Olin erityisesti perjantai-iltana havaitsevinani selvää lämpenemistä palstan ilmapiirissä, erityisesti sen miespuolisten jäsenten puolelta. Eräs avautui aisurifantasioistaan. ExPuan homotunnustukset nyt ovat toistaiseksi vielä vahvistamatta. Jokunen palstanainen oli erityisen kannustava ja positiivinen - ei noissa jutuissa, mutta yleensä. Ja niin pois päin.
Mutta se laantui, ja eilisiltaan mennessä ilmapiiri oli taas jäähtynyt, erityisesti muutaman naiskirjoittelijan melko kylmien kommenttien takia.
Ovatkohan nämä vain sattumia, vai onkohan siinä sittenkin perää, että naiset eivät kunnioita heikkoa taikka avointa miestä? Kun miehet avautuvat, niin naiset alkavat tylyttämään?
Aivopieru aamuun, osa 2: Palstan ilmapiiri
21
124
Vastaukset
- tarralenkkari666
Johtuu vain siitä, että mä olin poissa ;)
- Toivotontapaus
Te molemmat olette kyllä aika kamalia mutta tällä kertaa kyykyttäjinä ehtivät teitä ennen toimia jo ihan eri naiset.
Ätmi ei armoa saa keneltäkään. Pistetäänkö veikkaus pystyyn milloin kuihtuu empatia Nainen_28v:ltäkin? - Nainen_28v
Toivotontapaus kirjoitti:
Te molemmat olette kyllä aika kamalia mutta tällä kertaa kyykyttäjinä ehtivät teitä ennen toimia jo ihan eri naiset.
Ätmi ei armoa saa keneltäkään. Pistetäänkö veikkaus pystyyn milloin kuihtuu empatia Nainen_28v:ltäkin?Semmosta ei tule tapahtumaan. :) enemmin vedän itteni narun jatkoksi kun alan viljelemään pahaa oloa ympärilleni.
- Toivotontapaus
Nainen_28v kirjoitti:
Semmosta ei tule tapahtumaan. :) enemmin vedän itteni narun jatkoksi kun alan viljelemään pahaa oloa ympärilleni.
Ehkä siihen ei sentään kannata turvautua kun sulla on pieni lapsikin. Vaihtoehto se on aina sekin että lähtee palstalta eikä vaan palaa, eikä välttämättä edes huono vaihtoehto.
Mutta jos tänne jäät, niin vähän epäilen, ettet itsekään jaksa kovin pitkään ottaa huumorilla noita palstahokemia, varsinkin kun moni niistä on aika tuomitseva yh-äitejä kohtaan. - Nainen_28v
Ehkä siihen ei sentään kannata turvautua kun sulla on pieni lapsikin. Vaihtoehto se on aina sekin että lähtee palstalta eikä vaan palaa, eikä välttämättä edes huono vaihtoehto.
Mutta jos tänne jäät, niin vähän epäilen, ettet itsekään jaksa kovin pitkään ottaa huumorilla noita palstahokemia, varsinkin kun moni niistä on aika tuomitseva yh-äitejä kohtaan.Mä en ole yh. Olen lähivanhempi yhteishuoltajuudessa. Poikkean aika monella tapaa tuosta yleisestä yh-stereotypiasta ja olen kohdannut ihan samaa ennakkoluuloa normaalissa elämässä.
Olen käynyt kouluni ja hankkinut kaksi ammattia. Ollut vuosia työelämässä. Ei nuorena äidiksi tulo tai ero ole muuttanut mua pohjimmiltaan. - Toivotontapaus
Nainen_28v kirjoitti:
Mä en ole yh. Olen lähivanhempi yhteishuoltajuudessa. Poikkean aika monella tapaa tuosta yleisestä yh-stereotypiasta ja olen kohdannut ihan samaa ennakkoluuloa normaalissa elämässä.
Olen käynyt kouluni ja hankkinut kaksi ammattia. Ollut vuosia työelämässä. Ei nuorena äidiksi tulo tai ero ole muuttanut mua pohjimmiltaan.Minä tiedän, että sinulla on yhteishuoltajuus ja uskon kaiken sen mitä edellä kerroit, mutta palstatrolleille sillä ei ole mitään merkitystä.
Se on ihan sama, onko sinulla yhteishuoltajuus. Se on aivan sama poikkeatko sinä omasta mielestäsi stereotypiasta. Se on aivan sama kuinka monta koulua ja ammattia olet hankkinut ja niin edelleen. Monelle palstalaiselle sinä olet kaikesta vain yksi läski yh-mamma joka on tehnyt lapsen jännämiehen kanssa kun sinun olisi pitänyt ottaa "kiltti ja kunnollinen" ätmi (jota et ole ikinä tavannutkaan). Jokainen "niin mutku" vastaus vaan poikii lisää olkiukkoja. Kun ilmapiiri on myrkyllinen, niin se on myrkyllinen, eikä siitä muuksi muutu. Itsekin olen tämän ansiosta taas vähitellen pääsemässä irti palstasta, luulen... ainakaan jättäminen ei kuulosta kauhean huonolta idealta.
Se on ihan hienoa jos pystyt nousemaan tämän yläpuolelle, mutta epäilen, että joskus sinullakin vielä nousee ärsytyskynnys sinne puolelle, että et enää itsekään pidä ätmeinä epäonnisina reppanoina, vaan ihan omat ongelmansa aiheuttaneina läpikateellisina ihmisvihamielisinä ali-ihmisinä. - Nainen_28v
Minä tiedän, että sinulla on yhteishuoltajuus ja uskon kaiken sen mitä edellä kerroit, mutta palstatrolleille sillä ei ole mitään merkitystä.
Se on ihan sama, onko sinulla yhteishuoltajuus. Se on aivan sama poikkeatko sinä omasta mielestäsi stereotypiasta. Se on aivan sama kuinka monta koulua ja ammattia olet hankkinut ja niin edelleen. Monelle palstalaiselle sinä olet kaikesta vain yksi läski yh-mamma joka on tehnyt lapsen jännämiehen kanssa kun sinun olisi pitänyt ottaa "kiltti ja kunnollinen" ätmi (jota et ole ikinä tavannutkaan). Jokainen "niin mutku" vastaus vaan poikii lisää olkiukkoja. Kun ilmapiiri on myrkyllinen, niin se on myrkyllinen, eikä siitä muuksi muutu. Itsekin olen tämän ansiosta taas vähitellen pääsemässä irti palstasta, luulen... ainakaan jättäminen ei kuulosta kauhean huonolta idealta.
Se on ihan hienoa jos pystyt nousemaan tämän yläpuolelle, mutta epäilen, että joskus sinullakin vielä nousee ärsytyskynnys sinne puolelle, että et enää itsekään pidä ätmeinä epäonnisina reppanoina, vaan ihan omat ongelmansa aiheuttaneina läpikateellisina ihmisvihamielisinä ali-ihmisinä.Eikö pitäisi enemmin keskittyä niihin mukaviin asioihin?
Kusipäitä riittää kyllä joka paikassa.
Mulla ei ole niin huono itsetunto että mikä tahansa jonkun tuntemattoman ihmisen sanoma vaikuttaisi muhun. - Toivotontapaus
Nainen_28v kirjoitti:
Eikö pitäisi enemmin keskittyä niihin mukaviin asioihin?
Kusipäitä riittää kyllä joka paikassa.
Mulla ei ole niin huono itsetunto että mikä tahansa jonkun tuntemattoman ihmisen sanoma vaikuttaisi muhun.No mulla on just niin huono itsetunto.
- Nainen_28v
No mulla on just niin huono itsetunto.
Se on ikävä kuulla. Itse olen ollut kamala ujopiimä mutta harjoitellut siitä pahimmasta pois lähinnä duunin kautta (asiakaspalvelutöitä). Ikä, äitiys yms. Elämän kokemukset vaikuttaneet asiaan. Vaikka olen yksinäisempi ja elämä on heikommalla pohjalla kuin koskaan niin on vaan niin paljon helpompi hengittää kuin aikoihin <3
Ehkä palstan naisten menkat ovat synkronoituneet.
- elluhallo
ÄTMEL PLIIS
Laita ne sänkykamari silmät PLIIS
oot niin ihgu .Silmäsi siis(*_*)
- 12121212
"Ovatkohan nämä vain sattumia, vai onkohan siinä sittenkin perää, että naiset eivät kunnioita heikkoa taikka avointa miestä? Kun miehet avautuvat, niin naiset alkavat tylyttämään?"
Juuri näin asia on. Naiset kunnioittavat avointa miestä kun se avoimuus on ansaittava, ts. mies avautuu vasta kun nainen on todistanut erityisyytensä. Heikkous taas on arvostettavaa silloin kun vahvasta miehestä löytyy herkkä puoli.
Se jos Bull Mentulan heikkous ja Kimi Räikösen tavallisuus sytyttävät naiset, ei tarkoita että sama pätee perusperttiin.
Lähtökohtaisesti Mies (huom! eri asia kuin mies) on iso, vahva, järkähtämätön uros joka kulkee omaa tietään kummemmin selittelemättä. Nainen on pieni, heikko, rajojaan etsivä ikuinen teini jonka mies ottaa matkaansa. Sitten kun nainen on tunnesykkyrämykkyräerityisyydellään valloittanut miehen, voimakas alfa ja valloittaja paljastaa sisäisen runopoikansa ja naiselle on täydellinen mies jota hänen ei tavistiinana olisi kuulunut saada. - Ex------------PUA
AI olen tunnustanut vai? Missäs niin olen tehnyt?
Harrastavatko homot sitten useinkin parikymppisten nuorten naisten kanssa seksiä, talossa ja puutarhassa, vai pitääkö tämä ymmärtää niin että myös ne naiset olivat homoja?:O
Vai olisiko taustalla homofoobinen ja miesvihan ja ikäkriisin sekainen paskahousutäti, joka osoittaa nimimerkkivarkauksiillaan ja shaming languagean valinnnoillaan että miikä on naisiaan? Ja se perinteinen: osunut ja uponnut? ;)Ryhtyisit smurffiksi! Muutu siniseksi! Olisi kopioilla edes vähän puuhaa ja kun vähän joutuu näkemään vaivaa niin parodian laatukin olisi parempi.
- Toivotontapaus
http://keskustelu.suomi24.fi/t/14083783/breaking-olen-harrastanut-homoseksia!
En tiedä uskoiko tuohon monikaan... - Ex------------PUA
"onkohan siinä sittenkin perää, että naiset eivät kunnioita heikkoa taikka avointa miestä? Kun miehet avautuvat, niin naiset alkavat tylyttämään?"
Tämä juuri on klassinen esimerkki naisten seksismistä, hypergamiasta ja taipumuksesta käyttää shaming languagea jotta he voisivat häpäistä toisen hiljaiseksi. - Ex------------PUA
http://keskustelu.suomi24.fi/t/14083783/breaking-olen-harrastanut-homoseksia!
En tiedä uskoiko tuohon monikaan...Jep, eli juuri kuten sanoin asian olleen.
Hauska huomata miten vielä vuonna 2016 homot on joillekin haukkumasanan perusta.
Luultavasti vieläpä taustalla on femakko, joka tekopyhästi muuten julistaa miten ihanaa on homous ja rakkaus kuuluu kaikille (paitsi heteroille ja muille natseille, kuten "ätmeille" ).
- Palstan-ainoa-ytm
Nainen kunnioittaa vain naista hakkaavaa miestä kun eivät uskalla vastaan panna.
- Ikis__M
"Mutta se laantui, ja eilisiltaan mennessä ilmapiiri oli taas jäähtynyt, erityisesti muutaman naiskirjoittelijan melko kylmien kommenttien takia."
Tuo on ihan totta, ehkä siihen ilmapiiriin vaikutti kun me miehet oltiin aika asiallisia, itsekin olin kiltti enkä juurikaan lutkitellut mutta siitä kiitoksena naiset alkoi tosiaan hyökkäilemään aika ajoin "haastavasti", esim. HC-ätmel näytti saavan hieman aiheettomia hyökkäyksiä osakseen. Ilmeisesti tosiaan on niin että naisille ei kannattaisi olla kiltti koska mitä kiltimpi on sen enemmän sataa kuraa niskaan, jos taas on ilkeä ja inhottava yleensä niin silloin harvoin kun on kiltti saa sille kiltteydelle heti vastakaikua ikään kuin palkkioksi kiltteydestään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vakava rikosepäily Seinäjoella
Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html412431Mitä on woketus?
Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k3891964Oletko jo luovuttanut?
Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?1381654Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin
Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin1091457Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens141351Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,01052Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat21993- 65878
Kerro mulle miksi juuri me
Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.63855- 43802