blade83
![]()
Sporttinen sinkkumies etsii neitseellistä hoikkaa naista tyttöystäväksi tai seksisuhteeseen.
Tule tutustumaan!
Aloituksia
57
Kommenttia
2343
Hellou...!
Neitseellinen nainen voi kirjoittaa minulle.. Haluaisin tutustua. Profiilissa lisää.098Mamut jättäkää mut rauhaan!
Minä käveleskelin eilen illalla Jyväskylän torin poikki ja peräti kaksi tummaa poikaa tuli minulle lässyttämään jotain..593Kas siinäpä vasta presidenttiehdokas.
Meitin Pekasta kun ei ole edes ulkoministerin hommiin, niin miten ihmeessä presidentiksikään.. -Älä koskaan luota uskov3492Oletteko hurahtaneet superfoodeihin?
Itse tilasin nyt kokeeksi Macaa ja nyt en ensimmäinen annos meneillään. Kiehautin veden ja lisäsin sinne teelusikallisen4789Treffipalstoilla inhottaa seuraava asia:
Nimittäin se, että kun naiset kirjoittelevat siellä samanaikaisesti useille miehille.. Inhottava ajatuskin, että samaan3177Siittäjän töihin tarjoudun.
Tarjoan apuani neitseellisille terveille naisille. Et ole myöskään ottanut mRNa geeniterapia injektiota. Anonyymisti ja076Hellou....!
Neitseellinen nainen voi kirjoittaa minulle.. Haluaisin tutustua. Profiilissa enemmän.074Naisen elämäntapaa ja luotettavuutta mietittäväks..
Kopsasin tämän jutun toiselta palstalta...Huokaus ja haukotus :/ "Voiko lapsen isyyttä selvittää raskauden alussa vai e572Ihannenaiseni olisi....
Neitsellinen 20-30v hoikka (vela)nainen, joka olisi kiinostunut urheilusta, leffoista, sarjoista ja musasta..Saisin häne271Ihannenaiseni olisi..
Neitseellinen 20-30v hoikka (vela)nainen, joka olisi kiinostunut urheilusta, leffoista, sarjoista ja musasta..Saisin hän071Tutkimus seksistä.
Luin juuri iltalehdestä tukimuksen, jossa oli tilastot näin: 1-5v yhdessä = Seksiä kerran kuussa tai vähemmän n. 32% p069Vegetaristeille kylmäsuihku.
Uusimman varsin mittavan tutkimuksen mukaan vegetaristeilla jopa 20% korkeampi riski sairastua aivoinfarktiin.... No m5767Naisseuraa keikoille ja festareille..
Hei. Kaveripohjalta hakisin seuraa naisesta keikoille ympäri suomen.. Matkat ja hotellit tulee halvemmaks kahteen pekka065Naiset/tytöt..Tsekatkaa mun profiili ja ottakaa yhteyttä jos nappasi.
Jätetääs nyt tännekkin yksi mainos.. Hakuuni sopivia naisia kyllä on kunhan vaan rohkenisivat kirjoitella.4164Suomalaisen sinkkunaisen elämää..
Lainattua tekstiä: "Olen raskaana, mutta en tiedä kuka on lapsen isä. En muista milloin mulla oli viimeiset kuukautiset3359Yleisuheilun MM
Seuraan tässä kisoja ja silmiinpistävää on ollut se, että miks meidän naisurheilijat ovat ylipainoisia... Sen mä tiedän3856- 056
Mites poijaat..
Oletteko kokeilleet happypancakessa laittaa sitä ikärajaa ylemmäks koskaan? Kun täällä vaikuttaa olevan ihmisiä, ketkä s1752Naisseuraa etin.
Seuraava kiinostava leffa olis: Fast & Furious: Hobbs & Shaw Kaksin olis mukavampi lähtee reissuun ku yksin. - K351Holaa__Mitäs tytöt?
Mites tää vko...Joko tällä vkolla joku nappärä neitsyt/parisuhde kokematon naikkonen osuisi tänne palstaa kiikaroimaan j751