Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Kristitty.net
profiilit
Kristitty.net
Kristitty.net
Vapaa kuvaus
http://kristitty.net
Aloituksia
129
Kommenttia
16899
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
"Mitä+etuuksia+on+siis+juutalaisilla,+tai+mitä+hyötyä+ympärileikkauksesta?+Paljonkin,+kaikin+tavoin;+ennen+kaikkea+se,+että+heille+on+uskottu,+mitä+Jumala+on+puhunut."+(Room.+3:1-2)
"Sillä+ei+se+ole+juutalainen,+joka+vain+ulkonaisesti+on+juutalainen,+eikä+ympärileikkaus+se,+joka+ulkonaisesti+lihassa+tapahtuu;+vaan+se+on+juutalainen,+joka+sisällisesti+on+juutalainen,+ja+oikea+ympärileikkaus+on+sydämen+ympärileikkaus+Hengessä,+ei+kirjaimessa;+ja+hän+saa+kiitoksensa,+ei+ihmisiltä,+vaan+Jumalalta."+(Room.+2:28-29)
07.06.2021 08:38
"Jumala+ei+tee+mitään+ilmoittamatta+asioita+ensin+palveljoilleen+profeetoille"
Itse+pidän+täysin+mahdottomana,+että+Jumala+itse+syntyy+ihmiseksi,+eivätkä+profeetat+tienneet+tästä+mitään.+Pidän+täysin+mahdottomana,+että+Jumala+on+kolmiyhteinen,+mutta+profeetat+eivät+tienneet+tästä+mitään.+Kaikki+tärkeät+asiat+täytyy+löytyä+profeetoista+-+vai+valehteleeko+Raamattu?
07.06.2021 08:28
Katso+mitä+Jumala+teki+omaisuuskansalleen,+kun+se+ei+noudattanut+Jumalan+lakia.+Ja+nyt+te+kristityt,+jotka+opetatte+että+Jeesus+on+kumonnut+lain,+rikotte+sapattia+ja+syötte+saastaista,+kuvittelette+pääsevänne+Jumalan+tuomiota+pakoon?
07.06.2021 08:25
Eli+siis+selitätkö+kiitos+miksi+Kristuksen+ruumiin+paimenen+täytyy+valmistua+sekulaarista+yliopistosta?+Miksi+hänen+pitää+viisi+vuotta+opiskella+laitoksessa,+jossa+opetetaan,+että+Raamattu+on+satua?+Ja+sitten+saa+toimia+pappina?
07.06.2021 08:17
Sanot,+että+Jeesus+täytti+lain+omiensa+puolesta.+Näin+sanotaan+missä+kohtaa+Raamattua?+Ja+johan+mä+sulle+lainasin+mitä+Paavali+sanoo,+että+kaikkien+pitää+tulla+Jumalan+tuomioistuimen+eteen,+sä+et+voi+paeta+tuomiota+Jeesuksen+selän+taakse.
07.06.2021 08:15
Jeesus+itse+sanoo,+että+Isä+on+antanut+hänelle+kaiken+vallan+(Mt.+28:18).+Jos+hän+on+itse+Jumala,+hänellä+olisi+ollut+tuo+valta+aikojen+alusta+asti,+mutta+nyt+hän+sanoo,+että+Isä+on+antanut+hänelle+kaiken+vallan.
07.06.2021 08:13
Olen+uskonnoltani+juutalainen.+Joten+ne+on+ne+Vanhan+testamentin+kirjoitukset,+jotka+kertoo+meille+kaiken+oleellisen+pelastuksesta.
06.06.2021 16:32
Ai+mitä+väliä+sillä+on,+noudatammeko+Jumalan+kansalleen+antamaa+kymmentä+käskyä+vai+ei?
06.06.2021 16:31
Toora+sanoo+harvinaisen+selvästi,+että+yksin+Jumala+Jehova+pelastaa.+Mitää+tää+nyt+on+,+Jeesuksen+veri+pelastaa+meidät?+Miksi+tästä+Jeesuksen+verestä+ei+tiennyt+Mooses+sanaakaan,+eivätkä+profeetat+eivätkä+psalmistit?
06.06.2021 16:29
Huomatkaa,+että+tässä+3000+ensimmäistä+kastettua+uskovaa+olivat+kaikki+juutalaisia,+missä+kohtaa+Raamattua+puhutaan+sanaakaan+kristityistä?
06.06.2021 16:26
Daniel+sanoo:
"Ja+monet+maan+tomussa+makaavista+heräjävät,+toiset+iankaikkiseen+elämään,+toiset+häpeään+ja+iankaikkiseen+kauhistukseen."+(Dan.+12:2)
Tässä+on+harvinaisen+selvä+todistus+Raamatusta,+että+toiset+heräävät+helvettiin+ja+toiset+maanpäälliseen+paratiisiin,+mistään+uudestisyntymisestä+ei+Raamattu+puhu+sanaakaan.
06.06.2021 16:24
Eli+siis+jos+olisin+messiaaninen,+niin+todistukseni+olisi+jotenkin+luotettavampi?
Ja+sulle+tiedoksi,+että+messiaaniset+diggaa+musta+todella+paljon.+Joten+mulla+on+paljonkin+tulevaisuutta+heidän+keskuudessaan.
06.06.2021 16:16
Jumalan+suuret+lahjat,+Messias,+Toora+ja+sapatti,+kuuluvat+myös+helluntailaisille.+On+vain+oikein,+että+joku+tarjoilee+näitä+suuria+lahjoja+myös+helluntailaisille.
Ja+kuten+sanoin,+säännöt+ei+kiellä+täällä+kirjoittamasta+myös+Jehovan+todistajien+oppia,+että+Jumala+ei+ole+kolmiyhteinen.
06.06.2021 15:39
Väärin.+Lain+mukaan+tuomitaan+kaikki+ihmiset,+uskoivat+he+Jeesukseen+tai+ei.
"Sillä+kaikkien+meidän+pitää+ilmestymän+Kristuksen+tuomioistuimen+eteen,+että+kukin+saisi+sen+mukaan,+kuin+hän+ruumiissa+ollessaan+on+tehnyt,+joko+hyvää+tai+pahaa."+(2.+Kor.+5:10)
Vihjaatko,+että+Jeesus+täytti+lain+meidän+puolestamme?
Miten+tää+pyhittyminen+toimii+kristittyjen+keskuudessa,+jotka+syövät+saastaista+ja+pyhittävät+minkä+päivän+huvittaa?
06.06.2021 15:27
Miksi+sitten+Raamatussa+yksikään+apostoleista+ei+kertaakaan+kutsu+itseään+kristityksi?
06.06.2021 15:22
Kerro+missä+kohtaa+sääntöjä+kielletään+esittämästä+Jehovan+todistajien+oppia+tällä+palstalla?
06.06.2021 15:22
Ei+pidä+paikkaansa.+Jo+200eKr+oli+Qumranin+lahkon+kirjastossa+heprealaisen+Raamatun+kaanon+kasassa.
06.06.2021 14:55
Kerrotko+missä+kohtaa+Raamattua+Jumala+katuu+antamaansa+lakia?
06.06.2021 14:54
Luterilaisuus+ei+perustu+Raamatun+opetuksiin,+toisin+kuin+sinä+väität.+Luterilaisten+ylin+ohje+on+tunnustuskirjat,+ei+Raamattu.+Miksi+luterilaiset+uskovat+kolminaisuuteen,+josta+Raamattu+ei+puhu+sanaakaan?+Miksi+pyhitetään+sapatin+sijaan+sunnuntai,+josta+Raamattu+ei+puhu+sanaakaan?+Siksi,+että+luterilaisuus+ei+perustu+Raamatun+opetuksiin,+vaan+kirkkoisien,+tunnustuskirjojen+ja+Lutherin+aivoituksiin.
06.06.2021 14:51
"ja+koska+jo+lapsuudestasi+saakka+tunnet+pyhät+kirjoitukset,+jotka+voivat+tehdä+sinut+viisaaksi,+niin+että+pelastut+uskon+kautta,+joka+on+Kristuksessa+Jeesuksessa."+(2.+Tim.+3:15)
Kirjoitukset,+jotka+Timoteus+tunsi+lapsuudestaan+asti+olivat+Vanhan+testamentin+kirjoitukset,+eli+Toora,+Profeetat+ja+Kirjoitukset.+Ja+niistä+sanotaan,+että+ne+voivat+tehdä+viisaaksi,+niin+että+pelastuu.
Mistä+Uusi+testamentti+on+tullut,+sitä+ei+kukaan+tiedä.
06.06.2021 14:48
5 / 845