maarit.ojamaki

35 -vuotias neljän lapsen äiti, työskentelen kerho-ohjaajana lasten parissa. Harrastan vatsatanssia, käsitöitä, lukemista ja kaikenlaista pientä puuhastelua. Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
23
Kommenttia
128
KESÄKUNTOON 2008
Heippatirallaa vaan taas kaikille ketkä viel mukana on! Mites meni viikko? Itsellä pudotusta tuli vain -400g, mut paremp11786KESÄKUNTOON 2008
Moikka taas! Uusi viikko vierähti käyntiin ja ihan hyvin tuloksin. Pudotusta viime viikkoon -800g eli paino tällä hetkel7894KESÄKUNTOON 2008
Heippa kaikille ja hyvää vkonloppua. Mites teillä sujuu? Itellä on tulossa vissiin flunssa kun paikkoja kolottaa, nenä o6571KESÄKUNTOON 2008
Moikka! Missä te kaikki ootte? Ilmotelkaa ny hyvät ihmiset itestänne jotain. Mulla pudotusta viime viikosta -600g. Olen3677Ennen joulupukin tuloa
Heippa vaan kaikille ryhmäläisille? Missä te muuten kaikki ootte? Jouluhässäkkäkö pukkaa jo päälle vai mikä? Mulla on pu3256Äidit rantakuntoon 16.vko
Heippa taas! Mites teillä on menny? Itellä on nyt pieni motivaationpuute ja se näkyy vaakalukemissaki. Ei innosta liikku4626Äidit rantakuntoon 15.vko
Heippa vaan taas kaikille! Mitenkäs vappu meni? Tuliko syötyä munkkeja ja simaa? Täytyy tunnustaa et tuli syötyä ja juot3471Äidit rantakuntoon 14.vko
Huomenta taas kaikille ja aurinkoista viikon alkua. Herätys nyt kaikki ryhmäläiset missä te oikein luuraatte? Viime viik6523Äidit rantakuntoon 13. vko
Heippa taas! Mites pääsiäinen meni? Tuliko syötyä suklaamunia ja mämmiä? Ite söin yhden munan ja mämmiä hieman, pashaa e2337Äidit rantakuntoon 12.vko
Heippa vaan taas kaikille! Taas on viikko vierähtänyt. Mitäs teille kuuluu? Mulla jumittaa nyt tällä hetkellä, aamupaino3360ÄIDIT RANTAKUNTOON RYHMÄ 11.VIIKKO
Heippa vaan taas kaikille! Laskeskelin tossa et tämä on meidän 11. viikko painonpudotuksessa. Mitäs teille kuuluu? Tänne6546Painonvartijoiden cd
laihduttaako teistä kukaan tällä hetkellä paikkarien syö ja nauti -ohjelmalla? Olis kiva tietää toimiiko se teillä.2631Omenaviinietikkatableteista
onko kellään mitään tietoo. Kuinka usein niitä otetaan ja ennen vai jälkeen ruokailun ja kuinka monta kerralla, kuinka m11976ÄIDIT RANTAKUNTOON RYHMÄ
Heippa kaikille! Uusi viikko alkoi taas. Kamalan nopeesti nää viikot menee. Aamupaino oli 83,2 edelliseen viikkoon -400g9443ÄIDIT RANTAKUNTOON RYHMÄ
Taas alkoi uusi viikko. Mites ryhmäläisillä menee? kovin on kutistunut tää meijän porukka. Mihin te ootte kadonnu? Aloti7514ÄIDIT RANTAKUNTOON RYHMÄ
Hello kaikille ryhmäläisille. Mites teillä viime viikko meni? Itellä putos 600g, mut se on sitä hiihtoloman tuomaa kiloa121900ÄIDIT RANTAKUNTOON RYHMÄ
Heippa kaikille! Tämän viikon osalta ei mulla ole tapahtunut MITÄÄN! Junnaa paikallaan. Huomen aamulla lähetään Lappiin161121Paljonko pisteitä
Jyväshyvän Paussi välipalapatukassa on? Entä välipalakeksissä? Tietääkö kukaan? Mulla on itelläni vanhentunut ostajan op2375äidit rantakuntoon ryhmä 3.vko
Heippa ja hyvää viikon alkua kaikille. Mites meni? Mulla ei kovin hyvin, pudotusta vain -200g, mut sekin on parempi kuin10706läskinlähdetysmanaus
Sula läski lyllymästä, liha liika lellumasta, ihra kaikkoa kavala, suksi suohon selluliitti. Makeassa on majasi, virus2386