Method Draine Detox -kehonpuhdistusjuoma

Detox!

20pv kestävä puhdistuskuuri, joka päivä 12ml juomauutetta sekoitetaan 1,5l vettä ja sitä sitten litkitään pitkin päivää. Puhdistaa kehoa ja on kuulemma hyvä startti painonpudotukseen alkaville! (Detox kuurin jälkeen suositellaan 10pv Slim kuuria)

Punnitsen itseni joka aamu ja katsotaan pudottaako jo tämä Detox juoma painoa. Kirjoittelen myös jotain ruokavaliosta ja liikunnasta, jos näyttää siltä, että juoma tehoaa.

Saa myös vapaasti kysellä ja kommentoida näiden 20pv:n aikana :)

9

525

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Detox!

      pv 1. Aamupaino 62,8 kg.
      Juon juuri ensimmäistä lasia kyseistä juomaa eikä maistu ollenkaan niin pahalle kun kuvittelin! ..oikeestaan ihan hyvää. Ihan kuin vettä joisi, mutta jälkimakuna persikka. Luulen, että tätä voi sen 20pv juodakkin! Näitähän saa eri makuisina, mutta itselläni on Persikka-Sitruuna.

      Tästä se lähtee!

    • Päärynäkinuski

      Mitä syöt detoxin aikana?

    • Detox!

      Päärynäkinuski, lisään ruokavalioon enemmän kasviksia, marjoja ja hedelmiä yms. Tähän kuuriinhan löytyy aika tarkatkin ruokaohjeet mitä pitäisi noudattaa, mutta en ryhdy siihen. Eilisen ruokailu:
      aamu:4viljan puuroa mustikoita&banaani ja kuppi kahvia (yksi "kielletty aine")
      lounas: tonnikalavihersalaatti
      välipala: omena
      päivällinen: pieni määrä nuudeleita vihannessekoituksen kanssa (pakastepussi, sis. herne, porkkana, kukkakaali ja vihreä papu)
      välipala: 2porkkanaa, kurkkuviipaleita
      iltapala: omena ja 2ruisleipää (päällä kalkkunaleike & juusto)
      Eli hiilareista en täysin luovu, mutta pyrin syömään niitä vähemmän.
      Eilen harrastin ainoastaan hyötyliikuntaa, kuljin välimatkat töihin ym. kävellen.

      pv 2. Aamupaino 61,9kg. Pudotusta 900g!

      Kehosta on varmaankin alkanut poistua nesteitä ja koska tämä oli vasta eka pv, kehoni reagoi muutokseen nopeasti. Luulen että esim. huomisen painonpudotus ei ole ihan tätä luokkaa :)
      Yleisesti fiilis on hyvä! Ei mitään sivuvaikutuksia, eilen ainoastaan pieni nälän tunne koska ennen olen syönyt aika paljonkin enemmän päivässä..

    • Päärynäkinuski

      Wau. Mukavasti on lähtenyt käyntiin. Taidan itsekkin kokeilla. Mulla on n. 20 kiloa pudotettavaa, joten tuolla vois saada hyvän startin kevyempään elämään. Tsemppiä ja voimia sinulle!

    • Detox!

      Jep :) Tää puhdistuskuurihan ei varsinaisesti ole laihduttamista vaan se tehdään ennen tota Slim -juoman aloittamista. Moni kuitenkin tiputtaa painoa jo tässä vaiheessa vähän :)

      Pv. 3. Paino 61,9 eli sama kuin eilen. Painon pudotusta yht. 900g.

      Eipä tuo ihmetytä, keho alkaa vähitellen tottua tuon juoman juomiseen.. mutta ehkäpä huomiseen mennessä voisi muutama gramma vähentyä, sormet ristiin!

    • Detox!

      Pv. 4 Paino 61,7 eli pudotusta 200g. Yhteensä laihtunut 1,1kg.

      Huomenna ei paino varmaankaan putoa tän pvn suunnitelmien mukaan mut katotaan :)

    • Detox!

      o'ouu :/
      Arvatenkin viikonloppuna ei paino tippunut vaan päinvastoin, 300g.
      Tähän on vaikuttanut se etten ehtinyt harrastaa liikuntaa ja söin epäterveellisemmin (ja enemmän illalla) kuin normaalisti. Luulen, että painon nousuun vaikutti myös se, että join koko 1,5l klo 15 mennessä, koska iltamenoihini en juomaa voinut mukaan kuljettaa..

      Pv. 5. Paino 62kg. Painon pudotusta yht. 0,8kg.

      En halua, että tämä lannistaa minua. Nyt yritän todenteolla saada taas rutiineista kiinni ja alkaa tiputtamaan painoa! ...peukut pystyyn.

    • Detox!

      Viikonlopusta selvitty!
      Pv. 6. Paino -300g eli 61,7kg. Pudotusta yht. 1,1kg.

      Nyt alkaa jo huomaamaan millä keinoilla laihtuu ja millä lihoo. Mun keho kiittää liikunnasta :) Vinkki:
      Jos olo on väsynyt ja energiat matalalla, syö HIILAREITA ja sitten vaikka tunnin hölkkälenkki niin wola! Jos esim. syö muutaman leivän ja jogurttia, tulee kcal alle 300. Itse jos käyn 30min hölkällä, kuluttaa se n. 350kcal (suosittelen sykevyötä ja kelloa, ne antaa sitä lisäintoa liikkumiseen). eli jos tuplaa hölkkäilyajan, paino tulee tippumaan vaikka söitkin ennen lenkkiä, koska ne kcal on kulutettu.

      Tänään suunnitelmissa tuollainen tunnin lenkki.. katsotaan sitten huomenna taas mitä keho on asiasta mieltä.

    • Varoituksensana

      Detoxin jälkeen tulee järkyttävä krapula, joten JUURI ennen häitä ei kannata kuuria ottaa..Gööööööööörgl

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      591
      4071
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3418
    3. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2959
    4. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2901
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2234
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2171
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      2107
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1935
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1930
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1879
    Aihe