Miksi lähes aina pitäis olla tummaverinen mies? Ymmärtäishän sen, jos naiset ois itsekin, mutta kun eivät ole ja silti pitäisi saada sellainen mies.
Miksi tummaverinen?
10
318
Vastaukset
- kostoks.
Siksi, että miehet yrittää aina hoteimpia naisia, vaikka mies olis ite mitä.
- ..NoName..
Minkä sitä voi mieltymyksille? samalla kun joku mies haluaa vaalean ja joku toinen taas punapään..
- ChIcKs
Usein vastakohdat kiehtoo eli blondi nainen haluaa tumman miehen.
- mag ehm tau
Aivan. Ja hoikka ja timmi haluaa läskin jne. Tupakoimaton haluaa tupakoivan. Kyllä. Ihan asiaa kerrot.
- heh, sotkija.
Eih! Vaan läski haluaa hoikan ja timmin. Alkoholisti kelpuuttaa raittiin ja hoivaviettisen. Köyhällekin kelpaa joskus rikas.
Mutta takaisin asiaan. Usein tummat ja vaaleat näkevät toisissaan eniten sitä jotain.
- redbeadhead
Entäs, jos tummaveriset herrat preferoivat vaaleaverikköjä?
Sittenkö heistä on lupa pitää?
Mitä sun pitäisi saada, miksi? - en tiedä
mutta minuun ei niin hirveästi nappaa piki- ja nappisilmät. Riippuu tietysti yksilöstä. Ehkä alitajuisesti valkoinen ei pysty peittelemään tunteitaan esimerkiksi punastumista tai iiriksen liikkeitä.
- sekin on
hupaisaa että lopulta kaikista vanhoista tulee "harmaita." Valkoiset hiukset on pohjoisessa lapsilla ja ehkä se on huvittavaa ulkomaalaisen mielestä, vanhat hiukset syntyessään.
- 28
Tyhmä haluaa fiksun.
Lihava haluaa laihan.
Sairas haluaa terveen.
Tupakoiva haluaa tupakoimattoman.
Väritön haluaa värillisen.- Eri sarjaa.
Värillinen voi haluta yhtä paljon, tai vieläkin enemmän, vaaleaa.
Muissa tapauksissa epäilen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 813181
- 922895
- 532152
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201595Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..61369- 151369
- 191344
Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131321Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein141307Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin251249