Kuinka suuren osan ajastasi olet sinkkuna ja kuinka suuren osan parisuhteessa vuosittain?
Kysymys ajankäytöstä
17
107
Vastaukset
- ...
No persheensuti.
Viime vuodet on menneet täysin hukkaan. 100 % suhdetta!1!!!11 - noin ..
sanotaanko 12 kk vuodesta, suunnilleen
syy: p'llua ei tipu - -Tasapainossa-
En pysty olemaan parisuhteessa enempää kuin keskimäärin yhden vrk:n viikossa. Sen jälkeen alkaa ahistaa ja vapaudenkaipuu polttelemaan. Loma-aikoina voi mennä kolmekin vrk:ta.
- Sopiva sekoitus
En usko, että kukaan on oikeasti niin sosiaalinen, että pitäisi olla parisuhteessa 100 % ajasta. Mutta niiden on kuitenkin pakko olla parisuhteessa, jotka ovat ryhtyneet kimppa-asumiseen. Vaihtoehtoja ei juuri ole...
Itse tarvitsen parisuhdetta noin 4 kertaa kuukaudessa about puoli päivää kerrallaan. - lortukka
Päivät parisuhteessa, yöt sinkkuna.
Lapsuuden, varhaisteiniyden ja pitkiä jaksoja nuorena aikuisena. Vuosittain paha sanoo. Kun idea olis olla ihan vakituisesti varattuna. :-) Et ei mitään on ja off tai välipäiviä ja hyppytunteja. Kun ihan 24/7 ja 365 vrk vuodessa. Toivon mukaan loppuelämän. :-)
Noin 50-55% ajasta on tullut oltua parisuhteessa.
Hauskasti muotoiltu kysymys vuosikymmenen parisuhteesta katsottuna. ;-)
Täysi-ikäisyydenä jälkeen on yksi ainoa vuosi, jolloin olin enimmän osan vuotta sinkku nuollen haavojani.Mä puolestaan laskin tuon syntymästäni asti :)
Täysi-ikäisenä en ole ollut sinkku tuntiakaan.....Richartti kirjoitti:
Mä puolestaan laskin tuon syntymästäni asti :)
Täysi-ikäisenä en ole ollut sinkku tuntiakaan.....He-hee! ;-)
No sitten minulla on mittarissa jotakuinkin sinun lukemasi, eli vähän reilu puolet elämästäni.
- cs
On myös välimuotoja, eikä pelkasta on/oäff ja yhdessä asumisen näen vakitusena suhteena --on paljon ihmisiä sekä naisia että miehiä, joilla on jo om asunto ja voi seurustella enemmän tai vähemmän tiiviisti partnerin kanssa, jolla on muös jo oma asunto, eivätkä halua muuttaa yhteen partnern asuntoon
Aikuisella kun on omat mööpelit jms.
Moni elkeläsipari pitää kaksi asuntoa ja vain nimellisesti asuvat erikseen
syynä asumistuki ja verotus. Toinen asunto voi olla vuokralla pimeästi
Ulkona seilaavan ei kannata maksaa isoa vuokraa asunnost. jot käyttä nii vähän
Voi ollla myös useampikin vapaa suhde, jossa ei sitouduta uskollisuuteen, vaan
ollaan yhdessä silloi kun sopii, vaikka kuukausi toisen asunnolla. seurusteluni päätty alkuvuonna 2006 ja sen jälkeen en ole seurustellut
- ei kirj.
Khyl siinä olikin jo tarpeeksi kärsimystä naissukupuolelle.
ei kirj. kirjoitti:
Khyl siinä olikin jo tarpeeksi kärsimystä naissukupuolelle.
näinhän se on, siksi en edes katsele naisia enää edes seksuaalisessa mielessä
- Näin meillä
Mulle on yleensä riittänyt, kun leikkii kotia pari kertaa kuukaudessa about pari päivää kerrallaan. Enempään ei yksinkertaisesti sosiaalisuus riitä. Toisaalta on ihan nastaa elää yhteiselämää aina kun siltä tuntuu.
Vuosittain? :D
Ikävuosina 15-41 olen ollut parisuhteessa yli 20 vuotta (ei yhteen putkeen eikä saman henkilön kanssa). Loput sitten sinkulana.no noitten kahen välillä kyllä sillä ihan sinkkulinjalla mennään suurimmaksi osaksi ellei kokonaan.. ja vaikka säätöjäki ois ollu niin silti sama.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista
Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni1197043Kuka on UMK-suosikkisi? UMK26 paljastuksia lauantai 28.2.
UMK26 tänä lauantaina! UMK26 tulee suorana Tampereelta ja nyt selviää, kuka pääsee edustamaan Suomea Euroviisuihin. M1164811L/over ja Jani Volanen! Minkä arvosanan 4-10 annat roolityöstä?
Psykologinen trilleri L/over - ikuisesti minun on koukuttanut tv-katsojat ruudun ääreen. Kun Roosa (Krista Kosonen) tapa624064TTK:n jättänyt Vappu Pimiä rehellisenä MasterChef-kuvauksista: "Höh..."
Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Viime vuonna Tanssii Tähtien Kanssa jäi taakse, ja nyt vuorossa on uusi a143404Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu6932134Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?2431520- 661388
Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581378Osaako kukaan sanoa?
Mikä on syy siihen, että apulaisidiootti yrittää kaikin keinoin haitata kaikkea yrittämistä Ähtärissä? Nyttkin pilkkaa j531326Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121002