Onko sitä?:
https://www.verkkouutiset.fi/sri-lankan-iskuista-varoitettiin-jo-kaksi-viikkoa-sitten/
Onkohan totta että pääministeriä ei informoitu? Kuulostaa selittelyltä ja venkoilulta. Virkamiehet ja kenties ministerit päättivät että paniikin välttämiseksi ollaan ihan hys hys ja toivotaan ettei mitään tapahdu, No sitten tapahtui.
Olen ihan satavarma että vastaavassa tilanteessa Suomessa päätäjät toimisivat samoin pelinappuloina ihmisten elämät. Hys hys ja päätä pensaaseen ettei vaan myönnetä että islam on vaarallinen vitsaus jota ei pitäisi päästää piirunkaan vertaa yhteenkään rauhaa rakastavaan maahan.
Hallituksen vastuu pommi-iskuissa?
3
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Ei tämä ole sinkut-palstan aihe. Ole hyvä ja poistu.
Minä pelkään lähinnä sitä, että missä vaiheessa näitä radikalisoituneita muslimeja on Suomessa niin paljon , et tätä samaa aletaan näkemään Suomenkin maaperällä..
Kyllä varmaan on jo ihan riitävästi, eihän siihen tarvita kuin muutama hourupää ja jonkun mullahin päätös että nyt laitetaan paukkumaan Suomessakin. Kannattanee välttää suuria yleisötapahtumia, niissähän ne todennäköisimmin iskee. Sitten nähdään taas sipilän & kumppaneiden pöyristyneitä kommentteja raukkamaisesta teosta, kukaan niistä tuskin pyytää anteeksi vaikka itse olisivat voineet ennaltaehkäistä tapahtumat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1501479
- 104911
- 75733
- 51625
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa15573ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40504Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m157476Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..44462- 26409
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;185402