Vapaa kuvaus

Lisää vapaa kuvaus.
Vanha, 83v, entinen sheriffi, joka vielä kirjoittaa aikansa pitimiksi. Uusi sheriffi tarvittaisiin, mutta nyky-ylläpito ei ilmeisesti suostu.

Heippa vaan Sinulle, joka kurkistit!

Aloituksia

456

Kommenttia

1655

  1. Kukahan+se+oli+joka+soti?Stalin+meitä+vihasi.+Venäjä+lienee+parempi+kuin+luullaankaan.+Putinin+aika+loppuu+ennen+pitkää.
  2. En+oikein+osaa+vertailla+taiteilijoiden+omissa+maalauksissaan+esiin+tuomia+hienoja+käsiä+Mauno+Koiviston+vankkoihin+käsiin.Maunon+kädet+symbolisoivat+voimaa,+vankkuutta+ja+luotettavuutta.+Kun+se+työn+ja+saavutusten+jälki+on+meille+nyt+selvinnyt.+on+selvinnyt+paljon+muutakin.Suurmiehiksi+kasvetaan+vaikeuksien+kautta.+Mauno+jäi+pikkulapsena+orvoksi+äitinsä+kuoltua.+Koulumenestyksestä+ei+ole+kuvauksia+,+mutta+oletettavasti+ne+sujuivat+kuin+huomaamatta+.+Tuosta+vaan+kuin+suuren+käden+huitaisemana.+Ei+köyhien+lapsilla+saanut+olla+lahjakkuutta+,+sehän+kuului++vain+rikkaille.Olen+itse+köyhistä+oloista+lähtöisin+ja++vammainenkin.+12-vuotiaana+halvaantunutkin.++Aikuisikään+asti+jouduin+elämään+nuorten+elämältä+syrjässä+ja+vailla+opiskelumahdollisuuksia.+vasta+vammaishuoltolaki+antoi+köyhälle+vammaisellekin+opiskelumahdollisuuden+ja+tien+vaikka+professoriuteen+asti,+niin+kuin+olen+kertonut.Maunomenin+vapaaehtoisena+sotaankin+ja+ilmeisesti+oli+kuin+luotu+Törnin+hurjaan+joukkoon..Ajattelin+kertoa+jotain+kaunistaja+omaperäistä+kun+tunnen+lievää+sukulaisuutta+tuohon+suureen+suomalaiseen,+nimeltä+Mauno+Koivisto.Mauno+Koiviston+tasolle+ei+liene+kukaan+monilahjakuudessa+yltänyt.Suuri+lukeneisuus+ja+kielitaito+teki+Manusta+käsittääkseni+etevimmän+presidentin++ihan+maanlaajuisesti.Kaikki+pääkielet+ja+uskomattoman+laaja+lukeeisuus+ovat+lähes+ihmesuorituksia+ihmiselle,+mutta+ei+sentään+Mauno+Henrik+Koivistolle,+meidän+omalle++presidentillemme.
  3. 20 / 83