ÄIDIT RANTAKUNTOON RYHMÄ 1.VKO

Huomenta kaikille ryhmäläisille! Mites teillä on viikko sujunut? Mulla meni ihan hyvin. Kilo lähti painoa pois (85-1=84) ja liikuttuakin tuli enemmän kuin yleensä. Olen oikein tyytyväinen. Tästä on hyvä jatkaa eteenpäin. Pistäkäähän tuloksianne tännepäin ja tsemppiä kaikille tähän viikkoon.

20

1266

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Marenki

Viikko takana ja lähti kilo pois. eli painan nyt 100,4kg OLEN TOSI TYYTYVÄINEN.

• Äiti34v

Hei! Lueskelin noita viestejänne ja ajattelin että josko mahtuisi vielä mukaan kun olette vasta aloittaneet. Olen juuri aloittanut laihduttamisen ja lähtöpaino on 85 kg. Pituutta on vaivaiset 165 cm. Uskoisin laihdutuksen etenevän muuten kohtuullisesti, mutta perheen äitinä on hankala pitää keveästä ruokavaliosta kiinni viikonloppuisin, kun olemme varsinainen "herkkuperhe". Yritänkin aloitella summittaisesti kaloreita laskemalla. Katsotaan kuinka onnistuu.

• pienipyöreä

Paino oli 85.7 joten suunta on väärä mutta on paha aika kuukaudesta menossa joten se varmaan on osa syyllinen ettei paino ole tippunut.

• pieni pyöreä

Eilen paino siis yli 85 ja tänään 84.3
        johtuuko vaan kuukautisista??tai sit puntari on sekaisin

• Pakkia tullut myös minulle vkonlopun jäljiltä,n kilo oli tänään enemmän painoa kun perjantaina eli vaaka heilahti 99,8kg... No,ei tästä vielä masennuta,pitää sitä välillä saada herkutellakin.Tsemmpiä myös kaikille muille ryhmäläisille tälle viikolle,palaan asiaan perjantai aamuna viimeistään.

• redone36

Eli aloitin punnitsemisen tosissani viime perjantaina, silloin 56,8 ja tänä aamuna 55,5, eli pudotusta viikonlopun aikana 1.3 kg.

• Retiisi06

vaaka näytti sitten tänä aamuna 83,5 eli viikon aikana olis neljä kiloa pudonnu...(lähtöpaino 87,5)
      Oiskohan nesteitä.... meinasin kyllä pyörtyä vaakalle, no se varmaan ens viikolla sitten ei ole pudonnu... Saapa nähä miten käy...

Olen nyt ottanu niin etten käy puntarilla viikolla kun ma aamuna vain, mulla ainakin aikasemmin semmonen ongelma että tosi helposti sitten masentuu ja alkaa syömään herkkuja. Pitäny kyllä olla välillä tosi tiukkana...

Jippiii, minusta löytyy sittenkin itsekuria....

tsemppiä teille kaikille!!!

• äippä36

Hei!
      Haluaisin liittyä ryhmäänne kannustamaan ja saamaan kannustusta...
      Mulla laihdutus alkoi 1,5 viikkoa sitten ja samaan aikaan rupesin myös jumppaamaan ja lenkkeilemään.
      Painoa lähtenyt 3 kiloa(alkupaino 74),ainakin 7 vielä jäljellä...
      Olo ollut kyllä tosi hyvä ja energinen!
      Tsemppiä kaikille!

• lyyliska

Tänä aamuna vaaka näytti 75.1...Olen iloinen..Viikko mennyt hienosti noin pääosin. Innostuin kuulemastani south beach dietistä, ostin kirjan ja ny elelen sen mukaan...Valitettavasti olen hieman lipsunut ja syönyt porkkanaa ja hedelmää (Ihan vähän...) Siinä pitäisi eket 2 viikoa pidättäytyä nopeista hiilareista kokonaan... Niin ja lauantaina söin lakua...Nyt yritän olla tiukkana ja siksi tämä sb, koska olen niin hullu karkkisyöppö ettei tosikaan...Se kirja oli kyl asiaa ja kolahti...Joten säveltelen omaa diettiä täs päässäni painikset, sb ja energynetin laskuri. Liikuttua on tullut hyvin kun on niin hyvät kelit. 3 kertaa olen n.tunnin hikihiihtolenkin vetäissyt...Nyt yritän olla hyppimättä joka aamu vaa´alla ja vast ens maanantaina sit seuraavaksi... Tsemppiä kaikille ja ny me onnistutaan varmasti, Vai mitä...Tää viikko ollaan tosi tiukkoja ja katse kohti kesää. Haluan tosiaan painaa 5kg vähemmän silloin....Vaihrellaan tääl kuulumisia...

• Äityli32

Tämäkin äiti haluaisi rantsukuntoon =)

Olen "ikuinen laihduttaja" niin kuin varmasti moni muukin...
      Ekan lapsen jälkeen sain painonvartioissa helposti pois 12 kiloa. Toisen lapsen jälkeen en enää niin helposti, ja juuri kun olin tavoitepainoa lähestymässä, aloin odottaa kolmatta. Ja nyt ei kilot meinaa lähteä millään. "Löysät" viisi kiloa lähtenyt kyllä, mutta, nyt olen jotenkin sellaisessa painossa, että elimistö pitää kiinni joka grammasta. Eli kaikkki tsemppaus ja apu tarpeen jottei turhautuisi... Nyt olen alkanut ruokavalion lisäksi lisätä liikuntaa, että josko se laittaisi läskit liikkeelle. Kiinteytymistä onkin tapahtunut, vyötäröltä senttejä kadonnut (!), mutta paino ei meinaa alkaa tippumaan. 9 kiloa olisi tavoitteeni kesään... Aamupaino 76,6. Toivotaan ja tehdään työtä ensi viikkoon, jotta värähtäisi alaspäin=)

• Äitee 05

Mulla on menny koko viikonloppu ja nyt alkuviikko reissun päällä ja puntariin en ole päässyt joten ajattelin raportoida painoni poikkeuksellisesti perjantaina ja sitten taas normaalisi maanantaisin. Voi kyllä olla että paino ei oo tippunu yhtään, kun on joutunu syömään kaikkea herkkua, mutta tästä on taas hyvä jatkaa. Hyvää kuluvaa viikko kaikille Aidit rantakuntoon ryhmäläisille!

• Retiisi06

Morjens kaikille, rustailin tämmöstä listaa, entiä onko kaikki oikein, saa vapaasti muuttaa ja lisätä, poistaa, ynnä muuta.....
      Hyvin on viikko mennyt, olen jopa opetellut pikkuhiljaa jumppaamaan.... hyvä minä.
      Tsemppiä kaikille...

Nimi pituus aloituspaino

Reppa3 Pi:155cm P:59,9kg T:48-45kg
      Marenki Pi:165cm P:101,4kg T:80kg
      Satine1 Pi:176cm P:100,6kg
      Pienipyöreä Pi:157cm P:86kg
      Lyyliska Pi:169cm P:77kg
      Mami35 Pi:160cm P:85kg T:70-65kg
      Retiisi06 Pi:170cm P:87,5kg
      June Pi:154cm P:73kg
      redone36 Pi:150cm P:57kg
      kaisa-- Pi:175cm P:82kg
      Äiti34v Pi:165cm P:85kg
      äippä36 Pi: P:74kg

Listan punnitukset maanantaina

Viikko 1

Reppa3
      Marenki -1kg
      Satine1
      Pienipyöreä
      Lyyliska -1.9kg
      Mami35 -1kg
      Retiisi06 -4kg
      June
      redone36 -1,5kg
      kaisa--
      Äiti34v
      äippä36 -3kg

• On tuo oma maanantain viestini tuolla ylhäällä,silloin oli tulos 99,8 eli aloituksesta -800g :)
        Nyt päätin etten punnitse ihan joka päivä itseäni,katsotaan sit taas perjantaina millainen on tulos

• Retiisi06
        Satine1 kirjoitti:

On tuo oma maanantain viestini tuolla ylhäällä,silloin oli tulos 99,8 eli aloituksesta -800g :)
        Nyt päätin etten punnitse ihan joka päivä itseäni,katsotaan sit taas perjantaina millainen on tulos

Nimi pituus aloituspaino

Viikko 1

Reppa3
        Marenki -1kg
        Satine1 -0,8kg
        Pienipyöreä
        Lyyliska -1.9kg
        Mami35 -1kg
        Retiisi06 -4kg
        June
        redone36 -1,5kg
        kaisa--
        Äiti34v
        äippä36 -3kg

• pienipyöreä
        Retiisi06 kirjoitti:

Nimi pituus aloituspaino

Viikko 1

Reppa3
        Marenki -1kg
        Satine1 -0,8kg
        Pienipyöreä
        Lyyliska -1.9kg
        Mami35 -1kg
        Retiisi06 -4kg
        June
        redone36 -1,5kg
        kaisa--
        Äiti34v
        äippä36 -3kg

Alotuspaino oli 86 ja tänään painoa on 83.9kg.
        Mukavaa että on edes alaspäin menossa

• No joo,illalla laitoin viestiä ja kirjottelin mitä sattuu,antakaa anteeksi :)
      Eli,alkupainoni oli 101,6kg,viime viikonloppu meni juhliessa ja 2,8 viime viikon aikana kadotettua kiloa muuttui vkonlopun aikana juhliessa vain 2kg eli paino nousi lähes kilon.:(
      No,tämän aamun tulos on 98 eli lähdöstä on tultu alas 3,6kg ja alkava vkonloppu menee kyllä nyt ihan rauhallisesti kotona.Jos ei vaikka pääsis tuota takapakkia tulemaan niin paljon kun viime vkonloppuna.Hyvää viikonloppua kaikille.

• Heippa kaikille! Aattelin laittaa tässä oman perjantaipainon eli 83,4 kg. Viime viikosta siis -600g. Viikonloppuna menen mieheni kanssa kylpylään ja voi olla että sillä reissulla tulee ehkä vähän syöpöteltyä ja ehkä vähän juotuaki. Maanantaina voi olla paha morkkis, jos paino on noussu, mut sit tsempataan taas loppu viikko! Täytyyhän sitä joskus hemmotella itteään, vai mitä ootte mieltä? Tsemppiä vaan kaikille ja hyvää viikonloppua! Nähdään taas ens viikolla.

• Äitee 05

Kävin tänään aamulla puntarissa ja lukema oli edelleen 63kg, taitaa olla vähän jumissa tää laihdutus... no onneksi ei noussut viime viikonlopun ja alkuviikon aikana. Elikkä olen saanut koko laihdutus urakan aikana vain kilon pois, lähtöpaino kun oli se 64kg. Ei sais lannistua mutta nyt tekis mieli hakea kaupasta iso suklaalevy ja popsia se, kun ei noita tuloksia tuu vaikka kuinka yrittää keventää ja lisätä liikuntaa :(

• äippä36

Moi vaan kaikille!
      Mulla tuli vähän repsahdettua tällä viikolla...
      Oon ollu vähän maassa kun just kun sai jumpat ja lenkit rullaamaan tietyssä aikataulussa niin iski sit flunssa.
      Nyt sit vaan odotellaan parantumista että pääsis taas liikkeelle...
      Mut dieetti jatkuu edelleen ja rantakunnossa ollaan kesällä =)
      Nyt siis vaaka näytti 1 kilo(onkohan se rikki? ;) ) eli 72kiloa nyt.
      Mut tosiaan ei toi repsahdus niin ahdista,välillä pitää herkutella että taas jaksaa laskeskella kaloreita...
      Tsemppiä ja hyvät viikonloput kaikille!
      Palailemme ensi viikolla uusin tuloksin.

• Äiti34

Moikka kaikille
      Tänään aamupaino oli 83 eli mukamas 2 kiloa tippunut tällä viikolla. Minulla paino vaihtelee kyllä tosi paljon ja ... tunnustetaan nyt heti että Runebergin torttuja (huom. monikko) on tullut tänään syötyä, joten katsotaan nyt maanantaihin ennekuin nostetaan lippu salkoon. Pari kertaa olen sentään body pumpissa tällä viikolla käynyt ja jotain muutakin pientä puuhastellut liikunnan merkeissä. Mukavaa viikonloppua kaikille ryhmäläisille.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      92
      3392
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      62
      3097
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      434
      2604
    4. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      80
      2393
    5. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      80
      2343
    6. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      96
      2076
    7. Toiselle puolikkaalleni

Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j
      Ikävä
      40
      2046
    8. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      21
      1679
    9. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1676
    10. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      39
      1614
    Aihe