Naiset/tytöt..Tsekatkaa mun profiili ja ottakaa yhteyttä jos nappasi.

Jätetääs nyt tännekkin yksi mainos.. Hakuuni sopivia naisia kyllä on kunhan vaan
rohkenisivat kirjoitella.

41

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ettäsellanensieltäsitten

      Onnea ja menestystä, tsekkasin sun tekstin.

    • Sitx

      Kokeile kokenutta, niin opit enemmän.

      • Noup. Terveys edellä..Luomuseksistä nauttien terveiden naisten kanssa.

        -Limakalvo kontakti on siinä mielessä säälimätön, että jo yksi tuollainen "kokenut" pano siirtää sinulle satojen, jos ei tuhansienkin ihmisten bakteerikannan ja seksuaalihistorian, koska kaikkien näiden ihmisten exät ja exien exät linkittyvät/nivoutuvat yhteen ja pomppaavat sinuun samalla hetkellä kun työnnät kalusi sellaiseen naiseen suojaamattomana. Moniko teistä on ajatellut, että vain yhtä naista panemalla onkin pannut ikäänkuin satoja tai tuhansia naisia? .Se ei ole mikään sellanen juttu, et käympäs tässä ja otan suihkun ja sit olen taas puti puhdas pulmunen..Valitettavasti se ei mene niin. ..Kas siinäpä hieman pohdiskeltavaa ihmisille.


      • Saffy

        Parempi vaan jatkossakin pysytellä valitsemallasi tiellä. Jollei yläpää ole terve, niin alapää ainakin :D


      • Saffy kirjoitti:

        Parempi vaan jatkossakin pysytellä valitsemallasi tiellä. Jollei yläpää ole terve, niin alapää ainakin :D

        Kyllä yläpääkin on terve.. Hämmentyneen ihmisen henkilöhyökkäys.


      • Tgcx
        blade83 kirjoitti:

        Kyllä yläpääkin on terve.. Hämmentyneen ihmisen henkilöhyökkäys.

        Tuo on liian vaikeasti ajateltu asia. On ihan luonnollista, että bakteerit vaihtuvat, eikä siitä mitään pahaa seuraa. Taudit on eri asia.
        Mutta jokainen tyylillään....


      • Tgcx kirjoitti:

        Tuo on liian vaikeasti ajateltu asia. On ihan luonnollista, että bakteerit vaihtuvat, eikä siitä mitään pahaa seuraa. Taudit on eri asia.
        Mutta jokainen tyylillään....

        Kyllä seuraa ja hpv ja hsv ovat niin yleisiä nekin , että ei niiltä voi välttyä mikäli ei valitse seuraansa tarkoin.


      • Bakteerit
        blade83 kirjoitti:

        Kyllä seuraa ja hpv ja hsv ovat niin yleisiä nekin , että ei niiltä voi välttyä mikäli ei valitse seuraansa tarkoin.

        Oletko 36-v? Olisit vaan nauttinut elämästä...


      • Bakteerit kirjoitti:

        Oletko 36-v? Olisit vaan nauttinut elämästä...

        Kyllä minä nautin elämästä, enkä minä ole kokematon.
        Näilläkin kriteereillä partnereita on ollu jo puolenkymmentä, vaikka aloitin hommat vasta muutama vuosi sitten.
        Jos panisin ketä tahansa, niin löytäisin naisia vaikka jokaiselle vkolle eri naisen. No thanks.


      • Nojust
        blade83 kirjoitti:

        Kyllä minä nautin elämästä, enkä minä ole kokematon.
        Näilläkin kriteereillä partnereita on ollu jo puolenkymmentä, vaikka aloitin hommat vasta muutama vuosi sitten.
        Jos panisin ketä tahansa, niin löytäisin naisia vaikka jokaiselle vkolle eri naisen. No thanks.

        Naisen pitäisi olla kokematon, mutta sinun ei? Muista mainita että olet sovinisti jo ihan ekassa viestissä samalla kun kyselet seksikumppanien määrää...


      • Nojust kirjoitti:

        Naisen pitäisi olla kokematon, mutta sinun ei? Muista mainita että olet sovinisti jo ihan ekassa viestissä samalla kun kyselet seksikumppanien määrää...

        Joo, mut mulla on ollu suojaamatonta seksiä ainoastaa parin neitseen kanssa, joten olen yhtä puhdas edelleen kuin neitseetkin. Joks sä alat hiljalleen ymmärtää logiikan?
        Harva mies on nykypäivänä yhtä vastuullinen ja luotettava tässä mielessä.
        Ei tässä ole kyse kokemattomuudesta vaan terveydestä!


      • Saffy

        Millä varmistat, että nainen puhuu totta neitsyydestään?


      • Äläpilaahyviäneitseitä
        blade83 kirjoitti:

        Joo, mut mulla on ollu suojaamatonta seksiä ainoastaa parin neitseen kanssa, joten olen yhtä puhdas edelleen kuin neitseetkin. Joks sä alat hiljalleen ymmärtää logiikan?
        Harva mies on nykypäivänä yhtä vastuullinen ja luotettava tässä mielessä.
        Ei tässä ole kyse kokemattomuudesta vaan terveydestä!

        Inhottaa tuo sinun neitseidenpanovimma!


      • Unohdankof
        blade83 kirjoitti:

        Noup. Terveys edellä..Luomuseksistä nauttien terveiden naisten kanssa.

        -Limakalvo kontakti on siinä mielessä säälimätön, että jo yksi tuollainen "kokenut" pano siirtää sinulle satojen, jos ei tuhansienkin ihmisten bakteerikannan ja seksuaalihistorian, koska kaikkien näiden ihmisten exät ja exien exät linkittyvät/nivoutuvat yhteen ja pomppaavat sinuun samalla hetkellä kun työnnät kalusi sellaiseen naiseen suojaamattomana. Moniko teistä on ajatellut, että vain yhtä naista panemalla onkin pannut ikäänkuin satoja tai tuhansia naisia? .Se ei ole mikään sellanen juttu, et käympäs tässä ja otan suihkun ja sit olen taas puti puhdas pulmunen..Valitettavasti se ei mene niin. ..Kas siinäpä hieman pohdiskeltavaa ihmisille.

        Kai sinä tiesit, että naisen sukupuolielimet puhdistavat itseään ja siellä on suojaava bakteeri kanta, joten sillä ei ole mitään väliä kuinka monta sukupuoli kumppania naisella on ollut. Ei sinnä naisen elimeen jää mitään siltä kumppanilta edes silloin jos hän on harrastanut tämän kanssa suojaamatonta seksiä jos kummallakaan ei ole ollut mitään tarttuvaa tautia, mutta olet kuitenkin oikeassa siinä ja viisas että kannattaa olla varovainen. Ei todellakaan kannata leikkiä omalla tarveydellä ja kondomia käyttää niin voi olla aina varmempi siitä ettei saa tauteja. Mun mielestä tää ap.n juttu kuitenkin jotekin haiskahtaa...voihan se olla tottakin, mutta neitseellinen ajattelu vs. puhtaus ja samassa myös fwb on jotenkin erikoista. Kuitenkin samalla kun hankit itsellesi fwb:n tulet myös samalla kokeneemmaksi itse..tai te molemmat tulette ettekä enää sen jälkeen ole enää niin puhtoisia.


      • Unohdankof kirjoitti:

        Kai sinä tiesit, että naisen sukupuolielimet puhdistavat itseään ja siellä on suojaava bakteeri kanta, joten sillä ei ole mitään väliä kuinka monta sukupuoli kumppania naisella on ollut. Ei sinnä naisen elimeen jää mitään siltä kumppanilta edes silloin jos hän on harrastanut tämän kanssa suojaamatonta seksiä jos kummallakaan ei ole ollut mitään tarttuvaa tautia, mutta olet kuitenkin oikeassa siinä ja viisas että kannattaa olla varovainen. Ei todellakaan kannata leikkiä omalla tarveydellä ja kondomia käyttää niin voi olla aina varmempi siitä ettei saa tauteja. Mun mielestä tää ap.n juttu kuitenkin jotekin haiskahtaa...voihan se olla tottakin, mutta neitseellinen ajattelu vs. puhtaus ja samassa myös fwb on jotenkin erikoista. Kuitenkin samalla kun hankit itsellesi fwb:n tulet myös samalla kokeneemmaksi itse..tai te molemmat tulette ettekä enää sen jälkeen ole enää niin puhtoisia.

        Kyllä tämä juttu on tosi ja siinä ei haiskahda kyllä yhtään mikään.
        Minulla on ollut ennenkin pidempi fwb- suhde neitseellisen naisen kanssa ja molemmat siitä hyödyimme ja olimme senkin jälkeen aivan yhtä puhtoisia...
        Nyt haen uutta vastaavaa pidempää suhdetta..Thats fucking it.


    • äidin.poika

      Säälittävää touhua. Kukaan nainen ei siis huoli sua.

      • Mistäs niin päättelit?


    • HyiYök

      Miksi sinä TYTTÖÄ etsit?

    • Eläelämääsipelkäämättä

      Muista, että myös kätellessä voi saada kuolettavan bakteerin. Ja mitä kaikkea suutelustakin voi seurata.
      Tosiasiassa me kaikki kuollaan joka tapauksessa. Nauti elämästä, kun vielä voit. Toi vauhko suhtautuminen seksiin varmasti paistaa susta läpi ja useimpien naisten mielestä saatat leimautua mt-ongelmaiseksi pakkomielletyypiksi, jonka kaikki kiertää kaukaa.

    • Eläelämääsipelkäämättä

      Ja miten sä selvität naisen seksuaalihistorian? Oikeasti siis?
      Jos multa on joku erehtynyt kysymään, niin olen aina valehdellut ja läpi on mennyt.
      Se ei kuulu kenellekään. Olen pitänyt terveydestäni huolta, aina käyttänyt ehkäisyä, eikä mitään tauteja koskaan.

      • Kertoo paljon sinusta kun kaikki elämässäsi on valhetta..Elämäsi/ menneisyytesi ei kestä päivänvaloa.
        En koskisi sinuun pitkällä tikullakaan.


      • Eihyvääpäivää
        blade83 kirjoitti:

        Kertoo paljon sinusta kun kaikki elämässäsi on valhetta..Elämäsi/ menneisyytesi ei kestä päivänvaloa.
        En koskisi sinuun pitkällä tikullakaan.

        Kenties olet jo koskenut, et vain tiedä sitä. Miten siis varmistat naisen seksuaalihistorian?


    • TytötVarokaa

      No toivottavasti kukaan tyttö ei vastaa sinun 36-v:n ilmoitukseen kuitenkaan.

    • Epäilen , ettei onnista. Ne ei ole yleensä kuvattomat kokemattomat miehet, jotka pystyy naisille vaatimuksia asettamaan, mutta eihän sitä koskaan tiedä.

    • Onkototta

      No on törkeää kun aikamies etsii alaikäisiä seksikokeiluihinsa.

      • En etsi alaikäisiä.. Laitetaan alarajaks 18v
        Parikymppisetkin ovat vielä tyttösiä..
        Fwb- kaveri voisi löytyä väliltä 18-35v

        Huomaan, että kriteerini herättää ihmisissä nyrpeää nenää, mutta se johtuu vaan siitä, että suurinosa teistä on just tätä biojäte osastoa seksuaalisessa mielessä.
        Kaikkialta saan lukea kuinka ihmiset jakaa persettä suojaamattomana ympäriinsä jne jne.

        Onko mun huoleni turha sitten..Jaa a, mut kun mä en luota Suomalaiseen tinder kulttuurin tuotoksiin sitten yhtään. Itse olette itsenne nussineet siihen jamaan, että teitä saa pelätä rehellisesti sanoen. Minulla lienee oikeus hakea tasan sellaista seuraa kuin itse haluan!

        Kunnollisia naisia kyllä on ja löytyy tästä maasta ja meidän tarttee vaan löytää toisemme.


      • Saffy

        Ootko sinä se sama mies, joka palstalla horisee mm. naisten kullikaruselleista? Siltä vähän vaikuttaa.


      • Candykingston
        Saffy kirjoitti:

        Ootko sinä se sama mies, joka palstalla horisee mm. naisten kullikaruselleista? Siltä vähän vaikuttaa.

        Taitaa olla. Vahva mt-ongelmawarning. Sen verran psykoosit tulilla tässä asiassa.


      • Nuoretnuorille
        blade83 kirjoitti:

        En etsi alaikäisiä.. Laitetaan alarajaks 18v
        Parikymppisetkin ovat vielä tyttösiä..
        Fwb- kaveri voisi löytyä väliltä 18-35v

        Huomaan, että kriteerini herättää ihmisissä nyrpeää nenää, mutta se johtuu vaan siitä, että suurinosa teistä on just tätä biojäte osastoa seksuaalisessa mielessä.
        Kaikkialta saan lukea kuinka ihmiset jakaa persettä suojaamattomana ympäriinsä jne jne.

        Onko mun huoleni turha sitten..Jaa a, mut kun mä en luota Suomalaiseen tinder kulttuurin tuotoksiin sitten yhtään. Itse olette itsenne nussineet siihen jamaan, että teitä saa pelätä rehellisesti sanoen. Minulla lienee oikeus hakea tasan sellaista seuraa kuin itse haluan!

        Kunnollisia naisia kyllä on ja löytyy tästä maasta ja meidän tarttee vaan löytää toisemme.

        Tokihan kunnollisia naisia löytyy. Outoa se vaan on, että sinun ikäinen hakee 18-vuotiasta seuraa. Miksi kukaan 18-v haluaa noin vanhan seuraa ja intiimiä suhdetta? On niitä nuoriakin miehiä nuorille naisille.


      • Nuoretnuorille kirjoitti:

        Tokihan kunnollisia naisia löytyy. Outoa se vaan on, että sinun ikäinen hakee 18-vuotiasta seuraa. Miksi kukaan 18-v haluaa noin vanhan seuraa ja intiimiä suhdetta? On niitä nuoriakin miehiä nuorille naisille.

        No edellinen partneri oli just ton 18v...Kyllä hakee. Monikin nainen pitää kypsemmistä miehistä.
        Mutta koska haen pidempi aikaista ystävää kenen kanssa voi tehdä muutakin kuin harrastaa seksiä.. Eli viettää ihan reilusti iltaa, käydä syömässä, leffassa jne. , niin toki olisi luonnollisempaa jos nainen olisi esim. 25v Mä en laita tähän mitään tarkkaa ikärajaa, koska se ei ole lopulta niin oleellista ja koska haen marginaali ryhmää.. Kokemattomia mukavia naisia voi löytyä monesta eri ikäluokasta.. Pääasia, että yhdessä on kiva viettää aikaa ja öitä yhdessä..


    • Kfrfx

      Ap hakee fwb-suhdetta... Tarkoittaa että se nainen voi sekstailla muidenkin kanssa.

      • Ei, haluan sopia selkeät pelisäännöt, että niin pitkään kun olemme yhdessä, niin emme pane muiden kanssa. Kuten mä sanoin, niin mä en vaaranna mun terveyttä kenenkään vuoks.
        Ja mua inhottaa pelkkä ajatuskin päätyä toisen miehen ns. liukkaille.. ja ottaa jotain vuoro vko hommaa. Sehän on juurikin sitä kullikaruselli meininkiä mitä mä niin inhoan tässä ajassa.


      • pöpötkaukana
        blade83 kirjoitti:

        Ei, haluan sopia selkeät pelisäännöt, että niin pitkään kun olemme yhdessä, niin emme pane muiden kanssa. Kuten mä sanoin, niin mä en vaaranna mun terveyttä kenenkään vuoks.
        Ja mua inhottaa pelkkä ajatuskin päätyä toisen miehen ns. liukkaille.. ja ottaa jotain vuoro vko hommaa. Sehän on juurikin sitä kullikaruselli meininkiä mitä mä niin inhoan tässä ajassa.

        Tyytyisit vaan olemaan uskollinen omalle kädellesi.


    • Mitenniin

      Paheksut naisten kokemusta ja haet kuitenkin itsellesi kokemusta. Miksi itsellesi suot kokemusta, mutta naiselle et?

      • Päinvastoin..Suon ja juurikin tarjoan naiselle kokemusta minun kanssani.

        Enkä minä paheksu naisten kokemusta..He saavat aivan vapaasti elää kuten haluavat, mutta he vaan eivät ole se mitä minä etsin.

        On ihmisiä, jotka eivät osaa arvostaa sitä, että ovat jollekin ensimmäinen, mutta minä osaan.
        Minun kanssa voi saada arvokasta kokemusta sekä seksistä, että seurustelusta, vaikka homma onkin ainakin alustavasti ajateltuna kaveripohjalta, mutta ainahan asiat saattavat muuttua myöhemmässä vaiheessa, mikäli toinen alkaakin tuntua jo liiankin hyvältä pelkäksi kaveriksi/ seksi partneriksi ja tunne on molemmin puoleinen..

        Toisekseen enemmän minulla on yhteistä naisten kanssa, jotka eivät ole koskaan seurustelleet kuin naisten kanssa, jotka ovat parisuhteilleet ikänsä, sekä porsineet lapsiakin kahdelle kolmelle miehelle siinä välissä.


      • Tyra
        blade83 kirjoitti:

        Päinvastoin..Suon ja juurikin tarjoan naiselle kokemusta minun kanssani.

        Enkä minä paheksu naisten kokemusta..He saavat aivan vapaasti elää kuten haluavat, mutta he vaan eivät ole se mitä minä etsin.

        On ihmisiä, jotka eivät osaa arvostaa sitä, että ovat jollekin ensimmäinen, mutta minä osaan.
        Minun kanssa voi saada arvokasta kokemusta sekä seksistä, että seurustelusta, vaikka homma onkin ainakin alustavasti ajateltuna kaveripohjalta, mutta ainahan asiat saattavat muuttua myöhemmässä vaiheessa, mikäli toinen alkaakin tuntua jo liiankin hyvältä pelkäksi kaveriksi/ seksi partneriksi ja tunne on molemmin puoleinen..

        Toisekseen enemmän minulla on yhteistä naisten kanssa, jotka eivät ole koskaan seurustelleet kuin naisten kanssa, jotka ovat parisuhteilleet ikänsä, sekä porsineet lapsiakin kahdelle kolmelle miehelle siinä välissä.

        Itsekästä, että naisen pitäisi olla kokematon, vaikka itse et ole.


    • Noloa

      Mitä jos keski-ikäinen nainen laittaisi profiiliin että miehet/pojat tsekatkaa...

      • Osa ihmisist ei osaa mitää muuta ku hävetä elämässään..Siinähän häpeät senkin rotta. Evvk.


      • Omex

        Ikäiseksesi olet kovin kypsymätön.


    • Jaaha... Joku narsisti on ikävöinyt ja nostanut ketjuni kahden kuukauden takaa ylös, mutta ei siinä mitään. Paikkahan on auki edelleen, joten se on ihan hyvä, että tämä on täällä esillä.
      Ja minullehan kuuluu ihan hyvää..Kiitos kysymästä.

      • KeskusteluaMonenlaista

        Tämähän on keskustelupalsta, luetaan ja kommentoidaan. Tietysti tässä tapauksessa/keskustelussa on lisähuvituksena ap:n koomisuus. Tosin ikävällä sävyllä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      39
      1957
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1506
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      27
      1423
    4. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1421
    5. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      17
      1418
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1385
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1357
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1290
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1220
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      5
      1217
    Aihe