Miten kauan olet

--------------------

ollut sinkku?

27

226

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nuoruuteni, aina teiniksi asti. Siinä välillä pidempiäkin aikoja olin sinkkuna. Mutta sitten 21-ikävuoden jälkeen olen ollut sinkkuna yhteensä ehkä noin vuoden päivät. On ollut 14 vuoteen pari pidempää parisuhdetta, tähän päivään saakka. Hirmusti en ole ehtinyt sinkkuilla enää vanhempana.

    • sikkuna hyvä olla

      Koko elämäni ja tulen myös olemaan lopunkin aikaa. Miksi ottaisn miehen sotkemaan elämääni?

      • Niinpä, mäkin jos sinkuksi jäisin. Viettäisin loppuelämäni sinkkuna. En siks et mies sotkee elämää, en vaan jaksaisi enää yhtään parisuhdetta enempää aloittaa ja tutustua aina uuteen ihmiseen. Kiintiö on täynnä. :-)

        Joko tää tai ei mitään enää.


      • sinkkuna hyvä olla
        tinka_tiger kirjoitti:

        Niinpä, mäkin jos sinkuksi jäisin. Viettäisin loppuelämäni sinkkuna. En siks et mies sotkee elämää, en vaan jaksaisi enää yhtään parisuhdetta enempää aloittaa ja tutustua aina uuteen ihmiseen. Kiintiö on täynnä. :-)

        Joko tää tai ei mitään enää.

        no en ehkä tarkoittanut tuota "sotkua" niin kongreettisesti vaikka yleensä sitäkin saa miehen mukana.En vain jaksa alkaa "säätämään" yhteisiä pelisääntöjä tai opettelemaan toisen tavoille. Näin on hyvä.


      • sinkkuna hyvä olla kirjoitti:

        no en ehkä tarkoittanut tuota "sotkua" niin kongreettisesti vaikka yleensä sitäkin saa miehen mukana.En vain jaksa alkaa "säätämään" yhteisiä pelisääntöjä tai opettelemaan toisen tavoille. Näin on hyvä.

        Vähän samaa itsekin ajattelen. En jaksasi alkaa opettelemaan uusia juttuja taas uuden miehen kanssa. Sovittelemaan ajatuksia yhteen tms. Mielummin olisin sitten mukavuudenhaluisena yksin ja eläisin itselleni. Toki yksinäisyys voisi kaivella toisinaan, mutta ystäviä toki vois olla.

        Enkä muutenkaan jaksa uskoa, että enää rakastuisin. Koitan vaalia nykyistä suhdettani niin hyvin kun kykenen. Jos se ei riitä, olen yksin. Eikä se ajatus tunnu edes ahdistavalle. Ajatus että tää nykyinen suhde loppuis on epämukava, ei toivottava. Surullinen ja liikuttava tunne nousee ajatuksestakin.

        Mutta suhteita taakseni jättäneenä, tiedän realistina, että kaikki on mahdollista. Onnellisetkin stoorit voi joskus loppua. Syystä tai toisesta.

        Parhaansa tekee, muuta ei voi. :-)


    • Koko elämäni lukuunottamatta paria juttua. Onhan tähän selkeä syykin ja se on että en tee aloitteita sekä olen muutenkin sosiaalisesti kömpelö eli lievästi epäsosiaalinen.
      Ei se vaikka asiat oiskin kunnossa muuten mutta kun supliikkia ei ole niin yksin jää, tämä on mulle totuus.

    • Miss fury

      3-4 vuotta.

    • 2 kuukautta.

    • mies77_

      Koko elämäni. Täytän syyskuussa 34 vuotta.

    • Turhan nirso nainen?

      Liian kauan.

    • M.30.

      Käytännössä koko ikäni.

      En koskaan tavannut oikeanlaista naista, kaikki olleet käytettyjä huoria ja suurimman osan ulkonäkökin on mättänyt. Netistä ei naiset vastaa ja baareissa on vääränlaisia. Olisi pitänyt olla suurempi sosiaalinen ympäristö, etenkin teininä(siis ryypätä), kuten tässä jossain ketjussa sanottiin

      Jos naisen joskus enää tässä iässä hommaan niin varmaan sitten ulkomailta. Mitään toisen kierroksen jämiä en ala katsomaan.

      • :-DD

        Puhut niin kuin sinussa ei olisi mitään vikaa, tai kaikista ihmisistä juuri sinä olisit kyvytön sitä näkemään.


    • Mies 34v

      Aina, eli todella kauan

    • Koko elämäni.

    • ----

      Koko elämäni, melkein 35 vuotta. Viime vuosina on alkanut tuntua yhä vahvemmin siltä että joudun olemaan sinkku hautaan asti.

    • sillitrooli

      Mikä lasketaan ei-sinkkuna olemiseksi? Naisethan usein kaunistelevat näitä juttuja ja sanovat olleensa sinkkuna kaiken muun ajan, paitsi sen ajan minkä olivat avoliitossa. Tällä tavoin naiset yrittävät välttää kertomasta sitä, että oikeasti he eivät ole olleet sinkkuina melkein hetkeäkään, koska koko ajan on jotain sutinaa tai panoa meneillään johonkin suuntaan.

      Viimeisin lupaava suhteenalkuni, joka loppui taas kerran naisen yksipuolisesti niin päätettyä, oli viime vuonna kesästä syksyyn. Olen ollut siis sinkkuna 7 kuukautta. Ja se tarkoittaa aidosti sinkkuna, siis edes suudelmaa en ole vaihtanut kenenkään kanssa. Naisten valheellisella sinkkumääritelmällä voisin sen sijaan sanoa olleeni sinkkuna jopa 8 vuotta, jos asiaa oikein venyttää.

      • ----

        Minulla edellinen kerta kun oli jotain edes vähän läheisempää kontaktia naiseen oli vappuna 2008, kun suutelin kerran yhtä naista baarissa. Ei siitä koskaan mitään sen enempää seurannutkaan. Varsinaisessa parisuhteessa tai seksisuhteessa en ole ollut koskaan.
        Jos siis sinkkuudeksi lasketaan aidon suhteen, tai edes sen alun, puute, niin sitten koko elämäni. Jos taas sitten yritetään määritellä "sinkkuus" niin ettei se sisällä vähäisintäkään kontaktia toiseen sukupuoleen niin kai se sitten on vähän yli kolme vuotta.


      • Mahtaako olla oikeasti edes yleistä tuo käytäntö? Mä ainakin olen laskenut kaikki mukaan, joka ikisen lyhyemmänkin yrityksen parisuhteeseen. Lyhyin yritys on lienee kestänyt parin kuukauden verran.

        Kyllä siinä aina on yritetty enemmän saada aikaan. Joskus vaan on tuntunut, et nuorempana tuli tavattua miehiä, jotka halus vain vakipanokaveria ja loppu oli selittelyä. Ite olen taas aina halunnut parisuhdetta, ihan vakavaa sellasta. Mut eihän se yksin onnistu. :-) Molempien pitäis haluta samaa.


      • tinka_tiger kirjoitti:

        Mahtaako olla oikeasti edes yleistä tuo käytäntö? Mä ainakin olen laskenut kaikki mukaan, joka ikisen lyhyemmänkin yrityksen parisuhteeseen. Lyhyin yritys on lienee kestänyt parin kuukauden verran.

        Kyllä siinä aina on yritetty enemmän saada aikaan. Joskus vaan on tuntunut, et nuorempana tuli tavattua miehiä, jotka halus vain vakipanokaveria ja loppu oli selittelyä. Ite olen taas aina halunnut parisuhdetta, ihan vakavaa sellasta. Mut eihän se yksin onnistu. :-) Molempien pitäis haluta samaa.

        Ja siksikin on tullut katkaistua suhteita, kun on selvinnyt ettei mies halua pidemmän päälle parisuhdetta. Kunhan tapaillaan mitä tapaillaan.


    • M 20

      Koko elämäni olen ollut sinkkuna, tai no se vähän riippuu et miten sitä asiaa katsoo, että aloin kiinnostumaan vastaikkaisesta sukupuolesta siinä 12v kieppeillä eli jos tuosta se alku lähtis niin n. 8 vuotta olen ollut sinkkuna. Ei ole ollut ikinä edes mitään juttua joka edes vihjaisisi siihen suuntaan ja pakkohan se on myöntää että kyllä sitä jurppii hieman se, koska haluaisin sen jonkun erityisen jonka kanssa jakaa hyvät ja huonot asiat, antaa tukea ja saada sitä vastavuoroisesti jne.

    • Sir Von Baughen

      26v 1kk ja 9 päivää.Eli koko elämäni,prkl

    • ghjghjghjh

      vuonna 1995 kokonaisen aamupäivän.

    • female 33v

      Reilut 5 vuotta. En olisi koskaan uskonut, että joudun olemaan sinkkuna näin kauan, koska olen erittäin optimistinen ihminen ja ajattelin että tietty löydän heti jounkun kivan miehen, kun olen kerran deittipalstalla. Ja siellä olikin heti yksi josta olin tosi kiinnostunut ja jonka tapasin, mutta jätkä ei sitten jostain syystä halunnut tavata kolmatta kertaa... joo-o. Sen jälkeen en ole kovasti kenestäkään edes kiinnostunut, paitsi yhdestä magneettisen vetovoimaisesta työkaverista, joka oli mulle liian hyvännäköinen tietenkin.

    • __m79

      Sinkkuna ollu koko elämäni. Pari sellaista pientä "säätöä" ollut elämän aikana, mutta ei mitään sen ihmeempää. Eiköhän tässä yksin tulla olemaan jatkossakin, mutta onhan tähän jo niin tottunut ettei sitä ehkä mitään kauhean vakavaa suhdetta edes kaipaa.

    • leeatuulia

      Koko ikäni, mitä nyt pari erittäin lyhyttä kokeilusäätöä ollut. Miusta sinkkuna ei oo sillon ku seurustelee ja nuo oli tapailuasteella vasta, joten koen saavani sanoo näin, että koko ikäni.

    • -TSS-

      Kohta on 40v mittarissa eikä ole ollut yhtäkään sellaista juttua josta voisi käyttää nimitystä suhde, ei edes opiskeluaikoina. Kuitenkin, tämähän osoittaa sen, että suhde ei ole sittenkään mikään happeen tai ruokaan verrattavissa oleva asia, siis, jotain mitä ilman kuolee.

      Luultavasti, tietyn pisteen jälkeen, sitä on joka tapauksiessa omiin kaavoihinsa niin kangistunut, että ei mihinkään suhteeseen edes kykenisikään. Vanha koira ei uusia temppuja opi.

    • Bitter76

      Yksin on taivallettu tätä pimeää polkua jo melkein 36-vuotta. Ei päivääkään seurusteluntynkääkään, halua kyllä, mutta aina olen saanut naisilta vain halveksunnan ja vihan tunteita kohdalleni. En ilmeisesti ansaitse mitään positiivista palautetta heiltä, pahaltahan se tuntuu, mutta tähän on vain opittava sopeutumaan. Onneksi lipido on jo kuollut, eikä alapääni enää innostu mistään, niin kuin nuorempana, silloin tämä naisettomuus oli tuskaisempaa kestää, muttei enää.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Sosiaaliturvasäästöt kohdentuvat usein samoihin ihmisiin useampaan kertaan

      ja ihmisiä putoaa kiihtyvällä tahdilla toimeentulotuelle eli köyhien määrä kasvaa eksponentiaalisesti Suomessa. https:
      Maailman menoa
      413
      2337
    2. Olisiko sinulla mitään toiveita?

      Miten sinä toivoisit minun sinua lähestyvän? Mitään mitä olisi tosi hyvä tietää ennen sitä? Jos ei sen kummempia, niin
      Ikävä
      73
      2065
    3. Miksi toisten toiveet ahdistavat teitä?

      Kertokaapa miksi toisen ihmisen toiveet mahdolliselle kumppanilleen ahdistavat niin kovasti? Oletatko, että hän vaatii j
      Sinkut
      220
      1596
    4. Turun tunnin juna toteutetaan

      Köyhiltä viedään mutta tunnin juna Turkuun viedään läpi. Puhaltakaa PS nyt tämä poikki! https://www.hs.fi/politiikka/ar
      Perussuomalaiset
      158
      1312
    5. Mitä tuntemuksia

      sinulle tulee, kun hän ilmestyy näköpiiriin? Vaihtelevatko ne?
      Ikävä
      87
      1197
    6. T mies missä oot

      T mies pääsetkö lähtemään sieneen villasukat tein sulle 💕🐶
      Ikävä
      81
      1195
    7. Oletko kertonut tästä

      Meidän oudosta jutusta kenellekään? Olen kertonut ystävälleni, että olet saanut minut sekaisin…, mutta tästä hän ei tied
      Ikävä
      56
      1103
    8. En nii kui tiiä yhtään

      Mikä suussa kiehtoo, vaikka kaiken pitäisi olla ihan hyvin! Mä niin haluaisin nähdä sut:)
      Ikävä
      58
      1008
    9. huono vai hyvä juttu

      Miten ulkopuoliset reagoisivat jos olisit kaivattusi kanssa yhdessä....?
      Ikävä
      70
      1004
    10. Homouden synti

      Kerrotaan faktoja alkuun. On olemassa vain kaksi sukupuolta ja aviolIiitto on vain ja ainoastaan miehen ja naisen välin
      Luterilaisuus
      284
      977
    Aihe