Mies joka
-ei tee työtä tai opiskele ja ottaa muutenkin rennosti
-vain lukiokoulutus
-asuu kaupungin vuokrayksiössä neukkukuutiossa
-on yksin eikä suhteessa
-elää taloudellisesti niukasti näkemättä kuitenkaan nälkään
-harrastuksina kuntoliikunta ja nettihäröily
vaiko mies joka
-tekee työtä paskalla noin 2000 euroa palkalla
-opiskellut hikisen AMK-tutkinnon
-asuu omistusasunto neukkukuutiossa
-on suhteessa ruman tai "tavis" naisen kanssa
Tänäänkin näin kaupungilla ihan tavallisen näköisiä suomalaisia miehiä aivan karmeiden siiderimahaämmien kanssa. Jos tuo on sitä normaalia elämää jota meidän syrjäytyneiden ATM:ien pitäisi tavoitella niin minä sanon ei kiitos. Meillä jokaisella on vain yksi elämä josta pitää ottaa kaikki mahdollinen irti ja nauttia niin paljon kuin haluaa. Minä en nauti aikaisista aamuherätyksistä jotta kerkeän paskaduuniin tai rumien naisten seurasta. Jos joku ei hyväksy sitä että olen mieluummin semi-erakoitunut, elämäntapatyötön joka vieläpä on työllistänyt oikeusjärjestelmää ja mt-huoltoa niin sittenpä ei hyväksy. Ketään en rupea väkisin miellyttämään tekemällä asioita jotka eivät nappaa.
Kumpi on säälittävämpi?
Älyn haamu
4
63
Vastaukset
- Ihan ok!
Elämäntapasi on sun oma valintasi. Lopeta valittaminen siitä, että et saa teininaista.
- Ilon aave
Elä rauhassa aivan kuten haluat.
Mutta anna sitten muiden elää myöskin, sillä tavalla kuin he haluavat...
(Elä ja anna elää, jne...)- Älyn haamu
Minun ei annettu olla rauhassa niin enpä anna muidenkaan olla.
- Me annammme
Älyn haamu kirjoitti:
Minun ei annettu olla rauhassa niin enpä anna muidenkaan olla.
sinun olla rauhassa joten jätä meidät rauhaan. Kiusaa työvoima/sosiaaliviranomaisia jos jollekin haluat kiukutella.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1014507Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293343No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452370- 361388
- 341183
- 371116
- 131064
- 1581007
- 6934
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12872