Vapaa kuvaus

Järjen ääni.

Aloituksia

5

Kommenttia

2205

1. Katso+ympärillesi.+Montako+vuoden++saman+parin+välillä+kestänyttä+teinisuhdetta+näet?+Tai+edes+puolen+vuoden?+Kyllä,+se+on+perseestä,+että+perheesi+on+perseestä.+Sekin+on+perseestä,+jos+kaverisi+ovat+perseestä.+Parisuhteeseen+hankkiutuminen+on+kuitenkin+täysin+väärä+keino+koettaa+parantaa+oman+elämän+ongelmia,+koska+sittenhän+se+elämä+vasta+perseestä+onkin,+kun+se+suhde+jonkun+aikaa+kestettyään+päättyy.+Ja+se+kyllä+päättyy,+se+on+teinisuhteiden+luonnonlaki+ja+poikkeukset+ovat+harvassa.+Ei+parisuhdetta+pidä+alkaa+rakentamaan+sille+pohjalle,+että+elämä+on+perseestä+ja+sillä+parisuhteella+halutaan+koettaa+laastaroida+kaikki+olemaan+paremmin.+Ei+ole+yhdenkään+parisuhdekumppanin+homma+alkaa+sinulle+perheterapeutiksi+tai+muuksi+tukihenkilöksi.Minä+olen+rikkinäisen+alkoholistiperheen+lapsi,+isäni+joi+itsensä+hengiltä+ja+äitini+on+kaiken+sen+perhepaskan+jäljiltä+laitospotilas,+joten+otan+osaa,+saatan+tietää,+miltä+sinusta+tuntuu.+PARISUHDE+on+kuitenkin+väärä+lääke.+Siitä+tulisi+pitemmän+päälle+vaan+lisää+draamaa+ja+juuri+sitä+luulisin+sinun+vähiten+kaipaavan.On+aika+teinimäistä,+mutta+ah+niin+inhimillistä+häätää+pois+juuri+ne,+jotka+tietävät+paremmin.+Mutta+minä+en+ole+menossa+toistaiseksi+minnekään.+Ja+olet+oikeassa,+minä+tiedän+sinua+paremmin.+Deal+with+it.Koeta+kestää,+kaikesta+nielemästäsi+paskasta+huolimatta.+Nuoruutesi+kestää+enää+muutaman+vuoden+ja+sen+jälkeen+parisuhteella+on+jo+oikeasti+menestymisen+edellytykset.+Nykyisessä+elämäntilanteessasi+ne+edellytykset+ovat+erittäin+heikot+ja+siksi+kannattaa+koettaa+pitää+ne+kivat+ihmiset+tukevasti+siellä+friendzonella.Tsemppiä+elämääsi!+Oikeasti.
  2. Energiajuomat?