sääliä ei mitään piilotettua. Ajattelen että kirjoittelusi kertoo eniten siitä tuskasta ja epätoivosta mitä itse tunnet. En siis häpeä, eikä sinullakaan ole syytä hävetä tuota tuskaasi.
Älä nyt nolostu. ;)
(Ja taas, todistat pointtini. )
- Palstalainen
Tuskin saisin yhdeltäkään mieheltä hyväksyntää, jos halveeraisin ja alentaisin kaikin tavoin miehet. Syylistani olisi loputon.
Silti himoitsisin ja hyväksikäyttäisin juurikin niitä saastaisiksi haukkumiani miehiä. Täällä kehuisin korkeaa arvoani ja kuinka saan ne parhaimmat pantavat olemalla täydellinen.
Yksityiskohtaisesti raportoisin varattujen ja jännien kanssa puuhasteluni.
Olisin täysi miesmagneetti ja tyytyväisenä ilkkuisin sisälläni miesten idioottimaisuudelle.
Mun mielestä kun ei naiset ole riittäviä mitenkään päin, eikö silloin olisi parempi keskittyä johonkin oikeasti itselleen rehelliseen asiaan. Miksi haukkua ja silti pussejaan tyhjentää?
Jos itse olisin yhtä negatiivinen, ei kiinnostaisi miehet edes hetken keskusteluun. Niin alhaiseen toisen kusetukseen en pystyisi, en miehen enkä itseni takia.
Omatuntoa on. - getroffen.versunken
Koska palstan kurppiin on osunut ja uponnut pahasti.
- Ex------------PUA
Tämä!
Kaavani on seuraava:
Totuus sattuu -> osuu ja uppoaa -> kurpparaivo aktivoitu -> kurpparaivoklisheisiin siirtyminen jne. - getroffen.versunken
Tämä!
Kaavani on seuraava:
Totuus sattuu -> osuu ja uppoaa -> kurpparaivo aktivoitu -> kurpparaivoklisheisiin siirtyminen jne.Jep, yleensä ne käyttää ensin passiivista aggressiota, niin kuin naiset yleensä muutenkin, sitten lopulta siirtyy suoraan vittuiluun, kun kuuppa ei enää kestä. Naiset vittuilee tälläkin palstalla oikeasti enemmän kuin miehet, se on vaan tosiaan yleensä sitä piilovittuilua, miehillä enemmän suoraa vittuilua.
- Ex----------PUA
Lyhyesti: Totuus sattuu.
:)
Oli se sitten totuus naisista tai PUA-kultista, tai muista sinisen pillerin juonista miesten päänmenoksi.
Pidemmin: Väittelyssä minua ja hyviä ystäviäni ei voita kukaan, ja rökitämme heidät asiatasolla, kuin myös oitis argumenttivirheistä ja asiattomuuksista (shaming language ja henkilöhyökkäys) - mikä entisestään todistaa sen, että olen oikeassa.
Olen myös tuonyt tuon ilmiön pinnalle, jolloin moni mies tajuaa miten ylivoimaisia he ovat, mutta mitä likaisia keinoja yritetään käyttää heitä vastaan.
Lisäksi jaan vinkkejä miehille naisen iskemiseen, ja tuon pelättyjä, tosielämänn todisteita palstatotuuksista palstalle. Raporttini ovat ylivoimaisesti suurimmaksi palstan kestosuosikkiksi nousseita, ja kiistellyimpiä kirjoituksia - mikä on yhdelle henkilölle huippusaavutus.
Eli se on:
A-A-A-A-ALFAVOIMAAA!
Tässä vain joitakin asioita mainitakseni.
Kyseessä on siis selvä uhka. Feministien pohjustama akkavalta alkaa menettämään otettaan. Konstit tulevat yhä likaisemmiksi, mutta säilyttävät ennalta-arvattavuutensa, ihan kuten olen sanonut (mitään uutta tai yllättävä ei ole tiedossa).
Näemmä syyt joita on tähän mennessä esitetty, ovat olleet lähinnä vinkumista siitä esim. että olen miesten puolella, ja annan samalla mitalla takaisin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vakava rikosepäily Seinäjoella
Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html412441Mitä on woketus?
Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k3891974Oletko jo luovuttanut?
Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?1381654Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin
Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin1141469Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens141371Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,01062Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat211003- 65878
Kerro mulle miksi juuri me
Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.63865Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau11847