Oletteko kokeilleet happypancakessa laittaa sitä ikärajaa ylemmäks koskaan?
Kun täällä vaikuttaa olevan ihmisiä, ketkä sanoo ettei saisi keneltäkään, niin toi nyt ainaki olis yks mitä kantsis kokeilla ennen huoriin menemistä....
Minä olen keskittynyt tähän saakka selkeästi nuorempiin naisiin, mutta nyt kun kokeeks huitasin ylärajan viiteen kymppiin, niin paukahteli tänään muutamaki tykkäys mun profiilikuvasta 40 ikäisiltä naisilta jo muutaman tunnin aikana, et ...Joo. No ainaki vanhemmilta saisi. Leikillään pari kertaa tuumannu, et pitäskö jossain vaiheessa kokeilla näitä tätejäkin..Markkinaa nimittäin löytyis tuosta ikäluokasta todella paljon.
Mites poijaat..
17
<50
Vastaukset
Hauska lukea näitä sun juttuja....
Ensin pitäis olla vaikka mitä ja kohta kelpaiskin mikä vaan.
Veikkaan, että kevääseen mennessä sulle kelpaa lahoon puuhun tikan takoma kolokin. 😂😂😂Hupsista...Mites se nyt disse noin kävi nelikymppisiä naisia dissamaan kun yleensä esiinnyt hyvin tiukasti valkkiksen roolissa, elikkäs valkoritarin.
Minulla on toki koodini, mutta en ole sanonut ettenkö tiukan paikan tullen voisi harrastaa SUOJASEKSIÄ käytetynkin naisen kanssa. Toki pyrin välttelemään sitä, mutta tämä oli nyt enempiki kokeiluluonteinen ikärajan siirto läpällä, jotta näen kysynnän siellä puolella.. Ihan vakavissaan en ole toistaisesksi vielä äitynyt suunittelemaan tapaamista/seksiä tuon ikäisten naisten kanssa..- Anonyymi
Häpäisemällä blokkaat bladelta onnen vanhemman naisen kanssa, että tämä edelleen jatkaa epätoivoisena nuorempien naisten etsintää. Sitten esität jotain viatonta feministiäijää, vaikka todellisuudessa toimit juuri toisin.
Anonyymi kirjoitti:
Häpäisemällä blokkaat bladelta onnen vanhemman naisen kanssa, että tämä edelleen jatkaa epätoivoisena nuorempien naisten etsintää. Sitten esität jotain viatonta feministiäijää, vaikka todellisuudessa toimit juuri toisin.
En minä ole koskaan epätoivoa kokenut...Halutessani saan naista koska vaan.
blade83 kirjoitti:
Hupsista...Mites se nyt disse noin kävi nelikymppisiä naisia dissamaan kun yleensä esiinnyt hyvin tiukasti valkkiksen roolissa, elikkäs valkoritarin.
Minulla on toki koodini, mutta en ole sanonut ettenkö tiukan paikan tullen voisi harrastaa SUOJASEKSIÄ käytetynkin naisen kanssa. Toki pyrin välttelemään sitä, mutta tämä oli nyt enempiki kokeiluluonteinen ikärajan siirto läpällä, jotta näen kysynnän siellä puolella.. Ihan vakavissaan en ole toistaisesksi vielä äitynyt suunittelemaan tapaamista/seksiä tuon ikäisten naisten kanssa..Nyt vaan täytyy yhtyä edesmenneen risumiehen sanoihin: ”oot hupiukko”. 😁
Enkä mä ketään tässä dissaile... totean vaan, että sä oot tämän palstanhauskin hahmo. Edes Perttipymppynen ei sulle pärjää!!!😂Anonyymi kirjoitti:
Yhy yhy yy... 😬
Disse kirjoitti:
Nyt vaan täytyy yhtyä edesmenneen risumiehen sanoihin: ”oot hupiukko”. 😁
Enkä mä ketään tässä dissaile... totean vaan, että sä oot tämän palstanhauskin hahmo. Edes Perttipymppynen ei sulle pärjää!!!😂Etpä sinä minua voisikaan dissata....Mä kun en teitä kovin vakavissaan ota.
blade83 kirjoitti:
Etpä sinä minua voisikaan dissata....Mä kun en teitä kovin vakavissaan ota.
Niin, ei tätä palstaa kannatakkaan ottaa. Sinun kaltaisia fantasiatoopeja on netti pullollaan.
Mutta sellaista tämä on.... setämiehet unelmoi.... unelmoi vaan rauhassa. 🤔- Anonyymi
blade83 kirjoitti:
En minä ole koskaan epätoivoa kokenut...Halutessani saan naista koska vaan.
"Halutessani saan naista koska vaan."
Ihan tällä syömisellä en tuohon vielä usko. - Anonyymi
blade83 kirjoitti:
Etpä sinä minua voisikaan dissata....Mä kun en teitä kovin vakavissaan ota.
"Mä kun en teitä kovin vakavissaan ota."
Älä naurata :D Ei ole kerta eikä kaksi kun joku on päässyt ihosi alle. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Halutessani saan naista koska vaan."
Ihan tällä syömisellä en tuohon vielä usko.Jospa se on ruumishuoneella töissä?
Anonyymi kirjoitti:
"Mä kun en teitä kovin vakavissaan ota."
Älä naurata :D Ei ole kerta eikä kaksi kun joku on päässyt ihosi alle.Pöpöbladen kiusaamiseen ei paljoa tarvita. 😬👌
Anonyymi kirjoitti:
Jospa se on ruumishuoneella töissä?
Hyi helkatti!!! Ei pöpöblade kuule uskalla sellaisessa mestassa töissä olla...😬
- Anonyymi
Kaikki varatut ovat sinkkuja, ja kaikki naimisissa olevat ovat yksinhuoltajia :D
- Anonyymi
eikös tämä happycake ole suomeksi iloinen kakku eli onko joku kondiittorien sinkku leipomis sivusto eli aloittaja on mieltynyt vähän varttuneempiin leipureihin no mikäs siinä jos kypsemmät tädit kiinnostaa mutta makuun päästyään äkkiä kainalosta löytyy yli 65v eläkeläis leipuritar
- Anonyymi
Oman ikäiset nelikymppiset naiset on lihavia ja ryyppynaamaisia, meikkaavat liikaa joten vonkaan 25-30 v naisia tinderistä.
- Anonyymi
Samoin oman ikäiset vanhat keskivartalo lihavat, kaljut ja erektiovaivaiset vanhat ukot, mutta joo minä keskityn 30v komeisiin ja kykeneviim miehiin ja niitä saan:)) Ei nuoret naiset ota vanhoja pappoja edes kaikkia maksusta🤣
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lataus pakkaskelissä
En olisi koskaan ostanut sähköautoa jos olisin tajunnut että ne eivät lataa pakkasissa suurteholatauksella vaan istut tu1104334Kun väestö ikääntyy ja veronmaksajat vähenee, mitä sitten vasemmistolaiset?
Maahanmuutto ei vaan ole ratkaisu väestön ikääntymiseen. Maahanmuutto lykkää ja hidastaa väestön ikääntymistä ja työv572478Miksei Trump ole kiinnostunut Suomen valloittamisesta?
Täällähän on enemmän turvetta kuin Norjalla öljyä. Eikö Ttump ole turvenuija?781650Kyllä mä suren
Sitä että mikään ei ole kuten ennen. Ei niitä hetkiä ja katseita. Toisaalta keho lepää eikä enää tarvitse sitä tuskaa ko61113- 66854
- 21833
Olet mies aika ailahteleva luonteeltasi
Olen nähnyt kuinka olet iloinen, sosiaalinen ja osallistuva. Autat ja kannustat muita. Ja sitten olen nähnyt kuinka istu118823- 39792
Olisin valmis tutustumaan uudelleen
En menneisyyden kautta vaan haluaisin tutustua ihmiseen, jollaiseksi olet kasvanut.50779- 62768