Holaa__Mitäs tytöt?

Mites tää vko...Joko tällä vkolla joku nappärä neitsyt/parisuhde kokematon naikkonen osuisi tänne palstaa kiikaroimaan ja hoksaisi minun etsivän juuri häntä..
Hän varmasti miettii, et mikähän hiippari toi on, mut ei ollenkaan. Täällä on aisallinen ja mukava hoikkavartaloinen sinkkumies ja minulla on fwb-kaveri hakusessa. Haen pidempiaikaista kaveria ja ystävää. Miksi hakusessa kokematon ja mieluiten neitsyt? -Minulla itsesuojeluvaisto on hyvin voimakas. Terveys äärimmäisen tärkeää..En arvosta aiempaa kokemusta..Arvostan enemmän meidän yhteisiä kokemuksia...ja Sorry, mut mä en nää perus tinderi muijaa kovinkaan luotettavana tässä mielessä..

Sähkis sama ku nimimerkki suomi24:ssa.

7

51

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Seliina

      Aisallinen totta tosiaan.

    • gjr90egu

      Ai neitsyt friends with benefits -systeemiin?

      Melkoinen herrasmies tosiaan. Toivottavasti et löydä ketään hyväksikäytettäväksi.

      Tämä neitsyt aikoo pysyä sellaisena hautaan asti, kiitosta vaan.

      • Jotkut naiset tapaavat uhriuttaa itseään juuri noin kuten sinäkin tuossa annat esimerkkiä.
        Onko syynä lapsuuden traumat ja uskonnollinen kasvatus?.. On opetettu, että seksi on pahaa, likaista, tuhmaa ja tuhoavaa. Siis pelkkää hyväksikäyttöä ja nainen ei tietenkään voi saada siitä itselleen yhtään mitään, koska hän on vain seksuaaliton ajopuu ketä automaattisesti aina ja kaikkialla vain hyväksikäytetään...
        -Mun mielestä sä halveksit tuossa tasa-arvoa ja lyttäät naisten seksuaalisuuden. Demonisoit seksin ja annat ymmärtää minun olevan paha ihminen ja hyväksikäyttäjä, vaikka tietääkseni hain ystävää ja vakkaria kahdenväliseen seksielämään, mitä useimmat pitävätkin ihan ihmisen perustarpeena ja täysin normaalina elämänä.

        Onnea vain elämääsi ja kivoja selibaatteja..


      • gjr90egu

        Juu kivaa on selibaatissa. Elämä on todella yksinkertaista näin.

        En demonisoi seksiä. Mutta jokainen ansaitsee ekan kertansa semmosen kanssa joka välittää muustakin kuin puhtaasta rei'ästä.


      • gjr90egu kirjoitti:

        Juu kivaa on selibaatissa. Elämä on todella yksinkertaista näin.

        En demonisoi seksiä. Mutta jokainen ansaitsee ekan kertansa semmosen kanssa joka välittää muustakin kuin puhtaasta rei'ästä.

        Onhan se yksinkertaista ja turvallista..Ei tarvitse poistua omalta mukavuusalueeltaan.
        Itsekkin olin vielä sinun ikäisenäsi selibaatissa jos puhutaan kahdenvälisestä seksistä, mutta onneks sitten jossain vaiheessa sai aikaiseksi siirtyä elämässään eteenpäin. Kannattaa muistaa, että elämme vain kerran. Menetettyjä vuosia ei saa takas ja mitään kuoleman jälkeistä uutta elämää ei ole tiedossa.

        Välitän minä muustakin kuin puhtaasta reiästä...Ihmisestä itsestään, mikäli on mukavan luonteinen ja on mukava viettää aikaa yhdessä.


      • gjr90egu
        blade83 kirjoitti:

        Onhan se yksinkertaista ja turvallista..Ei tarvitse poistua omalta mukavuusalueeltaan.
        Itsekkin olin vielä sinun ikäisenäsi selibaatissa jos puhutaan kahdenvälisestä seksistä, mutta onneks sitten jossain vaiheessa sai aikaiseksi siirtyä elämässään eteenpäin. Kannattaa muistaa, että elämme vain kerran. Menetettyjä vuosia ei saa takas ja mitään kuoleman jälkeistä uutta elämää ei ole tiedossa.

        Välitän minä muustakin kuin puhtaasta reiästä...Ihmisestä itsestään, mikäli on mukavan luonteinen ja on mukava viettää aikaa yhdessä.

        En varmasti kuollessa kadu seksittömyyttä. Lisäksi puhut minun iästäni tietämättä ikääni. Hienoa olettamista. Jos kuolisin huomenna, en katuisi mitään. Varsinkaan tällä elämänalueella. Minulla on tasan sen verran seksikokemuksia kuin haluan minulla olevan.

        Et ole kovin vakuuttava ja alkuperäinen ilmosi oli vielä vähemmän vakuuttava. Rehellinen se varmaan oli. Älä suotta selittele.


    • ppppppppppeell

      Aikamoinen pönde on ap. Kysy äitiäsi jos suostuisi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      170
      1499
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      336
      1126
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      47
      951
    4. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      179
      835
    5. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      39
      759
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      49
      720
    7. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      30
      605
    8. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      116
      578
    9. 52
      571
    10. Tiesitkös rakas

      Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔
      Ikävä
      44
      541
    Aihe