Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Kristitty.net
profiilit
Kristitty.net
Kristitty.net
Vapaa kuvaus
http://kristitty.net
Aloituksia
129
Kommenttia
16899
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Montako+juutalaista+tunnet?+Oletko+itse+havainnut,+että+heillä+on+peitse+silmillä?
07.06.2021 16:42
Mauno+Mattila+kirjoittaa+YouTubessa+sapattitotuus+videonsa+kommenteissa,+että+ei+ole+Kristuksen+tuoksua,+vaan+Mooseksen+lain+löyhkää.
Tämän+nettisaarnaaajan+mukaan+täten+Raamatun+pyhä+sana+on+löyhkää.+Ei+jatkoon.
07.06.2021 16:37
Kerro+nyt+vain
missä+kohtaa+Mooseksen+laki+
annettiin+jonkun+toisen+
historiallisen+lähteen+perusteella.
Eli+siis+mistä+kohtaa+löytyvät
Mooseksen+lain+käskyt
Ja+säädökset
Jostain+toisesta+historiallisesta+dokumentista?
07.06.2021 16:34
Kuten+sanoin,+kristitty+oli+pilkkanimi,+yksikään+apostoleista+Uudessa+testamentissa+ei+kertaakaan+kutsu+itseään+kristityksi.
07.06.2021 16:27
Vastaa+nyt+vain+kiitos+missä+kohtaa+löydämme+koko+Mooseksen+lain+joissakin+toisissa+muinaisissa+kirjoituksissa.
07.06.2021 16:26
OK.+Ja+koko+Mooseksen+laki,+se+löytyy+Akkadin+Sargonin+kirjoituksista+mistä+kohtaa?
07.06.2021 16:10
Joo+katoin+sun+linkin,+ja+onko+Mooses+kopio+Sargonin+tarinasta+vai+toisin+päin?
07.06.2021 16:00
Antiokiassa+haukuttiin+uskovia+kristityiksi.+Fakta+on+edelleen,+että+Uudessa+testamentissa+yksikään+apostoleista+ei+kertaakaan+kutsu+itseään+kristityksi.
07.06.2021 15:58
Lähde+kiitos,+missä+kohtaa+Mooseksen+tekstit+ovat+Akkadin+Sargonista?
07.06.2021 15:52
Löytyy+Talmudista+vielä+rumempaakin+tekstiä.+Jos+sulla+on+ylhäällä,+laita+rohkeasti+tänne.+Itselle+tulee+mieleen+vain+Amidah+rukouksen+kirous+kristittyjä+vastaan,+joka+löytyy+jokaisen+juutalaisen+Siddurista.+Tässä+harvinaisen+perusteellinen+artikkeli+Wikipediasta:+https://en.wikipedia.org/wiki/Birkat_haMinim
07.06.2021 15:28
Minkä+ihmeen+takia+Jumalaa+kiinnostaisi+pätkääkään,+kuka+voittaa+lätkässä?
07.06.2021 15:19
Joo+mä+olin+väärässä.+Aiemmin,+sillä+olen+tällä+foorumilla+vain+satunnaisesti,+niin+kaikki+viestini,+joissa+kirjoitin+että+Allah+ei+ole+suuri+ja+Muhammed+on+väärä+profeetta,+poistettiin+äkisti,+palstalta+kuin+palstalta.+Joten+näköjään+jotain+on+muuttunut+ylläpidossa,+nyt+saa+vapaasti+julistaa,+että:
Allah+ei+ole+Jumala!
Muhammed+on+väärä+profeetta!
Joten+parempaan+suuntaan+on+tämä+foorumi+mennyt.
07.06.2021 15:14
Puhut+kulttuurista,+mutta+minä+puhun+uskonnosta.+Raamattu+on+kannesta+kanteen+juutalaisten+kirjoittama+teos,+niin+Vanha+kuin+Uusi+testamenttikin.+Missään+kohtaa+Raamattua+ei+kukaan+apostoleista+ole+perustamassa+mitään+uutta+uskontoa,+eikä+profeetoista+kukaan+tiennyt+sanaakaan+mistään+uudesta+uskonnosta,+johon+meidän+tulisi+lopun+aikoina+kääntyä.
Jos+haluat+palvoa+Aabrahamin,+Iisakin+ja+Jaakobin+Jumalaa,+ainoa+mahdollisuus+on+kääntyä+juutalaiseksi.+Jos+taas+haluat+olla+pakana+ja+seurata+pakanoiden+kauhistuttavia+tapoja,+niin+pysy+kristittynä.
07.06.2021 15:06
Voin+Hämeen+Messiaaniset+RY:n+jäsenenä+ja+Seitsemännen+päivän+todistajana+vakuuttaa,+että+seurakunnassa+ei+ole+mitään+hajaannusta.+Sapattikokoukset+pyörivät+normaalisti,+eikä+seurakunta+ole+jakaantunut+mihinkään+eri+lahkoihin.+Pelkkää+panettelua+ja+pilkkaa+koko+aloitus.
Samaa+ei+voi+sanoa+helluntailaisista.+Montako+eri+lahkoa+on+lähtöisin+helluntailaisten+liikkeestä?
07.06.2021 15:02
Oletko+koskaan+kuullut+olkiukosta?+Missä+kohtaa+minä+olen+koskaan+sanonut,+että+pelastumme+lain+kautta?
Mutta+uudessa+liitossa+armon+alla,+ei+saa+tehdä+syntiä,+vaan+on+noudatettava+Jumalan+pyhää+lakia+(Room.+6:1,2,15).
Joten+emme+noudata+lakia,+jotta+pelastuisimme+sen+kautta,+vaan+koska+meidät+on+pelastettu.
"Teemmekö+siis+lain+mitättömäksi+uskon+kautta?+Pois+se!+Vaan+me+vahvistamme+lain."+(Room.+3:31)
"Niin,+laki+on+kuitenkin+pyhä+ja+käskysana+pyhä,+vanhurskas+ja+hyvä."+(Room.+7:12)
07.06.2021 14:37
Katso+YouTubesta+Sara+Forsberg,+kielinainen,+joka+puhuu+täyttä+hölynpölyä,+joka+kuulostaa+oikealta+kieleltä:+https://youtu.be/ybcvlxivscw
Ihminen+voi+halutessaan+tuottaa+täyttä+siansaksaa,+eikä+tällainen+kielillä+puhuminen+ole+mikään+merkki+Pyhän+Hengen+vaikutuksesta.+Miksi+ihmeessä+Jumala+haluaisi+meidän+kokouksissamme+puhua+täyttä+siansaksaa?
07.06.2021 14:30
Aloittaja+kertoo,+että+Kristuksen+kirkko+on+ollut+eksyksissä+Augustinuksesta+asti+ja+että+Luther+jatkoi+samoja+jälkiä.
Mitä+jos+ottaisi+sen+seuraavan+rohkean+askeleen+ja+lähtisi+kokonaan+ulos+Babylonista,+ulos+kirkosta,+ulos+kristinuskosta?
Vain+juutalaisuudessa+totuus.+Eikä+juutalainen+Jeesus+missään+kohtaa+tuominnut+juutalaisuutta+uskontona,+eikä+yksikään+apostoleista+Raamatussa+koskaan+luopunut+juutalaisuudesta+ja+aloittanut+mitään+uutta+uskontoa,+mitään+kristinuskoa.
07.06.2021 14:17
Siunausta+sinulle+valitsemallasi+tiellä+ortodoksikirkossa!+Sydäntäni+lämmittää+suuresti+tietää,+että+joku+on+löytänyt+helluntaikirkon+valheet+ja+päättänyt+erota.+
Helluntaikirkkoa+vaivaa+juurettomuus,+kuten+aloittaja+esitti.+Ei+ole+johtoa,+ei+ole+Paavia,+ei+ole+mitään+auktoriteettia.+Jokainen+hellariopettaja+opettaa+mitä+sattuu+opettamaan.+Ja+sitten+kaikki+helluntaikirkot+ratsastavat+saman+nimen+alla,+vaikka+opillinen+hajaannus+on+suuri.
Mutta+aloittajalle+tiedoksi,+että+ortodoksikirkko+pitää+edelleen+kiinni+kirkkoisien+valheista,+että+Jumala+on+kolmiyhteinen+ja+että+sunnuntai+on+pyhäpäivä.+Kumpaakaan+oppia+ei+löydy+Raamatusta.+Mitä+jos+tekisi+sen+rohkean+hypyn,+että+lähtisi+ulos+Babylonista,+ulos+kirkosta,+jättäisi+kaikki+kirkot+ja+seuraisi+yksin+Raamattua+ja+sen+ilmoitusta,+että+Jumala+on+yksi,+että+Toora+on+voimassa+ikuisesti,+että+sapatti+on+pyhä,+että+sakramentit+ja+armonvälineet+eivät+meitä+pelasta?
07.06.2021 14:12
Petri+Paavola+on+nykyään+täysi+hörhö,+salaliittoteoreetikko+ja+kaiken+maailman+ufomies.+Kaikki+perkeleet+ovat+hänet+täysin+sekoittaneet+ja+uskoo+kaiken+mitä+Amerikasta+tulee+meidän+iloksemme.+
Ottakaa+se+rokote.+Vain+näin+saamme+laumasuojan.+Mikään+rokote+ei+ole+ilman+haittavaikutuksia,+mutta+parempi+ottaa+rokote+kuin+antaa+tuhansien+vanhusten+maassamme+kuolla+koronaan.
07.06.2021 14:06
ALLA+PELKKIÄ+SITAATTEJA+RAAMATUSTA,+NIITÄ+SITTEN+VAAN+SELITTÄMÄÄN!
"Älkää+luulko,+että+minä+olen+tullut+TOORAA+tai+profeettoja+kumoamaan;+en+minä+ole+tullut+kumoamaan,+vaan+täyttämään.+Sillä+totisesti+minä+sanon+teille:+kunnes+taivas+ja+maa+katoavat,+ei+TOORASTA+katoa+pieninkään+kirjain,+ei+ainoakaan+piirto,+ennenkuin+kaikki+on+tapahtunut.+Sentähden,+joka+purkaa+yhdenkään+näistä+pienimmistä+käskyistä+ja+sillä+tavalla+opettaa+ihmisiä,+se+pitää+pienimmäksi+taivasten+valtakunnassa+kutsuttaman;+mutta+joka+niitä+noudattaa+ja+niin+opettaa,+se+pitää+kutsuttaman+suureksi+taivasten+valtakunnassa."+(Mt.+5:17-19)
"Teemmekö+siis+TOORAN+mitättömäksi+uskon+kautta?+Pois+se!+Vaan+me+vahvistamme+TOORAN."+(Room.+3:31)
"Niin,+TOORA+on+kuitenkin+pyhä+ja+käskysana+pyhä,+vanhurskas+ja+hyvä."+(Room.+7:12)
"Jehovan+TOORA+on+täydellinen;+se+virvoittaa+sielun.+Herran+todistus+on+vahva,+se+tekee+tyhmästä+viisaan."+(Ps.+19:7)
Jos+haluat+lisää,+lue+koko+psalmi+119.+En+nyt+tähän+ala+copypastettamaan+koko+Raamattua,+toisin+kuin+eräät.+Selittäkää+nyt+alkuun+nämä+jakeet,+kiitos!
07.06.2021 13:21
3 / 845