Mikseivät palstamiehet voi aina olla kivoja?

N39

Joskus yllättyy kovasti palstan miehistä.

HC-ätmel on sarkastisella tavalla hauska, silloin kun pysyy hyvän maun rajoissa eikä loukkaa naisia.
DarkFear on kohtelias herrasmies silloin kun ei raivoa ihan hullun lailla kirveistä ja ali-ihmisistä.
12121212:n tarina Thaimaan reissusta oli hauska, ja tykkäsin kuinka hän kannusti samassa ketjussa vaikeuksissa olevaa kirjoittajaa.

Ihan vain esimerkiksi.

Miksette voi aina olla kivoja?

37

185

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 12121212

No minähän olen aina kiva :)

Joskus vain on haastavaa olla kiltti kun palstanaiset (erityisesti ätännä, helka ja tarris) ovat niin tylyjä :/

• atännä

ÄRKS >;(

• N39

Kuka on tarris?

• 12121212
        N39 kirjoitti:

Kuka on tarris?

tarralenkkari666

• Mä oon varmaan bipo ja ajattelen välillä asioista jonkin aikaa synkästi. Sitten se menee ohi ja keksin kaikenlaisia projekteja itselleni.

Älyn_haamun tulkinta DarkFearista taas on ilmeisesti raivotautinen.

• Aattelin alkaa jännämieheksi

• atännä

Kiva kuulla :)
        Jännämies = parisuhdekelpoinen mies
        Kiltti ja kunnollinen = naisia vihaava ätmi

• Ex------------PUA
        atännä kirjoitti:

Palstatotuus varmistettu.

Näemmä HC-Ätmelin hienovarainen vittuilu naisille, ja 121212 palstatotuuksien latelu heille ovat myös muilla tavoin oikeanlainen suunta, suunta kohti jännyyttä.

• atännä kirjoitti:

Kiltti ja kunnollinen nainen= parisuhdekelpoinen
        Meidänhän pitäs perhana tehdä vaihtokaupat

• flowersreally

Ne yrittää tarjota palstanaisille tunnesykkyrämykkyröitä.

• Oletko mies vai naispuolinen ihminen?

• flowersreally
        pujottelija kirjoitti:

Oletko mies vai naispuolinen ihminen?

Naispuolinen. Kui?

• flowersreally kirjoitti:

Naispuolinen. Kui?

Aattelin vaa et naispuoliselle vois laittaa joskus lällyn

• flowersreally
        pujottelija kirjoitti:

Aattelin vaa et naispuoliselle vois laittaa joskus lällyn

Toivottavasti puhut musiikista.

Toivottavasti puhut musiikista.

Kyllä kyllä

• ätmelssön

flowersreally olet vähän outo välillä.

• flowersreally
        ätmelssön kirjoitti:

flowersreally olet vähän outo välillä.

Niinhän minä taidan olla.

• 3mec

Kivat miehet ovat naimisissa kivojen naisten kanssa ;).

• Oottelen et joku kiva nainen tulis täältä kotoa minut iskemään

• Nainen_28v
        pujottelija kirjoitti:

Oottelen et joku kiva nainen tulis täältä kotoa minut iskemään

Mä ootan sitä miestä niin kauan että homehdun.

• Hehhhehhee

Taisi olla Ratikkakuskille isku vasten kasvoja kun ei mainittu mukavien miesten listalla. Onhan hän mielistellyt naisia palstoilla koko internetin olemassaolon ajan ;)

• Ex------------PUA

Jep, ja samoin se menee samaan sarjaan missä samassa langassa valkoritarit hihittelee naisten "naseville letkautuksille", samalla kun varastan heidän huomionsa, eikä heille vastailla enää lainkaan.

Samalla tässä ketjussa tunnustusta saivat pääasiassa palstatotuuksien kannattajat.

DarkFear jopa sivuutti Ratikan.

• Ex------------PUA kirjoitti:

Jep, ja samoin se menee samaan sarjaan missä samassa langassa valkoritarit hihittelee naisten "naseville letkautuksille", samalla kun varastan heidän huomionsa, eikä heille vastailla enää lainkaan.

Samalla tässä ketjussa tunnustusta saivat pääasiassa palstatotuuksien kannattajat.

DarkFear jopa sivuutti Ratikan.

Veitsenterävää analyysiä!

• Ex------------PUA
        Ratikkakuski kirjoitti:

Veitsenterävää analyysiä!

Niin on.

Ja muista, etteii ole syytä synkkyyteen, sillä vielä joku kurppa, jollain palstalla, saa sinusta hyvän miehen. ;)

Niin on.

Ja muista, etteii ole syytä synkkyyteen, sillä vielä joku kurppa, jollain palstalla, saa sinusta hyvän miehen. ;)

Mutta meillähän asuu jo varmaan äitisi ikäinen kurppa. Hyvää miestä minusta tuskin kylläkään saa. Jätän sen kilteille ja kunnollisille miehille. ;-)

• Ex------------PUA
        Ratikkakuski kirjoitti:

Mutta meillähän asuu jo varmaan äitisi ikäinen kurppa. Hyvää miestä minusta tuskin kylläkään saa. Jätän sen kilteille ja kunnollisille miehille. ;-)

No no, muista että Darkkis on sentään YTM, tai vähintäänkin YTKM-luokan edustaja, joten ei ole häpeää hävitä paremmalleen.

No no, muista että Darkkis on sentään YTM, tai vähintäänkin YTKM-luokan edustaja, joten ei ole häpeää hävitä paremmalleen.

Minkäs sitä tällainen ketmi itselleen voisi. Ei ma ainakaan palstalla itkemällä tai naisia haukkumalla parane.

• Kun miehet noinkin laajalla rintamalla ovat onnistuneet yllättämään, niin jännityksellä nyt odotellaan millaisen vastayllätyksen naiset järjestävät.

• flowersreally

Sinähän kaipasit osumaa.

Expuaa lainaten: osui ja upposi.

Tuollaiset yllätykset voi vielä sietää. Toista se on, jos mihinkään ei voi luottaa. https://www.youtube.com/watch?v=w-0TEJMJOhk

Näitä olen tänne muutaman spämmännyt. Ne on hauskoja, mutta olen myös viehättynyt siitä, että ihminen tai artisti voi pysyä ajassa. Jonkun Lemmyn ja Bowienkin kuolema oli uutinen, mutta enpä tiennyt oliko ne tehneet mitään kiinnostavaa 30 vuoteen.

• Ex------------PUA

Yllätys, vain miesten pitäisi pystyä olemaan kivoja.

Vaan niinhän se on, ei ole kiva sortaa toista, jos tämä ei ole kiltti ja ota sitä vastaan kiitollisena.

• Ikis__M

Niinpä, ei palstan nainen tietenkään voi ehdottaa että naiset olisivat kivoja palstan miehille ja tuossakin vaikka kehutaan kivoiksi joitakin on kuitenkin mariseva pohjasävy "Miksei palstan miehet..." vähän kuin "Mikset vienyt roskia.."", "Miksi en saanut kalliimpaa lahjaa...", "Mikset sinä kuuntele...", ei tietenkään voi tarjota itse mitään vaan vaaditaan vaan koko ajan.

• Ex------------PUA
        Ikis__M kirjoitti:

Niinpä, ei palstan nainen tietenkään voi ehdottaa että naiset olisivat kivoja palstan miehille ja tuossakin vaikka kehutaan kivoiksi joitakin on kuitenkin mariseva pohjasävy "Miksei palstan miehet..." vähän kuin "Mikset vienyt roskia.."", "Miksi en saanut kalliimpaa lahjaa...", "Mikset sinä kuuntele...", ei tietenkään voi tarjota itse mitään vaan vaaditaan vaan koko ajan.

Hyvä pointti!

Naisvalitus in action, my friend: http://paulisumanen.puheenvuoro.uusisuomi.fi/210631-naisvalitus-womansmurmur

• kaikistakivoin

Minä olen maailman kivoin Saatanan palvoja. Uhraan vain pieniä pakolaislapsia Saatanalle.

• Kilttiatm

Minä olen ollut naisille aina kiva mutta naiset ei tykkää kivoista miehistä.

• Ex------------PUA

Naisille kiltteys tarkoittaa sitä, että:
        - Heittelevät sarkastisia ja jopa ivalisia one linereita.
        - Väittävät vastaan käyttäen faktoja.
        - Kunnian kuulettaminen ja kirvesmurhalla ja tappolistalle joutumisella uhkailu tiukan paikan tullen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vakava rikosepäily Seinäjoella

Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html
      Seinäjoki
      41
      2625
    2. Mitä on woketus?

Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k
      Maailman menoa
      402
      2141
    3. Olet saanut kyllä tunnisteita

Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens
      Ikävä
      20
      1962
    4. Oletko jo luovuttanut?

Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?
      Ikävä
      138
      1724
    5. Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin

Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin
      Maailman menoa
      130
      1642
    6. Mies pakko olla rehellinen

Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau
      Ikävä
      15
      1611
    7. Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen

Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat
      Tv-sarjat
      21
      1123
    8. Hirvenmaitojuusto

Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,
      Ruoka ja juoma
      0
      1122
    9. Vanhentunut runsaasti.

Ei hyvä juttu. Mieheltä pötkylänaiselle.
      Ikävä
      74
      1029
    10. Kerro mulle miksi juuri me

Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.
      Ikävä
      63
      925
    Aihe