Tuli käytyä sitten työkkärissä

Julius S.

Kävinpä eilen työkkärissä koska mulla oli aika sinne. Vitutti ihan älyttömästi ja heti kun näin sen virkailijan niin vitutus maksimoitu ennennäkemättömiin lukemiin.

Joo-o, sama virsi niin ku aina: "Ootko hakenu töitä? Entä ootko hakenu kouluun?". *****, olen hakenu ja kouluun en enää mene koska on jo yks ammattitutkinto alla ja oman alan töitä olen kuitenki tehny jo noin 7 vuotta (olen 27-vuotias ja jäin viime vuoden alkupuolella työttömäks). Työttömäksi jäin, koska mun sillosella työpaikalla alko säästökuuri ja viis viimeisintä taloon tullutta sai lähtee (mun jälkeen firmaan tuli 4 ja vain 1 lähti mun aikana pois). Uutta työpaikkaa en ole löytänyt vaikka kuinka oon yrittäny ja henkilökohtaisten syitten takia en pysty muuttamaa nykyisestä asuinkaupungista pois.

Mutta asiaan...tähän asti oon onnistunu välttämään kaikennäköset humpuukikurssit ja muut "orjuuttamistoimenpiteet". Tai no, kävin viime vuonna jonku työnhakukurssin. Nyt se ukko alko kuitenki tarjoomaan jotain kuntouttavaa perseilytoimintaa.

Tässä vaiheessa mulla ns. palo kiinni ja sanoin sille ukolle suorat sanat. Se tais olla virhe sillä äijä sai paskahalvauksen ja putos tuoliltaan lattialle elottomana. Soitin sitten L&T:n pojat hakemaan ogelmajätteen nopeasti pois ihmisten silmistä. Lupasivat vielä lähettää ison laskun siitä TE-toimiston loisporukalle.

0

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Natomaa hyökkäsi Iraniin

Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu
        NATO
        724
        2481
      2. Trump aloitti III maailmansodan tänään.

Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?
        Maailman menoa
        349
        2090
      3. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
        Ikävä
        26
        1932
      4. Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki

Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o
        Maailman menoa
        10
        1763
      5. Rakas tiedät, että toivoisin

Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja
        Ikävä
        58
        1538
      6. Viesti miehelle

Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise
        Ikävä
        12
        1082
      7. Nyt on sanottava että sattuu kipeästi

Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu
        Ikävä
        18
        1059
      8. Teit asiat lopulta niin

Ettei meillä ole ikinä mitään mahdollisuuksia toisiimme.
        Ikävä
        55
        920
      9. Miksi rakastuit

Kaivattuusi?
        Ikävä
        63
        905
      10. Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?

Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?
        Maailman menoa
        2
        868
      Aihe