Vapaa kuvaus

Sporttinen sinkkumies etsii neitseellistä hoikkaa naista tyttöystäväksi tai seksisuhteeseen.
Tule tutustumaan!

Aloituksia

57

Kommenttia

2343

1. Hmm..Itse+osoittaisin+tässä+asiassa+sormella+ja+katseella+enemmänkin+naisten+suuntaan..Ovatko+naiset+a-seksuaaleja+vai+lesboja?Esim.+Minä+elän+yksin+koska+kriteereihini+sopivat+naiset+eivät+kirjoita...Siellähän+on+selkeästi+yhteystiedot.Eikait+minua+sentään+voida+syyttää+naisten+passiivisuudesta..Aika+erikoinen+ajatusmalli+minun+nähdäkseni.Toisaalta+jos+minä+näen+kriteereihini+sopivan+naisen+ilmoituksen+jossain,++niin+ilman+muuta+kirjoitan.Yhteenveto:+++-Yksinäinen+mies+=+Koska+naiset+eivät+kirjoita+ja+ovat+passiivisia.
  2. John+Wick+3
  3. En+usko,+että+syy+on+tuossa+minkä+sanoit..Minullakin+on+energiat+vuosittain+alimmillaan+just+huhtikuussa.Tämä+johtuu+siitä,+että+takana+on+pitkä+valoton+talvi..Huhtikuussa+lumet+sulaa+ja+on+vähän+surkeat+loska+kelitkin+vielä..Ruoho+ei+vielä+kasva+jne.+Se+on+ikäänkuin+synkkää+välivaihetta.Toukokuussa+energia+taso+alkaa+nousta+kun+maa+vihertää,+aurinko+lämmittää+ja+nostaa+myöskin+pitkän+synkän+talven+jäljiltä+sekä+dopamiini,++että+testosteronitasoa..