Miehet, lopettakaa naisten jahtaaminen!

Eräs nainen vaan

Siinä ratkaisu kaikkeen.

Älkää vongatko, älkää iskekö, älkää lähestykö baarissa.
Älkää vastatko nettideitti-ilmoituksiin.

Olkaa kuin ette olisikaan!

Opetelkaa elämään yksin, opetelkaa rakastamaan itseänne.

Niin monet naisetkin tekevät nykyään. Ja heille se on helpompaa. He jopa monesti nauttivat yksinolosta. Miksei miehetkin voisi tehdä samoin? Ei ne naiset ole kaikki kaikessa, onhan sitä nyt muutakin elämässä, ja mahdollisuudet onnelliseen elämään.

Ja kaikkein tärkein: asettakaa tarkat kriteerit ja miettikää perin pohjin millaisen naisen OIKEASTI haluatte! Ja lähestytte VAIN sellaisia naisia, ehkä kerran vuodessa tai kerran puolessa vuodessa korkeintaan. ÄLKÄÄ massapostittako tuhannelle naiselle, se ei toimi.

LOPPUTULOS: Naiset huomaavat, että oho, ei tuukaan enää iskuyrityksiä, ei tulekaan enää deittivastauksia. Hmm, pitäisköhän alkaa sit ite tehdä aloitteita enemmän. Joo, vois olla hyvä idea.

Onko kukaan samoilla linjoilla?

204

8769

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Älyn haamu

      Ei käy! Naisten perään haikailu on myös kapinaa AT-miehiä sortavia rakenteita vastaan.

      • oheistavara

        Naisessa on vain yksi vongattava osa joka löytyy alapäästä. Muu on enemmän ja vähemmän haittaa aiheuttavaa oheistavaraa kertoo Pyllykirjan seksologi Aina Ilona Pyllykirjassa http://www.pyllykirja.fi/2011/


      • Kunnon Mies
        oheistavara kirjoitti:

        Naisessa on vain yksi vongattava osa joka löytyy alapäästä. Muu on enemmän ja vähemmän haittaa aiheuttavaa oheistavaraa kertoo Pyllykirjan seksologi Aina Ilona Pyllykirjassa http://www.pyllykirja.fi/2011/

        Naisella löytyy alapäästä vain hikinen karvahattu ja sekö se muka on vongattavaa hyi olkoon.
        Niitä todella naisellisia ja ihania sulottaria on kaikista naisista vain noin 2 %. Loput ovat sitten niitä miesmäisiä karvaperseitä.

        Minä miehekkäänä miehenä en halua enää itselleni vaimoa, joka on miesmäinen.
        Eli esittelee voimiaan on ronski pukeutuu miesmäisesti, eli aina housuihin ja lenkkikenkiin
        Ei käytä naisten vaatteita niin, kuin naiselliset naiset.
        Omistaa karvahatun kummassakin kainalossa ja harojenvälissä.

        Arvoisat naiset se ei tee teistä naisellisia, että laitatte huulipunaa ja hiukset hienosti, jos päällänne on miesmäinen housuasu.
        Ettekä sitoudu puolisoonne niin, kuin puolisonne sitoutuu teihin ja on teille uskollinen.

        Paska huoria ja huorapukkia on maailmatäynnä, mutta he ovatkin vain etanan arvoisessa asemassa.


      • suomalainen nainen
        Kunnon Mies kirjoitti:

        Naisella löytyy alapäästä vain hikinen karvahattu ja sekö se muka on vongattavaa hyi olkoon.
        Niitä todella naisellisia ja ihania sulottaria on kaikista naisista vain noin 2 %. Loput ovat sitten niitä miesmäisiä karvaperseitä.

        Minä miehekkäänä miehenä en halua enää itselleni vaimoa, joka on miesmäinen.
        Eli esittelee voimiaan on ronski pukeutuu miesmäisesti, eli aina housuihin ja lenkkikenkiin
        Ei käytä naisten vaatteita niin, kuin naiselliset naiset.
        Omistaa karvahatun kummassakin kainalossa ja harojenvälissä.

        Arvoisat naiset se ei tee teistä naisellisia, että laitatte huulipunaa ja hiukset hienosti, jos päällänne on miesmäinen housuasu.
        Ettekä sitoudu puolisoonne niin, kuin puolisonne sitoutuu teihin ja on teille uskollinen.

        Paska huoria ja huorapukkia on maailmatäynnä, mutta he ovatkin vain etanan arvoisessa asemassa.

        Tuolla Venäjällä ja Virossa on juuri sinun tyylisi omaavalle miehelle sopivia naisia, mene sinne. Ei tule ikävä.


      • keho kunnossa...
        suomalainen nainen kirjoitti:

        Tuolla Venäjällä ja Virossa on juuri sinun tyylisi omaavalle miehelle sopivia naisia, mene sinne. Ei tule ikävä.

        EN MENE KUMPAANKAAN RYSSÄLÄÄN.EN MUUTEN TARVITSE SINUNKAAN LAISTASI MÄTISÄKKIÄ JOITA TÄSSÄ MAASSA RIITTÄÄ LOPUTTOMIIN...


      • kl
        Kunnon Mies kirjoitti:

        Naisella löytyy alapäästä vain hikinen karvahattu ja sekö se muka on vongattavaa hyi olkoon.
        Niitä todella naisellisia ja ihania sulottaria on kaikista naisista vain noin 2 %. Loput ovat sitten niitä miesmäisiä karvaperseitä.

        Minä miehekkäänä miehenä en halua enää itselleni vaimoa, joka on miesmäinen.
        Eli esittelee voimiaan on ronski pukeutuu miesmäisesti, eli aina housuihin ja lenkkikenkiin
        Ei käytä naisten vaatteita niin, kuin naiselliset naiset.
        Omistaa karvahatun kummassakin kainalossa ja harojenvälissä.

        Arvoisat naiset se ei tee teistä naisellisia, että laitatte huulipunaa ja hiukset hienosti, jos päällänne on miesmäinen housuasu.
        Ettekä sitoudu puolisoonne niin, kuin puolisonne sitoutuu teihin ja on teille uskollinen.

        Paska huoria ja huorapukkia on maailmatäynnä, mutta he ovatkin vain etanan arvoisessa asemassa.

        KUKA LAULAA??MIKSI NAISET RAKASTUVAT RENTTUIHIN??TÄSTÄ VOIT PÄÄTELLÄ "NAISEN"TASOKKUUDEN...


      • suomalainen nainen
        keho kunnossa... kirjoitti:

        EN MENE KUMPAANKAAN RYSSÄLÄÄN.EN MUUTEN TARVITSE SINUNKAAN LAISTASI MÄTISÄKKIÄ JOITA TÄSSÄ MAASSA RIITTÄÄ LOPUTTOMIIN...

        Tyypillinen "miehekäs" vastaus, jos ei muuta keksi niin aletaan nimittelemään sen suomalainen mies todellakin osaa. Olet ilmeisesti itse kyseinen mätisäkki, etkä kelpaa suomalaiselle naiselle. Jos tyyli on tuo mitä kirjoitus paljastaa niin en yhtään ihmettele.


      • naisellinen nainen
        Kunnon Mies kirjoitti:

        Naisella löytyy alapäästä vain hikinen karvahattu ja sekö se muka on vongattavaa hyi olkoon.
        Niitä todella naisellisia ja ihania sulottaria on kaikista naisista vain noin 2 %. Loput ovat sitten niitä miesmäisiä karvaperseitä.

        Minä miehekkäänä miehenä en halua enää itselleni vaimoa, joka on miesmäinen.
        Eli esittelee voimiaan on ronski pukeutuu miesmäisesti, eli aina housuihin ja lenkkikenkiin
        Ei käytä naisten vaatteita niin, kuin naiselliset naiset.
        Omistaa karvahatun kummassakin kainalossa ja harojenvälissä.

        Arvoisat naiset se ei tee teistä naisellisia, että laitatte huulipunaa ja hiukset hienosti, jos päällänne on miesmäinen housuasu.
        Ettekä sitoudu puolisoonne niin, kuin puolisonne sitoutuu teihin ja on teille uskollinen.

        Paska huoria ja huorapukkia on maailmatäynnä, mutta he ovatkin vain etanan arvoisessa asemassa.

        Olen naisellinen nainen ja pukeudun naisellisesti, mutta haluan miehen jolla käytöstapoja ja joka osaa kohdella naista hyvin ja hyvä työ ja koulutus ja tärkentä että arvostaa naisia. Sinä et sellaiselta mieheltä kuullostanut...olet tosi moukkamainen


      • mineeeee

        mikä on AT-mies?


      • Miehinen mies
        naisellinen nainen kirjoitti:

        Olen naisellinen nainen ja pukeudun naisellisesti, mutta haluan miehen jolla käytöstapoja ja joka osaa kohdella naista hyvin ja hyvä työ ja koulutus ja tärkentä että arvostaa naisia. Sinä et sellaiselta mieheltä kuullostanut...olet tosi moukkamainen

        ikää löytyy lähemmäs 50-60 eikö ?


      • mvckjfdmh.k
        suomalainen nainen kirjoitti:

        Tuolla Venäjällä ja Virossa on juuri sinun tyylisi omaavalle miehelle sopivia naisia, mene sinne. Ei tule ikävä.

        Venäläiset naiset osaavat ainakin pukeutua ja ovat naisellisia.


      • koulutamaton
        naisellinen nainen kirjoitti:

        Olen naisellinen nainen ja pukeudun naisellisesti, mutta haluan miehen jolla käytöstapoja ja joka osaa kohdella naista hyvin ja hyvä työ ja koulutus ja tärkentä että arvostaa naisia. Sinä et sellaiselta mieheltä kuullostanut...olet tosi moukkamainen

        naiselliselle naiselle,miksi pitää olla.Hyvä koulutus,kyllä mies joka rakastaa naistansa.Osaa pitää myös,hyvänä ja olla rakastettu puoliso.Ihmettelen että mistä,kaikille naisille löytyy.Se hyvin koulutettu mies.Kyllä kouluttamattomia,miehiä on enenmmän.Se on teidän tärkein,kriteeri mitä en ymmärrä.


      • suomalainen mies
        suomalainen nainen kirjoitti:

        Tyypillinen "miehekäs" vastaus, jos ei muuta keksi niin aletaan nimittelemään sen suomalainen mies todellakin osaa. Olet ilmeisesti itse kyseinen mätisäkki, etkä kelpaa suomalaiselle naiselle. Jos tyyli on tuo mitä kirjoitus paljastaa niin en yhtään ihmettele.

        Tyypillinen "lapsellinen" vastaus "ite oot ite oot ite oot", inttäjä vastaus.
        Muuta ei näköjään osata. Niin "naisellista" tusina kamaa..... katoppas muuten vasen "lerppusi" riippuu alenpana ;)


      • Teenager...
        Kunnon Mies kirjoitti:

        Naisella löytyy alapäästä vain hikinen karvahattu ja sekö se muka on vongattavaa hyi olkoon.
        Niitä todella naisellisia ja ihania sulottaria on kaikista naisista vain noin 2 %. Loput ovat sitten niitä miesmäisiä karvaperseitä.

        Minä miehekkäänä miehenä en halua enää itselleni vaimoa, joka on miesmäinen.
        Eli esittelee voimiaan on ronski pukeutuu miesmäisesti, eli aina housuihin ja lenkkikenkiin
        Ei käytä naisten vaatteita niin, kuin naiselliset naiset.
        Omistaa karvahatun kummassakin kainalossa ja harojenvälissä.

        Arvoisat naiset se ei tee teistä naisellisia, että laitatte huulipunaa ja hiukset hienosti, jos päällänne on miesmäinen housuasu.
        Ettekä sitoudu puolisoonne niin, kuin puolisonne sitoutuu teihin ja on teille uskollinen.

        Paska huoria ja huorapukkia on maailmatäynnä, mutta he ovatkin vain etanan arvoisessa asemassa.

        Kauneus on katoavaista ja nelikymppisistä taitaa todella olla vain tuo pari prosenttia enää sellaisia, joitten piirteet ovat vielä kauniita ja naisellisia. Kummallisinta on, että nuo vanhemmat hakevat vielä omaa ikää nuorempia vaikka päinvastoin pitäisi todella hakea itseään paljon vanhempia ja silloinkin kysyntä olisi vielä pientä. Eivät vanhemmat naiset todella ole enää vetävän näköisiä, mikä kumma, että teini-ikä jää päälle sisälle naisille.


      • aikuinen mies
        suomalainen mies kirjoitti:

        Tyypillinen "lapsellinen" vastaus "ite oot ite oot ite oot", inttäjä vastaus.
        Muuta ei näköjään osata. Niin "naisellista" tusina kamaa..... katoppas muuten vasen "lerppusi" riippuu alenpana ;)

        Joskus kyllä hävettää suomalaisen miehen käytös.


      • Perse myyntiin
        naisellinen nainen kirjoitti:

        Olen naisellinen nainen ja pukeudun naisellisesti, mutta haluan miehen jolla käytöstapoja ja joka osaa kohdella naista hyvin ja hyvä työ ja koulutus ja tärkentä että arvostaa naisia. Sinä et sellaiselta mieheltä kuullostanut...olet tosi moukkamainen

        Sano suoraan, että rahaa pitää löytyä.


      • lål
        Kunnon Mies kirjoitti:

        Naisella löytyy alapäästä vain hikinen karvahattu ja sekö se muka on vongattavaa hyi olkoon.
        Niitä todella naisellisia ja ihania sulottaria on kaikista naisista vain noin 2 %. Loput ovat sitten niitä miesmäisiä karvaperseitä.

        Minä miehekkäänä miehenä en halua enää itselleni vaimoa, joka on miesmäinen.
        Eli esittelee voimiaan on ronski pukeutuu miesmäisesti, eli aina housuihin ja lenkkikenkiin
        Ei käytä naisten vaatteita niin, kuin naiselliset naiset.
        Omistaa karvahatun kummassakin kainalossa ja harojenvälissä.

        Arvoisat naiset se ei tee teistä naisellisia, että laitatte huulipunaa ja hiukset hienosti, jos päällänne on miesmäinen housuasu.
        Ettekä sitoudu puolisoonne niin, kuin puolisonne sitoutuu teihin ja on teille uskollinen.

        Paska huoria ja huorapukkia on maailmatäynnä, mutta he ovatkin vain etanan arvoisessa asemassa.

        Kaikkea ei voi saada mitä haluaa ^^


      • huunajainen
        Teenager... kirjoitti:

        Kauneus on katoavaista ja nelikymppisistä taitaa todella olla vain tuo pari prosenttia enää sellaisia, joitten piirteet ovat vielä kauniita ja naisellisia. Kummallisinta on, että nuo vanhemmat hakevat vielä omaa ikää nuorempia vaikka päinvastoin pitäisi todella hakea itseään paljon vanhempia ja silloinkin kysyntä olisi vielä pientä. Eivät vanhemmat naiset todella ole enää vetävän näköisiä, mikä kumma, että teini-ikä jää päälle sisälle naisille.

        Tottakai nuorekkaan oloiset, hyvin säilyneet ja normaali mitoissa olevat naiset voikin ja heidän täytyykin hakea nuorempia miehiä, koska omanikäiset yleensä ovat 10-20kg ylipainoisia kaljamahoja ,jotka kuvittelevat omaavansa jotain hyvää itsessään, kun aina hakevat itseään vaan nuorempia naisia.
        Yritän sanoa, että on meitä hyvin säilyneitäkin 40:siä naisia,joille kelpaa vaan tasoisensa seura.Toivottavasti löytyis se komea,hoikka ,fiksu 40 mies jostakin.


    • FF

      Noinhan se on.

      Jos nainen ei kelpaa miehille, hän tekee jotain muuttuakseen haluttavammaksi. Tai hän päättää olla yksin.

      Jos mies ei kelpaa naisille, hän haluaa naisten muuttuvan.

      Kaikkien miesten pitäisi saada seksiä kauniilta naiselta, mutta nainen ei saisi olla kuin korkeintaan yhden miehen "käyttämä" kelvatakseen parisuhteeseen.

      Minun laskuopillani tuo ei ole mitenkään mahdollista.

      • sillitrooli

        Ei täällä ole kuin about kaksi kirjoittajaa, joiden mielipide on tuo "pitäisi saada seksiä kauniilta naiselta, mutta nainen ei saisi olla kuin korkeintaan yhden miehen "käyttämä" kelvatakseen parisuhteeseen."


      • jjjjuuuuiii

        Olet toivoton idiootti kun et sitten millään ole vielä edes sitä tullut tietämään tai et halua myöntää, että miesten ja naisten asema parisuhde/seksi-markkinoillamme on aivan erilainen.


      • eräs nainen vaan
        jjjjuuuuiii kirjoitti:

        Olet toivoton idiootti kun et sitten millään ole vielä edes sitä tullut tietämään tai et halua myöntää, että miesten ja naisten asema parisuhde/seksi-markkinoillamme on aivan erilainen.

        Hei,
        Esitin aloituksessani ratkaisuehdotuksen.

        Eli miehet: lakatkaa naisten jahtaaminen!!

        Mun mielestä se auttaisi markkinoiden tasapainottamista.


      • Kypsä yrittämään
        eräs nainen vaan kirjoitti:

        Hei,
        Esitin aloituksessani ratkaisuehdotuksen.

        Eli miehet: lakatkaa naisten jahtaaminen!!

        Mun mielestä se auttaisi markkinoiden tasapainottamista.

        Ensin luin tekstiä ja luulin, että nainen kirjoittaa. Sitten se muuttui kuin miehen suusta tulleeksi. Piti tarkistaa keneltä se tuli. Ymmärsin kuitenkin mistä kyse. Olet varmaan enemmän oikeassa kuin osaat arvata. Hienoa ettei kaikki naiset ajattele samalla tavalla. Mutta totuus on se, että mies rakastaa naista ja nainen rakastaa mitä miehellä on annettavaa.


      • tilipussi2
        Kypsä yrittämään kirjoitti:

        Ensin luin tekstiä ja luulin, että nainen kirjoittaa. Sitten se muuttui kuin miehen suusta tulleeksi. Piti tarkistaa keneltä se tuli. Ymmärsin kuitenkin mistä kyse. Olet varmaan enemmän oikeassa kuin osaat arvata. Hienoa ettei kaikki naiset ajattele samalla tavalla. Mutta totuus on se, että mies rakastaa naista ja nainen rakastaa mitä miehellä on annettavaa.

        Ahaa, omituista, en ole huomannut. Meillä rakastetaan ihan tasapuolisesti. Mutta onhan se hyvä elää kuvitelmassa, että vain isolla tilipussilla tulee onnelliseksi ja saa rakkautta. Sitten kun joskus saat sen ison tilipussin, saatat huomata, ettei se ihan noin menekään. Sinussa pitäisi olla jotain muutakin kuin se tilipussi, mutta se onkin huomattavasti hankalampi hankkia. Rahaa saa kun tekee työtä. Kiinnostavaksi ja rakastamisen arvosieksi tuleminen on huomattavasti monimutkaisempaa. Älä hukkaa elämääsi.


      • En ole teini
        tilipussi2 kirjoitti:

        Ahaa, omituista, en ole huomannut. Meillä rakastetaan ihan tasapuolisesti. Mutta onhan se hyvä elää kuvitelmassa, että vain isolla tilipussilla tulee onnelliseksi ja saa rakkautta. Sitten kun joskus saat sen ison tilipussin, saatat huomata, ettei se ihan noin menekään. Sinussa pitäisi olla jotain muutakin kuin se tilipussi, mutta se onkin huomattavasti hankalampi hankkia. Rahaa saa kun tekee työtä. Kiinnostavaksi ja rakastamisen arvosieksi tuleminen on huomattavasti monimutkaisempaa. Älä hukkaa elämääsi.

        Tilipussi aina ollut iso. 17 v lähtien. Nyt 36. Teillä ehkä oman aikansa tasapuolisesti,mut entä kun ei enää nainen halua sun pusseja? Ei kyse ole tilistä vaan siitä mitä sinulla on antaa. Nainen haluaa jotain ja sinä vaan et voi kaikkea sitä antaa vaikka haluaisit. Rakasta sit ihan tasapuolisesti, kun nainen sanoo, ettet voi antaa kaikkea tarvittavaa.


      • mallumaija
        sillitrooli kirjoitti:

        Ei täällä ole kuin about kaksi kirjoittajaa, joiden mielipide on tuo "pitäisi saada seksiä kauniilta naiselta, mutta nainen ei saisi olla kuin korkeintaan yhden miehen "käyttämä" kelvatakseen parisuhteeseen."

        Kyllä naisen tulisi olla korkkaamaton jotta hän olisi kelvollinen parisuhteeseen. Kaikki muut ovat jo ajettuja vosuja ja jämiä joihin ei voi luottaa


      • ,..,.-,.-,.,.-
        eräs nainen vaan kirjoitti:

        Hei,
        Esitin aloituksessani ratkaisuehdotuksen.

        Eli miehet: lakatkaa naisten jahtaaminen!!

        Mun mielestä se auttaisi markkinoiden tasapainottamista.

        en jahtaa!!!!!!!!!!!! oletko niin tyhmä sinäkin että luulet mokoman auttavan???


      • vaarivaan
        sillitrooli kirjoitti:

        Ei täällä ole kuin about kaksi kirjoittajaa, joiden mielipide on tuo "pitäisi saada seksiä kauniilta naiselta, mutta nainen ei saisi olla kuin korkeintaan yhden miehen "käyttämä" kelvatakseen parisuhteeseen."

        Vastaan tähän sattumanvaraisesti lukematta muita viestejä tarkemmin. Ihminen on karvaton apina. Apinalaumassa kiimainen naaras saa paritella lauman johtajauroksen kanssa. Jos nykyään homma ei näin toimi niin siihen on omat syynsä. Ehkä evoluutiolla on vaikutuksensa. Uskonnolla on vahva vaikutus, joka sitä seuraa. Muuten vaan ympäristöllä on vaikutusta.. Mutta käsi sydämelle naaraat. Kyllä se lauman uros on se haluttavin, kun sen vaan tunnistaa.


      • Hei hei ...
        vaarivaan kirjoitti:

        Vastaan tähän sattumanvaraisesti lukematta muita viestejä tarkemmin. Ihminen on karvaton apina. Apinalaumassa kiimainen naaras saa paritella lauman johtajauroksen kanssa. Jos nykyään homma ei näin toimi niin siihen on omat syynsä. Ehkä evoluutiolla on vaikutuksensa. Uskonnolla on vahva vaikutus, joka sitä seuraa. Muuten vaan ympäristöllä on vaikutusta.. Mutta käsi sydämelle naaraat. Kyllä se lauman uros on se haluttavin, kun sen vaan tunnistaa.

        Olet ihan oikeassa ! mutta UROKSELLA on oikeus paritella kaikkien naaraiden kanssa. Nykyään kun ei johtajaurosta tunnisteta niin kaikki lipevät säälipiirakka miehet onnistuvat saamaan useimmin. :DDDD


    • sillitrooli

      "Miksei miehetkin voisi tehdä samoin?"

      Ilmeisesti miehet kaipaavat naisen seuraa enemmän. Moni mies tekee mitä tahansa rakastamansa naisen takia. Itsestä ei jaksa niin välittää ja jos ei ole ketään muuta kuin mies itse, niin miksi vaivautua yhtään missään asiassa yhtään mitenkään.

      • rakasta itseäs

        Mikä siihen on sitten syynä ettei itsestä jaksa välittää?
        Se todellakin kannattaa. Ja saa aikaan onnellisen elämän.

        Itsestään välittäminen on kaiken A ja O!


      • fgjfffhm
        rakasta itseäs kirjoitti:

        Mikä siihen on sitten syynä ettei itsestä jaksa välittää?
        Se todellakin kannattaa. Ja saa aikaan onnellisen elämän.

        Itsestään välittäminen on kaiken A ja O!

        Tää nyt on tätä nykyajan itsekeskeisyyttä. Minä, minä, minä, minä, minä .......


      • eräs nainen vaan
        fgjfffhm kirjoitti:

        Tää nyt on tätä nykyajan itsekeskeisyyttä. Minä, minä, minä, minä, minä .......

        No eihän ole.
        Kun sillitrooli sanoi että "jos ei ole ketään muuta kuin mies itse, niin miksi vaivautua yhtään missään asiassa yhtään mitenkään?" niin onko tuo sitten jotain suurta epäitsekkyyttä vai mistä on sinun mielestäsi kyse? Ja eikö tuollaisessa tilanteessa todellakin kannattaisi opetella pitämään itsestään, "vaivautua" itsensä takia pyrkimään kohti onnellisuutta.

        Itsensä rakastaminen on tärkeä asia. Se ei ole itsekeskeisyyttä.
        Kun pitää itsestään ja viihtyy itsensä kanssa, on mahdollista että muutkin rakastavat sinua.

        Mä tiedän tän asian, koska olen ollut hyvin alhaalla joskus, ja pääsin sieltä pienin askelin ylös. Kaikkein tärkeintä oli oppia pitämään itsestään, viihtymään yksin, omassa seurassaan.

        Mun mielestä monelle miehelle tekis ihan hyvää lopettaa se naisten perässä juokseminen... tai pitää edes taukoa!


      • sillitrooli
        rakasta itseäs kirjoitti:

        Mikä siihen on sitten syynä ettei itsestä jaksa välittää?
        Se todellakin kannattaa. Ja saa aikaan onnellisen elämän.

        Itsestään välittäminen on kaiken A ja O!

        En tiedä. Ehkä se on biologiassa. Mies on rakennettu toimimaan niin, että kaikki sujuu paremmin, jos miehellä on nainen/ perhe, tai ainakin selkeä lupaus sellaisesta.

        Lupauksella viittaan menneisiin aikoihin, jolloin oli voimassa eräänlainen kulttuurinen lupaus, että jos mies työskentelee ahkerasti ja hankkii hiukan jonkinlaista ammattiasemaa, niin joku nainen hänet kyllä ottaa. Ammattiasemalla menneiden aikojen kulttuurissa taas en viittaa mihinkään tehtaanjohtajaan tai kauppiaaseen, vaan ihan mihin tahansa miehelle edes ripauksen vakautta tuovaan ammattiin. Voisi verrata vaikka, että nykypäivänä jos olisi samanlainen kulttuurinen lupaus olemassa, niin mies voisi kouluttautua varastomieheksi, ja saatuaan vakituisen varastoduunin, olettaa, että jonkun naisen velvollisuus on ottaa hänet miehekseen. Nykyään sellaista lupausta ei kuitenkaan ole. Miehelle ei ole enää mitään, mitä hän voisi tehdä "lunastaakseen" oman naisensa. Nykyään kyse on vain siitä, oletko syntynyt onnellisten tähtien alla ja saanut naisia miellyttävät ominaisuudet, tai oletko vähintäänkin oppinut hyväksi huijaamaan naisia.


      • eräs nainen vaan
        sillitrooli kirjoitti:

        En tiedä. Ehkä se on biologiassa. Mies on rakennettu toimimaan niin, että kaikki sujuu paremmin, jos miehellä on nainen/ perhe, tai ainakin selkeä lupaus sellaisesta.

        Lupauksella viittaan menneisiin aikoihin, jolloin oli voimassa eräänlainen kulttuurinen lupaus, että jos mies työskentelee ahkerasti ja hankkii hiukan jonkinlaista ammattiasemaa, niin joku nainen hänet kyllä ottaa. Ammattiasemalla menneiden aikojen kulttuurissa taas en viittaa mihinkään tehtaanjohtajaan tai kauppiaaseen, vaan ihan mihin tahansa miehelle edes ripauksen vakautta tuovaan ammattiin. Voisi verrata vaikka, että nykypäivänä jos olisi samanlainen kulttuurinen lupaus olemassa, niin mies voisi kouluttautua varastomieheksi, ja saatuaan vakituisen varastoduunin, olettaa, että jonkun naisen velvollisuus on ottaa hänet miehekseen. Nykyään sellaista lupausta ei kuitenkaan ole. Miehelle ei ole enää mitään, mitä hän voisi tehdä "lunastaakseen" oman naisensa. Nykyään kyse on vain siitä, oletko syntynyt onnellisten tähtien alla ja saanut naisia miellyttävät ominaisuudet, tai oletko vähintäänkin oppinut hyväksi huijaamaan naisia.

        Hmm, se tietty vaikeuttaa asiaa, jos vaan on rakennettu niin että nainen on tie onnelliseen elämään. Mut en mä ihan täysin tohonkaan usko. Ja rakenteita ja biologiaa vastaan pystyy kyllä taistelemaan, jos vain on tahdonlujuutta tarpeeksi.

        Oletko koskaan tutustunut aiheeseen Zen?

        Tuo on kyllä totta, että ei nykyään enää ahkerasti työskentely auta saamaan naista. Kun naiset eivät enää ole ns. riippuvaisia miehistä taloudellisesti, vaan pystyvät hankkimaan itse oman elantonsa. Ja myös kaikki perinteiset sukupuoliroolit on nyt melko toisin kuin ennen.


      • sillitrooli
        eräs nainen vaan kirjoitti:

        Hmm, se tietty vaikeuttaa asiaa, jos vaan on rakennettu niin että nainen on tie onnelliseen elämään. Mut en mä ihan täysin tohonkaan usko. Ja rakenteita ja biologiaa vastaan pystyy kyllä taistelemaan, jos vain on tahdonlujuutta tarpeeksi.

        Oletko koskaan tutustunut aiheeseen Zen?

        Tuo on kyllä totta, että ei nykyään enää ahkerasti työskentely auta saamaan naista. Kun naiset eivät enää ole ns. riippuvaisia miehistä taloudellisesti, vaan pystyvät hankkimaan itse oman elantonsa. Ja myös kaikki perinteiset sukupuoliroolit on nyt melko toisin kuin ennen.

        Zen, kristilliset askeettimunkit, ja erilaiset intialaiset kehoaan kiduttavat joogit ovatkin hyvä esimerkki siitä, miten pitkälle miehen pitää mennä, jotta tuska hylkivistä naisista unohtuisi. En ota kantaa asian uskonnolliseen puoleen, olen lähinnä agnostikko, mutta en ateisti. Uskon kuitenkin, että rankimmat hengellisyyden osoitukset, kuten budhhalaiset ja kristilliset munkin sekä hindujoogit, ovat ilmiönä syntyneet tasan tarkkaan naisettomuudesta kärsivien miesten etsiessä ylipääsyä tuskaansa.


      • eräs nainen vaan
        sillitrooli kirjoitti:

        Zen, kristilliset askeettimunkit, ja erilaiset intialaiset kehoaan kiduttavat joogit ovatkin hyvä esimerkki siitä, miten pitkälle miehen pitää mennä, jotta tuska hylkivistä naisista unohtuisi. En ota kantaa asian uskonnolliseen puoleen, olen lähinnä agnostikko, mutta en ateisti. Uskon kuitenkin, että rankimmat hengellisyyden osoitukset, kuten budhhalaiset ja kristilliset munkin sekä hindujoogit, ovat ilmiönä syntyneet tasan tarkkaan naisettomuudesta kärsivien miesten etsiessä ylipääsyä tuskaansa.

        Siitä on apua. Suosittelen.
        He ovat onnellisia. Eikä tartte mennä äärimmäisyyksiin, kunhan edes jotain omaksuu Zen-opeista. Mielenhallintaa. Tahdonlujuutta.


      • eräs nainen vaan

        Perehdy asiaan, suosittelen. Kuten sanoin, EI TARVITSE mennä äärimmäisyyksiin. Huomasitko? Eli ei todellakaan ole kyse mistään hengiltä kiduttamisesta.

        Tärkeintä on hyväksyä oma itsensä, rakastaa itseään, viihtyä itsekseen. SE on avain onneen! Ei mikään nainen. Jokainen on itse vastuussa omasta onnestaan. se vaan on fakta joka pitää hyväksyä.

        Unohda naiset. Älä taistele enää. Ei tarvitse jaksaa.


      • Siinä se vika taitaa useimmiten ollakin, kun ei välitä itsestään, niin ei muutkaan välitä "susta". Eli siitä joka ei välitä itsestäänkään. Kun se menee niinkin, et jos et osaa rakastaa ja arvostaa itseäs, et pysty sitä toistakaan. Eikä ihmiset annan sulle arvoa, jos et itse arvosta itseäs riittävästi. Alemmuuskompleksiset yleensä saa jäädä sinne kompleksiinsa ihan keskenään.

        Ja ylipursuava muita alentava itserakkaus ei nyt sitten kuulu tähän mitenkään.


      • tinka_tiger kirjoitti:

        Siinä se vika taitaa useimmiten ollakin, kun ei välitä itsestään, niin ei muutkaan välitä "susta". Eli siitä joka ei välitä itsestäänkään. Kun se menee niinkin, et jos et osaa rakastaa ja arvostaa itseäs, et pysty sitä toistakaan. Eikä ihmiset annan sulle arvoa, jos et itse arvosta itseäs riittävästi. Alemmuuskompleksiset yleensä saa jäädä sinne kompleksiinsa ihan keskenään.

        Ja ylipursuava muita alentava itserakkaus ei nyt sitten kuulu tähän mitenkään.

        Ja se omanarvontunto, itsensä arvostaminen ei pitäis perustua vain sille miten suosittu on muiden silmissä. Vaan sille et tykkää itse itsestään ja antaa arvoa itselleen ja persoonalleen. Eikä oleta muiden olevan se lähde joka arvottaa. Eikä muiden arvottamisen kautta opi tuntemaan itseään, pelkästään olemaan marionetti nukke. Muiden muovaama köntti, joka miettii mitenkä päin seuraavaksi pitäis olla, että tykättäs taas mahdollisimman paljon. Eiii niin.

        Huono tyyli. Ei voi onnistua, itsepetosta.


      • Miten musta tuntuu, et sunkin joutuminen one nemmänkin sun oma tahto. Kun oikeaa joutumista. Sä mussutat kauniista naisista ja dissaat muita, joten sä luot ympärilles mielikuvaa et sä olet röyhkeä paskiainen. Miten sellasesta kukaan uskaltaa kiinnostua? Tai miksi kukaan haluais jotain itsesäälissä rämpivää suunsoittajaa riesakseen?

        Opettele tapoja ja hyväksymään muitakin, kun omat validit ajatukses, niin saatat saada seuraakin.


      • eräs nainen vaan kirjoitti:

        Perehdy asiaan, suosittelen. Kuten sanoin, EI TARVITSE mennä äärimmäisyyksiin. Huomasitko? Eli ei todellakaan ole kyse mistään hengiltä kiduttamisesta.

        Tärkeintä on hyväksyä oma itsensä, rakastaa itseään, viihtyä itsekseen. SE on avain onneen! Ei mikään nainen. Jokainen on itse vastuussa omasta onnestaan. se vaan on fakta joka pitää hyväksyä.

        Unohda naiset. Älä taistele enää. Ei tarvitse jaksaa.

        Joo, jokainen on loppujen lopuksi yksin. Vaikka seurassa oliskin. Yksin omassa kropassaan, omissa ajatuksissaan. Syntyy yksin ja kuolee yksin. Ihan sama miten paljon ihmisiä ympärillä on, itsensä kanssa on aina yksin ihan jokainen.

        Paitsi siamilaiset kaksoset tms. yhteen kasvaneet.

        Kyllähän se noin menee, jos ei pysty hyväksymään ja rakastamaan itseään ja viihtymään itsekseen, on aika hankalaa olla onnellinen. Jos ihminen olis luotu olemaan onnellinen vain parin kanssa, miksi se ei synny parin kanssa? Ihmisen pitää itse löytää konstit päästäkseen etenemään. Yksilöstä symbioosiin toisen yksilön kanssa.


      • et säkään tajua

        Onko nettipersoonasi kovinkin erilainen kuin livepersoonasi? Se on kyllä totta että netissä varmastikin tulee sanottua kärkkäämmin asioita, ehkä säkään et livenä sanoisi monia niistä asioista mitä olet täällä sanonut. Vai?

        Katkeruuden kyllä jotenkin ymmärtää. Mutta ymmärrätkö sinä sen, että on erittäin suuri kynnys lähestyä tai edes pitää sellaisesta ihmisestä, joka vaikuttaa röyhkeältä paskiaiselta?

        Mitä sitten pitäisi tehdä? Pitäisikö sun muuttaa asennettasi, vai pitäisikö muiden alkaa tykätä "paskiaisesta"?

        Ethän sinäkään tajua, et sitten millään, että millaista on olla nainen. Sulla ei ole siitä mitään käsitystä, etkä suostu ymmärtämään.


      • et säkään tajua

        No et sä kyllä tiedä millaista on olla nainen...
        Sä kärjistät hirvittävän paljon, tiedät sen varmasti itsekin.

        Hmm, ja toisaalta: ketkä kaikki sitä kiitosta jakavat "paskiaisnaiselle"? Mä en oikein ymmärrä... Miehetkö kiittelevät, vai ketkä? Jos miehet, niin eikö olis todellakin aika miesten lopettaa se naisten jahtaaminen, kuten ap ehdotti... Mitä hyötyä on siitä että miehet vonkaavat ja naiset nakkelevat niskojaan?


      • sillitrooli
        tinka_tiger kirjoitti:

        Ja se omanarvontunto, itsensä arvostaminen ei pitäis perustua vain sille miten suosittu on muiden silmissä. Vaan sille et tykkää itse itsestään ja antaa arvoa itselleen ja persoonalleen. Eikä oleta muiden olevan se lähde joka arvottaa. Eikä muiden arvottamisen kautta opi tuntemaan itseään, pelkästään olemaan marionetti nukke. Muiden muovaama köntti, joka miettii mitenkä päin seuraavaksi pitäis olla, että tykättäs taas mahdollisimman paljon. Eiii niin.

        Huono tyyli. Ei voi onnistua, itsepetosta.

        Olen samaa mieltä, että itsensä arvostaminen ei voi perustua vain muiden mielipiteille. Luulen kuitenkin, että puhumme vähän eri asiasta. Sinä puhut itsensä arvostamisesta, minä puhun motivaatiosta, elämäntarkoituksesta. Useimmille miehille nainen ja naisen oikkujen toteuttaminen on elämäntarkoitus. Ilman naista puhti loppuu. Mies saattaa kyllä arvostaa itseään ja itsessään piileviä kykyjä, mutta ei jaksa käyttää niitä, koska naista ei ole eikä ole edes näkyvissä.


      • Askgrkgå

        "Jälkimmäinen puoli on siis minulle mysteeri. Miksi kaikki se kopeus ja sen kautta AT-miesten panettelu, suoranainen vihaaminen?"

        On se minullekin mysteeri. Tv. Nainen


      • Kissa ja hiiri

        Mun mies sanoi rakastavansa mua ja lupaa nyt vaikka mitä että ottaisin sen takaisin. Mäkin rakastin sitä. Se ei kyllä kertonut rakastavansa kymmentä muutakin naista mun lisäksi ja ihmettee nyt mitä ihmeellistä siinä oli kun halusi vähän muutakin säpinää elämäänsä??? Mua ei enään tarvinnut jahdata niin toteutti tarvettaa omilla reissuillaan. Nyt se sitten jahtaa mua taas? Hei haloo mikä idiootti ja nelissäkymmenissä jo.


      • nainen111asd<
        sillitrooli kirjoitti:

        Zen, kristilliset askeettimunkit, ja erilaiset intialaiset kehoaan kiduttavat joogit ovatkin hyvä esimerkki siitä, miten pitkälle miehen pitää mennä, jotta tuska hylkivistä naisista unohtuisi. En ota kantaa asian uskonnolliseen puoleen, olen lähinnä agnostikko, mutta en ateisti. Uskon kuitenkin, että rankimmat hengellisyyden osoitukset, kuten budhhalaiset ja kristilliset munkin sekä hindujoogit, ovat ilmiönä syntyneet tasan tarkkaan naisettomuudesta kärsivien miesten etsiessä ylipääsyä tuskaansa.

        no mikähän ihmeen "tuska" sinulla on päällä, jos et naista saa? Meneppä psyksitrian polille koska se sinun tuskasi on kuule ihan erilaatuista eikä johdu naisenpuutteesta vaan jostain ihan muusta. ei normaali-ihmisellä mitään "tuskaa" ole jos elää erakkona, luonnon helmassa vaellellen yksin. Voit adoptoida lapsia yksin, ottaa koiria ja kissoja, ja elää mukavasti paratiisissa, ja rakentaa hyviä ystävyys ja sukulaisuussuhteita naapureihinsa ja muihin. Ja löytää iloa vaikka työstä tai luonnonsuojelusta.Mikä ihmeen tuskanpoistopilleri se nainen muka olisi?


      • just niin
        eräs nainen vaan kirjoitti:

        No eihän ole.
        Kun sillitrooli sanoi että "jos ei ole ketään muuta kuin mies itse, niin miksi vaivautua yhtään missään asiassa yhtään mitenkään?" niin onko tuo sitten jotain suurta epäitsekkyyttä vai mistä on sinun mielestäsi kyse? Ja eikö tuollaisessa tilanteessa todellakin kannattaisi opetella pitämään itsestään, "vaivautua" itsensä takia pyrkimään kohti onnellisuutta.

        Itsensä rakastaminen on tärkeä asia. Se ei ole itsekeskeisyyttä.
        Kun pitää itsestään ja viihtyy itsensä kanssa, on mahdollista että muutkin rakastavat sinua.

        Mä tiedän tän asian, koska olen ollut hyvin alhaalla joskus, ja pääsin sieltä pienin askelin ylös. Kaikkein tärkeintä oli oppia pitämään itsestään, viihtymään yksin, omassa seurassaan.

        Mun mielestä monelle miehelle tekis ihan hyvää lopettaa se naisten perässä juokseminen... tai pitää edes taukoa!

        Hyvä, kuulostaa tosi hyvälle. "Sillitrooli" on kuitenkin läheisriippuvainen ja luulee, että kun saa toisesta ihmisestä syyn itselleen elää, että hän on silloin suuresti epäitsekäs.

        Sellainen ihminen, joka näkee elämässään arvon, vaikka ei olekaan kiinnittynyt kehenkään, on huomattavasti enemmän tavoittelemisen arvoinen kuin läheisriippuvainen. Hän on myös kestävämpi kriiseissä.


      • marianneK
        sillitrooli kirjoitti:

        Zen, kristilliset askeettimunkit, ja erilaiset intialaiset kehoaan kiduttavat joogit ovatkin hyvä esimerkki siitä, miten pitkälle miehen pitää mennä, jotta tuska hylkivistä naisista unohtuisi. En ota kantaa asian uskonnolliseen puoleen, olen lähinnä agnostikko, mutta en ateisti. Uskon kuitenkin, että rankimmat hengellisyyden osoitukset, kuten budhhalaiset ja kristilliset munkin sekä hindujoogit, ovat ilmiönä syntyneet tasan tarkkaan naisettomuudesta kärsivien miesten etsiessä ylipääsyä tuskaansa.

        Me naisetkin kyllä tunnemme erilaisia tuskia. Kuvittelepa valua verta joka kuukausi parhaan elämäsi ajan (yleensä noin 12 vuodesta 50 vuotiaaksi). Tuossa vain alkua.

        Minäkin olen henkisten asioiden harrastaja ja nojaa eräällä tavalla askeesiin ja itseni kiduttamiseen (raskas liikunta ja mahdolliset ulkotyöt, halonhakkuu yms.). Joten vaikka et olisi mies ja vaikka sinulla olisikin nainen, et vapautuisi siitä tosiasiasta että sinun jossain vaiheessa täytyy kohdata itsesi.

        Lähde elämään äläkä mieti sitä mitä sinulla ei ole, tai muuten mentätä senkin mitä sinulla jo on.

        Eniten minua huvitti tuo "tuska hylkivistä naisista" - heidät kaikkiko sinun pitäisi saada? Riittää että yksi nainen rakastaa sinua, jos ei riitä, sinulle on musta tulevaisuus luvassa.


      • sillitrooli
        marianneK kirjoitti:

        Me naisetkin kyllä tunnemme erilaisia tuskia. Kuvittelepa valua verta joka kuukausi parhaan elämäsi ajan (yleensä noin 12 vuodesta 50 vuotiaaksi). Tuossa vain alkua.

        Minäkin olen henkisten asioiden harrastaja ja nojaa eräällä tavalla askeesiin ja itseni kiduttamiseen (raskas liikunta ja mahdolliset ulkotyöt, halonhakkuu yms.). Joten vaikka et olisi mies ja vaikka sinulla olisikin nainen, et vapautuisi siitä tosiasiasta että sinun jossain vaiheessa täytyy kohdata itsesi.

        Lähde elämään äläkä mieti sitä mitä sinulla ei ole, tai muuten mentätä senkin mitä sinulla jo on.

        Eniten minua huvitti tuo "tuska hylkivistä naisista" - heidät kaikkiko sinun pitäisi saada? Riittää että yksi nainen rakastaa sinua, jos ei riitä, sinulle on musta tulevaisuus luvassa.

        Sen verran saivartelua ja sanoihin tarttumista, etten edes jaksa yrittää vastata mitään järkevää. Lisäksi sekä sinä että tuo ylempi käsititte väärin; en puhunut vain itsestäni, vaan siitä suuresta joukosta miehiä, joille naisettomuus tuo ongelmia elämään.


      • The older lady

        Voi poika sua... Olen sinua vanhempi ja kokeneempi, joten uskallan sillä perusteella kommentoida kirjoitustasi. Se mitä et nyt näe etkä varmaan suostu edes myöntämään on se, että olet itse vastuussa "ongelmastasi". Ihminen on ajattelunsa tuotos. Jos ajattelet itsestäsi negatiivisesti, heijastat ulospäin negatiivisuutta. Minkä takia kyselet toisilta, minkälainen ihminen olet? Olet jotenkin päättänyt, että olet ATM ja kaikki, siis KAIKKI tytöt dissaavat sinua. No, niinhän siinä sitten käykin...

        Syytät sinkkuudestasi ulkonäköäsi. Katsopa katukuvaa ja pariskuntia siellä. Ovatko kaikki naisen kanssa liikkuvat miehet joitain adoniksia? No aika harva taitaa olla... :) Enemmänkin lähtisin sinuna kehittämään itseäni poispäin tuosta negatiivisuudesta ja "ainaisesta valittamisesta". Se nimittäin on oikeasti se asia, jota sinussa kartellaan. Mieti asiaa toisinpäin: kiinnostuisitko itse naisesta, joka on koko ajan puolustuskannalla? Jaksaisitko itse kuunnella naista, joka koko ajan valittaa?

        No, päätös on sinun. Voit mennä piiloon katkeroitumaan tuon ATM-statuksen suojiin. Minun mielestäni tuo ATM/KTM/YTM -teoria on ihan puppua. Ei sellaista olekaan, on vain erilaisia ihmisiä, jotka jokainen on omalla tavallaan arvokkaita ja ainutlaatuisia. Jokaisen pitäisi vain löytää ensin se oma ainutlaatuisuutensa ja ymmärtää arvokkuutensa. Siitä tulee ihmiselle se itsetunto ja itsevarmuus, mikä hänessä vetää muita ihmisiä puoleensa. Itsevarmuus ei vaan tule jostain Luojan lahjana, se tehdään. Hyvä olo paistaa ulospäin ja houkuttelee luo. Paha olo näkyy myös, mutta sitä kartellaan. Jokainen on vastuussa itse omasta olotilastaan. Mikäli siihen ei yksin pysty rakentamaan lujuutta, apua on saatavilla. ATM-teoria on nyt joku ihme "muoti" jonka joku on suuressa viisaudessaan mennyt keksimään ja tyrkyttää nyt absoluuttisena totuutena muille. Höpöhöpö sanon minä... Kaikkea ei kannata mennä uskomaan, eikä kukaan ole minkään teorian "uhri".

        Tämän oli tarkoitus toimia sinulle rohkaisuna, ei lannistavana kirjoituksena. Itse päätät, miten siihen suhtaudut.


      • Suomi Neitonen

        "No se hyöty että miehet saavat (edes joskus) seksiä. Ja ehkä naiset jotain tyydytystä siitä kuinka haluttuja ovat, en tiedä. Jälkimmäinen puoli on siis minulle mysteeri. "

        Tästä kommentistasi selviää, miksi et kunnon naista saa, vain joskus satunnaista seksiä. Sillä ei ole ulkonäön kanssa mitään tekemistä.

        Oikea mies ei SAA seksiä, hän rakastelee yhdessä naisensa kanssa. Ja silloin molemmat saavat. Se toisin edellyttää mieheltä naisen arvostamista ja kykyä tunne-elämään.

        Ilmeisen seksistiseen näkemykseesi eivät tunteet näytä kuuluvan lainkaan, mikä tarkoittaa, että käytät naisia hyväksi. Kuka sellaista haluaa?

        Nyt kun nainen ei enää tarvirse elättäjää, hän saa - onneksi- valita millaiseen ihmissuhteeseen ryhtyy. Hyvä suhde on niiiiiin paljon muutakin kuin seksiä.

        Eikun opettelemaan valittamisen sijaan, jos tuloksia haluat.


      • Aina valittaja

        "Minun mielestäni sinun kirjoituksesi on ihan puppua. Objektiivisesti voidaan osoittaa toteen että toisille miehille naisia kertyy yli tarpeiden, toisille vain pari - ja meille joillekuille ei yhtään! Tilastoihin eivät mielipiteet pure."

        Naisilla on täsmälleen sama tilanne. Toisille naisille miehiä kertyy yli tarpeiden, toisille vain pari - ja joillekuille ei yhtään! Naisia ja miehiä on saman verran, joten naisilla ja miehillä keskimäärin aivan yhtä paljon seurustelusuhteita. On matemaattisesti (siten myös tilastollisesti) mahdotonta, että seurustelusuhteiden keskimääräinen määrä naisilla ja miehillä poikkeaisi yhtään toisistaan.

        "Tähän kuvioon kuuluu oletuksena, että valittaminen katoaa silloin kun (tai jos) viimein löytää kumppanin."

        Sellainen, joka heti alkuun valittaa, on ainainen valittaja, jopa kumppanin löytymisen jälkeen. Sama pätee sekä miehiin että naisiin.


      • 20+4 ja risat

        Ymmärrän seksinpuutteen aiheuttaman tuskan hyvin, kun olen itse kokenut saman aikanaan. Se on vähän kuin hammassärky: Kukapa ajattelisi päivittäin jotain alaleukansa puruhammasta, kun se on terve. Mutta kun sitä särkee ja vihloo, hammas kyllä pysyy mielessä...

        Seksinpuute on ikävä kyllä itse itseään vahvistava kierre: Puutteessa oleva käyttäytyy siten, että suhteen solmiminen käy yhä vaikeammaksi. Ei siinä tuollaiset neuvot, että "Jokaisen pitäisi vain löytää ensin se oma ainutlaatuisuutensa ja ymmärtää arvokkuutensa. Siitä tulee ihmiselle se itsetunto ja itsevarmuus" mitään auta.

        En tiedä sopiiko tämä neuvo Sinulle, mutta annan sen kuitenkin: Käy maksullisten naisten luona ja masturboi lisäksi tarpeeksi. Sitten voit suhtautua naisiin itsevarmemmin, etkä vaikuta epätoivoiselta vonkaajalta.


      • Nainen on kana-aivo
        nainen111asd< kirjoitti:

        no mikähän ihmeen "tuska" sinulla on päällä, jos et naista saa? Meneppä psyksitrian polille koska se sinun tuskasi on kuule ihan erilaatuista eikä johdu naisenpuutteesta vaan jostain ihan muusta. ei normaali-ihmisellä mitään "tuskaa" ole jos elää erakkona, luonnon helmassa vaellellen yksin. Voit adoptoida lapsia yksin, ottaa koiria ja kissoja, ja elää mukavasti paratiisissa, ja rakentaa hyviä ystävyys ja sukulaisuussuhteita naapureihinsa ja muihin. Ja löytää iloa vaikka työstä tai luonnonsuojelusta.Mikä ihmeen tuskanpoistopilleri se nainen muka olisi?

        "ei normaali-ihmisellä mitään "tuskaa" ole jos elää erakkona, luonnon helmassa vaellellen yksin."

        Puhut normaalinaisesta, senkin ääliö, vaikka käytät sanaa normaali-ihminen. Normaalinainen kyllä voikin vaellella luonnon helmassa ja olla iloinen kissanomistaja, mutta normaalimies tarvitsee pillua ollakseen onnellinen. Vaikka olet nainen niin ei kai tarvitse silti olla noin umpityhmä ja elää jossain satumaailmassa?


    • Mies 44

      Ehdottomasti samoilla linjoilla :)

    • tyttöOletTähdenlento

      Ei hätää, kiinnostus kyllä lopahtaa luonnostaan kunhan vanhenet ja rupsahdat.

    • Hämärän rajoilta

      Toinen syy miksi miehet eivät voi tehdä samoin löytyy peliteoriasta. Kuvitellaan, että kaikki miehet tekisivät yhteistyötä ja lopettaisivat aloitteet naisille. Silloin miesten pariutumistilanne helpottuisi, koska naistenkin olisi tehtävä aloitteita, eivätkä miesten supliikkitaidot ym. epäolennaisuudet enää ratkaisisi heidän suosiotaan, vaan "kunnon mies" olisi taas kovaa valuuttaa.

      Jokainen mies saavuttaisi tässä pienen voiton, kun ei tarvitsisi ottaa stressiä aloitteenteosta ja kärsiä pakkien pettymyksiä. Mutta jos kymmenestä miehestä yhdeksän tekee yhteistyötä ja menee aloitelakkoon mutta kymmenes pettää suunnitelman tehden aloitteen kymmenenä peräkkäisenä iltana eri naisille, voi käydä niin, että yhdeksän miestä ei saa lainkaan ja yksi saa kymmeneltä naiselta.

      Lopputulema on, ettei yhtenäistä rintamaa voi muodostua, koska suunnitelmasta lipeäminen olisi yksilötasolla tehokkain strategia, vaikka miesyhteisö hyötyisi yhteistyöstä yhteisönä eniten. Siksi kaikkien miesten on tehtävä aloitteita ja (suuren enemmistön heistä) kärsittävä tylytystä nahoissaan. Tilannetta kutsutaan Vangin dilemmaksi.

      • Hämärän rajoilta

        Tarkoitus oli vastata sillitroolin vastaukseen kysymykseen "Miksei miehetkin voisi tehdä samoin?" - siksi omituinen aloitus tekstille.


      • eräs nainen vaan

        Hyvää pohdintaa. :)

        Mut en ihan täysin usko että tossa sun esimerkin kaltaisessa tilanteessa yhdeksän miestä ei saa lainkaan ja yksi saa kymmeneltä naiselta. Tuskin se yksi mies kuitenkaan on sellainen että siihen ihastuisi suurin piirtein jokainen nainen.

        Ja sillä välin kun jonakin niistä kymmenestä illasta se mies vehtaa yhden valitsemansa naisen kanssa, niin mites sit sillä aikaa? Eikös sillä välin sit oo muiden naisten joukossa dilemma jälleen, että mitäs nyt, kun ei kukaan mies tee aloitetta. Eli siinä olis hyvä tsäänssi jollekin, tulla naisen iskemäksi.


      • sillitrooli

        Totta tietenkin tuo vangin dilemma. Nykyajassa on mielestäni se paha, että kaikki viestit mitä media tuuttaa ihmisten päähän, kertovat että miehen pitäisikin toimia kuten se kymmenes mies toimii esimerkissäsi.


      • Kuvitellaan

        Helpottuisi? Mikään ei takaa naisen lähestyvän juuri sitä "kunnon miestä" jos miehet lopettaisivat alotteiden teon, tai etteikö miehen supliikkitaidoilla ym. olisi merkitystä myös sen jälkeen.


    • Tilannetta oudoksuva

      Toimii, vaikka muut miehet eivät näin tekisikään. Viime kuukausina baareissa kun en ole juurikaan keskittynyt naisiin vaan kavereihini ja hauskanpitoon olen törmännyt kummalliseen ilmiöön, aloitteita naisten suunnalta tulee aika paljon on sitten kyse pitkistä "tule juttelemaan" katseista tai ihan suorista tullaan vetämään hihasta lähestymisistä.

      • FF

        Luonnollista. Iloista = hauskaa pitävää ihmistä haluaa lähestyä, murjottavaa tai angstaavaa ei. Kyllä sen huomaa päällepäin, kuka on ulkona pitämässä hauskaa ja nauttimassa elämästä ja kuka taas kitkuttaa siellä vain löytääkseen naisen/miehen.


      • varattu kulli IN
        FF kirjoitti:

        Luonnollista. Iloista = hauskaa pitävää ihmistä haluaa lähestyä, murjottavaa tai angstaavaa ei. Kyllä sen huomaa päällepäin, kuka on ulkona pitämässä hauskaa ja nauttimassa elämästä ja kuka taas kitkuttaa siellä vain löytääkseen naisen/miehen.

        No miksei sitten naista kiinnosta tämä mies joka haluaa löytää naisen?


      • eräs nainen vaan
        varattu kulli IN kirjoitti:

        No miksei sitten naista kiinnosta tämä mies joka haluaa löytää naisen?

        Siksi, että jos se on ainoa syy miksi mies on baarissa, ja on ns. "naisenjahtausasenteella" siellä, niin nainen päättelee miehen olevan saalistaja joka haluu vaan seksiseuraa.

        Jos mies taas on muuten vaan hauskaa pitämässä, se ei ole siellä vaan seksin takia, vaan siksi että haluaa viettää aikaa kavereidensa kanssa, pitää hauskaa, jutella, nähdä ihmisiä jne jne...


      • FF
        varattu kulli IN kirjoitti:

        No miksei sitten naista kiinnosta tämä mies joka haluaa löytää naisen?

        Epätoivo on vastenmielistä. Ensinnäkin se lähettää sellaisen signaalin, että miehelle kelpaa kuka tahansa kunhan saa jonkun mukaansa. Toiseksi sellaisesta ihmisestä epäilee (eikä suotta, vrt Naisasialooseri) että hän on takertuva.

        Yksinkertaisesti; sellainen ihminen ei anna positiivista vaikutelmaa.


      • sillitrooli
        FF kirjoitti:

        Epätoivo on vastenmielistä. Ensinnäkin se lähettää sellaisen signaalin, että miehelle kelpaa kuka tahansa kunhan saa jonkun mukaansa. Toiseksi sellaisesta ihmisestä epäilee (eikä suotta, vrt Naisasialooseri) että hän on takertuva.

        Yksinkertaisesti; sellainen ihminen ei anna positiivista vaikutelmaa.

        Ripaus takertumista on luonnollista. Sitä kutsutaan sitoutumiseksi. Naiset, jotka tuomitsevat joka toisen miehen takertujaksi, ovat yleensä sitoutumiskammoisia vakipanoilijoita, jotka nyt muutenkin olisivat parisuhdetta haluavalle miehelle lähinnä rangaistus.


      • Hämärän rajoilta
        eräs nainen vaan kirjoitti:

        Siksi, että jos se on ainoa syy miksi mies on baarissa, ja on ns. "naisenjahtausasenteella" siellä, niin nainen päättelee miehen olevan saalistaja joka haluu vaan seksiseuraa.

        Jos mies taas on muuten vaan hauskaa pitämässä, se ei ole siellä vaan seksin takia, vaan siksi että haluaa viettää aikaa kavereidensa kanssa, pitää hauskaa, jutella, nähdä ihmisiä jne jne...

        Mahtavaa. Eli siis ei edes riitä, että miehen pitää mennä riskeeraamaan itsetuntoaan ja mielenterveyttään ja lähestyä naisia, jotka voivat tyrmätä hänet niin tylysti kuin suinkin tahtovat. Sen lisäksi miehen pitäisi vielä pystyä ainakin uskottavasti teeskentelemään nauttivansa tilanteesta!

        Jos joskus törmään ihmiseen, joka on kuolemaisillaan nälkään ja minulla on ruokaa, määrään hänet ruokansa eteen hyppimään viimeisillä voimillaan yhdellä jalalla ja laulamaan "Elämää juoksuhaudoissa" samalla kun läpsin häntä naamaan rullalle käärityllä lehdellä. Mikäli hän ei osoita nauttivansa siitä, syön itse evääni hänen edessään ja kerron hänelle ruoka suussa muutamia elämänohjeita.


      • FF
        sillitrooli kirjoitti:

        Ripaus takertumista on luonnollista. Sitä kutsutaan sitoutumiseksi. Naiset, jotka tuomitsevat joka toisen miehen takertujaksi, ovat yleensä sitoutumiskammoisia vakipanoilijoita, jotka nyt muutenkin olisivat parisuhdetta haluavalle miehelle lähinnä rangaistus.

        Sitoutumisen aika on vasta sitten, kun seurustellaan, viittasin sellaiseen takertumiseen missä vaaditaan tilille heti siitä ettei toinen seuraavana päivänä halua tavata tai ei vastannut puhelimeen. Saati jos toinen alkaa perääntyä eikä haluakaan viedä tutustumista pitemmälle. Olen törmännyt takertujaan ja se oli helvettiä.


      • sillitrooli
        FF kirjoitti:

        Sitoutumisen aika on vasta sitten, kun seurustellaan, viittasin sellaiseen takertumiseen missä vaaditaan tilille heti siitä ettei toinen seuraavana päivänä halua tavata tai ei vastannut puhelimeen. Saati jos toinen alkaa perääntyä eikä haluakaan viedä tutustumista pitemmälle. Olen törmännyt takertujaan ja se oli helvettiä.

        Jos nainen laskee sitä, että soittaako mies yli kaksi kertaa viikossa niihin aikoihin kun ollaan tavattu, ja pitää sitten miestä takertujana, niin kyllä, se on sitä samaa sitoutumiskammoa. Koita nyt hyvä ihminen tajuta, että ei ole normaalia pitää takertumisena sitä, että mies haluaa suhteen alussakin tavata enemmän kuin kerran viikossa ja haluaa puhua muustakin kuin heittää kevyttä läppää ja kehua kuinka seksi kanssasi on ihanaa.


      • sillitrooli
        FF kirjoitti:

        Sitoutumisen aika on vasta sitten, kun seurustellaan, viittasin sellaiseen takertumiseen missä vaaditaan tilille heti siitä ettei toinen seuraavana päivänä halua tavata tai ei vastannut puhelimeen. Saati jos toinen alkaa perääntyä eikä haluakaan viedä tutustumista pitemmälle. Olen törmännyt takertujaan ja se oli helvettiä.

        Ai niin vielä yksi lisäys. TODELLA TÄRKEÄ LISÄYS, SEURAA TÄRKEÄÄ INFORMAATIOTA KAIKILLE SEURUSTELUKUVIOITA TUNTEMATTOMILLE MIEHILLE.

        Ne naiset, jotka tekevät suuren eron "tapailun" ja seurustelun välille, ja joiden mielestä siitä täytyy vielä useiden kuukausien päästä ensitapaamisesta keskustellen päättää, että "nyt seurustellaan virallisesti", ovat yleensä lutkia. Ja minä en tätä l-sanaa yleensä käytä, että kun sitä käytän, niin minulla on siihen vahvat syyt.


      • eräs nainen vaan
        Hämärän rajoilta kirjoitti:

        Mahtavaa. Eli siis ei edes riitä, että miehen pitää mennä riskeeraamaan itsetuntoaan ja mielenterveyttään ja lähestyä naisia, jotka voivat tyrmätä hänet niin tylysti kuin suinkin tahtovat. Sen lisäksi miehen pitäisi vielä pystyä ainakin uskottavasti teeskentelemään nauttivansa tilanteesta!

        Jos joskus törmään ihmiseen, joka on kuolemaisillaan nälkään ja minulla on ruokaa, määrään hänet ruokansa eteen hyppimään viimeisillä voimillaan yhdellä jalalla ja laulamaan "Elämää juoksuhaudoissa" samalla kun läpsin häntä naamaan rullalle käärityllä lehdellä. Mikäli hän ei osoita nauttivansa siitä, syön itse evääni hänen edessään ja kerron hänelle ruoka suussa muutamia elämänohjeita.

        Juuri noin!

        Ja siksipä tein ton aloitukseni, eli MIEHET, lopettakaa naisten jahtaaminen!!!!
        Se ei tuo teille onnea, ja on haitaksi kaikille muillekin miehille (ja naisille).


      • FF
        sillitrooli kirjoitti:

        Jos nainen laskee sitä, että soittaako mies yli kaksi kertaa viikossa niihin aikoihin kun ollaan tavattu, ja pitää sitten miestä takertujana, niin kyllä, se on sitä samaa sitoutumiskammoa. Koita nyt hyvä ihminen tajuta, että ei ole normaalia pitää takertumisena sitä, että mies haluaa suhteen alussakin tavata enemmän kuin kerran viikossa ja haluaa puhua muustakin kuin heittää kevyttä läppää ja kehua kuinka seksi kanssasi on ihanaa.

        Minä en puhu "suhteen alusta", minä puhun siitä kun on tutustuttu mielenkiintoiseen ihmiseen esimerkiksi baarissa (koska siitä kai tämä keskusteluosuus lähti).


      • seukataanksme
        sillitrooli kirjoitti:

        Ai niin vielä yksi lisäys. TODELLA TÄRKEÄ LISÄYS, SEURAA TÄRKEÄÄ INFORMAATIOTA KAIKILLE SEURUSTELUKUVIOITA TUNTEMATTOMILLE MIEHILLE.

        Ne naiset, jotka tekevät suuren eron "tapailun" ja seurustelun välille, ja joiden mielestä siitä täytyy vielä useiden kuukausien päästä ensitapaamisesta keskustellen päättää, että "nyt seurustellaan virallisesti", ovat yleensä lutkia. Ja minä en tätä l-sanaa yleensä käytä, että kun sitä käytän, niin minulla on siihen vahvat syyt.

        Miksi he ovat l-sanoja? Entäs jos ne ovat vain erityisen turvallisuushakuisia?


      • FF
        sillitrooli kirjoitti:

        Ai niin vielä yksi lisäys. TODELLA TÄRKEÄ LISÄYS, SEURAA TÄRKEÄÄ INFORMAATIOTA KAIKILLE SEURUSTELUKUVIOITA TUNTEMATTOMILLE MIEHILLE.

        Ne naiset, jotka tekevät suuren eron "tapailun" ja seurustelun välille, ja joiden mielestä siitä täytyy vielä useiden kuukausien päästä ensitapaamisesta keskustellen päättää, että "nyt seurustellaan virallisesti", ovat yleensä lutkia. Ja minä en tätä l-sanaa yleensä käytä, että kun sitä käytän, niin minulla on siihen vahvat syyt.

        No hyvä. Minusta kun on jotenkin lapsellista aikuisten kesken sopia erikseen että aletaan seurustella. Sitä joko on hyvä olla toisen kanssa tai sitten ei, ja jos on hyvä olla niin sitä haluaa jatkaa, ja sitten sitä alkaa puhua yhteisistä viikonloppu-, joulu-, juhlapäivä- ym suunnitelmista. Ja kuulla toisen tulevaisuuden suunnitelmista; kuuluuko niihin lapsia, avioliittoa yms.


      • Hämärän rajoilta
        FF kirjoitti:

        No hyvä. Minusta kun on jotenkin lapsellista aikuisten kesken sopia erikseen että aletaan seurustella. Sitä joko on hyvä olla toisen kanssa tai sitten ei, ja jos on hyvä olla niin sitä haluaa jatkaa, ja sitten sitä alkaa puhua yhteisistä viikonloppu-, joulu-, juhlapäivä- ym suunnitelmista. Ja kuulla toisen tulevaisuuden suunnitelmista; kuuluuko niihin lapsia, avioliittoa yms.

        Sama suomeksi: nainen haluaa kaiken etenevän ensialoitteesta kosintaan itsestään. Ja yleensä jos jokin näyttää etenevän "itsestään", todellisuudessa sitä kuitenkin joku liikuttaa, vaikka se ei olekaan havainnoija.

        Joko hoksaatte mitä ajan takaa, vai väännetäänkö vielä rautalangasta?


      • .................
        FF kirjoitti:

        No hyvä. Minusta kun on jotenkin lapsellista aikuisten kesken sopia erikseen että aletaan seurustella. Sitä joko on hyvä olla toisen kanssa tai sitten ei, ja jos on hyvä olla niin sitä haluaa jatkaa, ja sitten sitä alkaa puhua yhteisistä viikonloppu-, joulu-, juhlapäivä- ym suunnitelmista. Ja kuulla toisen tulevaisuuden suunnitelmista; kuuluuko niihin lapsia, avioliittoa yms.

        Ellei naisen kanssa tee selväksi suorin sanoin, että seurustellaanko vai ei, nainen voi miehen selän takana treffailla ja panna ties kuinka monen muun miehen kanssa samaan aikaan - exien, vakipanojen ja satunnaistuttavuuksien. Ja sitten jos asiasta tulee miehen puolelta kiukku, niin nainen vain silmät pyöreänä toteaa, että eihän me olla mistään mitään sovittu, en tiennyt että me muka seurustellaan tai jotain vastaavaa.


      • also_sprach_jungfrau
        Hämärän rajoilta kirjoitti:

        Sama suomeksi: nainen haluaa kaiken etenevän ensialoitteesta kosintaan itsestään. Ja yleensä jos jokin näyttää etenevän "itsestään", todellisuudessa sitä kuitenkin joku liikuttaa, vaikka se ei olekaan havainnoija.

        Joko hoksaatte mitä ajan takaa, vai väännetäänkö vielä rautalangasta?

        Ideaalitilanne kai olisi, että kumpikin liikuttaa. Sillä tavalla ainakin olen sivusta seurannut tuntemieni onnellisten parien etenevän. Kumpikaan ei niissä tuntunut painostavan enemmän kuin toinen.

        En tietysti sano, etteikö epätasapainoisia pariskuntia ole, mutta puhuinkin onnellisista pareista.


      • FF
        Hämärän rajoilta kirjoitti:

        Sama suomeksi: nainen haluaa kaiken etenevän ensialoitteesta kosintaan itsestään. Ja yleensä jos jokin näyttää etenevän "itsestään", todellisuudessa sitä kuitenkin joku liikuttaa, vaikka se ei olekaan havainnoija.

        Joko hoksaatte mitä ajan takaa, vai väännetäänkö vielä rautalangasta?

        Väännä ihmeessä, ei ainakaan minulle avautunut.

        Kerro myös monestako parisuhteesta, avioliitosta, kihlauksesta ja kosimisesta sinulla on kokemusta.


      • Hämärän rajoilta
        FF kirjoitti:

        Väännä ihmeessä, ei ainakaan minulle avautunut.

        Kerro myös monestako parisuhteesta, avioliitosta, kihlauksesta ja kosimisesta sinulla on kokemusta.

        Koska lähdit tälle argumentointilinjalle (ad hominem circumstantiae), päätän keskustelusäikeen tähän.

        Vastaisuudessa myös sivuutan kaikkien sellaisten mielipiteet WTC-iskuista, jotka eivät ole lentäneet Boeingilla.


      • joku tyttö vaan
        ................. kirjoitti:

        Ellei naisen kanssa tee selväksi suorin sanoin, että seurustellaanko vai ei, nainen voi miehen selän takana treffailla ja panna ties kuinka monen muun miehen kanssa samaan aikaan - exien, vakipanojen ja satunnaistuttavuuksien. Ja sitten jos asiasta tulee miehen puolelta kiukku, niin nainen vain silmät pyöreänä toteaa, että eihän me olla mistään mitään sovittu, en tiennyt että me muka seurustellaan tai jotain vastaavaa.

        Kappas, kun musta taas tuntuu, että just miehet toimii noin kuten kuvasit. Ainakin jos mietin omia ja kaveripiirini kokemuksia. (Ja tiedetään: minä ja ystäväni eivät ole = koko maailma ja kaikki ihmiset.)


      • alea_iacta_essi
        also_sprach_jungfrau kirjoitti:

        Ideaalitilanne kai olisi, että kumpikin liikuttaa. Sillä tavalla ainakin olen sivusta seurannut tuntemieni onnellisten parien etenevän. Kumpikaan ei niissä tuntunut painostavan enemmän kuin toinen.

        En tietysti sano, etteikö epätasapainoisia pariskuntia ole, mutta puhuinkin onnellisista pareista.

        Minulle muistuu mieleen taannoinen aloitukseni "iskemisestä". Siinä pähkäilin, että abstraktissa iskemiskuviossa jokin osuu toiseen, joka on paikallaan, ja mitä jos vaikka salaman "iskiessä" puuhun maa punnertaisi puuta ylöspäin ja oksat kurottelisi kohti salamaa.

        Itse en haluaisi olla täysin "se joka isketään", passiivinen odottaja, mutta rohkeus ja itsetunto eivät riitä aloitteiden tekoon. Välimuoto olisi paras mahdollinen, mutta se vaatii sen, ettei lähtökohtana ole vastakkainasettelu, huijaaminen tai toisen mahdollinen satuttaminen ja ilkeys, jos/kun tulee ongelmatilanne tms.


      • eräs mies vaan
        eräs nainen vaan kirjoitti:

        Juuri noin!

        Ja siksipä tein ton aloitukseni, eli MIEHET, lopettakaa naisten jahtaaminen!!!!
        Se ei tuo teille onnea, ja on haitaksi kaikille muillekin miehille (ja naisille).

        Ihan totta, miehen kannattaa mieluummin keskittyä varallisuuden kartuttamiseen. Kun on rikas, niin on massia käydä huorissa vaikka joka päivä, ja lisäksi kaiken maailman gold diggereitä suorastaan roikkuu mulkussa kiinni.


      • ollaan vaan
        ................. kirjoitti:

        Ellei naisen kanssa tee selväksi suorin sanoin, että seurustellaanko vai ei, nainen voi miehen selän takana treffailla ja panna ties kuinka monen muun miehen kanssa samaan aikaan - exien, vakipanojen ja satunnaistuttavuuksien. Ja sitten jos asiasta tulee miehen puolelta kiukku, niin nainen vain silmät pyöreänä toteaa, että eihän me olla mistään mitään sovittu, en tiennyt että me muka seurustellaan tai jotain vastaavaa.

        No tuollaiset on nyt jo muutenkin niin idiootteja (ja lutkia), että kuka nyt tuollaisa edes haluaisi.

        Silloin kun on järjevät ihmiset kyseessä, ei tarvitse erikseen sopia jostain seurusteluista, tai ettei muita mennä paneskelemaan. En myöskään kaipaa mitään avioliittoja tai kihlauksia, koska mielestäni tuollaiset ovat ihan itsestäänselvyyksiä. Miksi ei voi vain olla toisen ihmisen kanssa ilman mitään ihme virallistamisia tai muita sähläyksiä? Tekevät vain hommasta niin helvetin keinotekoisen ja luonnottoman.

        Haukkukaa vain keskenkasvuiseksi penikaksi ja nauttikaa kuolemanvakavista suhteistanne.


      • GG
        FF kirjoitti:

        No hyvä. Minusta kun on jotenkin lapsellista aikuisten kesken sopia erikseen että aletaan seurustella. Sitä joko on hyvä olla toisen kanssa tai sitten ei, ja jos on hyvä olla niin sitä haluaa jatkaa, ja sitten sitä alkaa puhua yhteisistä viikonloppu-, joulu-, juhlapäivä- ym suunnitelmista. Ja kuulla toisen tulevaisuuden suunnitelmista; kuuluuko niihin lapsia, avioliittoa yms.

        Aika monella naisella, jota olen tapaillut, on ollut samaan aikaan joku ex-poikaystävä tai vakipanon tapainen mukana kuvioissa. Myönnetään, joskus itselläkin. Mun mielestä noissa olosuhteissa on ihan järkevää sopia seurustelusta, että ollaan samalla viivalla siitä, saako muiden kanssa tehdä jotain ja mitä saa tehdä.


      • Naisasialooseri.
        joku tyttö vaan kirjoitti:

        Kappas, kun musta taas tuntuu, että just miehet toimii noin kuten kuvasit. Ainakin jos mietin omia ja kaveripiirini kokemuksia. (Ja tiedetään: minä ja ystäväni eivät ole = koko maailma ja kaikki ihmiset.)

        Ne ovat ylemmän tason miehiä, kenellä on varaa toimia noin.


      • ................. kirjoitti:

        Ellei naisen kanssa tee selväksi suorin sanoin, että seurustellaanko vai ei, nainen voi miehen selän takana treffailla ja panna ties kuinka monen muun miehen kanssa samaan aikaan - exien, vakipanojen ja satunnaistuttavuuksien. Ja sitten jos asiasta tulee miehen puolelta kiukku, niin nainen vain silmät pyöreänä toteaa, että eihän me olla mistään mitään sovittu, en tiennyt että me muka seurustellaan tai jotain vastaavaa.

        Liekö hyvä keskustella ihan läpinäkyvästi ollaanko yhdessä vai ei ? Ei tarvitse syytellä jos toinen ei sua odottele vuosikaupalla vaan ,elää omaa eloaan . Asiallista käytöstä naisen puolelta .Ja tietysti olla toiselle reilusti läsnä .Tälläinen käytös täysin hyvcäksyttävää kyllä on .


      • yegw
        Hämärän rajoilta kirjoitti:

        Mahtavaa. Eli siis ei edes riitä, että miehen pitää mennä riskeeraamaan itsetuntoaan ja mielenterveyttään ja lähestyä naisia, jotka voivat tyrmätä hänet niin tylysti kuin suinkin tahtovat. Sen lisäksi miehen pitäisi vielä pystyä ainakin uskottavasti teeskentelemään nauttivansa tilanteesta!

        Jos joskus törmään ihmiseen, joka on kuolemaisillaan nälkään ja minulla on ruokaa, määrään hänet ruokansa eteen hyppimään viimeisillä voimillaan yhdellä jalalla ja laulamaan "Elämää juoksuhaudoissa" samalla kun läpsin häntä naamaan rullalle käärityllä lehdellä. Mikäli hän ei osoita nauttivansa siitä, syön itse evääni hänen edessään ja kerron hänelle ruoka suussa muutamia elämänohjeita.

        EHEEEhheeeheee

        Toi oli hyvä teoria.
        Sain samalla makeat naurut LOL.


    • Tosinainen_

      Täytyy sanoa että lumipallolla on paremmat mahdollisuudet selviytyä helvetissä sulamatta, kuin että se tapahtuisi, että minä naisena alkaisin vonkaamaan keneltäkään mieheltä huomiota. Jos miehet lakkaisivat tekemästä aloitteita, niin tulkitsisin sen kiinnostuksen puutteena ja tyytyisin suosiolla olemaan ja elämään sitten yksin. Ainoastaan miehet ruikuttavat loputtomasti sinkkuuttaan ja puutettaan syyllistäen siitä muita, vaikka se johtuu aivan omasta saamattomuudesta ja asennevammoista. Nainen joko tekee asioille jotain tai sitten tyytyy kohtaloonsa ruikuttamatta ja hankkii elämäänsä muista asioista sisältöä. Tämän asian suhteen valitsisin ennemmin jälkimmäisen.

    • Mies1985

      En todellakaan ole.

      "Niin monet naisetkin tekevät nykyään. Ja heille se on helpompaa. He jopa monesti nauttivat yksinolosta."

      Niin naiset ovat aina tehneet. Eivät naiset ole koskaan olleet missään muussa tilanteessa.

      Tavallisesta miehestä on kiinnostunut ehkä yksi tuhannesta naisesta. Ajattele miten vanhaksi miehen pitäisi elää että tärppäisi jos mies tekee vain 1-2 aloitetta vuodessa?

      Sinänsä hyvä viesti sinulla on siinä mielessä että miesten pitää oppia arvostamaan itseään ja tavoitella sellaisia naisia kuin he haluavat, riippumatta siitä millaisia he itse ovat.

      • eräs nainen vaan

        No, jos yksi tuhannesta, niin mun mielestä se on aika hyvin jo. Tarkoituksenahan olisi löytää juuri se YKSI, se yksi ainoa. Ei enempää, ei vähempää (jos nyt ei näitä ns. pelimiehiä lasketa mukaan, nehän haluu kai useampia).

        Mietin vaan sitä, että millä saisi naiset tekemään aloitteita enemmän -> jos miehet tekis vähemmän? Joku logiikka tossa kyllä on, minusta.


      • Hämärän rajoilta
        eräs nainen vaan kirjoitti:

        No, jos yksi tuhannesta, niin mun mielestä se on aika hyvin jo. Tarkoituksenahan olisi löytää juuri se YKSI, se yksi ainoa. Ei enempää, ei vähempää (jos nyt ei näitä ns. pelimiehiä lasketa mukaan, nehän haluu kai useampia).

        Mietin vaan sitä, että millä saisi naiset tekemään aloitteita enemmän -> jos miehet tekis vähemmän? Joku logiikka tossa kyllä on, minusta.

        Ketjun vastauksista päätellen naiset eivät sittenkään alkaisi tehdä aloitteita, vaikka miehet lopettaisivat ne kokonaan. Ihmislaji häviäisi sukupuuttoon.

        Enkä usko että jäisin kaipaamaan sitä.


      • eräs nainen vaan
        Hämärän rajoilta kirjoitti:

        Ketjun vastauksista päätellen naiset eivät sittenkään alkaisi tehdä aloitteita, vaikka miehet lopettaisivat ne kokonaan. Ihmislaji häviäisi sukupuuttoon.

        Enkä usko että jäisin kaipaamaan sitä.

        No jaa, mun mielestä alkais.
        Naisilla kuitenkin on perheenperustamisvietti, melko vahvana. Joten jos aloitteita ei tule, kyllä ne naiset alkais ite tehdä.

        Toisaalta, olisko se niin paha jos ihmislaji häviäisi, meitä on täällä pallolla hiukkasen liikaa jo.. (tällasta pohdintaa vaan..)


      • Njyyyh
        eräs nainen vaan kirjoitti:

        No jaa, mun mielestä alkais.
        Naisilla kuitenkin on perheenperustamisvietti, melko vahvana. Joten jos aloitteita ei tule, kyllä ne naiset alkais ite tehdä.

        Toisaalta, olisko se niin paha jos ihmislaji häviäisi, meitä on täällä pallolla hiukkasen liikaa jo.. (tällasta pohdintaa vaan..)

        Vaikka alkaisivatkin, niin entäs sitten? Naiset tekisivät edelleen niitä vain niille miehille, joilla nykyäänkin riittää naisseuraa. Mikään ei käytännössä muuttuisi yksinäisien miehien kohdalla.


      • eräs nainen vaan
        Njyyyh kirjoitti:

        Vaikka alkaisivatkin, niin entäs sitten? Naiset tekisivät edelleen niitä vain niille miehille, joilla nykyäänkin riittää naisseuraa. Mikään ei käytännössä muuttuisi yksinäisien miehien kohdalla.

        Olen eri mieltä.
        Jos miehet vähentävät aloitteiden tekemistä, naiset näkevät metsän puilta: kaikkien niiden seksinvonkaus ja pelimieseleiden tulvan alta paljastuu ehtaa kultaa, eli ne hyvät miehet!

        Ymmärrätköhän ollenkaan miten paljon seksinvonkaajia on? 99% kaikista saamistani deitti-vastauksista oli sellaisia, VAIKKA ilmoituksessani luki etten hae seksiä. Turhauduin koko deittinettihommeliin... :(


      • Wonkamies
        eräs nainen vaan kirjoitti:

        Olen eri mieltä.
        Jos miehet vähentävät aloitteiden tekemistä, naiset näkevät metsän puilta: kaikkien niiden seksinvonkaus ja pelimieseleiden tulvan alta paljastuu ehtaa kultaa, eli ne hyvät miehet!

        Ymmärrätköhän ollenkaan miten paljon seksinvonkaajia on? 99% kaikista saamistani deitti-vastauksista oli sellaisia, VAIKKA ilmoituksessani luki etten hae seksiä. Turhauduin koko deittinettihommeliin... :(

        Mies on terve, kun se vonkaa pillua. Niin se maailma vain pyörii. Eivät naiset tule pilluaan tyrkyttämään, joten pakkohan sitä on vongata.

        Se ei myöskään ole mikään "hyvän miehen" tai "ehdan kullan" merkki, että miehellä ei riitä itseluottamus aloitteiden tekoon. Onpahan vain aloitekyvyttömyyden ja vajavaisen rohkeuden merkki.


      • Kyllä minä ainakin
        Wonkamies kirjoitti:

        Mies on terve, kun se vonkaa pillua. Niin se maailma vain pyörii. Eivät naiset tule pilluaan tyrkyttämään, joten pakkohan sitä on vongata.

        Se ei myöskään ole mikään "hyvän miehen" tai "ehdan kullan" merkki, että miehellä ei riitä itseluottamus aloitteiden tekoon. Onpahan vain aloitekyvyttömyyden ja vajavaisen rohkeuden merkki.

        Miks vongata naiselta pillua kun helpommalla ja lopulta halvemmalla saa täydellisen naisen pornokaupasta. :D Tekorömpsän siis. Se ei nalkuta, ei valita päänsärkyä kun sulla tekee mieli ja on aina valmis seksiin. Suosittelen.


      • Wonkamies
        Kyllä minä ainakin kirjoitti:

        Miks vongata naiselta pillua kun helpommalla ja lopulta halvemmalla saa täydellisen naisen pornokaupasta. :D Tekorömpsän siis. Se ei nalkuta, ei valita päänsärkyä kun sulla tekee mieli ja on aina valmis seksiin. Suosittelen.

        Ei tekopillu luomua pysty korvaamaan. Naisen iho minun ihoani vasten, sisääntyöntymisen tunne, se tunne, kun nainen vapisee ja voihkii minun allani... aaah.


    • ghjghjghj

      Ja mites yksittäinen mies hyötyy siitä ettei iske naisia? Jää varmasti ilman...

      Huono neuvo.

    • Senkin laiskurit?

      Ei. Ihminen on eläin, ja eläinmaailmassa uros usein piirittää tai jahtaa naarasta, kunnes tämä on valmis pariutumaan. Miksi teidän pitäisi päästä helpommalla?

      • TAHTOO JAHTAUSTA...

        Mie niin tahtosin, että edes joku viitsisi mua piirittää ja jahdata niin voisin pyrstösulkiani pörhistellä. En haluu päästä helpommalla!!!!


      • TAHTOO JAHTAUSTA...
        TAHTOO JAHTAUSTA... kirjoitti:

        Mie niin tahtosin, että edes joku viitsisi mua piirittää ja jahdata niin voisin pyrstösulkiani pörhistellä. En haluu päästä helpommalla!!!!

        ...korjaus edelliseen...siis päästää helpommalla (miehiä) :)


      • On tullu huomattua
        TAHTOO JAHTAUSTA... kirjoitti:

        Mie niin tahtosin, että edes joku viitsisi mua piirittää ja jahdata niin voisin pyrstösulkiani pörhistellä. En haluu päästä helpommalla!!!!

        Näinpä se juttu yleensä onkin...miehet ei valittamiseltaan huomaa niitä yksinäisiä (ehkä jopa niitä vähemmän nättejä) naisia jotka olis miestä vailla vaan haikailee vaan niiden kaikkien piirittämien seksikkäiden naisten perään, vaikka eivät olisikaan samassa liigassa heidän kanssaan. =\


    • hgjfk

      Joo kaikki miehet on joskus tullut ajatelleeksi että asiat olisivat paremmin jos yhdessä tuumin lopetettaisiin naisten iskemis hommat.
      Se on hauska ajatus, muttei toteuttamiskelpoinen.
      Kaikkia miehiä ei mitenkään voida saada mukaan siihen suunnitelmaan. Vaikka saataisiinkin, niin viimeistään siinä vaiheessa, kun naiset tulevat epätoivoiseksi, niin moni mies sortuisi taas lähestymään naisia, koska epätoivoiset naiset ovat ihanteellisia lähestyttäviä.

      Naisten on helppo nauttia yksin olosta, koska heidän ei tarvitse tehdä mitään sen eteen että löytävät parisuhteen. He voivat vain odotella että miehet tulevat tekemään aloitteita. Helppohan siinä on nautiskella elämästä.
      Miehelle tuo elämänasenne tarkoittaisi sitä että saa elää koko elämänsä yksin.

    • Olen antanut oman panokseni tähän. En ole koskaan lähestynyt naista baarissa, en ole vastannut yhteenkään nettideitti-ilmoitukseen tai ollut muuallakaan aloitteellinen.

      Vuonna -98 muutin omaan kämppään ja asunut yksin siitä lähtien, luulisi siinä ajassa oppivan elämään yksin.

      Mitä on jäänyt käteen: ei yhtään mitään.

      • Voiteet omasta takaa

        Eikö edes känsiä ja kovettumia?


      • Kramer_

        Aika hyvin.

        Itsekin olen tehnyt parhaani noiden aloittajan ohjeiden noudattamisessa. Koskaan en ole vongannut, iskenyt, lähestynyt tai ollut aloitteellinen.

        Olen kuin en olisikaan!

        Erona se, että naiset ovat tehneet aloitteita. Keskimäärin joka neljäs vuosi.

        Kerran meinasin saada, mutta selvisin puhumalla.


    • Me

      //Mitä on jäänyt käteen: ei yhtään mitään. //

      Näin se on!


      Nimimerkki "eräs nainen vaan", et oo nainen vaan olet luuseri mies!

      Idiootti olet!

    • eräs nainen vaan

      Halusin aloituksellani osoittaa myös sen, että kun jotkut miehet ovat sitä mieltä että naisten pitäisi tehdä "sitä" ja "tätä" ja vaikka mitä, niin ei se onnistu yhtenä rintamana. Jos kaikkien naisten pitäisi alkaa kiinnostua ATM:istä jne. jne.. niin ei se niin helppoa ole.. Ei kaikki naiset pysyisi kollektiivisesti siinä ryhmittymässä mukana, ei naiset pystyisi kaikki yhtenä rintamana päättämään, että JOOOOO, nyt me halutaankin vaan ATM-miehiä... ja maailma pelastuu.

      Ehkä muutokseen ei vaaditakaan kaikkien panosta.

      Jos vaikka menis jotenkin näin:
      - Miehet (tai ainakin osa) alkaisivat vähentää aloitteellisuuttaan ja naisten jahtaamista, ja sen sijaan rohkaisisivat naisia tekemään aloitteen. VÄhentäisivät deitti-ilmoituksiin vastaamista radikaalisti, niin että naisten ja miesten ilmoituksiin olisi suurin piirtein yhtä paljon vastauksia. ja myös: arvostaisivat itseään, eivät lähestyisi ketä tahansa, vaan VAIN niitä jotka oikeasti olisivat hyviä ja sopivia heille, eli miettisivät tarkemmin minkälainen nainen olisi juuri itselle sopiva.
      - Naiset (tai ainakin osa) alkaisi tehdä enemmän aloitteita, sekä livenä että netissä, ja pohtisivat suhtautumistaan ns. "tavallisiin" kunnollisiin miehiin, jotka ei ole YTM:iä - lähestyisivät myös sellaisia miehiä, ihan tietoisesti.

      Kompromissi siis. Molemmat sukupuolet tekisi jotain asian eteen, eikä niin että toisiamme syytellään täällä suomi24:ssä tai missä vaan muualla...

      Eikö parempi kuitenkin oo, että me kaikki yhdessä tehtäs jotain asian hyväksi, eikä niin että katkerina kommentoidaan poteroistamme??

      • eräs mies vaan

        Paljon näkee kun katsoo jonkun naisen profiilia jossa monet miehet jättäneet viestejä joissa suunnilleen kuollataan kyseisen naisen perään mutta mitä varten? ei se nainen vastaa yhteenkään viestiin tai ainakaan ei se nainen ikinä tule tapaamaan ketään näistä livenä.

        Itse kun olin vielä sinkku, tein aloitteita tosi harvoin, mutta onnistumis prosentti oli melkein täydet 100 %. Nykyään olen ollut parisuhteessa 7 vuotta, lapsikin syntyi hiljattain, ja en ole tehnyt kertaakaan aloitetta vierasta sukupuolta kohtaan. Naiset on tehnyt minulle aloitteita nykyisen parisuhteeni aikana, ei tosin kovin monta, äkkisilleen laskisin että 3 kertaa. Yksikään niistä tuskin olisi johtanut yhtä iltaa pidemmälle.

        Haluaisin mainita viimeisimmän joka tapahtui pari vk sitten, olin eräässä baarissa juhlimassa ja siellä oli eräs nuori neitonen joka oli kaunis ja aika humalainen tapaus. Hän meni tanssilattialle miehen eteen vähän flirttailemaan ja mies innostui välittömästi hänestä, melkein sekosi jos vähän liiottelen. Heti kun tämä typykkä huomasi että mies innostui, siirtyi hän seuraavan miehen luo. Sama toistui pari kertaa, ja sitten hän saapui minun luo. Istuin tanssilattian sivulla olevalla bändilavalla. Hän flirttaili minulle ja yritti saada minut tanssimaan hänen kanssaan. En suostunut, vaan sanoin etten nyt jaksa. Niin sitten kävi niin päin että tämnä tyttö "sekosi" ja oikeasti sanan joka merkityksessä repi minut alas ja vei tanssimaan. Tanssin yhden kappaleen ja menin takaisin istumaan samalle paikalle. Ei mennyt kauan kun hän tuli takaisin ja koko loppuillan hän käytännössä piiritti minua. Loppuillan meillä oli kokoajan pientä flirttiä keskenämme, ja täytyy sanoa että se tuntui hyvälle koska tunsin oloni halutuksi (tiedän, kuulostaa aika naiselliselta :D) mutta tiedän kyllä rajani, enkä alkanut mitään nuoleskemaan tms.

        Illan lopuksi hän pyysi että lähtisin hänen luo jatkoille mutta sanoin että lähden kotiin ja toivotin hyvät illan jatkot. Tämä oli vain esimerkki, että jos on vähän vaikeammin tavoiteltava, niin voi vaikka onnistaakin. Huomion arvoinen asia on että tanssilattialla moni tämän tytön "uhreista" oli ulkoisesti haluttavamman näköinen kuin minä, niin silti minulle olisi tarjoutunut tilaisuus häneen, vain sen takia etten heti innostunut 100 lasissa kun tyttö tulee vähän antamaan huomiotaan.


    • m36.

      "Opetelkaa elämään yksin, opetelkaa rakastamaan itseänne."
      Niin, tässä on kyllä ideaa. Naiset (rumat, lihavat) jotka eivät kelpaa miehille perääntyvät yleensä omiin oloihinsa, ja toteavat ettei heistä ole mihinkään, mutta mitä siitä? Miksei miehetkin voisi sitä tehdä.

      • eräs nainen vaan

        No ei ihan noinkaan. Ei ajatellen että "en kelpaa mihinkään", vaan nimenomaan että KELPAAN - itselleni.


    • Reipas Mies

      TUHOON TUOMITTU IDEA Ap!

      Tällä suistat ujot sinkku miehet kuiluun jossa ei naista näy.

      Teidän tulee harjoitella koko ajan naisille jutskaamista, emailitse, livenä, joka puolella, jotta saatte iskurutiinia casual-jutskailun pohjalta kehitettyä.

      Älkää kuvitelko että "se oikea prinsessa" tulee ja tarttuu sua hihasta- sun mies pitää itse käydä naisia läpi ja etsiä se paras tyyppi.

      Vain silloin kuin joku muukin viihtuu sun seurassa on mahdollsta saada seuraa. Ei niistä "omassa maailmassa rakastan itseäni"- tyypeistä tule kuin niitä joille ei kerrota missä on bileet ja muutenkin omahyväisen maineen saavat.


      Naisten BIOS tarvitsee miesten huomiota- he tyytyvät "parempaan elämäänsä ilman sitä mahdollsista huonoa miestä " hobbyineen ja bestiksineen jos miehen kyltymätöntä iskemis huomiota ei saa osakseen.

      • eräs nainen vaan

        "Tällä suistat ujot sinkku miehet kuiluun jossa ei naista näy."

        Ei. Sinne kuiluun joutuu siten että saa kymmenet, sadat pakit naisilta, ettei kelpaa kenellekään. Kuka sellaista jaksaa?

        Parempi vaihtoehto on vähentää sitä naisten perään haikailua ja keskittyä itseensä. Ja siihen että saa oman elämänsä kuntoon, ja että osaa ja pystyy olla yksinkin, pärjää omillaan. On onnellinen. ILMAN naista.

        Se on avain onneen.

        EI se, että saa sadat pakit...


      • eräs mies vaan
        eräs nainen vaan kirjoitti:

        "Tällä suistat ujot sinkku miehet kuiluun jossa ei naista näy."

        Ei. Sinne kuiluun joutuu siten että saa kymmenet, sadat pakit naisilta, ettei kelpaa kenellekään. Kuka sellaista jaksaa?

        Parempi vaihtoehto on vähentää sitä naisten perään haikailua ja keskittyä itseensä. Ja siihen että saa oman elämänsä kuntoon, ja että osaa ja pystyy olla yksinkin, pärjää omillaan. On onnellinen. ILMAN naista.

        Se on avain onneen.

        EI se, että saa sadat pakit...

        Se kuka kestää ne sadat pakit on hyvällä tiellä.
        Se kuka kestää 1000 pakkia on jo tiellä mestariksi.

        Ei Edison keksinyt hehkulamppua heti...

        Tajuatko mitä tämä tarkoittaa??

        Sinun ideasi on tyhmä ja ei auta ketään.


      • eräs nainen vaan
        eräs mies vaan kirjoitti:

        Se kuka kestää ne sadat pakit on hyvällä tiellä.
        Se kuka kestää 1000 pakkia on jo tiellä mestariksi.

        Ei Edison keksinyt hehkulamppua heti...

        Tajuatko mitä tämä tarkoittaa??

        Sinun ideasi on tyhmä ja ei auta ketään.

        okei, mut miten sit jos ei kestä niitä satoja pakkeja?
        miten tulla sellaiseksi että kestää ne


      • eräs nainen vaan kirjoitti:

        okei, mut miten sit jos ei kestä niitä satoja pakkeja?
        miten tulla sellaiseksi että kestää ne

        "okei, mut miten sit jos ei kestä niitä satoja pakkeja?"

        Sitä joko kestää tai on ilman naista.


      • eräs nainen vaan
        wlfwd kirjoitti:

        "okei, mut miten sit jos ei kestä niitä satoja pakkeja?"

        Sitä joko kestää tai on ilman naista.

        ...jep, my point exactly.
        Olla ilman naista. Ei se maailmaa kaada. Voi keskittyä muihin asioihin.


      • eräs nainen vaan kirjoitti:

        ...jep, my point exactly.
        Olla ilman naista. Ei se maailmaa kaada. Voi keskittyä muihin asioihin.

        Mikään muu asia ei vaan paranna tai peitä läheisyyden puutetta.


      • strxtjs
        eräs nainen vaan kirjoitti:

        ...jep, my point exactly.
        Olla ilman naista. Ei se maailmaa kaada. Voi keskittyä muihin asioihin.

        Kuten mihin? Suunnilleen ainoa asia minkä takia vaivautuu edes jotai yrittämään. Jos nyt lopettaisi naisten kyttäämisen ja odottaisi, että joku tulisi nykimään hihasta niin siinä jäisi kuntosalitreenit ym. käymättä... (Todella) heikoilla tuloksilla ollaan tähän asti menty, mutta jos ei tätä (epä)toivon kipinää pitäisi yllä niin lopputulos olisi synkkää katseltavaa...


      • eräs mies vaan
        eräs nainen vaan kirjoitti:

        okei, mut miten sit jos ei kestä niitä satoja pakkeja?
        miten tulla sellaiseksi että kestää ne

        oletko kuullut olemassaolon taistelusta?
        se mies, joka ei kestä pakkeja voidaan yhtä hyvin pyyhkiä geenipoolista pois
        miehellä on joka tapauksessa sisäsyntyinen pelko lähestyä naista jo evoluution myötä, naiset sitä eivät tajua, eikä naisia lähestytä sen tähden useinkaan ilman "huumeita"


        se mies joka ne pakit kestää on sentään yrittänyt
        ja vain täysi ääliö saa 1000 pakkia peräkanaa
        onhan sentään naisillakin joku tarve saada seksiä
        jokainen suht.tervejärkinen saattaisi ehkä miettiä asioiden välisiä suhteita ja tehdä suunnitelmia niiden pohjalta ja sitten yrityksen ja erehdyksen kautta ns.lähennellä totuutta eli mies lähenisi tässä sitä taitoa jolla piparia saa
        x lim->pipari

        edelleen se hehkulamppu ei syty hetkessä

        jotkut miehet eivät saa vaikka yrittäisivät 100000000 kertaa mutta se on todella harvinaista ja tragikoomista
        siitä sietäisi silti olla ylpeä

        kunnia miehille jotka tekevät sen hiljaa ja tyylillä!
        totisesti he ovat pimppansa ansainneet.


      • kunhan laskeskelen
        eräs mies vaan kirjoitti:

        oletko kuullut olemassaolon taistelusta?
        se mies, joka ei kestä pakkeja voidaan yhtä hyvin pyyhkiä geenipoolista pois
        miehellä on joka tapauksessa sisäsyntyinen pelko lähestyä naista jo evoluution myötä, naiset sitä eivät tajua, eikä naisia lähestytä sen tähden useinkaan ilman "huumeita"


        se mies joka ne pakit kestää on sentään yrittänyt
        ja vain täysi ääliö saa 1000 pakkia peräkanaa
        onhan sentään naisillakin joku tarve saada seksiä
        jokainen suht.tervejärkinen saattaisi ehkä miettiä asioiden välisiä suhteita ja tehdä suunnitelmia niiden pohjalta ja sitten yrityksen ja erehdyksen kautta ns.lähennellä totuutta eli mies lähenisi tässä sitä taitoa jolla piparia saa
        x lim->pipari

        edelleen se hehkulamppu ei syty hetkessä

        jotkut miehet eivät saa vaikka yrittäisivät 100000000 kertaa mutta se on todella harvinaista ja tragikoomista
        siitä sietäisi silti olla ylpeä

        kunnia miehille jotka tekevät sen hiljaa ja tyylillä!
        totisesti he ovat pimppansa ansainneet.

        Tässä yhteydessä haluan ehdottomasti huomauttaa, että 100000000 iskuyritystä vaikkapa 100 vuoden ajanjaksolle jaettuna vaatisi noin 1.9 iskuyritystä minuutissa. Siis jatkuvaa naiseniskentää 100 vuotta putkeen. En nyt puutu logistiikan alaan kuuluviin ongelmiin (kuinka toimitetaan naisia iskuetäisyydelle vaadittavaan tahtiin), mutta on olemassa ilmeinen vaara, että jäävät syöminen, nukkuminen ja röökitauot vähän retuperälle...

        Olen ehdottomasti samaa mieltä siitä, että moinen toiminta on harvinaista ja tragikoomista, sekä siitä sietäisi olla ylpeä. Tällaisen sankarityön tekijä kuuluisi ilman muuta kuolinvuoteellaan palkita koskemattoman teinineitsyen pimpillä (ja veronmaksajat kustantakoot Viagran).


      • wlfwd kirjoitti:

        Mikään muu asia ei vaan paranna tai peitä läheisyyden puutetta.

        Wau ujot miehethän ovat oikein ihania .Jatotta on että me kaikki halutaan toisen ihmisen läheisyyttä ja ollaan siihen luotuja .Oikein tahtoisin mielelläni sinuun tutustua.


    • Darth

      Enpä ole tehnyt yritystäkään vuosiin. En kuitenkaan usko mitään muutosta tapahtuvan pelkällä passiivisuudella. Keskiverto ihminen kun on edelleen muiden hyväksyntää etsivä laumasielu. Jos olemme passiivisia, laumasielut ovat sitä edelleen, eikä omakaan tietoisuus siitä kehity.

      Mutta jos tämän energian kääntäisikin yhteiskunnalliseen muutokseen ja aktiivisuuteen, ehkä jokin tietoisuudessa muuttuu välillisesti vaikkei pyrkisikään sosialisoimaan seksiä. ATM:llä ei ole mitään syytä puolustaa nykyistä yhteiskuntaa ja sen rakennelmia.

      https://www.youtube.com/watch?v=ET4Ki5Tr_CQ

    • Reipas Mies

      1.
      "Ei. Sinne kuiluun joutuu siten että saa kymmenet, sadat pakit naisilta, ettei kelpaa kenellekään. Kuka sellaista jaksaa?
      2.
      Parempi vaihtoehto on vähentää sitä naisten perään haikailua ja keskittyä itseensä. Ja siihen että saa oman elämänsä kuntoon, ja että osaa ja pystyy olla yksinkin, pärjää omillaan. On onnellinen. ILMAN naista.

      "
      1: Jos miehellä on aivot ja "pelisilmää" niin jatkuva satunnaistenkin naisten iskeminen rutiinin omaisesti kehittyen tuo tulosta. Siitä peräkammarinpojasta ei välttämättä ole iso askel ktm:äksi. Minä olen jaksanut nousta.

      2. On hyvä jos elää kuten haluaa niin kuin haluaa eikä niin kuin ei uskalla elää. Minulle elämä kumppanin kanssa on paljon parempaa ja olen onnellinen. Sitä en ollut kun nuorena "keskityin itseeni" josta olen palstalla jokusen kerran jo kertonutkin. Neuvoni on nuoremmat miehet että, työllä yms aktiviteetillä ette saavuta sitä onnellisuutta mitä parisuhteessa voi mies saavuttaa, tämä on minun mielipide ja jos joku muu kokee elämänsä ymppäämisellä täyteen työtä, hobyjä ja opiskelua-niin hänellä on siihen täysi oikeus. Itse en tee niin toista kertaa.

      • eräs nainen vaan

        mut jos ei saa koskaan ketään naista, vaikka yrittäis?ja sit katkeroituu ja alkaa vihata naisia ja haukkuu heitä palstalla??


      • eräs nainen vaan

        "Siitä peräkammarinpojasta ei välttämättä ole iso askel ktm:äksi"

        Tuli myös mieleen, että onko tosiaan noin? Jos on, miksei miehet sitten ota tuota askelta, vaan valittavat naisettomuuttaan?


      • eräs nainen vaan kirjoitti:

        "Siitä peräkammarinpojasta ei välttämättä ole iso askel ktm:äksi"

        Tuli myös mieleen, että onko tosiaan noin? Jos on, miksei miehet sitten ota tuota askelta, vaan valittavat naisettomuuttaan?

        Otan sen askeleen heti, kun kerrot mitkä napit auttavat ujouteen.


      • eräs nainen vaan
        wlfwd kirjoitti:

        Otan sen askeleen heti, kun kerrot mitkä napit auttavat ujouteen.

        No niinpä. Ehkä Reipas Mies kertoo neuvoja miten päästä ujoudesta...


      • sixrix
        eräs nainen vaan kirjoitti:

        No niinpä. Ehkä Reipas Mies kertoo neuvoja miten päästä ujoudesta...

        Tämän tiedän ujona miehenä itsekin, otettava kontaktia toisiin, oikotietä onneen ei ole ja jos ottaa tuon asenteen, että "odotetaan, että naiset tulevat kotoa/ baarin tiskiltä hakemaan kunhan koitan näyttää mahdollisimman rennolta ja itsevarmalta" on paskapuhetta.


      • Nikki Nikander
        wlfwd kirjoitti:

        Otan sen askeleen heti, kun kerrot mitkä napit auttavat ujouteen.

        Oletko kokeillut piriä?


      • taivahantosi
        eräs nainen vaan kirjoitti:

        No niinpä. Ehkä Reipas Mies kertoo neuvoja miten päästä ujoudesta...

        Toimiva keino löytyy Thaimaasta. Käyt siellä lirkuttelemassa helpoille tytöille viikon kaks niin katoo ujous ja saat naista sitten suomenmaallaki


    • just detttt

      Tämä olisi hyvä asia. Paljon turhaan satsausta jäisi pois ja energiaa ja aikaa riittäisi tärkeisiin asioihin paneutumiseen. Se vaan että tällöin osa miehistä jättäisi kuitenkin näin tekemättä, ja käyttäisi tullutta tilaisuutta hyväkseen alkamalla nussia mielettömästi naisia joista heille yhtäkkiä tulisi helppoja saaliita.

      • Mies1985

        Se mitä tuosta seuraisi olisi että ne miehet joilla on alhaisempi libido johtuen geeneistä, lääkkeistä, elämäntavoista jne. ja alhaisempi testosteronitaso ja sitä kautta vähemmän miehekäs ulkonäkö, olisivat ensimmäisinä jäämässä pois kisoista. Juuri ne miehet joille kova yritys on kaikkein tärkeintä koska naiset eivät heitä niin herkästi lähesty.
        -
        Sitten taas miehet joilla on jo syntymästä korkeampi testosteronitaso ja sitä kautta isompi kulli ja halut ja miehekkäämpi ulkonäkö, jatkaisivat samaan malliin mutta ilman näitä vähemmän miehekkäitä miehiä esteenä.


    • Cranky_geek

      Eihän tossa nyt taas oo oikein järkeä. Et sä ketään voi tuntea kunnolla ennen kuin ootte oikeasti viettänyt aikaa yhdessä. Siis tokihan jonkun itsensä kertoma kuvaus voi pitää lopulta hyvinkin paikkansa, mutta vasta sitten kun tavataan, niin se alkaa valkenemaan ja varmistumaan millainen ihminen on todella kyseessä ja voisiko hommasta tulla jotain. Rohkealla treffailulla tutustuu suurempaan joukkoon ihmisiä lyhyemmässä ajassa ja samalla kasvaa myös mahdollisuus löytää se oikea. Jos ei muuta, niin saapahan ainakin hyvää harjoitusta treffaamisen saloista.

      Silläpä monet nettideittailua kokeilleet sanovatkin ihan syystä, että kannattaa käydä treffeillä melko pian ensimmäisen viestin vaihtamisen jälkeen. Totta kai sitä kannattaa hieman tunnustella ja tutkailla, mutta kun riittävät perustiedot on käyty läpi ja kaikki vaikuttaa sen verran lupaavalta, että on jo järkevää lähteä treffeille, niin ei muuta kuin katsomaan voisiko homma toimia livenäkin. Tapaamisen liiallinen pitkittäminen luo vaan helposti vääränlaisia mielikuvia ja odotuksia puolin ja toisin.

      Tuollainen muutos vaatisi jo sitten sitä, että tosiaan kaikki miehet passivoituisivat ihan aikuisten oikeasti. Jos taas yksin tai parin kaverin voimin menet tekemään tuollaista, niin yksin saat aika varmasti olla sillä aikaa kun muut miehet poimivat naiset parempaan talteen. Pyörittele siinä sitten peukaloita ja katso kuinka elämä lipuu ohi.

      Onhan jotkut naiset aktiivisia ja tekevät aloitteitakin, mutta ei mies voi tuollaisen varaan laskea, eikä kannatakaan, koska pariutumiskulttuuri nyt vaan on vuosien saatossa muovautunut sellaiseksi, että miehen on yleensä oltava se aktiivinen toimija, jotta ylipäätään jotain voi tapahtua. Ei kaikilla ole sellaista päällepäin näkyvää houtikin arsenaalia, että aloitteita saisi tarpeeksi potentiaalisilta kumppaneilta.

      Sitä paitsi se joka iskee ja tekee aloitteen saa myös valikoida mieleisensä kohteen. Se taas joka istuu ja odottaa joutuu valikoimaan kumppaninsa siitä joukosta joka rohkenee tulla juttusille. Voi kuinka monta mielenkiintoista ihmistä siinä meneekään ohi ihan vaan sen takia, ettei voi kirveelläkään tehdä aloitetta missään tilanteessa.

    • "Älkää vongatko, älkää iskekö, älkää lähestykö baarissa."
      Olen tätä toteuttanut aina. Joten saan olla hyvin rauhassa paitsi baarissa, jos sinne joskus olen eksynyt.

      "Älkää vastatko nettideitti-ilmoituksiin."
      Juu tarkoitus on että en yhtään aloitetta tekisi enää, kun ei sieltä näytä löytyvän juuri ketään mielenkiintoistakaan. Mutta varmaksi en sanois tätä.

      Niin ikisinkkuus se on mun tie näillä näkymin, kuka on matkassa?

    • !

      Avaus oli ehkä paskin ikinä. Kaikille palstalaisille ei oo nimittäin tehty lobotomiaa, vielä.

    • ...37...

      Lopetin naisten jahtaamisen ja kuinkas siinä sitten kävikään. Naiset tulevat juttelemaan ja iskemään.

    • Yksin vai kaksin

      Ei toimi tollanen menetelmä ainakaan minun kohdalla. 25 vuotta olen ollut "jahtaamatta" ja yksin olen saanut olla. Olen kyllä varmasti oppinut tuntemaan itseni ja sen mitä haluan ja se jokin on nainen kumppanina, ei siis pelkkää seksiä varten. En halua olla yksin enää päivääkään, mutta kun ulkonäkö ei vastaa A-luokkaa, niin ei paljon muuten "täydellinen kumppani-olemus" auta.
      Yhtään iskuyritystä en ole koskaan saanut, enkä varmasti saakaan. Joten ainoa vaihtoehto saada nainen on "saalistaa" itse. Ja jos tosiaan sais lähestyä vain yhtä ainoaa puolen vuoden välein, niin sitten on sama vetää ranteet auki.

    • berttahjk

      Olen ehkä monien mielestä ruma nainen, mutta voin kyllä harrastaa seksiä ihan viehättävien miesten niin tahtoessani. Minulla on hyvä työpaikka, kohtuullinen palkka, mukavia ystäviä ja jos tahdon, voin tehdä tehdä lapsiakin sitoutumatta kumppaniin. Miksi minun pitäisi saada itselleni miesystävä? Kyllä niin mies kuin nainenkin voi elää hyvin onnellista ja tasapainoista elämää ilman kumppania. Pitää vain tykätä itsestään ja tehdä asioita, joista pitää.

      • hax

        Mutta seksi kyllä maistuu näköjään sinullekin!
        Ja siitähän juuri on kysymys, ei niinkään parisuhteesta.


      • dadadasdasd

        Veikkaan et monikin "ruma" nainen saa ihan pyytämättäkin ainakin silloin tällöin läheisyyttä ja se varmasti helpottaa oloa aina joksikin ajaksi. Mutta ajattelepa itsesi mieheksi, joka ei saa silloin tällöin tätä annosta läheisyydestä vaan joutuu rypemään omissa läheisyyden kaipuu tunteissaan todella pitkiä aikoja. Itsellä tähän kohtuu hyvin toimiva vaihtoehtolääke on tosin kuntoilu ja rankka musa. Tuntuu hyvältä kun välillä rehkii oikein kunnolla, tasoittaa mukavasti tunteita. Pelkään kyllä toisinaan, että muutun tunnevammaiseksi...


    • panomiehen kaveri

      Kaveri kokeili virolaiselta klinikalta hankittua kemiallista kastraatiota, puolen vuoden ajan. Oli jokseekin pakkorako, meinaan ns sikakomeena kundina alkoi homma karata käsistä, duunit kärsi ja touhulle piti saada stoppi.

      Sanoi ettei elämässä ole ajatukset olleet koskaan niin kirkkaita ja kuinka naurettavalta tuona aikana naiset oikkuineen tuntuivat. Toisaalta elämä oli aika harmaan tylsääkin, vain duunia ja liikuntaa.

      Itse taas annoin hännän viedä kauan sitten liikaakin ja naista tuli ja meni, mikään ei tuntunut miltään. Sitten jämähdin yhteen naiseen, nyt elän hyvin keskiluokkaista elämää muksuineen & omakotitaloineen.

      Mutta se on aivan täysin bullshittiä ettenkö voisi olla näin vajaa nelikybäisenä yksinkin onnellinen, ilman vakituista naista ja lapsia. Oikeastaan tässä iässä sen huomaa, kuinka nuorempana antoi naisten & pimpinhimon pitää itseään pellenään.

      Ja vihoviimeinen niitti oli sortua maailman vanhimpaan mokaan eli "ilmainen, vakituinen pimppi" on osoittautunut kaikista kalleimmaksi monellakin tapaa. Joten pyrin nuorukaisia duunissa opastamaan että pitävät kivaa naisten kanssa, mutta ei todellakaan kannata mennä vakituiseen kimppaan, ainakaan sen ensimmäisen kanssa. Eikä toisenkaan, eikä kolmannenkaan vaan kattovat rauhassa kolmekybäisiksi kandeeko mennä vai pysyykö vapaana.

    • Eddawar

      Kun miehen geeneis on se siittäminen niin syvällä
      Et pitää naida mahdollisimman monen naisen kanssa
      elämänsä aikana
      Eiks sunkin tekis välillä olla hellitävänä

    • (" ")

      Tuon jahtaamisasian voisi kääntää myös toisinpäin: naiset lopettakaa miesten jahtaaminen. Hävettää joskus katsella sitä touhua esim. ravintolassa.

      No...kyllähän sillä varmasti yhden illan tai yön saa, mutta en usko että enempää.

      Se on myöskin käsittämätöntä ettei joillekin mene jakeluun jos sanoo että EI KIINNOSTA.

      Työpaikoillakin kun sitä tapahtuu niin on kyllä tosi kiusallista jos ei itse ole yhtään kiinnostunut kyseisestä tyypistä.

      • frhyfthb

        No ketä jahdataan ketä ei...
        Taidat olla sit YTM.


    • ilimanmuuta69

      "jokaista sinkkunaista kohti on tusinan verran varattuja miehiä"sanonko PLÖÖ?

    • jk

      ei ole samoilla linjoilla

    • herra numero 72

      minä olen
      (puh. 123 456 789)

      jos on ihan pakko.. hanki kasvi.

      aloittaa suhde)

    • Koskela Suomesta

      Olen mies ja kommentoin. Kirjoituksessasi oli osin asiaakin, varsinkin se, että miehet lopettaisivat jahtaamisen, niin naisetkin joutuisivat tekemään aloitteita. Näin juuri. Keskivertojampat tekevät homman naisille ihan liian helpoksi.

      En myöskään ymmärrä, miten joillekin miehille elämässä on vain naiset ja miten elämä kaatuu naisen puutteeseen. Ei se näin mene. Jostakin harhakuvasta on kyse. Olen itsekin sinkku mutta ihan tyytyväinen elämääni.

      • Rillataan

        Kaikkein naurettavinta tässä hommassa on se, että parhaiten ihmiset löytäisivät itselleen kumppanin, jos aloitteenteko olisi kokonaan naisten vastuulla. Kumppanin löytäminen kai tärkein asia on. Kyllä jäyhiä suomalaisia naisiakin jotenkin pitäisi aktivoida aloitteen tekemiseen, edes netissä, jos livenä ei uskalla. Suomi24:n tai jonkun muun deittipalvelun pitäisi olla sellainen, että se estäisi miesten aloitteet ja se olisi naisen tehtävä. Toimisi!


    • Etuveitikkaa haluu

      Olen normaali mies, en homeli, joten kaunis tai näyttävä nainen on ainoa asia jota ymmärrän, onhan naisia jotka ei hyväksy miestä muuhun kuin raskaan työntekijäksi, minullakin on mökki naapuri joka ei ole koskaan nukkunut miehen vieressä, naisia siellä ramppaa, kuinka saman voi tehdä mieskin, huvittavaa että joku tykkää niin itsestään että ei halua toista lähelleen, ainaan mies puolista, olis se kauheaa jos itse joutuisin olemaan karvaisen ja hikisen miehen vuoteessa. Minusta luojanluoma nainen on kyllä tutkimisen arvoinen, sillä voi olla muodokkaat rinnat, hyvin lihaksikas ja pyöreä pylly ja ei vähä pätöisin ole se karvojen joukossa piilotteleva emätin juuri se joka monilla on vain pissaamista varten.

      • Pissavehkeet

        Taisi sitten jäädä lääketieteen opinnot kesken, ennen kuin ehdit gynekologian kurssin suorittaa? Siellä olisi varmaan kerrottu, että emätin ei ole "pissaamista varten".


    • Cinterellan yö

      Täysi vonka päälle ei yhtään vähempää!

    • mäM82 09

      en enää jaksanut lukea ketjua loppuun,
      "Eräs nainen vaan" nimimerkillä kirjoittavasta henkilöstä tulee ensimmäisenä mieleen
      a) militantti miesvihaaja lepakko
      b) kyyninen peräkammarinpoika

      mutta asiaan,
      mies (kuten myös itse) haluaa tarjota naiselle turvallisen paikan ja rakentaa/tarjota
      naisen ja perheen ympärille kaikki asiat, joita nämä voivat tarvita/haluta.
      puhutaan naisten holhousvietistä, tottahan se kait on, mutta mielestäni miehen holhousvietti on paljon suurempi.
      oletan, että mihen onnellisuus lähteekin pohjimmiltaan näissä asioissa onnistuminen.

      voishan sitä tietysti lopettaa "naisten perässä juoksemisen", vaikka ihan kokonaankin,
      mutta muutoksen aikaan saamiseksi pitäisi saada kaikki (alkuun vaikka Suomen miehet) mukaan "juoneen",
      tottahan se on, että miesten pitäisi saada käännettyä tilanne toisin päin,
      naisten olisi "metsästettävä" miehiä ja miehet nakkelisivat niskojaan... :D

      itse olen elänyt parisuhteessa, jossa tilanne muuttuikin seksielämässä siihen,
      että minä "annoin", jos sattui huvittamaan, tms...

      kaikki olisi voitettavissa veljet...

      naisille vinkkinä, ei miehet niin kovasti perässä juoksekaan, vaikka se siltä ehkä vaikuttaakin....

    • sdacv bvc

      nämä asiat on käsitelty jo kymmeniä vuosia sitten palstalla.

      Yksinäinen mies joka masturboikotona on vain yksinäinen runkkari

      Yksinäinen nainen joka masturboi kototna on vahva ja itsenäinen nainen.

      Tästä syystä ylsikään mies ei ole tyytyväinen saamattomana luurankona, kun taas naisilla on mahdollisuus olla tyytyväinen tekemättä mitään. Samasta syystä johtuu myös nämä ajatukset että

      Monien naisten kanssa ollut mies on sankari ja monien miesten kanssa ollut nainen on vain h*re.

      • vesa.honkaheimo

        ai mies joka masturboi kotona on heikko? tai yksinäinen? ja nainen siis vahva? taidan olla eri mieltä!


      • tetwttewtwe
        vesa.honkaheimo kirjoitti:

        ai mies joka masturboi kotona on heikko? tai yksinäinen? ja nainen siis vahva? taidan olla eri mieltä!

        Ole sinä eri mieltä, mutta yleinen mielipide (etenkin naisten) on toista mieltä.

        Miehet runkkaa, naiset "leikkii" tms. Runkkaava nainen on vahva, itsenäinen yksilö joka ei sorru sikoihin. Runkkaava mies on saamaton luuseri joka ei saa edes naista.


    • vesa.honkaheimo

      olet oikealla linjalla! Eron jälkeen jättiläisvimmalöytää uusi ja reisillehän se meni. nyt jo vuos omissa oloissa. pari kertaa nyt kokeillut et löytyiskö ja jätin siihen. Tänään tuli viesti mulle joka on kiva koska en jaksa enää hakea väkisin. Keskityin omiin lapsiin ja ystäviini ja homma toimii! nyt tietysti jos löytyy ns vahingossa, en pane pahakseni!

    • -79 m

      aika pahoja yleistämisiä koko suomen kansalle parin ihmisen mielipiteenä. ketjun aloittaja ei taatusti ole nainen ja aivan sama vaikka olisikin, liikaa lukenu ja pohtinu eikä tiedä käytännön asioista mitään.
      parille ujommalle voisi sopia aluksi joku hiukan vanhempi harjotuskappale nainen jotta saa seksin pois päällimmäisenä mielestä niin helpottuu huomattavasti ujous ja pari muuta asiaa, sen jälkeen voikin keskittyä siihen parin löytämiseen ja mitä oikeasti kumppanilta haluaa.
      ja josset pysty itseäsi tekemään onnelliseksi niin tuskin voit toista ihmistäkään tehdä silloin.
      jos on onneton ja muutenkin masentunu tapaus niin ei nainen miksikään äidiksi silloin ala.

    • yksin parempiiiiiiii

      Jo o omatkädet syvemmälle haaroväliin ,niin ei tarvii muuta ja olo en seesteinen.

    • fotoni

      On hölmöä väittää etteikö atn hyötyisi tämän hetken markkinatilanteesta.
      Kuiluun jää ainoastaam atm luokka.

    • Nelkyt ja risat

      Onko naisissa paljonkin näitä aseksuaaleja? Siltä tuntuu. Helppohan se on mielenterveydenkin kannalta elellä yksinään kun seksi ei kiinnosta niin yksi harmi vähemmän. Mua miehenä panettaa ja usein. Haluisin kyllä ihan kunnon suhteenkin, en pelkkää seksiä. Sitä tekee kuitenkin toosan puutteessa vaikka mitä. olisin helvetin onnellinen kun olisin tälläinen aseksuaali. Ei kiinnostaisi naiset paskan vertaa. Voisin tehdä jotain hyödyllistäkin. esim. imuroida.

      • --------------

        Voithan käydä leikkauksessa. Lähtee halut pois. Tyyntä lampaan elämää. Naisten naurettavan oikut pääsee oikeaan valoonsa, kun ei ole oma kyrpä tiellä.


    • aikuinen nainen

      Jokseenkin samaa mieltä kanssa sisaren kera. Tosin miehisyyteen liittyy ns saalistaminen, naisille se ei mielestäni sovi.
      Mutta ketä saalistaa, olen samaa mieltä,millaisen naisen tahtoo ja mitä ominaisuuksia hänellä tulisi olla. Joku viisas ihminen on sanonut että ne mitkä 20 luonteenpiirrettä/ominaisuutta haluat elämän kumpanillasi olevan,löydä ne itsestäsi ensin ja nyt en tarkoita mitään ns. big boobs juttuja.
      Tänä päivinä on molemmilla sukupuolilla jotenkin liian suuret vaatimukset ja haetaan ns. parempaa varalta koko ajan.
      Ja mitä olen täältä lukenut, katkeruus ja aggressiivisuus on aika voimakasta, kuka nainen sellaista voi pitää hurmaavana,sillä sitä ei voi niin hyvin peittää,etteikö se jostakin pilkahtaisi esiin.
      Nautitaan kesästä,ilolla ja uteliaisuudella tutustutaan uusiin ihmisiin ja ei aseteta liian suuria odotuksia tai/ja toiveita.

    • mk

      se joutuu siitä kun normaali henkilö tarvitsee seksiä muutaman kerran viikossa ja ne jotka eivät ole saaneet moneen vuoteen ovat epätoivoisia ja jos auvat kerros talossaa niin kyttäävät kaikkea mitä tapahtuu kun ei ole omaa elämää.
      Ja monella yksin asuvalla voi olle vastakkaisen sukupuolen kavereita jossa käyvät tyydyttämässä seksin tarpee ja sitten on hyvä yhsin asua kun ei tartte kokajan seurustelukuppania kattella.

    • PUKEUDU TURKISHAALARIIN TAI OLE OMA ITSESI

    • miesvaan-pääl 20

      no onhan se näinkin

    • kohtu kaikessa

      Sinua hyvillä ja mielenkiintoisilla linjauksilla linjauksilla avitan . kuka ne homot synnyttäisi, jos ei lepsot? jos homo synnyttää, niin tulee seitsämän pienta kakkapötkylää . Uusi nimi lumikille ja seitsämälle kääpivölle voisi olla ? Jani tuksu ja kepulaiset, ilkkaakaan unohtamatta. puutarha on tärkein.

    • Minä vaan

      Minä haluaisin ihan tavallisen naisen, tosin vähän pienemmän puoleisen 160-165 cm ja hoikan eli en haluaisi ihan sitä perussuomalaista traktoria. Hän voisi olla muuten tuikitavallinen. Sellainen johon voisi aina luottaa, tylsäkin (ei juokse rafloissa koska en minäkään juokse niissä) saa olla kunhan on kiltti. Vaikeaa on koska en halua mitään thai-tyttöä. Naisella ei tarvitse edes olla koulutusta, mahtavaa duunia, maallista mammonaa tms koska minulta taas löytyy ne.

    • uriarium

      Ei onnistu, vapaita naisia on lähipiirissä ja lähipiirin lähipiirissä parhaimmillaan kunakin hetkenä 1-2 hlöä.. ei tän kokoisessa maassa ole järkevää asettaa mitään tarkkoja kriteerejä, joustavuuteen sen sijaan kannattaa ja pitääkin oppia jos parin haluaa löytää.
      ja - pettymykseksesi - jahtaaminen kuuluu mieskuntana aistitoimintaamme. toki, jos jokainen kolmijalkanen tän pallon päällä päättäis yhteistuumin alkaa pihtaamaan, niin ei menis pitkään ennen kuin likat joutuisitte epätoivoisen vonkaajan asemaan. tekis oikeesti jopa hyvää usein vajaaksi jäävälle luonteenkehityksellenne =)

    • cxvbxcvb xcbxcvb

      Naisille:

      -älkää menkö kapakoihin (edes tanssipaikkoihin)
      -älkää olko huolettomia
      -älkää olko kanoja


      Te tulette ITKEMÄÄN! saaketin hortot!!!!

    • Realiteetti

      En ees jaksanu lukea aloitusviestiä pidemmälle, mutta Mike Tysonin sanoin: "If God made something better than pussy, he must have kept it to himself".
      I rest my case.

    • serubaabel

      Joo. Eihän se toimi että haluaa yhtäaikaa porschen, Ladan ja Maseratin ja funtsii samalla mitä muita automerkkejä on olemassa. Yksi kerrallaan. Mut jos on toimiva biili, niin mä olen ainakin todella merkkiuskollinen. Mutta täytyy sanoa että teidän naisten vaatimukset parisuhteelta on muuttunut aika paljon matkan varrella. Jos on herkkä, vahva, huolehtivainen, puolustava, itsestä huolehtiva jne. yhtäaikaa, niin tohtori kirjoittais aika joutuin skitsofreenin paperit.

    • Nytt voi mieti vähän. Minä on huomanut että rakkautaa en ikinä saa nettin kauta. Seksi en etsi nettin kautta. Kyllä minä tietää mitä minä halua! Löyty toiset ihmisiä saman kieltä. Mutta me on vaan 6% suomessa. Minä en enä on mammanpoika. Siksi minä haluan menä naimisin tulevaisuuteen. Ketä minä voi luotaa? Vaan silmin silmin voi luotaa toiset ihmisiä! Minun sydämeen meni poikki. Ja nytt voi tansimaan rusuin välilä. Eikä enä halua tansimaa rusun pälä.

    • Kilkuttaja55

      Enhän sitä minä, mutta kun tuo mulukku...;);)

    • Keittiöpsykologi

      Kun miehet ovat lakanneet jahtaamasta naisia, on naisista tullut lesboja ikävystyttyään.

      • nousen pukille

        Sitähän feministit ovat halunneet. Siksi minäkin käyn pari kertaa vuodessa panemassa Thaimaassa. IIIIIhanaaaa.


    • also_sprach_jungfrau

      Minä luen aina tuon otsikon "Miehet, lopettakaa naisten lahtaaminen!"

      Minä on sinänsä ihan hyvä idea.

    • Santeri777

      Miksi naiset luulevat että miesten elämäntarkoitus olisi "jahdata" naisia ?
      Miksi naiset luulevat että miehillä on pakkomielle saada nainen ?
      Miksi naiset luulevat että mies tekee mitä tahansa saadakseen nainen omakseen ?

      Minäpä kerron. Naisille sosiaalinen pelaaminen opetetaan kapaloiästä lähtien, heille se on alitajunnassa. Alitajunta on yksilöillä tiedostamaton ominaisuus ja ohjaa päivittäistä ajatuksenkulkua, alitajunnan kontroloiminen onnistuu maksimissaan yhdellä prosentilla ihmisistä ja vaatii heiltäkin jatkuvaa analysointia.

      Alitajunnan ja ns.järjen eroa voidaan kuvata norsulla ja norsulla ratsastavalla ihmisellä. Alitajunta on norsu ja päällä istuskeleva ihminen on ns.järki, norsulle on yhdentekevää mitä tuo pieni ihmisen huitoo ja heiluu ... norsu kun päättää lähteä omille teilleen, järki muuttuu matkustajaksi.

      Naisilla on pakkomielle ihmissuhteisiin ja sosiaaliseen pelaamiseen, tämä on fakta.
      Naisille ihmissuhteet ovat elämän sisältö ja kaikki muu on oheistoimintaa niiden ympärillä.
      Valitettavasti ihminen kaikessa typeryydessään näkee kaiken itsensä kautta ja näinoleen naiset pitävät itsestäänselvyytenä että miehet ovat myöskin sosiaalinarkomaaneja, että heidän elämänsä peruskivi on ihmissuhteet ja kaikki muu on oheistoimintaa.


      Kerronpa teille arvon naiset asian todellisen tilan.
      Miesten maailmassa konkreettinen tekeminen on elämän sisältö ja ihmissuhteet ovat oheistoimintaa, suurin osa miehistä tietty rakentaa oheismateriaalinen elämäänsä eikä halua heti niitä tuhota ... mutta ne ovat vain oheismateriaalia joka ei todellisuudessa vaikuta ohjaukseen sitä eikä tätä.
      Naiselle ei KOSKAAN saa tätä kertoa ettei hänen fantasiamaailmansa tuhoudu, hänen koko elämäntarkoitus ja syy elämään joutuisi naurunalaiseksi ja vähättelyn kohteeksi ... siksi me miehet pelaamme myöskin sosiaalista pelaamista teidän naisten kanssa, naiset eivät yksinkertaisesti ota huomioon että miehetkin osaavat nuo sosiaalisen pelaamisen pyhät toimintatavat ja siinä on naisten heikkous.

      Aloittajalle tiedoksi, älä sie huoli. Miehille naiset ovat vain oheistoimintaa olennaisen elämän viedessä leijonanosan energiasta, ei naisten läsnäolo/läsnäolon puute vaikuta juurikaan ohjaukseen ... te vain haluatte uskoa että olette miehelle kaikki kaikessa, me miehet annamme teille tuon fantasian koska tiedämme että ilman sitä ette voi elää. Siispä rakkaani aloittaja, who's foolin who ?

      • Santerille

        Olet oikeassa. Juuri tämän vuoksi minä naisena en halua enää parisuhdetta. Miehet, joita olen tapaillut, ovat olleet alkoholisteja, peliriippuvaisia, pornoaddikteja tms. tavalla "konkreettisen tekemisen" orjia.

        Minä en halua olla miehen elämässä jossakin sijalla 10 vain siksi, että miehen riippuvuudet ohjaavat häntä tahdottomasti ja siksi esim. mies ei voi lähteä mökille, koska TV:stä tulee TODELLA TÄRKEÄÄ urheilua (Formulaa, lätkää tai paremman puutteessa vaikka pesäpalloa). Jos sovin menoja miehen kanssa esim. viikonloppureissu Tallinnaan, niin se saattaakin mennä sivu suun, koska miehelle iskee pakottava jano ja oli pakko livahtaa töistä suoraan baariin dokaamaan ja sitten se seurustelukumppani ja yhdessä sovittu reissu unohtuu.

        Alunperin ihminen on ollut laumaeläin ja sellainen nainen on vieläkin. Naiselle ihmissuhteet ovat tärkeitä (omat lapset, omat vanhemmat, pari hyvää ystävää, kivat sukulaiset, työkaverit, laaja joukko eri asteisia kavereita).

        Kyllä tämä mainitsemasi seikka on naisten tiedossa. Siitä johtuu, että sinkkuja on yhä enemmän ja enemmän. Me naiset kutsumme sitä vaan addiktioiksi ja pakkomielteiksi, joita sinä kutsut "konkreettiseksi tekemiseksi". Onneksi minulla on ollut onni seurustella myös miehen kanssa, jota tällainen "konkreettinen tekeminen" ei ohjannut pakkomielteen oloisesti, vaan hän oikeasti nautti perheen kanssa yhdessä olemisesta. Mutta niinhän se on, että yleensä ne hyvät otetaan pois keskuudestamme aivan liian varhain:(


    • <Negatiivinenajatus

      Juu voidaan helposti todeta jotta tarpeettomia naisia sekä miehiä on jo
      tällä planeetalla jo aivan liikaa joka on jo johtanut ja johtaa tulevaisuudessa
      suuriin entistä isompiin ongelmiin. AAMEN.

    • ipidoudoudou

      Vai lopettakaa naisten perään vonkaaminen,mies on yleesä se ,joka tekee sen alotteen,eli yksinkö tässä sitte pitäs koko loppuelämä olla,esim.miehille ei koskaan tuu viestejä ainaka mulle mun deittiprofiiliin,vaikka oon urheilullinen ja en juo,ja muutenki tervejärkinen..

    • 5

      Hyvä idea, mutta kun on niin paljon miehiä joiden pusseja pakottaa koko ajan, ja on vielä taitojakin saada niitä naisia helposti, niin ei onnistu. Ikinä.

    • isomunajack

      naiset lopettakaa pillunjakaminen ihan kaikille.

      tp

    • typerää vaatia

      vaikka olis kuinka kaunis päällepäin, samanlaisia ihmisiä ollaa, eli karvat kasvaa ja hiki haisee ym.

    • nuorinainen--

      Olen nainen, enkä ymmärrä pillun perässä juoksevia miehiä. Eikös se oma käsi toimi tarpeen tullen? Itse olen sinkku nainen, eikä tulisi mieleenkään lähteä iskemään ketään munan perässä. Miksi tekisin niin, kun voin käyttää vibraattoriakin? Jos jonkun perässä miestä haen, niin hellyyden, yhteisen elämän ja läheisyyden takia. Päähäni ei mahdu se, miten seksi voi olla niin tärkeä asia, että sen perään pitää vinkua/juosta/you name it.

      Ei se seksi oikeasti NIIN hieno asia ole, vaikka ihan kiva asiahan se on rakastamansa ihmisen kanssa.

      • vanhamies--

        Kyllästyy siihen käteen lopulta vaikka välillä vaihtaa kättä, myötäote/vastaote kahdella kädellä jne. Pitää saada vaihtelua, seikkailua ja actioniä. Niitä reikiä on sentään monenlaista, mustaa ja valkoista, löysää ja kireää, kuivaa ja limaista, karvaista ja karvatonta.

        Mies on kato luonnostaan moniavioinen, toisin kuin nainen, tähän on ihan biologiset perusteet: nainen joutuu synnyttämään lapsen, joten sen kannattaa sitoutua yhteen mieheen, mies siittää lapsen, joten sen kannattaa kylvää siementään ympäriinsä.


      • todellisuus miehille
        vanhamies-- kirjoitti:

        Kyllästyy siihen käteen lopulta vaikka välillä vaihtaa kättä, myötäote/vastaote kahdella kädellä jne. Pitää saada vaihtelua, seikkailua ja actioniä. Niitä reikiä on sentään monenlaista, mustaa ja valkoista, löysää ja kireää, kuivaa ja limaista, karvaista ja karvatonta.

        Mies on kato luonnostaan moniavioinen, toisin kuin nainen, tähän on ihan biologiset perusteet: nainen joutuu synnyttämään lapsen, joten sen kannattaa sitoutua yhteen mieheen, mies siittää lapsen, joten sen kannattaa kylvää siementään ympäriinsä.

        Nämä "fiksut" miehet jotka täällä kirjoittavat "pillu,vittu,tussu,lutka ja huora" ovat aivan liian aikaisin vieroitettu Äitin tissiltä maaillmaan,siinä vaiheessa myös tämä Äiti on hiljaa mielessään toivonut että olisipa tuonkin kohdalla käytetty kondomia.
        katkruudessaan he sitten täällä muutaman pussikaljan juotuaan oksentavat Äidin ja todennäköisesti vaimonkin hylkäämiset,menevät baariin korkealla omnipotentilla ja seisokilla,mutta kaljamahalla ja rantasandaaleilla&tennissukillaan iskemään nuoria kauniita naisia. Tai laittavat deitti-ilmoitukseen harrastuksena urheilu joka tarkoittaa kouluaikaisia liikunta tunteja vaatien naisten pitävän kropastaan huolen,pettyneenä kun kummassakaan ei todellisuudessa vastata hänelle, hän menee tallinnaan,ostaa 20€:lla naisen joka liukastevoiteella on kostutettu, maksaa kympin lisää,että tämä sanoo "olit kylän paras pano.. Huoh, ompa kumma kun naiset tahtovat ennemin elää yksin..


      • Samaa mieltä

        Hellyyttä, yhteistä elämää ja läheisyyttähän me miehetkin juuri kaivataan.


    • Ei enää kovin nuori

      Juuri siksi kun et ole mies niin et voi tajuta kuinka tärkeää seksi ja toosa on miehelle. Eikä sitä jaksais aina tumputtakkaan mutta vähä pakko perkele.

    • vitttu on

      aina vitttu ja se in hyvää

    • yksinäinenkös

      No voi hitto, just kun eräs kirjoitti aamulehdessä että yksinäisyys tekee sinkkumiehistä massamurhaajia. Ketä tässä nyt kuunnella?

    • Kele tana

      Ttu sä oot sekasin!

    • Ei yksin

      Olen itse eri mieltä. Kyllä miehet ovat ennenkin saaneet hakea naisia mistä tahansa! On elämän suolaa ja yksinäisyyden torjumista. Seurustelu ja avioliitto ovat oleellinen osa ihmisen persoonaa ja Jumalan kaltaisuutta. Olen lukenut raamatusta, jossa jo esiaviollinenkin seksi hyväksytään. Jos siis raamattu hyväksyy asian, niin myös Jumala, joka on kaikkivaltias hyväksyy asian. Ilman naista olo on eristäytymistä sosiaalisesti. Kumppani tai kumppani voi olla mistä päin maailmaa hyvänsä. Samoin puoliso, joko Suomesta tai ulkomailta sitten. Toivon lisää ymmärrystä.

    • Brand new God

      Eikös nainen muutekin väsätty miehen kylkiluusta että miehellä ei olisi niin pirun yksinäistä.

    • nro.334995F

      Vittu, tämä on ihan sairasta. Kaksi eri sukupuolta?
      Vuosi vuodelta miehet ja naiset etääntyvät enemmän toisistaan!
      Siltä se ainakin vaikuttaa?
      "jumala" feilasi biiiiig time luodessaan miehen ja naisen.

      Miksi emme ole kaikki klooneja? Olisi niin paljon helpompaa, partenogeneettinen lisääntymen , tekokohduissa?

    • naisetjahtaavat.

      Vähän erilinjoilla kun naiset aina jahtaavat minua..

    • mies vaan

      Nainen ja mies, sama sielu, vain kasvatus erottaa.

    • kyllä löytyy

      Rohkenen kuitenkin väittää että näille ikisinkkumiehillekin löytyisi joku joka heidät kelpuuttaa, kun vaan laskee rimaansa toden teolla. Otetaan vaikka esimerkiksi vesa kekskinen. Hän on koonut omaisuuttaan, ja nyt ainakin natalia etelä-amerikasta olisi hänet halunnut. ja afrikasta löytyisi lisää halukkaita. Ja jos vielä enemmän laskee rimaa: kelpuuttaisi 5 lapsen yh:n jolla on vaikkapa aids tai ikä 60 niin kyllä löytyisi kumppani. Tai joku oikein köyhistä oloista tuleva intialainen tai thaimaalainen.

    • grasp toe

      keskisellä on pikkusen isommat tulot, kun normi jampalla...

      • kiksauttaja

        naiset ne vasta mulkun perään kovia onki..


    Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Sosiaaliturvasäästöt kohdentuvat usein samoihin ihmisiin useampaan kertaan

      ja ihmisiä putoaa kiihtyvällä tahdilla toimeentulotuelle eli köyhien määrä kasvaa eksponentiaalisesti Suomessa. https:
      Maailman menoa
      413
      2337
    2. Olisiko sinulla mitään toiveita?

      Miten sinä toivoisit minun sinua lähestyvän? Mitään mitä olisi tosi hyvä tietää ennen sitä? Jos ei sen kummempia, niin
      Ikävä
      73
      2065
    3. Miksi toisten toiveet ahdistavat teitä?

      Kertokaapa miksi toisen ihmisen toiveet mahdolliselle kumppanilleen ahdistavat niin kovasti? Oletatko, että hän vaatii j
      Sinkut
      220
      1596
    4. Turun tunnin juna toteutetaan

      Köyhiltä viedään mutta tunnin juna Turkuun viedään läpi. Puhaltakaa PS nyt tämä poikki! https://www.hs.fi/politiikka/ar
      Perussuomalaiset
      158
      1312
    5. Mitä tuntemuksia

      sinulle tulee, kun hän ilmestyy näköpiiriin? Vaihtelevatko ne?
      Ikävä
      87
      1197
    6. T mies missä oot

      T mies pääsetkö lähtemään sieneen villasukat tein sulle 💕🐶
      Ikävä
      81
      1195
    7. Oletko kertonut tästä

      Meidän oudosta jutusta kenellekään? Olen kertonut ystävälleni, että olet saanut minut sekaisin…, mutta tästä hän ei tied
      Ikävä
      56
      1103
    8. En nii kui tiiä yhtään

      Mikä suussa kiehtoo, vaikka kaiken pitäisi olla ihan hyvin! Mä niin haluaisin nähdä sut:)
      Ikävä
      58
      1008
    9. huono vai hyvä juttu

      Miten ulkopuoliset reagoisivat jos olisit kaivattusi kanssa yhdessä....?
      Ikävä
      70
      1004
    10. Homouden synti

      Kerrotaan faktoja alkuun. On olemassa vain kaksi sukupuolta ja aviolIiitto on vain ja ainoastaan miehen ja naisen välin
      Luterilaisuus
      284
      977
    Aihe