Kauheita jakorasioita nää nykysuomen miehet!

Säälittävää

Mä en voi sietää jakorasioita ja kiertopalkintoja ja panoeinoja!

Jos jollain miehellä ollut peräti 100 (!!!!) naista, niin kyllä se on selkeä turnoff mulle... Tuolla ketjussa missä kyseltiin seksikumppanien määrää, oli selkeästi suurin lukema joillain miesvastaajilla.

Mä haluaisin ainakin sellasen miehen, joka olis ns. "tarkka tavarastaan", koska itsekin olen. En todellakaan halua sellasta jota on kylvetty ties mihin vakoon. Yhden yön jutut eritoten on ehdoton EI, koska en itsekään sellasia oo koskaan harrastanut.

Mikä saa miehen toimimaan noin, päätymään kiertopalkinnoksi..? Onko se p*illunhimo sitten niin kova että on vaan pakko. Ja muut miehet vielä oikein ihannoi. Miksi te ihannoitte tollasta?

54

273

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...

      Mies tarvitsee seksiä niin ei siinä ole mitään, jos mies päätyy "kiertopalkinnoksi"

      • Säälittävää

        Mä halveksun sellaisia miehiä.

        Joo, mies tarvitsee seksiä. Niin varmasti kuka tahansa. Niinhän me kaikki.
        MUTTA pakkoko sitä on harrastaa SADAN ERI kumppanin kanssa?
        Vähempikin riittäs... Ja pakkoko heti hypätä sänkyyn, olla HELPPO. Vois vaikka tutustua ensin!


      • Tsägädää
        Säälittävää kirjoitti:

        Mä halveksun sellaisia miehiä.

        Joo, mies tarvitsee seksiä. Niin varmasti kuka tahansa. Niinhän me kaikki.
        MUTTA pakkoko sitä on harrastaa SADAN ERI kumppanin kanssa?
        Vähempikin riittäs... Ja pakkoko heti hypätä sänkyyn, olla HELPPO. Vois vaikka tutustua ensin!

        Miehen on helpompi saada tyydytys tilapäisistä suhteista, nainen taas tarvitsee tunteita. Jos yhdenyön jutut ei oikein sytytä niin ei niitä silloin tule harrastettua. Miehet on muutaman tuopin kumoamisen jälkeen kai yleensäkin 'sillä tuulella' että kuka tahansa näköpiirissä oleva naaras kelpaa. Ja olettaa itsekin kelpaavansa, iskuyritykset ainakin on joskus sitä luokkaa että itsekritiikki on herralla ihan hukassa.


      • Vanha räähkä
        Tsägädää kirjoitti:

        Miehen on helpompi saada tyydytys tilapäisistä suhteista, nainen taas tarvitsee tunteita. Jos yhdenyön jutut ei oikein sytytä niin ei niitä silloin tule harrastettua. Miehet on muutaman tuopin kumoamisen jälkeen kai yleensäkin 'sillä tuulella' että kuka tahansa näköpiirissä oleva naaras kelpaa. Ja olettaa itsekin kelpaavansa, iskuyritykset ainakin on joskus sitä luokkaa että itsekritiikki on herralla ihan hukassa.

        Ja nainen saattaa päätyä jättämään jutun yhden yön suhteeksi ilman että moista oli etukäteen ajatellutkaan juuri sen vuoksi ettei synny sitä tunnetta. Mistä sitä ikinä voi etukäteen tietää onko esim. ulkoisesti viehättävä ihminen vähän pidemmän tuttavuuden jälkeen sen oloinen että hänen kanssaan voi jäädä suhteeseen.


      • crazyratlady
        Vanha räähkä kirjoitti:

        Ja nainen saattaa päätyä jättämään jutun yhden yön suhteeksi ilman että moista oli etukäteen ajatellutkaan juuri sen vuoksi ettei synny sitä tunnetta. Mistä sitä ikinä voi etukäteen tietää onko esim. ulkoisesti viehättävä ihminen vähän pidemmän tuttavuuden jälkeen sen oloinen että hänen kanssaan voi jäädä suhteeseen.

        Onko se sitten pakko mennä sänkyyn ennenku on tutustunu? Ihme huoripukkeja..


      • Vanha räähkä
        crazyratlady kirjoitti:

        Onko se sitten pakko mennä sänkyyn ennenku on tutustunu? Ihme huoripukkeja..

        Miten niin ennen? Kuka sitten sänkyyn ryntää ennen kuin on keskusteltu? Paitsi tietysti päihtyneet ihmiset jotka eivät pysty keskustelemaan.

        Riippuu ihmisestä kuinka pitkään kestää kertoa kaikki oleellisimmat asiat omasta itsestä. 2 t, 2 vrk, 2 kk, 2 v...?


      • fdgdfgdf
        Vanha räähkä kirjoitti:

        Miten niin ennen? Kuka sitten sänkyyn ryntää ennen kuin on keskusteltu? Paitsi tietysti päihtyneet ihmiset jotka eivät pysty keskustelemaan.

        Riippuu ihmisestä kuinka pitkään kestää kertoa kaikki oleellisimmat asiat omasta itsestä. 2 t, 2 vrk, 2 kk, 2 v...?

        Tutustuminen = oppii tuntemaan toista, tapaa useamman kerran. Vasta sitten sänkyyn. Se on paras tapa toimia.


      • +++++
        fdgdfgdf kirjoitti:

        Tutustuminen = oppii tuntemaan toista, tapaa useamman kerran. Vasta sitten sänkyyn. Se on paras tapa toimia.

        Paskapuhetta. Jos panettaa, niin kannattaa panna heti. Mitä järkeä on tuhlata aikaa johonkin tapaamisiin? Ei siihen todellakaan tarvita toisesta ihmisestä mitään yksityiskohtaisia tietoja, että pystyy laittamaan ne genitaalit sisäkkäin. Paneminen on kivaa!


    • m36.

      Öh, itselläni ei ole yhtään panoa tai suhdetta takana vaikka ikää on 36 vuotta. Eli kaikki miehet eivät välttämättä ole samanlaisia. Ei vaan koskaan sitä oikeaa ole sattunut kohdalle, olen varmaan myöskin varsin kranttu siitä, ketä kelpuutan. Mutta todellakaan en menisi maksulliselle, vaikka en ketään koskaan löytäisi.

    • Hyi yöks!!!!!!!!!!!!

      Suurin osa Suomi-miehistä on juuri näitä käytettyvä mies-horatsuja, yksikään mies johon olen tutustunut joko kaverina taikka ajatellut suhdettakin niin jokaisella ollut hurja seksimenneisyys, naidaan kaikke mikä liikkuu ja sellaistahan minä en huoli.

      Lapsia yhdelle, jos toiselle naiselle ja vakkaripanoja joka nurkassa, hyi helv....!!! Koittakaa miehet pitää se vehkeenne puhtaampana eikä upottaa sitä jokaiseen reikään!!

      • hfdgfdgd

        "yksikään mies johon olen tutustunut joko kaverina taikka ajatellut suhdettakin niin jokaisella ollut hurja seksimenneisyys, naidaan kaikke mikä liikkuu ja sellaistahan minä en huoli."

        Todistit juuri omalta osaltasi, että naiset viehättyvät ainoastaan kunnon panomiehistä.


      • m36.
        hfdgfdgd kirjoitti:

        "yksikään mies johon olen tutustunut joko kaverina taikka ajatellut suhdettakin niin jokaisella ollut hurja seksimenneisyys, naidaan kaikke mikä liikkuu ja sellaistahan minä en huoli."

        Todistit juuri omalta osaltasi, että naiset viehättyvät ainoastaan kunnon panomiehistä.

        "Todistit juuri omalta osaltasi, että naiset viehättyvät ainoastaan kunnon panomiehistä. "

        Hyvä oivallus :)
        Todellakin, jos ei miehenä viitsi tehdä aloitteita, jää kyllä lähes varmasti yksin, ellei sitten ole ihan YTM-tasoa. Naiset ovat varsin laiskoja mitä tulee aloitteellisuuteen, ja niin olen minäkin. Mutta erona on vain se että minä sitten saan ollakin yksin, toisin kuin naiset.


      • oooooooooooooooooooo
        hfdgfdgd kirjoitti:

        "yksikään mies johon olen tutustunut joko kaverina taikka ajatellut suhdettakin niin jokaisella ollut hurja seksimenneisyys, naidaan kaikke mikä liikkuu ja sellaistahan minä en huoli."

        Todistit juuri omalta osaltasi, että naiset viehättyvät ainoastaan kunnon panomiehistä.

        Suomi-miehet eivät ole muuta kuin panomiehiä ja surkeita sellaisia!!!!!!!!!!!!!!!!!!


    • Hyvä hyvä!

      Loistavaa!! Miehenä olen asioista kanssasi aivan samaa mieltä!

      Ehdottaisin, että lisäisit juttuun vaatimuksen itsevarmuudesta, perinteisestä miehisyydestä, tajunnan räjäyttävistä seksuaalisista taidosta (Huom! Kirjasta opittua tietty!), tilanteesta riippumattomasta päätöksenteko kyvystä, leffatähimäisestä charmikkuudesta ja tietysti pyytettömästä rakkaudesta sinuun!

      • Säälittävää

        Ei ole tarpeen tollasia lisätä, kun ei tollasia vaatimuksia ole.

        En ole itsekään järin itsevarma, joten en todellakaan halua liian itsevarmaa miestä. Haluan kyllä miehen jolla on hyvä itsetuntemus, mutta se ei ole sama asia kuin itsevarmuus.

        Perinteistä miehisyyttäkään en kyllä kaipaa. Osaan vaihtaa auton renkaat itse jne.
        Mitä edes on ns. perinteinen miehisyys enää nykypäivänä? Nythän jotkut Mark Zuckerbergit ja Bill Gatesit on näitä nykyajan "sankareita"...

        Tajunnan räjäyttävät seksuaaliset taidot on kellä tahansa, luonnostaan.

        Leffatähtimäistä charmikkuutta..? No ei. Kuten sanoin, en itekään järin itsevarma (saatikka charmikas!) ole. Joten miksi haluisin sellasen miehen (tai se minut).

        Kaikenkaikkiaan haluaisin vaan sellasen miehen, joka olisi syvällisesti ajatteleva, avarakatseinen, rauhallinen, hiljainen, mieluummin sivustaseuraaja kuin huomion keskipiste. Ja mieluiten tosiaan sellanen että niitä seksiseikkailuja ei olis SADAN naisen kanssa (hyi hitto!) - ei ees viidenkymmenen. Mieluiten vain suhteissa, ja ehkäpä korkeintaan 2-3 naisen kanssa. Myös täysin kokematon olis mulle ok.

        Kiertopalkintoa en todellakaan halua!
        Harmi vaan että niin moni mies nykypäivänä on just sellanen halpa kiertopalkinto.


      • Säälittävää kirjoitti:

        Ei ole tarpeen tollasia lisätä, kun ei tollasia vaatimuksia ole.

        En ole itsekään järin itsevarma, joten en todellakaan halua liian itsevarmaa miestä. Haluan kyllä miehen jolla on hyvä itsetuntemus, mutta se ei ole sama asia kuin itsevarmuus.

        Perinteistä miehisyyttäkään en kyllä kaipaa. Osaan vaihtaa auton renkaat itse jne.
        Mitä edes on ns. perinteinen miehisyys enää nykypäivänä? Nythän jotkut Mark Zuckerbergit ja Bill Gatesit on näitä nykyajan "sankareita"...

        Tajunnan räjäyttävät seksuaaliset taidot on kellä tahansa, luonnostaan.

        Leffatähtimäistä charmikkuutta..? No ei. Kuten sanoin, en itekään järin itsevarma (saatikka charmikas!) ole. Joten miksi haluisin sellasen miehen (tai se minut).

        Kaikenkaikkiaan haluaisin vaan sellasen miehen, joka olisi syvällisesti ajatteleva, avarakatseinen, rauhallinen, hiljainen, mieluummin sivustaseuraaja kuin huomion keskipiste. Ja mieluiten tosiaan sellanen että niitä seksiseikkailuja ei olis SADAN naisen kanssa (hyi hitto!) - ei ees viidenkymmenen. Mieluiten vain suhteissa, ja ehkäpä korkeintaan 2-3 naisen kanssa. Myös täysin kokematon olis mulle ok.

        Kiertopalkintoa en todellakaan halua!
        Harmi vaan että niin moni mies nykypäivänä on just sellanen halpa kiertopalkinto.

        syvällisesti ajatteleva, avarakatseinen, rauhallinen, hiljainen, mieluummin sivustaseuraaja?

        Haluat siis perus- kunnollisen suomalaisen miehen, mutta tuollaisen flegmaatikon kanssa sinun ongelmaksesi tulee se, että hän ei paljon itsestään ilmoittele ja sinun luultavasti täytyy ryhtyä aktiivisemmaksi osapuoleksi ja käydä iskemässä hänet. Hän luultavasti pelkäisi lähestyä sinua, vaikka olisikin kiinnostunut.


      • Säälittävää
        asdfqwerty_m85 kirjoitti:

        syvällisesti ajatteleva, avarakatseinen, rauhallinen, hiljainen, mieluummin sivustaseuraaja?

        Haluat siis perus- kunnollisen suomalaisen miehen, mutta tuollaisen flegmaatikon kanssa sinun ongelmaksesi tulee se, että hän ei paljon itsestään ilmoittele ja sinun luultavasti täytyy ryhtyä aktiivisemmaksi osapuoleksi ja käydä iskemässä hänet. Hän luultavasti pelkäisi lähestyä sinua, vaikka olisikin kiinnostunut.

        Ei se haittaa vaikka oliskin vaikeammin lähestyttävä. En mä sellasta haluaiskaan joka heti olis syliini ryntäämässä.


    • Trollop

      Käytetyllä miehellä ei tee mitään!

      • hdhgfdgdf

        Kyllä käyttämättömät miehet yleensä ovat epäsuositumpia.


    • 10+5

      Ilmeisesti mulla lähes kolmekymppisenä miesneitsyenä pitäs olla hirmusesti vientiä \o/

      Vieläkun nää hienot teoriat todentuis tosielämässä... :(

      • Säälittävää

        Miesneitsyys on seksikästä. ;-)
        Se on. Usko pois.

        Jos siitä saatais vielä sellanen maanlaajuinen muoti-ilmiö, niin vienti olis taattu! Mainostoimisto hommiin!


      • Jätkä 25
        Säälittävää kirjoitti:

        Miesneitsyys on seksikästä. ;-)
        Se on. Usko pois.

        Jos siitä saatais vielä sellanen maanlaajuinen muoti-ilmiö, niin vienti olis taattu! Mainostoimisto hommiin!

        Tiedä tuleeko tuo koskaan meidän elinaikanamme tapahtumaan, koska juuri nyt tällä hetkellä illuminaatit hallitsee tätä maailmaa! Ja jollei ne, niin ainakin jotkin vastaavat ainakin jotka pyrkivät muokkaamaan tätä maailmaan pahuuden imperiumiksi. He omistavat mainostoimistot ja koko viihdeteollisuudenkin!


      • lu8gjff

        Jos oot muuten perseestä: eli et omaa käytöstapoja, et osaa käyttäytyä, olet epäsiisti, laiska, ylipainoinen (huom, painoindeksi, "nallekarhu" nimike ei ole muuta kuin ylipainoisten miesten keksimä), yliujo, niin ei siinä neityys paljon paina.

        Mieti luonnettasi sekä kaikkea siihen liittyvää, jos meinaan olet luonteeltasi mukava, luotettava, osaat käyttäytyä, omaat hyvät käytöstavat etkä ole ylipainoinen, laiska sekä epäkiinnostava joka hameen perään niin varmasti sinulla olisi vientiä.


      • fgdjfjdfgjdfgj
        lu8gjff kirjoitti:

        Jos oot muuten perseestä: eli et omaa käytöstapoja, et osaa käyttäytyä, olet epäsiisti, laiska, ylipainoinen (huom, painoindeksi, "nallekarhu" nimike ei ole muuta kuin ylipainoisten miesten keksimä), yliujo, niin ei siinä neityys paljon paina.

        Mieti luonnettasi sekä kaikkea siihen liittyvää, jos meinaan olet luonteeltasi mukava, luotettava, osaat käyttäytyä, omaat hyvät käytöstavat etkä ole ylipainoinen, laiska sekä epäkiinnostava joka hameen perään niin varmasti sinulla olisi vientiä.

        Yliujous on perseestä. Oletko Free Fanny?


    • ghjghjghj

      "Mikä saa miehen toimimaan noin, päätymään kiertopalkinnoksi..? Onko se p*illunhimo sitten niin kova että on vaan pakko. Ja muut miehet vielä oikein ihannoi. Miksi te ihannoitte tollasta? "

      Naisten kanssa oleminen johtaa usein seksiin. Mies joka on tekemisissä naisten kanssa päätyy helpommin sänkyyn, kuin mies joka ei vietä aikaa naisten seurassa.

    • FDdsasd

      Kyllä suurin osa naisista kuolaa panomiesten perään. Joko tälle palstalle on eksynyt tässä mielessä poikkeuksellinen naisvähemmistö tai sitten tämä on jotain itku kurkussa suoritettua provoilua ja halujensa kieltämistä.

    • tp-83

      Minä en ole noita kuvailemiasi, vaan siveyden sipuli.:)

    • Jaa a no tässä ois semmonen. Irtosuhteita en harrastele enkä oo koskaan harrastanut.

      Mutta herää kysymys, onko sitten vientiä? Taatusti ei.

    • ..tipupiipi..

      Hyvä kirjoitus :) Olen itsekkin kutakuinkin samaa mieltä ja oma mieheni ei onneksi ole monen naisen kanssa ollutkaan. Vain kahden ja nekin pitkiä parisuhteita. Sopii siis minulle mitä parhaimmiten.
      Voin sanoa, että mieheni on oikea aarre, parempaa ei voisi saada.

    • Monenlaistalogiikkaa

      Mitä se "vienti" sitten olisi, jos et kerran halua irtosuhteita? Todistelua vetovoimastaan moni näyttää kovasti kaipaavan, vaikka se sitten johtaisi sänkyreissuihin. Se ON säälittävää.

      Töllössä jossain ohjelmassa mies kertoi laittaneensa kolme erilaista nettiprofiilia testatakseen, mikä naisiin vetoaa. Kuulemma macholla sai eniten vastauksia. Miehen tulkinta oli, että "naiset" tykkää machoista. Ei sitten kiinnostanut vastata niille, jotka ottivat yhteyttä pehmeämmän profiilin perusteella? Määrähän se ratkaisee, eikä naisen persoona. Hyi, just luotaantyöntävä ajatusmalli, mutta ilmeisesti nää ei pysty muuhun.

    • Mies kohta 27vee

      Onhan se niin, että mies joka uhkuu itsevarmuutta (jopa ylimielisesti) lähestyy naista helpommin kun osaa hyvin juttua heittää jne. Ja itsevarmuus sen kun kasvaa kun on näitä "helppoja" saaliita, jotka on jalat auki heti samana iltana kun on tavattu. Mutta miten me tavalliset hiukan ujommat rehellisyyttä ja omia arvoja omaavat lähestyisimme naista kun useimmat naiset tosiaan pitävät siitä, että mies osaa lähestyä ja jutustella ja nämähän ovat suurimmilta osin ns. "pelimiehiä". Itselläkin itsevarmuutta on, mutta en juuri koskaan lähesty naista jos en ole aivan varma että hän on minusta kiinnostunut. Esim. jos silmäpeliä on ollut ja katseet sen suuntaisia, että kiinnostuksen voi aistia niin silloin uskallan lähestyä ja juttukin luistaa. Toinen ääripää on sitten niin ujot ihmiset, jotka eivät uskalla edes juuri katsoa toista silmiin. Sellaisten ihmisten on hankala tehdä tuttavuutta.

      Minun silmissäni mies on ihan yhtä halpamainen ja huonot arvot omaava kuin nainenkin jos harrastaa yhden illan seksiseikkailuja, tietysti jokaisen oma asiahan se on. Itse en halua kumppania jolla on paljon yhden yön juttuja, ehkä kertakokeilun ymmärrän.

      Olen yhden ainoan kerran lähtenyt naisen matkaan baarista ja tämäkin hänen omasta pyynnöstään, mutta hän pyysi minua VAIN juttelemaan. Niin sitä sitten juteltiin ja juteltiin pitkälle aamuun, saatettiin siinä vähän suudellakin.

      Oman seurustelukumppanin pitää olla sellainen, että voi olla varma ettei sitä kuka tahansa kolli kaada sänkyynsä. Silloin on kumppani helpompi päästää hyvillä mielin ulos tuulettumaan tyttöjen kesken.

      • bbbb.....

        Kirjoitit viisaita.
        Noin se minustakin on.

        Tässä olennaisin:
        "Oman seurustelukumppanin pitää olla sellainen, että voi olla varma ettei sitä kuka tahansa kolli kaada sänkyynsä."

        Olen samaa mieltä näin naisena. En halua miestä jonka voi kuka tahansa nainen saada sänkyynsä, vaan haluan miehen olevan ERITTÄIN valikoiva ja kranttu.


      • Terve mies
        bbbb..... kirjoitti:

        Kirjoitit viisaita.
        Noin se minustakin on.

        Tässä olennaisin:
        "Oman seurustelukumppanin pitää olla sellainen, että voi olla varma ettei sitä kuka tahansa kolli kaada sänkyynsä."

        Olen samaa mieltä näin naisena. En halua miestä jonka voi kuka tahansa nainen saada sänkyynsä, vaan haluan miehen olevan ERITTÄIN valikoiva ja kranttu.

        "Olen samaa mieltä näin naisena. En halua miestä jonka voi kuka tahansa nainen saada sänkyynsä, vaan haluan miehen olevan ERITTÄIN valikoiva ja kranttu."

        Seurustelusuhteessa luvataan molemminpuolinen uskollisuus, jos luvataan. Silloinhan on ihan samantekevää, onko mies "kranttu" vai haluaako panna kaikkia naisia, koska hän on antanut lupauksen, joka sitoo häntä. Eli muita ei saa panna vaikka mieli tekisikin, ja kyllähän se terveellä miehellä yleensä aina tekee.


      • ei kiertopalkinto
        Terve mies kirjoitti:

        "Olen samaa mieltä näin naisena. En halua miestä jonka voi kuka tahansa nainen saada sänkyynsä, vaan haluan miehen olevan ERITTÄIN valikoiva ja kranttu."

        Seurustelusuhteessa luvataan molemminpuolinen uskollisuus, jos luvataan. Silloinhan on ihan samantekevää, onko mies "kranttu" vai haluaako panna kaikkia naisia, koska hän on antanut lupauksen, joka sitoo häntä. Eli muita ei saa panna vaikka mieli tekisikin, ja kyllähän se terveellä miehellä yleensä aina tekee.

        MÄ haluan että mies on ollut kranttu ENNEN sitä seurustelusuhdetta, sitä siis tarkoitin...

        Mielellään ei yhtään yhden yön juttua, ja ei todellakaan kuin vain muutaman naisen kanssa seksiä ennen minua. Ja suhteissa, ei irtopanoja.

        En halua kiertopalkintoa.


    • ihmekkös_toi_on?

      Ei tarvii ihmetellä miks ootte Sinkkuja. Nirso pitää olla jos haluaa elää yksin.

    • Mies kohta 27vee

      Nirsohan saa olla ihan omasta vapaasta tahdostaan. Niin ja tiedoksi, että ei se miehenäkään niin vaikea ole ilman seksiä olla siihen asti kun löytää vakituisen seurustelukumppanin. Kyllä se on enemmänkin tuolla korvien välissä se juttu jos yhden illan jutuista saa jotain kicksejä.

      Kyllä treffeillä käyminen ja sen oikeanlaisen kumppanin etsiminen on mukavaa kun saa tutustua ihmisiin. Lyön vetoa, että sitten oikean hetken tullen seksi on ainakin 100 kertaa mukavempaa kun on vakituisessa suhteessa.

      Seksistä pidättäytyminen siihen asti kun löytää mukavan kumppanin on mielestäni erittäin kunnioitettava asia niin naisilla kuin miehilläkin.

    • M 20

      Vai että miesneitsyys on seksikästä? Kyllä se vaan on tuntunu olevan erittäin vakava turn-off naisille. Ainakin omalla kohdallani olen tämän todennut liiankin moneen kertaan. Enkä ole edes nirso naisten suhteen, mutta enpä ole vieläkään onnistunut löytämään ketään. Sehän se vasta huvittavaa onkin kun tulee keskusteltua naisten kanssa juurikin näistä asioista, niin se on hyvin mielenkiintoista miten mun ikäisillä löytyy aina vähintäänkin se 1 exä tai enemmän ja sitten ihmetellään miksi minulla on pyöreä nolla...

      • ole järkevä

        Ei ole kovinkaan vakava turnoff, jos olet hyvä tyyppi ja kiva mies. Usko pois. Asia on korviesi välissä ja omaa epävarmuuttasi.

        Ja pakkoko sitä kokemattomuutta kailottaa joka suuntaan? Eihän se naamasta näy.


      • M 20
        ole järkevä kirjoitti:

        Ei ole kovinkaan vakava turnoff, jos olet hyvä tyyppi ja kiva mies. Usko pois. Asia on korviesi välissä ja omaa epävarmuuttasi.

        Ja pakkoko sitä kokemattomuutta kailottaa joka suuntaan? Eihän se naamasta näy.

        "Ja pakkoko sitä kokemattomuutta kailottaa joka suuntaan? Eihän se naamasta näy."

        Pidän turpani kiinni siitä asiasta niin pitkään kunnes ja jos keskustelu yks kaks sinne suuntaan menee ja silloinkin yritän pitää asian mahdollisimman pitkään omana tietonani, että en sitä mitenkään "kailottele" yht ympäriinsä. Pahoitteluni jos tekstistäni sai sellaisen kuvan että huutelen sitä huvin vuoksi joka suuntaan.
        Onhan minulle kyllä noita jaariteltu, että olisin ihan hyvä tyyppi ja kiva jannu, mutta koska en huomaa naisten kiinnostusta tai mitään niin kaiketi näin sitten on, että epävarmuus estää näkemästä ja korvien välissä oleva hyytelö päättää, ettei mitään nähty eikä kuultu.


    • crazyratlady

      Oon kerran tapaillu miestä, joka lopulta suostui tunnustamaan, ettei muista tarkkaa lukua, mutta yli sadan naisen kanssa on ollut. Oli melkoinen turn-off ja siihen jäi tapailut. Ja tämä mies ihmetteli minun "hurjaa" lukua, 15 miestä.

    • Jätkä 25

      "Mikä saa miehen toimimaan noin, päätymään kiertopalkinnoksi..? Onko se p*illunhimo sitten niin kova että on vaan pakko. Ja muut miehet vielä oikein ihannoi. Miksi te ihannoitte tollasta?"

      No katsos kun sellaisella miehellä mukamas on sitten niin laadukkaat alfageenit, joka on tehty siittämään mahdollisimman monta naista, jonka vuoksi hän on sitten miehistä miehisin, jota pitää sitten muiden miesten jumalana. Vaikka sitten toisaalta mitä helvetin alfaa loppujen lopuksi siinä vielä on, jos oletkin mahdollisimman monelta halvalta lumpulta onnistunut saamaan, jotka ihan kenelle tahansa jakaisi :D Oijoi näitä..

      Ja mikä sitten saa alunperin saa miehen toimimaan tuohon malliin? No ihminenhän on kävelevä kokonaisuus joka ohjelmoituu täysin ympäristönsä kokemustensa myötä tietynlaiseksi persoonaksi. Se on ihan tämä nykyinen ympäristö mikä yllyttää, kannustaa ja jopa painostaakin ihmistä olemaan panosonni, tai muuten olet yksi vitun läppä! Ryhmäpainostus, jolla on erittäin suuri voima ja siinä samalla vielä jos on muutenkin tyhmä ja heikko mieli, niin tuloksena onkin sitten hyväksynnän hakuinen laumahuora.
      Noh, sitten lopulta jälkeenpäin mahdollisesti yhä lisääntyvä ja lisääntyvä pillunhimo hoitaa lopput.

      Hyvä lukea välillä tämmöisiäkin viestejä, kun joskus välillä tulee aina semmoinenkin tunne ettei kunnollisia olisi tai että ne olisi ainakin kuolemaisillaan justiin :) No, tämäkin johtuu vaan että on joskus pari panomiestä yrittänyt lujasti aivopestä minuakin kaltaisekseen ja painostaa, mutta eivätpä ole onnistuneet :)

      "Kaikenkaikkiaan haluaisin vaan sellasen miehen, joka olisi syvällisesti ajatteleva, avarakatseinen, rauhallinen, hiljainen, mieluummin sivustaseuraaja kuin huomion keskipiste."

      Itse ainakin allekirjoitan nämä(vaikka ehkä jotkut täällä sitten muuta luuleekin), joten toivoa on yhä edelleenkin olemassa :)

      • hahhhah

        huonot miehet saa huonot naiset. Kaikki akat jotka pettää vaikka tietää että mies on varattu tai on oman ystävän ex tai vastaavaa, ovat huonoja.
        Laadukkailla ei ole tarvetta jatkuvasti kokeilla "flaksiaan." Flirtti on tyhmää.
        Se on totta että ujoihin pätee rohkea lähestyminen mutta onneksi tietää rohkeasta, onko se pillu-/munahaukka vai ei.


      • Jätkä 25
        hahhhah kirjoitti:

        huonot miehet saa huonot naiset. Kaikki akat jotka pettää vaikka tietää että mies on varattu tai on oman ystävän ex tai vastaavaa, ovat huonoja.
        Laadukkailla ei ole tarvetta jatkuvasti kokeilla "flaksiaan." Flirtti on tyhmää.
        Se on totta että ujoihin pätee rohkea lähestyminen mutta onneksi tietää rohkeasta, onko se pillu-/munahaukka vai ei.

        Öö.. Liittyikö tämä nyt sitten jollain tavalla miten mun viestiin? Vai oliko sitten Ap:lle osoitettu?


    • Reipas Mies

      Aloittaja puhuu nyt näistä hyvin naisia iskevistä baarimestareista, laadukkaista miehistä. Miks sä haluat sellaisen, jos tiedät heidän luonteen-naiset hoi!

      Kyllä se tavallisempi jamppa osaa teidät tyydyttää ajan kanssa ja pitää hyvänä naisena kunhan niille tunteiden syntymiselle sais hiukan myötätuulta ja aikaakin naisen taholta.

      Siis jos on komea ja supliikki niin totta hitossa nää miehet napsii muijia makkariin minkä kerkiävät.

      SAmoin minulle on baarien minihame leopardi toppi naiset turn-off, kun jo ajatus että mun jälkeen pian se "neito" on jonkun muun miehen alla turn offaa minut aika pahasti jos nainen on vielä yliseksuaalinen eli esittelee tavaraansa baarissa tjs paikoissa turhan auliisti.

      Se että seksi tulee ilman sen suurempaa tunne sidettä on samoin juttu mihin en ole vieläkään lähtenyt. Ehkä mä olen vanhanaikainen, ehkä "kunnollinen" siinä mielessä että mulla on selkärankaa sanoa "ei" naiselle jos tarve tulee.

      Mä näen ukkomiehiä jokapuolella joilla se "vonkaus" on aina päällä kun vapaita naisia on lähistöllä. Se on minusta hiton munatonta touhua. Toki naiselle saa ja mäkin olen kiva, mutta raja on selvä mulle mihin se jää muiden naisten kanssa jutskailut.

      • ap

        "Miks sä haluat sellaisen, jos tiedät heidän luonteen-naiset hoi!"

        Öö, anteeks, oliko tää mulle? Mä siis olen ap, ja kuten aloitusviestissäni kerroin, mä EN missään tapauksessa halua sellasta. Sellaset ei ole laadukkaita mun mielestä, ja en tunne ketään muutakaan naista jolle olisi turn on kuulla että miehellä on ollu esim. 50-200 panoa...


      • hgfghgdh
        ap kirjoitti:

        "Miks sä haluat sellaisen, jos tiedät heidän luonteen-naiset hoi!"

        Öö, anteeks, oliko tää mulle? Mä siis olen ap, ja kuten aloitusviestissäni kerroin, mä EN missään tapauksessa halua sellasta. Sellaset ei ole laadukkaita mun mielestä, ja en tunne ketään muutakaan naista jolle olisi turn on kuulla että miehellä on ollu esim. 50-200 panoa...

        "ja en tunne ketään muutakaan naista jolle olisi turn on kuulla että miehellä on ollu esim. 50-200 panoa... "

        Eihän sitä kukaan ääneen myönnä, mutta tosielämässä nämä 50 pillun miehet ovat juuri sitä halutuinta miesainesta.


      • bmbnmbnm
        hgfghgdh kirjoitti:

        "ja en tunne ketään muutakaan naista jolle olisi turn on kuulla että miehellä on ollu esim. 50-200 panoa... "

        Eihän sitä kukaan ääneen myönnä, mutta tosielämässä nämä 50 pillun miehet ovat juuri sitä halutuinta miesainesta.

        No kun eivät ole, vaan on ISO ISO joukko naisia jotka ei todellakaan ota kiertopalkintoa riesakseen.


    • m36.

      En halua olla ilonpilaaja, mutta tasapuolisuuden nimissä tämä ketjun aloittajan kirjoitus on tuomittava epäonnistuneeksi. Silti 16 tällä hetkellä.

      Jos joku mies kirjoittaisi jonkun heppoisen kokemuksen perusteella samaa että "kauheita jakorasioita nämä nykysuomen naiset", niin miinuksiahan siitä tulisi ja roppakaupalla. Ap:n kirjoitus on tyypillisen yleistävä, ja loukkaa ainakin minua näin miehenä.

      • jeppp--

        Mikä sinua siinä loukkaa ja miksi?
        Koska olet juuri sellainen jakorasia ja kiertopalkinto, vai..?

        Montako seksikumppania sulla on ollut?


      • m36.
        jeppp-- kirjoitti:

        Mikä sinua siinä loukkaa ja miksi?
        Koska olet juuri sellainen jakorasia ja kiertopalkinto, vai..?

        Montako seksikumppania sulla on ollut?

        "Koska olet juuri sellainen jakorasia ja kiertopalkinto, vai..?"
        Ei kun juuri päinvastoin. Seksikumppaneita 0. Ja mitä se sinulle kuuluu? Jos olisit lukenut ketjua tarkemmin, olisit sen huomannut.

        Taas ihan typerä kommentti, joka sai plussaa. Painelkaa vain niitä miinuksia minulle, saatte varmaan siitä orgasmin itsellenne. ÄO:si lienee 70-80 luokkaa.


      • jeppp--
        m36. kirjoitti:

        "Koska olet juuri sellainen jakorasia ja kiertopalkinto, vai..?"
        Ei kun juuri päinvastoin. Seksikumppaneita 0. Ja mitä se sinulle kuuluu? Jos olisit lukenut ketjua tarkemmin, olisit sen huomannut.

        Taas ihan typerä kommentti, joka sai plussaa. Painelkaa vain niitä miinuksia minulle, saatte varmaan siitä orgasmin itsellenne. ÄO:si lienee 70-80 luokkaa.

        Luin ketjun, mutta ei täällä nämä nikit oikein mieleen jää.

        Eipä se seksikumppanien määrä mulle mitenkään kuulukaan. No, itepähän sä sen toit esille...

        Toivottavasti sitten menet tuomitsemaan myös vastaavat miesten kirjoittamat aloitukset ja viestit. Sillä osoittaisit olevasi oikeasti reilu ja tasapuolinen.


    • lellona

      joo itsestäni kyllä tuntuu siltä että jos miehellä ei ole ollu kasapäin naisia niin eihän sitä etes naiset huoli. juippii tollaset kirjoitukset. ite en tunnu saavan ikinä emäntää vaikka on kaikki asiat niin hyvin kuin olla ja voi on talot,autot ,ulkonäköäki on ja kunnon ihminen. niin kuin ollakkaan ei kelpaa kellekkää,kun oikeesti pitäs olla vissii joku antti tuisku tai muu vastaava.

      • .,.,.,.,.,.

        Jos katsot ympärillesi kadulla, kaupassa, ulkona, missä vaan... niin eihän ne miehet mitään anttituiskuja ole joilla on nainen käsipuolessa. Vaan aivan tavallisia, sekä rumia että komeita, vanhoja ja nuoria, kaikenlaisia.

        Ei tartte olla anttituisku, todellakaan.

        Onnea emännän hakuun!


      • Jätkä 25

        "joo itsestäni kyllä tuntuu siltä että jos miehellä ei ole ollu kasapäin naisia niin eihän sitä etes naiset huoli."

        Taitaa minusta vaan pitää paikkansa niiden naisten kohdalla, joilla itselläänkin ollut kasapäin miehiä :)


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Sosiaaliturvasäästöt kohdentuvat usein samoihin ihmisiin useampaan kertaan

      ja ihmisiä putoaa kiihtyvällä tahdilla toimeentulotuelle eli köyhien määrä kasvaa eksponentiaalisesti Suomessa. https:
      Maailman menoa
      420
      2430
    2. Olisiko sinulla mitään toiveita?

      Miten sinä toivoisit minun sinua lähestyvän? Mitään mitä olisi tosi hyvä tietää ennen sitä? Jos ei sen kummempia, niin
      Ikävä
      79
      2192
    3. Miksi toisten toiveet ahdistavat teitä?

      Kertokaapa miksi toisen ihmisen toiveet mahdolliselle kumppanilleen ahdistavat niin kovasti? Oletatko, että hän vaatii j
      Sinkut
      224
      1645
    4. Turun tunnin juna toteutetaan

      Köyhiltä viedään mutta tunnin juna Turkuun viedään läpi. Puhaltakaa PS nyt tämä poikki! https://www.hs.fi/politiikka/ar
      Perussuomalaiset
      163
      1422
    5. Mitä tuntemuksia

      sinulle tulee, kun hän ilmestyy näköpiiriin? Vaihtelevatko ne?
      Ikävä
      89
      1255
    6. T mies missä oot

      T mies pääsetkö lähtemään sieneen villasukat tein sulle 💕🐶
      Ikävä
      82
      1244
    7. Oletko kertonut tästä

      Meidän oudosta jutusta kenellekään? Olen kertonut ystävälleni, että olet saanut minut sekaisin…, mutta tästä hän ei tied
      Ikävä
      60
      1189
    8. huono vai hyvä juttu

      Miten ulkopuoliset reagoisivat jos olisit kaivattusi kanssa yhdessä....?
      Ikävä
      77
      1113
    9. En nii kui tiiä yhtään

      Mikä suussa kiehtoo, vaikka kaiken pitäisi olla ihan hyvin! Mä niin haluaisin nähdä sut:)
      Ikävä
      59
      1059
    10. Homouden synti

      Kerrotaan faktoja alkuun. On olemassa vain kaksi sukupuolta ja aviolIiitto on vain ja ainoastaan miehen ja naisen välin
      Luterilaisuus
      285
      1022
    Aihe