Heippa kaikille ryhmäläisille ja muillekkin. Ollaan käyty keskustelua punnituspäivästä ja mulla olis ehdotus, että ainakin maanantaina ilmotettas aamupaino ja jos haluaa niin perjantainakin vois kertoo, onko tapahtunu muutosta. Viikonloput on aina vähän hankalia, sillon tulee joko unohtaneeks pisteet kokonaan tai muuten repsahtaa. Onneks pari päivää ei vielä niin kauheesti vaikuta.Ainoo et maanantaina on kauhee morkkis ahmimisesta, mut sit palaa taas tehokkaammin ruotuun, vai mitä ootte mieltä? Alotin tänään taas laskeen pisteitä pitkän tauon jälkeen. Saas nähä kui muijan käy. Ainaki vielä on pisteitä iltaa varten. Yks kysymys tuli mieleen. Viluttaako teitä muita kun ootte alkanu "kuurille"? Mua on tän päivän viluttanu tosi paljon. Tsemppiä kaikille!
äidit rantakuntoon ryhmä
29
1336
Vastaukset
- reppa
Maanantai ja perjantai olisi kyllä hyviä punnituspäiviä.Tulis ehkä seurattua syömisiä tarkemmin.
Minä olen 155cm ja 59,9kg.Tavoite olisi 45-48kg.Tuon verran painoin kun rupesin vanhinta lasta odottamaan.
Tämä päivä on menny vähän liiankin hyvin.Ylilyöntejä ei ole tullut ja nälkäkään ei pahemmin ole.Just kävin juoksemassa 3km vielä olisi vatsajumpan aika.
Äsken kaupassa tuli otettua täysjyväleipää ja kaikkea muutakin "terveellistä".Erilaisia leseitä tuli kans koppaan,että jos vaikka leipää tulisi tehtyä.
Nyt lähden laittaan penskat nukkumaan. - Äitee 05
Joo maanantai on oikein hyvä ilmoituspäivä. Tuossa alemmassa ketjussa vastailin jo ja kopioinkin sen tämän viesti loppuun. Vilu on tosiaankin ollut siitä asti kun ruokavalio muuttui kevyempään. Tosin venyttely saa veren kiertämään jaloissa ja käsissä aika hyvin (ne ovat mulla kaikkein eniten jäässä). Eilen tuli lähdettyä lenkille rattaiden kanssa, ihanaa kun ei oo enää niin kylmä.
Mitä mieltä ootte tuosta että jos ilmoitettais se paljonko on tippunut, siis sen painon sijaan. Toki jos joku haluaa niin voihan sitä painoakin siinä mukana kuljettaa. Miten sitten tää vyötärön mitta jne, oletteko te pitäneet niistä kirjaa? Mä ajattelin aloitella ens viikon alussa, antaa tän alun mennä hissukseen (vertaan niitä kuitenkin mittoihin ennen raskautta, sillä silloin tuli joskus mittailtua ja kirjattua ne ylös - taitais mieli pahoittua aika paljon jos olisin heti mittaillut)
Edellisen ketjun viestini:
Jos ilmoitettas maanantaisin, paljonko on tippunut. Mua ainakin motivoi enempi kuulla se paljonko tippuu kuin se että paljonko paino on. Sitä kun puntari näyttää enemmän kuin haluais niin silloin sen lukeman (vaikka olis alaspäin menossa) toistaminen saa pahan mielen, mutta jos kertoo esimerkiksi että puoli kiloa lähtenyt niin se kuulostaa tosi hyvältä, kun vertaa sitä vaikka voipakettiin ;-)
Mulla paino on laskusuunnassa vaikkakin hitaasti, viime viikosta lähtenyt 300g. Onneksi pakkaset ovat laskeneet että pääsee lenkille kiloja karistamaan. Tsemppiä! - Marenki
minäkin olisin kiinnostunnut tälläisestä ryhmästä. Maanantai olisi hyvä päivä ainakin minulla ilmoitella mitä olen saannut aikaan ja paljonko on tippunnut. Itse nimittäin olen juuri eilen aloittannut pisteiden laskemisen pitkästä aikaa.
Itse en ole ennen ollut missään tuki ryhmässä ja jotenkin olisi kuitenkin kiva kokeilla tälläistä jossa saa kertoa muille miten on onnistunnut ja yhdessä voi iloita saavutuksia.
Eli ilmoitetanko ensi viikon 30 päivä maanantaita, mitä on tapahtunut tai aloitetaanko sitten tämä painon pudotus? Ja sitten aina jatkossa maanantaisin kesäkuuhun asti ilmoitetaan paljonko on pudotettu?
Okei minä ainakin ilmoitan itseni tähän ryhmään eli lähtöni on 101,4kg ja pituutta minulla on 165cm tavoitteeni olisi painaa kesällä 80kgvaan mukaan meidän ryhmään. On tosi mukava saada uusia tuttavuuksia. yhdessä on paljon hauskempaa taistella kiloja vastaan kuin yksin yrittää, vai mitä? Ilmotellaan maanantaina tuloksista.
3 lasta on tullut tehtyä,ikää pian 30v ja rantakuntoon vielä matkaa,hohhoijaa...Miten nuo kilot voikin noin varkain hiipiä kehoon,:)
No,olen mukana "maanantairyhmässä",mukavaa kannustinta tämäkin.Tällä hetkellä mitat 100,6kg ja 176cm eli ainakin 20kg.lle pitäis antaa kyytiä.Maanataihin,toivottavasti saadaan iso ryhmä kasaan.- pienipyöreä
juu mukana ollaan ja mitat vielä 157cm ja alku oli tammikuun alussa 86kg
- lyyliska
Jebs....Kyllä me rantsukunnossa ollaan jo juhannuksena...Minäkin lähden mukaan tähän...Mitat 169cm ja tänä aamuna 77kg Tämä päivä on mennyt tosi hyvin mutta taas iski tossa viiden maissa kauhea makeannälkä ja ainakin 10 mariannekarkkia meni...Tiedän että ei pitäisi olla namia kaapissa, ni se ei ois niin helppoa, mut ku ol viel lasten synttäreistä jäljellä. No mutta huomenna en syö karkkia.Juu se vilutus kuuluu meille laihduttajille....Elimistö käyttää energiaa rasvan palamiseen niin on kylmä. Jes...Tsemppiä kaikille...Näkyillään
- möhkö36
Pitänee varmaan käydä ostamassa digivaaka, kun toi mun mekaaninen on vähän niin ja näin, sillä ei kovin tarkkoja lukemia saa. Mutta paino sillä näytti eilen olevan 56,5 kg. Kahdeksan kiloa olis tavoitteena.
- reppa
Hei!
Tein tossa joutessani listaa meistä.Joidenkin tietoja en tienny,mutta jokainenhan voi lisätä jos haluaa.
Mulla on viikko menny hyvin,mutta viime viikon mässäilyt näkyy nyt.Paino ei putoa,muttei kyllä nousekkaan.
Tässäpä se lista:
Reppa3 Pi:155cm P:59,9kg T:48kg
Marenki Pi:165cm P:101,4kg T:80kg
Satine1 Pi:176cm P:100,6kg
Pienipyöreä Pi:157cm P:86kg
Lyyliska Pi:169cm P:77kg- reppa
Mami35 kirjoitti:
listaan omat mittani: pituus 160cm ja paino 85kg. Tavoite on 15-20kg pois.
Päivitetäänpäs hieman ja korjataanpas nuita mun tietoja. =)))))
Reppa3 Pi:155cm P:59,9kg T:48-45kg
Lyyliska Pi:169cm P:77kg
Mami35 Pi:160cm P:85kg T:70-65kg - Äitee 05
reppa kirjoitti:
Päivitetäänpäs hieman ja korjataanpas nuita mun tietoja. =)))))
Mami35 Pi:160cm P:85kg T:70-65kgPituus 167 cm, paino 63 kg, lähtöpaino ollut 64 kg ja tavoite noin 55 kg, sitä en muistakaan oliko tuliko tuohon ekaan ketjuun niitä kirjoitettua, mutta tässäpä nämä nyt ainakin.
- reppa
Huomenet vaan kaikille!
Eilen sain uuden hiihtopuvun,joka oli siis sika kallis,mutta todellakin hyvä.Lenkkeilyä ajatellen sen ostin,ku mun edellinen puku on aika ohkanen.Onnex mukana tuli hieman sitten muutakin niin ei tuntunut kalliilta.Esim.sykemittari.Olikin sellanen kapistus(on mulla ennenkin ollut)että hiki tuli ennekuin sain sen toimimaan.
No tulihan niitä sitten kokeiltua.Juoksin sitten 7km:ä 46min!Enkä edes kunnolla puuskuttanut!
Lumityöt päälle ja voila!Nyt on jalat kipeät,päätä särkee ja olo on raihnanen.
Tänä aamuna hyppäsin vaakaan ja hups se näytti 58,6!(eilen 59,6!!)Lie vaakassa vika tai sitten on todella paha nestehukka!
Millä tavalla te laihdutatte?Mulla on käytössä pisteet ja n.1300kcal/päivässä.
Nyt täytyy mennä laittamaan poikaa kouluun kun ei tunnu selviävän lähtemään ja sitten jos illaksi menisi töihin.
Päivitän tuota listaa!
Mami35 Pi:160cm P:85kg T:70-65kg
Äitee 05 Pi:167cm P:64kg T:55kg - Retiisi06
Tahtoo mukaan ryhmään, alotin maanantaina, mitat oli 170/87,5 , tarkotus saada ainakin 15 kiloa pois, pisteitä olen laskenu, eiköhän tämä tästä helpota, nälkä meinannu olla....
Tsemppiä...- June
Otatteko vielä mukaan? Olen kahden pojan äiti, pituutta on kertynyt peräti 154 cm ja painoa mokomat 73 kg (tällä hetkellä). Tavoitteena olisi aluksi 60 kg (välitavoitteet 70 ja 65). Siitä sitten katsotaan eteenpäin. Katsotaan mihin asti ehtii kesäksi.
- dldld
Odotan lasta.On ylimääräistä,ihrakudosta paljon jonka takia en voi olla normaalisti mieheni seurassa,hävettää.NYT haluan jo alkaa laihtumaan, en tarkoita että hirveää kuuria tässä vaiheessa aloittaisin(Maaliskuussa laskettuaika).Mutta kuitenkin haluan pitää painoni kurissa.
Saisinko neuvoja kuinka pitäisi menetellä nyt?Syömisien kanssa yms liikunnan?Todellakin haluan laihtua,kiinteytyä ja virkistyä!Älähän nyt millekään kauhealle dieetille suunnittele alkavasi.Lapsesi tarvitsee nyt odotusaikana monipuolista ravintoa ja vielä synnytyksen jälkeenkin on syytä syödä monipuolisesti jotta rintaruokinta onnistuu parhaiten.
Paras apu tällä hetkellä sinulle on,että yrität vaan pidättäytyä kaikesta ylimääräisestä makeasta ja rasvaisesta ruoasta,mutta ei missään nimessä saa aloittaa mitään laihdutuskuureja.Maalaisjärki käyttöön mitä sinne suuhun laittaa,pian alkaa imetys,joka jo itsessään on hyvä "laihdutus" keino.Malttia vain ja onnea odotukselle.:)
- möhkö36
Eli tän hetkiset mitat 150/57 tavoite 45-48.
Maanantaihin mennessä yritän saada hankittua digivaakan, jotta saisin tarkempia mittaustuloksia.- redone36
eli käytän tästä eteenpäin uutta nikkiä, kun ei hyväksynyt mun möhkön ö:tä...
- reppa
Huomenta se on sitten se perjantai!
Täytyy kiirehtiä töihin,mutta tässäpä minun tämän aamun uutiset
Reppa3 Pi:155cm A:59,9kg N:58,9 P:-1kg T:48kg Pitää minunkin laittaa pe aamun kuulumiset,viikonloppuna kun on tyttöjen kesken juhlintaa tiedossa,ni sit ei tiedä mitä tuo vaaka näyttää ma aamuna muutaman lauantaisen siiderin jälkeen:)
Eli pituus on se 176 lähtö oli 101,6,tänä aamuna 98,8 eli pudotus 2,8kg,tavoitteeseen vielä matkaa,tavoite olisi 85 ainakin nyt alkuun...siirretään sitä alemmas kun ollaan lähempänä tuota 85kg.
Mukavat viikonloput kaikille!- pienipyöreä
Aamupaino on 85 eli alusta lähteny 1 kilo
eli maanantaiaamuna 85 kg ja tänään 84 kg eli laskusuunnassa mennään. JES! Viikonloppuna on tulossa vieraita, joten saas nähdä kui se vaikuttaa maanantain pinoon, mut en ota stressiä. VIELÄ! Mä olen kyllä ollut koko viikon hyvinki kurinalaisesti ilman herkkuja, joten suotakoon se PIENI herkku nyt viikonloppuna. Pitäähän sitä joskus itseään hemmotella, vai mitä mieltä te muut ootte? Mä en ainakaan pysty edes siihen, että olisin täytin ilman herkkuja. Mä tulisin niin kiukkuseksi ja ärtyneeksi, ettei mua katselisi ja kuuntelisi kukaan. Hyvää viikonloppua kaikille ja ulkoilkaa paljon.
- redone36
Pituus edelleen 150 ja paino sama helkutin 57, tavoite edelleen 45-48.
- Äitee 05
Tässä tuumailin että milloin te käyttä puntarissa? Eli jos päivä on vaikka perjantai niin mihin aikaan käytte, painohan vaihtelee päivän aikana paljon (minulla saattaa heittää jopa 1-2 kg päivän aikana). Syöttekö aamiaisen ennen punnitusta? Pukeudutteko ennen punnitusta, eri vaatteethan painavat erilaisia määriä?
- Marenki
minä punnitsen itseni aina aamulla ennen kuin alan syömänn aamupalaa ja yritän myös käydä sitä ennen tarpeilla kun silloin saan itsestäni oikean painon. kun päivän mittaan paino voi nousta jopa kilon.
- kaisa--
Tervehdys!
Mua kiinnostaa myös tämä mamit rantakuntoon-ryhmä.Omat mittani:31-vuotias,10-vuotias tytär,175/82.Oon ajatellut kesäksi,juhannukseksi 70kg-lukemaa.Mä oon punninnu aina perjantaina,joten voisin raportoida silloin laihtumistani:)Tsempataan toisiamme! No niin...menihän tuo viikonloppu taas kerran,ja juhlittua tuli ja taas kerran grillin kautta kotiin.No,pitää sitä joskus irrotella,mutta kyllä tuo vaakakin siitä heti muistuttaa,valittavasti.Perjantaina oli 98,9 ja nyt 99,8 eli kilon siitä riemusta sai takaisin...:)
No,taas on aika jatkaa tiukemmalla linjalla,palataan asiaan perjantaina.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1003437
- 623117
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342614- 802413
- 842366
- 962076
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j402066Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan221690- 121676
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil411637