Vapaa kuvaus

Sporttinen sinkkumies etsii neitseellistä hoikkaa naista tyttöystäväksi.
Tule tutustumaan!

Aloituksia

57

Kommenttia

2342

1. Kas siinäpä vasta presidenttiehdokas.

Meitin Pekasta kun ei ole edes ulkoministerin hommiin, niin miten ihmeessä presidentiksikään.. -Älä koskaan luota uskov
    Sinkut
    34
    71
  2. Oletteko hurahtaneet superfoodeihin?

Itse tilasin nyt kokeeksi Macaa ja nyt en ensimmäinen annos meneillään. Kiehautin veden ja lisäsin sinne teelusikallisen
    Sinkut
    47
    67
  3. Ihannenaiseni olisi..

Neitseellinen 20-30v hoikka (vela)nainen, joka olisi kiinostunut urheilusta, leffoista, sarjoista ja musasta..Saisin hän
    Suhteen aloittaminen
    0
    66
  4. Hellou...!

Neitseellinen nainen voi kirjoittaa minulle.. Haluaisin tutustua. Profiilissa lisää.
    Yksinäisyys
    0
    65
  5. Treffipalstoilla inhottaa seuraava asia:

Nimittäin se, että kun naiset kirjoittelevat siellä samanaikaisesti useille miehille.. Inhottava ajatuskin, että samaan
    Sinkut
    31
    59
  6. Naisseuraa keikoille ja festareille..

Hei. Kaveripohjalta hakisin seuraa naisesta keikoille ympäri suomen.. Matkat ja hotellit tulee halvemmaks kahteen pekka
    Festivaalit ja konsertit
    0
    56
  7. Ihannenaiseni olisi....

Neitsellinen 20-30v hoikka (vela)nainen, joka olisi kiinostunut urheilusta, leffoista, sarjoista ja musasta..Saisin häne
    Yksinäisyys
    2
    55
  8. Vegetaristeille kylmäsuihku.

Uusimman varsin mittavan tutkimuksen mukaan vegetaristeilla jopa 20% korkeampi riski sairastua aivoinfarktiin.... No m
    Sinkut
    57
    53
  9. Siittäjän töihin tarjoudun.

Tarjoan apuani neitseellisille terveille naisille. Et ole myöskään ottanut mRNa geeniterapia injektiota. Anonyymisti ja
    Lapsettomuus
    0
    50
  10. Naiset/tytöt..Tsekatkaa mun profiili ja ottakaa yhteyttä jos nappasi.

Jätetääs nyt tännekkin yksi mainos.. Hakuuni sopivia naisia kyllä on kunhan vaan rohkenisivat kirjoitella.
    Nettideittailu
    41
    44
  11. Yleisuheilun MM

Seuraan tässä kisoja ja silmiinpistävää on ollut se, että miks meidän naisurheilijat ovat ylipainoisia... Sen mä tiedän
    Sinkut
    38
    43
  12. Hellou....!

Neitseellinen nainen voi kirjoittaa minulle.. Haluaisin tutustua. Profiilissa enemmän.
    Ystävyys
    0
    43
  13. Etsin naisseuraa...

Profiilissa enemmän....
    Ystävyys
    0
    42
  14. Tutkimus seksistä.

Luin juuri iltalehdestä tukimuksen, jossa oli tilastot näin: 1-5v yhdessä = Seksiä kerran kuussa tai vähemmän n. 32% p
    Sinkut
    0
    42
  15. Suomalaisen sinkkunaisen elämää..

Lainattua tekstiä: "Olen raskaana, mutta en tiedä kuka on lapsen isä. En muista milloin mulla oli viimeiset kuukautiset
    Sinkut
    33
    36
  16. Ystävähaku

Urheilu, musa, leffat, terveelliset elämäntavat...100% Suomalainen. 100% terve- mitä tulee sp-tauteihin. fwb-suhde toive
    Yksinäisyys
    3
    36
  17. Naisseuraa etin.

Seuraava kiinostava leffa olis: Fast & Furious: Hobbs & Shaw Kaksin olis mukavampi lähtee reissuun ku yksin. - K
    Yksinäisyys
    3
    36
  18. Holaa__Mitäs tytöt?

Mites tää vko...Joko tällä vkolla joku nappärä neitsyt/parisuhde kokematon naikkonen osuisi tänne palstaa kiikaroimaan j
    Nettideittailu
    7
    34
  19. Suomi24/H.Pancake vs. Tinder.

Kaksi ensimmäistä todettu toimimattomiksi...Tinderiä en ole kokeillut. Onko Tinderi aivan yhtä nihkeä sovellus miehille
    Nettideittailu
    0
    34
  20. Hpv-rokotuksista.

Dr Jesper Mehlsen on tutkinut nuorille tytöille annettavan Hpv- rokotteen sivuvaikutuksia ja vaikuttaa siltä, että sil
    Sinkut
    25
    31