Inhoan Kukkomiestä ja muita

aw3e4r34waqer

pitkien viestien kirjoittajia. Mikä pakko täällä on ajatuksiaan ja mielipiteitään tuoda esille esseen omaisesti. Myös youtube-videoitaan postaavat tyypit rasittavat. Eiks täällä vois kirosanafiltterin sijasta olla viestien pituus-filtteriä?

18

96

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • typ.nikki

Asiafiltterikin olisi asiaa! Ja typerien nikkien filtteri kanssa.

• zisel

Mene chattiin - siellä on vilkasta eikä kukaan kirjota pitkästi. Älä kuitenkaan kerro Kukkikselle ja Quiterielle chattia mihin meet tai ne tulee piruuttaan vetää sinne juttua pitkän kaavan mukaan ja tukkii koko chatin :D

• njah

Onko genio itkettänyt sinua tänään...

• zisel
        njah kirjoitti:

Onko genio itkettänyt sinua tänään...

Ei, eikä koskaan ennenkään :D

• njah
        zisel kirjoitti:

Ei, eikä koskaan ennenkään :D

Aaaaaah hahh hah hha ha ha haaaaaaaaaaaaaaaaaaa :DDDDDDDDDDDD

Genio on laittanut tyllerön aisoihin...

• zisel
        njah kirjoitti:

Aaaaaah hahh hah hha ha ha haaaaaaaaaaaaaaaaaaa :DDDDDDDDDDDD

Genio on laittanut tyllerön aisoihin...

Jep, sovitaan näin. Heil Genio! *polvistuu suutelemaan Gentsun jalkoja* :D

(nyt tähän tulee jotain että "älä vaan suutele ettei sen jalkoihin tuu joku tauti" tai jotain - mä olen ennustajaeukko) :D

• njah
        zisel kirjoitti:

Jep, sovitaan näin. Heil Genio! *polvistuu suutelemaan Gentsun jalkoja* :D

(nyt tähän tulee jotain että "älä vaan suutele ettei sen jalkoihin tuu joku tauti" tai jotain - mä olen ennustajaeukko) :D

Joko dazu suuteli rupikoipiasi?

• zisel
        njah kirjoitti:

Joko dazu suuteli rupikoipiasi?

"Rupikoipia" :D Joo, harva se päivä. En näköjään sitten yhtään turhaan sanonut Gentsua paskahousuksi -. eihän se aikuinen äijä pärjää kaksin mulle kun sen tarvii saada mua vastaan jotain armeijaa kokoon XD Siksihän sä multa kysyit että itkettikö Gentsu mua kun asia itseasiassa on niin päin että se on itkenyt sulle niitä mun viestejä :D LOL! Sehän rupes jo vihjailee siellä ketjussa jotain että "hän kyllä puolustais naista..." jne. Ketäköhän se sillä koitti vihjata avukseen kun ei ite pärjää.

Hyvää päivänjatkoa, sano sille Gentsulle sellasia terveisiä kyllä tänne palstalle uskaltaa tulla ihan rauhassa , en mä sitä vihaa enkä ole vihanen. En myöskään enää sano sille pahasti :)

• dazu-Z
        zisel kirjoitti:

"Rupikoipia" :D Joo, harva se päivä. En näköjään sitten yhtään turhaan sanonut Gentsua paskahousuksi -. eihän se aikuinen äijä pärjää kaksin mulle kun sen tarvii saada mua vastaan jotain armeijaa kokoon XD Siksihän sä multa kysyit että itkettikö Gentsu mua kun asia itseasiassa on niin päin että se on itkenyt sulle niitä mun viestejä :D LOL! Sehän rupes jo vihjailee siellä ketjussa jotain että "hän kyllä puolustais naista..." jne. Ketäköhän se sillä koitti vihjata avukseen kun ei ite pärjää.

Hyvää päivänjatkoa, sano sille Gentsulle sellasia terveisiä kyllä tänne palstalle uskaltaa tulla ihan rauhassa , en mä sitä vihaa enkä ole vihanen. En myöskään enää sano sille pahasti :)

Olet ajatellut geniota, etkä minua;(

NIIN?:D

Haha!

• aloittaja.

Nam, söin niiin hyvänmakuisen leivän äsken että enää ei ketuta. Hyvä ruoka parempi mieli.

Mut joo, "ei kukaan pakota lukemaan, mee muualle... "

En halua. Täällä pysyn kuin täi tervassa mutta toivoisin silti viestien pituus filtteriä. Sellanen viis kuus sanaa ois hyvä .)

• alv-liskot

millainen lukutekniikka sinulla on? Et kai aloita ensimmäisestä sanasta?

• joo.
        alv-liskot kirjoitti:

millainen lukutekniikka sinulla on? Et kai aloita ensimmäisestä sanasta?

oks se väärin? aloitan ensimmäisestä ja lopetan toiseen. jos ei faksi siihen mennessä miellyttänyt niin trollailen kirjoittajasta muutaman viikon ketutuksissani.

• alv-liskot
        joo. kirjoitti:

oks se väärin? aloitan ensimmäisestä ja lopetan toiseen. jos ei faksi siihen mennessä miellyttänyt niin trollailen kirjoittajasta muutaman viikon ketutuksissani.

no... ei se varmaan väärin ole, mutta itse en suosittele tuota systeemiä. Jos ja kun on paljon tekstin kanssa (suurien tekstimäärien kanssa) tekemisissä, noin ei voi lukea. Kukaan ei jaksa.

Oikeastaan epäilen sellaista, että moni menestyy koulussa ihan turhan huonosti vain sen takia, että lukutekniikkaa ei opeteta - tai opetetaan suorastaan väärin. Sanasta sanaan lukeminen... no nyt sitten kuitenkin sanoin, että se on väärin. No se on väärin.

Itsekään en osaa tarpeeksi hyvin. Tilanne parani kuitenkin huomattavasti, kun opin silmäämään tekstin rakenteen ja hakemaan sieltä sen pointin ennen varsinaista lukemista. Vasta sitten kun on tultu siihen tulokseen, että teksti on lukemisen arvoinen, ryhdyn lukemaan sanasta sanaan. Tämä ei koke siis palstatekstejä vaan muita tekstejä.

Luultavasti käytän samaa systeemiä myös palstaa lukiessa.

• alv-liskot

no älä lue. En minäkään jaksa yleensä pitkiä lukea.

• Onelinerit:.!1#%?+

.

On niin hyviä koska ne on tehokkaita!!11!!1!!!!!!1!1!1!

.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      113
      4862
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3523
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2430
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      50
      1548
    5. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      40
      1413
    6. Jätä minut rauhaan

En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv
      Ikävä
      23
      1312
    7. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      14
      1222
    8. On varmaan turn off

Mutta olen tosi kokematon.
      Ikävä
      27
      1108
    9. 165
      1089
    10. Olen oikeasti aika mukava

Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.
      Ikävä
      22
      1027
    Aihe