Mites poijaat..

Oletteko kokeilleet happypancakessa laittaa sitä ikärajaa ylemmäks koskaan?
Kun täällä vaikuttaa olevan ihmisiä, ketkä sanoo ettei saisi keneltäkään, niin toi nyt ainaki olis yks mitä kantsis kokeilla ennen huoriin menemistä....
Minä olen keskittynyt tähän saakka selkeästi nuorempiin naisiin, mutta nyt kun kokeeks huitasin ylärajan viiteen kymppiin, niin paukahteli tänään muutamaki tykkäys mun profiilikuvasta 40 ikäisiltä naisilta jo muutaman tunnin aikana, et ...Joo. No ainaki vanhemmilta saisi. Leikillään pari kertaa tuumannu, et pitäskö jossain vaiheessa kokeilla näitä tätejäkin..Markkinaa nimittäin löytyis tuosta ikäluokasta todella paljon.

17

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hauska lukea näitä sun juttuja....

Ensin pitäis olla vaikka mitä ja kohta kelpaiskin mikä vaan.

Veikkaan, että kevääseen mennessä sulle kelpaa lahoon puuhun tikan takoma kolokin. 😂😂😂

• Hupsista...Mites se nyt disse noin kävi nelikymppisiä naisia dissamaan kun yleensä esiinnyt hyvin tiukasti valkkiksen roolissa, elikkäs valkoritarin.

Minulla on toki koodini, mutta en ole sanonut ettenkö tiukan paikan tullen voisi harrastaa SUOJASEKSIÄ käytetynkin naisen kanssa. Toki pyrin välttelemään sitä, mutta tämä oli nyt enempiki kokeiluluonteinen ikärajan siirto läpällä, jotta näen kysynnän siellä puolella.. Ihan vakavissaan en ole toistaisesksi vielä äitynyt suunittelemaan tapaamista/seksiä tuon ikäisten naisten kanssa..

• Anonyymi

Häpäisemällä blokkaat bladelta onnen vanhemman naisen kanssa, että tämä edelleen jatkaa epätoivoisena nuorempien naisten etsintää. Sitten esität jotain viatonta feministiäijää, vaikka todellisuudessa toimit juuri toisin.

• Anonyymi kirjoitti:

Häpäisemällä blokkaat bladelta onnen vanhemman naisen kanssa, että tämä edelleen jatkaa epätoivoisena nuorempien naisten etsintää. Sitten esität jotain viatonta feministiäijää, vaikka todellisuudessa toimit juuri toisin.

En minä ole koskaan epätoivoa kokenut...Halutessani saan naista koska vaan.

• blade83 kirjoitti:

Hupsista...Mites se nyt disse noin kävi nelikymppisiä naisia dissamaan kun yleensä esiinnyt hyvin tiukasti valkkiksen roolissa, elikkäs valkoritarin.

Minulla on toki koodini, mutta en ole sanonut ettenkö tiukan paikan tullen voisi harrastaa SUOJASEKSIÄ käytetynkin naisen kanssa. Toki pyrin välttelemään sitä, mutta tämä oli nyt enempiki kokeiluluonteinen ikärajan siirto läpällä, jotta näen kysynnän siellä puolella.. Ihan vakavissaan en ole toistaisesksi vielä äitynyt suunittelemaan tapaamista/seksiä tuon ikäisten naisten kanssa..

Nyt vaan täytyy yhtyä edesmenneen risumiehen sanoihin: ”oot hupiukko”. 😁

Enkä mä ketään tässä dissaile... totean vaan, että sä oot tämän palstanhauskin hahmo. Edes Perttipymppynen ei sulle pärjää!!!😂

• Anonyymi kirjoitti:

Yhy yhy yy... 😬

• Disse kirjoitti:

Nyt vaan täytyy yhtyä edesmenneen risumiehen sanoihin: ”oot hupiukko”. 😁

Enkä mä ketään tässä dissaile... totean vaan, että sä oot tämän palstanhauskin hahmo. Edes Perttipymppynen ei sulle pärjää!!!😂

Etpä sinä minua voisikaan dissata....Mä kun en teitä kovin vakavissaan ota.

• blade83 kirjoitti:

Niin, ei tätä palstaa kannatakkaan ottaa. Sinun kaltaisia fantasiatoopeja on netti pullollaan.

Mutta sellaista tämä on.... setämiehet unelmoi.... unelmoi vaan rauhassa. 🤔

• Anonyymi
        blade83 kirjoitti:

En minä ole koskaan epätoivoa kokenut...Halutessani saan naista koska vaan.

"Halutessani saan naista koska vaan."

Ihan tällä syömisellä en tuohon vielä usko.

• Anonyymi
        blade83 kirjoitti:

"Mä kun en teitä kovin vakavissaan ota."

Älä naurata :D Ei ole kerta eikä kaksi kun joku on päässyt ihosi alle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Halutessani saan naista koska vaan."

Ihan tällä syömisellä en tuohon vielä usko.

Jospa se on ruumishuoneella töissä?

• Anonyymi kirjoitti:

"Mä kun en teitä kovin vakavissaan ota."

Älä naurata :D Ei ole kerta eikä kaksi kun joku on päässyt ihosi alle.

Pöpöbladen kiusaamiseen ei paljoa tarvita. 😬👌

• Anonyymi kirjoitti:

Jospa se on ruumishuoneella töissä?

Hyi helkatti!!! Ei pöpöblade kuule uskalla sellaisessa mestassa töissä olla...😬

• Anonyymi

Kaikki varatut ovat sinkkuja, ja kaikki naimisissa olevat ovat yksinhuoltajia :D

• Anonyymi

eikös tämä happycake ole suomeksi iloinen kakku eli onko joku kondiittorien sinkku leipomis sivusto eli aloittaja on mieltynyt vähän varttuneempiin leipureihin no mikäs siinä jos kypsemmät tädit kiinnostaa mutta makuun päästyään äkkiä kainalosta löytyy yli 65v eläkeläis leipuritar

• Anonyymi

Oman ikäiset nelikymppiset naiset on lihavia ja ryyppynaamaisia, meikkaavat liikaa joten vonkaan 25-30 v naisia tinderistä.

• Anonyymi

Samoin oman ikäiset vanhat keskivartalo lihavat, kaljut ja erektiovaivaiset vanhat ukot, mutta joo minä keskityn 30v komeisiin ja kykeneviim miehiin ja niitä saan:)) Ei nuoret naiset ota vanhoja pappoja edes kaikkia maksusta🤣

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persujen vaalilupaus oli euron bensa

Nyt puhutaan jo kolmen euron bensasta. Kyseessä on Suomen historian törkein vaalipetos.
      Maailman menoa
      92
      2127
    2. Vain vasemmistohallitus saa minut menemään töihin

Änkyräkapitalistien sortaessa kansaa en laita rikkaakaan ristiin. Elän mielummin Kelan tuilla, ja jos niitä leikataan, n
      Maailman menoa
      33
      2070
    3. Maataloustuet perittävä korkojen kera takaisin

Yrittäjiltä jotka ovat myyneet tuotantoaan ulkomaille. Veronmaksajan kustantama tuki on tarkoitettu elintarvikkeiden hi
      Maataloustuki
      50
      1835
    4. Topi osti Askon

Hieno mies. Pelastaa työpaikkoja. Kiitokset myös emännälleen, joka pitää isännän virkeänä. https://www.is.fi/taloussan
      Maailman menoa
      75
      1360
    5. Mitä kirjainta kaipaat?

Pitkästä aikaa tämmöistä. Onko kirjain muuttunut edellisestä. ☺️
      Ikävä
      86
      1251
    6. Kastaa ja upottaa on eri sanat

Kastaa ja upottaa on eri sanat ja niillä on eri merkitys. Eikä Jeesusta haudattu upottamalla maahan kaivettuun kuoppaan
      Kaste
      219
      1141
    7. Uskomatonta touhua!

Ei olis uskonut että kateus yrittäjää kohtaan menee noin pitkälle. TTP:ssa irrotettu sähköjohto jäätelöaltaasta. Kaikki
      Haapavesi
      31
      1050
    8. Oliko se oikeasti epäselvää

sinulle että olin ihastunut sinuun? (Ymmärrän että siitä on aikaa, eikä voi olettaa että kaikkea muistaisi tai että men
      Ikävä
      56
      1003
    9. Miten hän sinua katsoi?

😊😊😊😊😊😊
      Ikävä
      67
      936
    10. Miksi eduskuntatalon portaille sytyttään tänään 8 645 kynttilää?

Oikeus elämään ry järjestää lauantaina 21.3.2026 tapahtuman, jossa Eduskuntatalon portaille sytytetään 8 645 kynttilää.
      Luterilaisuus
      282
      895
    Aihe