Olen tutustunut mukavaan nuoreen naiseen. Tuntuu, että kemiat menee yksi yhteen. Hän on myös hauska, huumorintajuinen ja fiksu. Ja suht nätti. Yksi asia vain mietityttää. Hänellä on melko suuri suu. Ei siinä mitään. Mietityttää vain, mitä isosuisista naisista sanotaan :(. Voihan olla, että naisella on aivan normaali. Itsellänikin kohtuullisen kokoinen. Ottaisi vain päähän, jos koko hyvä juttu kaatuisi tuohon yhteen asiaan. Kommentteja?
Naisella iso suu :(
8
698
Vastaukset
- naikkonen80
Ei kannata uskoo kaikkia höpönpöppö-käsityksiä :D
- asdgsadg
Oot pinnallinen jätesäkki täynnä paskaa!
- järki mies
En usko että olet tosissasi..suu ja alapää on täysin kaksi eri asiaa..promilletasosi tota kirjoittaessasi?...uskotko kaikkeen hömppään?
- big mouth
Ei sitä aina tiedä! Pätee ehkä 80%:ssa, mutta esim. exäni oli isosuinen ja kuitenkin suhteellisen tiukka.
- Sir Von Baughen
huhhuh,ei voi muuta sanoa...
- Venyy ja paukkuu
Minulla on SAIRAAN pieni suu mutta kaikki kymmenen lastani ovat kuitenkin syntyneet POIKITTAIN alateitse! Kaksoset vielä käsi kädessä rinnakkain. Mietipä sitä!
- näin täällä
Ja sit sä synnytit elefantin... Ohhoh, oot kyllä synnytyskone. Toivottavasti pääset Guinesin ennätysten kirjaan!
- hyvä kysmys
siis mitäshän se ap kirjoittaja meinas panna..?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874028Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242891No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341311
- 10899
- 131875
- 6844
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12811Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756- 11750