blade83
![]()
Sporttinen sinkkumies etsii neitseellistä hoikkaa naista tyttöystäväksi.
Tule tutustumaan!
Aloituksia
57
Kommenttia
2342
Kas siinäpä vasta presidenttiehdokas.
Meitin Pekasta kun ei ole edes ulkoministerin hommiin, niin miten ihmeessä presidentiksikään.. -Älä koskaan luota uskov3471Oletteko hurahtaneet superfoodeihin?
Itse tilasin nyt kokeeksi Macaa ja nyt en ensimmäinen annos meneillään. Kiehautin veden ja lisäsin sinne teelusikallisen4767Ihannenaiseni olisi..
Neitseellinen 20-30v hoikka (vela)nainen, joka olisi kiinostunut urheilusta, leffoista, sarjoista ja musasta..Saisin hän066Hellou...!
Neitseellinen nainen voi kirjoittaa minulle.. Haluaisin tutustua. Profiilissa lisää.065Treffipalstoilla inhottaa seuraava asia:
Nimittäin se, että kun naiset kirjoittelevat siellä samanaikaisesti useille miehille.. Inhottava ajatuskin, että samaan3159Naisseuraa keikoille ja festareille..
Hei. Kaveripohjalta hakisin seuraa naisesta keikoille ympäri suomen.. Matkat ja hotellit tulee halvemmaks kahteen pekka056Ihannenaiseni olisi....
Neitsellinen 20-30v hoikka (vela)nainen, joka olisi kiinostunut urheilusta, leffoista, sarjoista ja musasta..Saisin häne255Vegetaristeille kylmäsuihku.
Uusimman varsin mittavan tutkimuksen mukaan vegetaristeilla jopa 20% korkeampi riski sairastua aivoinfarktiin.... No m5753Siittäjän töihin tarjoudun.
Tarjoan apuani neitseellisille terveille naisille. Et ole myöskään ottanut mRNa geeniterapia injektiota. Anonyymisti ja050Naiset/tytöt..Tsekatkaa mun profiili ja ottakaa yhteyttä jos nappasi.
Jätetääs nyt tännekkin yksi mainos.. Hakuuni sopivia naisia kyllä on kunhan vaan rohkenisivat kirjoitella.4144Yleisuheilun MM
Seuraan tässä kisoja ja silmiinpistävää on ollut se, että miks meidän naisurheilijat ovat ylipainoisia... Sen mä tiedän3843Hellou....!
Neitseellinen nainen voi kirjoittaa minulle.. Haluaisin tutustua. Profiilissa enemmän.043- 042
Tutkimus seksistä.
Luin juuri iltalehdestä tukimuksen, jossa oli tilastot näin: 1-5v yhdessä = Seksiä kerran kuussa tai vähemmän n. 32% p042Suomalaisen sinkkunaisen elämää..
Lainattua tekstiä: "Olen raskaana, mutta en tiedä kuka on lapsen isä. En muista milloin mulla oli viimeiset kuukautiset3336Ystävähaku
Urheilu, musa, leffat, terveelliset elämäntavat...100% Suomalainen. 100% terve- mitä tulee sp-tauteihin. fwb-suhde toive336Naisseuraa etin.
Seuraava kiinostava leffa olis: Fast & Furious: Hobbs & Shaw Kaksin olis mukavampi lähtee reissuun ku yksin. - K336Holaa__Mitäs tytöt?
Mites tää vko...Joko tällä vkolla joku nappärä neitsyt/parisuhde kokematon naikkonen osuisi tänne palstaa kiikaroimaan j734Suomi24/H.Pancake vs. Tinder.
Kaksi ensimmäistä todettu toimimattomiksi...Tinderiä en ole kokeillut. Onko Tinderi aivan yhtä nihkeä sovellus miehille034Hpv-rokotuksista.
Dr Jesper Mehlsen on tutkinut nuorille tytöille annettavan Hpv- rokotteen sivuvaikutuksia ja vaikuttaa siltä, että sil2531