Kaipaatko palstalta poistuneita?

..dido...

Onko ketään, joka täältä on poistunut, jota kaipaisit takaisin?

Minulla ei juurikaan ole sellaista, mutta poistaa voisin Naisasialuuserin ja hänen typerät sivunikkinsä..

43

139

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • also_sprach_jungfrau

      Pohdin, missä Ei se satu on, ja miksi Free Fanny kuulostaa niin usein täsmälleen samalta, käyttää samoja lauserakenteita ja sanontoja, ja kertoo samanlaisia asioita. Pohdin myös, että jos Free Fanny on Ei se satu, miksi on joitain sellaisia eroja persoonien taustatarinoissa, että jos Free Fanny olisi Ei se satu, hän kuitenkin näiden "erojen" perusteella yrittäisi esittää olevansa eri henkilö kuin Ei se satu. Pohdin miksi näin voisi olla: olisiko siinä mitään järkeä.

      Pohdin liikaa.

      • 7+13

        FF on Ei se satu ja sillä selvä.

        Oletko muuten antanut "kyytiä" Vauhdille?


      • also_sprach_jungfrau
        7+13 kirjoitti:

        FF on Ei se satu ja sillä selvä.

        Oletko muuten antanut "kyytiä" Vauhdille?

        Jos tarkoitat kyytiä, minulla ei ole autoa. Jos tarkoitat "kyytiä", minä en ole vielä naimisissa.


      • sillitrooli
        also_sprach_jungfrau kirjoitti:

        Jos tarkoitat kyytiä, minulla ei ole autoa. Jos tarkoitat "kyytiä", minä en ole vielä naimisissa.

        Minä voin kyydittää. Polkupyörän tarakalle mahtuu kyllä. Mihin mennään?


      • also_sprach_jungfrau
        sillitrooli kirjoitti:

        Minä voin kyydittää. Polkupyörän tarakalle mahtuu kyllä. Mihin mennään?

        Saisiko siihen polkupyörän perään jonkin kärryn? Lapsena olin jalka kipsissä polkupyörän tarakan seurauksena.


      • sillitrooli
        also_sprach_jungfrau kirjoitti:

        Saisiko siihen polkupyörän perään jonkin kärryn? Lapsena olin jalka kipsissä polkupyörän tarakan seurauksena.

        Saa siihen tällaisen, olet ehkä nähnytkin joskus
        http://www.huvikumpu.fi/WebRoot/PPO/Shops/16012008-31614/47F4/CAC4/1958/65C5/FB4B/D432/D712/5254/0001_0020_k_00E4_rry.jpg Mutta ne on tehty leikki-ikäisten kokoisille. Joutuisit olemaan polvet suussa siellä.


      • also_sprach_jungfrau

      • sillitrooli

      • also_sprach_jungfrau
        sillitrooli kirjoitti:

        Jaaha... Asiakaspalvelua, asiakaspalvelua... Laitetaanko suoraan tällainen vaan sinne perään? http://www.thedressuplady.com/images/horse carriage.jpg

        Tuota varten kyllä tarvitsisi valjastaa ainakin neljä miestä vetämään. Voisin sitten läimiä teitä pitkällä ruoskalla, jos kuljette liian hitaasti. Ja silmälaput pitäisi olla, jotta ette pillastu nähdessänne jotain teininaisia ja lähde juoksemaan väärän suuntaan.


      • sillitrooli
        also_sprach_jungfrau kirjoitti:

        Tuota varten kyllä tarvitsisi valjastaa ainakin neljä miestä vetämään. Voisin sitten läimiä teitä pitkällä ruoskalla, jos kuljette liian hitaasti. Ja silmälaput pitäisi olla, jotta ette pillastu nähdessänne jotain teininaisia ja lähde juoksemaan väärän suuntaan.

        Eikö porkkana toimisi paremmin? Edessä olisi teininainen juoksemassa karkuun ja Naisasialooseri ja Älyn haamu lassottaisiin kiinni kärryihin.


      • also_sprach_jungfrau
        sillitrooli kirjoitti:

        Eikö porkkana toimisi paremmin? Edessä olisi teininainen juoksemassa karkuun ja Naisasialooseri ja Älyn haamu lassottaisiin kiinni kärryihin.

        Joo! Tai vaikka käänteistä psykologiaa - jos Naisasialooseri on kerran loveshy, senhän pitäisi juosta poispäin kauniista teininaisesta. Voisin siis kärryissä naamioitua teininaiseksi.


      • sillitrooli
        also_sprach_jungfrau kirjoitti:

        Joo! Tai vaikka käänteistä psykologiaa - jos Naisasialooseri on kerran loveshy, senhän pitäisi juosta poispäin kauniista teininaisesta. Voisin siis kärryissä naamioitua teininaiseksi.

        Sinun pitäisi naamioitua toiselta puolelta vanhaksi yh-äidiksi, jolla on ei-suomalaisen näköisiä lapsia, ja toiselta puolelta teininaiseksi. Keskelle vaunuja pitäisi asentaa verho, joka estää näkemästä toiselle puolell. Silloin kummatkin juoksisivat sinusta poispäin. Tässä täytyisi tosin olla tarkkana, että kun hepat käytetään juomassa ja syömässä, niin ne eivät vaihda puolia. Muuten seuraa katastrofi.


    • ............

      Einoa on ikävä

      • ghjghjghj

        Oliko eino oikeasti mies?


      • askljf
        ghjghjghj kirjoitti:

        Oliko eino oikeasti mies?

        Eino on Aino


    • Eewuli fanclub

      Eewulia on ikävä

      • ..dido...

        No hyvä kun pysyy poissa, ettehän te idiootit osaisi muuta kuin kiusata ja aukoa päätä koko ajan. Kukaan ei ansaitse sellaista kohtelua mitä te annatte vaikka mitä olisi suustaan päästänyt. Ihminen on erehtyväinen ja virheitä sattuu kelle vain, on lapsellista kiusata tuntematonta vanhoista asioista.
        Siinäkin härnäämisessä näkee teidän oman henkisen kypsyyden ja se on varsin alhainen. Eikä se terveydentilakaan viittaa terveeseen mielentilaan.


    • N18V

      On yks komee mies jota jäin kaipaamaan...

      • 6+3

        Arasville?


      • ...
        6+3 kirjoitti:

        Arasville?

        Arasvillehan on Älyn haamu!


      • 20+9
        ... kirjoitti:

        Arasvillehan on Älyn haamu!

        Sittehän N18V ei tarvii turhaan kaipuussa riutua!


      • N18V

        En kaipaa mitään ATM urpoa tai urpoja. Mies isolla ämmällä sen olla pitää.


      • 19+13
        N18V kirjoitti:

        En kaipaa mitään ATM urpoa tai urpoja. Mies isolla ämmällä sen olla pitää.

        Siis semmonen joka tykkää pulleroista?


      • N18V
        19+13 kirjoitti:

        Siis semmonen joka tykkää pulleroista?

        Toiset tykkää ja toiset ei. En huoli eturepun omaavia, koska en ole "pullero".


      • 12+17
        N18V kirjoitti:

        Toiset tykkää ja toiset ei. En huoli eturepun omaavia, koska en ole "pullero".

        No miks sä sitten jäit kaipaamaan semmosta?


      • N18V
        N18V kirjoitti:

        En kaipaa mitään ATM urpoa tai urpoja. Mies isolla ämmällä sen olla pitää.

        Jäin kaipaan kun se oli komea ja kirjoitti asiallisesti...


      • 3+10
        N18V kirjoitti:

        Jäin kaipaan kun se oli komea ja kirjoitti asiallisesti...

        Mutta jos se tykkää pulleroista niin varmaan sillä oli etureppu. Me lihaksikkaat ei nääs tykätä.


      • 1+20=21
        3+10 kirjoitti:

        Mutta jos se tykkää pulleroista niin varmaan sillä oli etureppu. Me lihaksikkaat ei nääs tykätä.

        Voi sinua pulleroa, sohvalla vatsaa kasvattamassa.


      • 18+13
        1+20=21 kirjoitti:

        Voi sinua pulleroa, sohvalla vatsaa kasvattamassa.

        Voi sinua pulleroa, sohvalla vatsaa kasvattamassa.


      • 15+12=27
        18+13 kirjoitti:

        Voi sinua pulleroa, sohvalla vatsaa kasvattamassa.

        Voi sinua pulleroa, sohvalla vatsaa kasvattamassa.


      • kaiku!
        18+13 kirjoitti:

        Voi sinua pulleroa, sohvalla vatsaa kasvattamassa.

        Voi sinua pulleroa, sohvalla vatsaa kasvattamassa.


    • g4j4s

      beefcaken comebackia odottelen

      • no hätä

        sehän on m30!


      • sillitrooli
        no hätä kirjoitti:

        sehän on m30!

        En ole.


    • Eipä ole ketään sellaista jota kaipaisin erityisesti joka olisi jo palstalta poistunut ja keneen ei ole muuta kontaktia kuin tää palsta...

    • ........

      Essi saisi tulla takaisin.

    • Älyn haamu

      Eewuli vois tulla takas tarjoamaan tahatonta komiikkaa.

      • mutku se on

        dido= Eewuli


      • ..dido...
        mutku se on kirjoitti:

        dido= Eewuli

        En muuten ole. Millähän perustein olisin kyseinen henkilö? Senkö takia että puolustan? Minusta on vain törkeää ja keskenkasvuisen hommaa kiusata jostain lipsautuksesta tuntematonta ihmistä, kasvakaa oikeasti aikuisiksi.

        Ja muut asiat, sen verran on tullu palstaa seurattua että osaa sanoa yhtä sun toista jonkun kirjoituksista tms.

        Mutta kyllä luulen, että Eewuli on palstalta poistunut, miksi hän täällä olisi jos on jotain parempaakin olemassa? Onnea hänelle kun miehen löysi, mistäkö sen tiedän, no sehän kirjoitti sen itse tänne taannoin.
        Don't come back, älä anna haaskalinnuille aihetta revitellä sanoillasi.


    • Reipas Mies

      Minusta on hyvin säälittävää että palstan "naiset"yrittävät hakemalla hakea hyvää asiakaspalvelua palstan tyypillisiltä miehiltä.

      Myönnän, itsekkin joskus tätä naisille mukaillen yritin pitää yllä.

      Mutta jos tietää tuloksensa jo etukäteen niin miksi vaivautua?

      Hämärä ja Nöösipoika ovat harvakseltaan messissä, ehkä ne joiden aisiat minua kiinnostavat.

      Kaksi privaa naisjutskailua minulle on tämän palstan kautta lyhyehkösti emaililla siunaantunut, joten minusta tämä platformi voi toimia. En todellakaan tahdo treffata naista joka tulee RP:tä tapaamaan, koska se on virtuaalinikki, minä olen ihminen sen takana.

      • also_sprach_jungfrau

        "Hyvää asiakaspalvelua"? Mitähäh? Miten olisi "asiallista tai hupaisaa keskustelua", riittäisikö se?

        Kuinka moni tältä palstalta etsii "tosielämän" seuraa? Yllättävän moni on näköjään löytänytkin jotain, mutta siis... silti.


      • ...

        Olisko sulla sinne asiakaspalveluun puhelinnumeroa tiedossa, kun olis vähän palautetta annettavana?


    • Mies1985

      Legendoja ei ole vielä poistunut keskuudestamme.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Sosiaaliturvasäästöt kohdentuvat usein samoihin ihmisiin useampaan kertaan

      ja ihmisiä putoaa kiihtyvällä tahdilla toimeentulotuelle eli köyhien määrä kasvaa eksponentiaalisesti Suomessa. https:
      Maailman menoa
      420
      2430
    2. Olisiko sinulla mitään toiveita?

      Miten sinä toivoisit minun sinua lähestyvän? Mitään mitä olisi tosi hyvä tietää ennen sitä? Jos ei sen kummempia, niin
      Ikävä
      79
      2192
    3. Miksi toisten toiveet ahdistavat teitä?

      Kertokaapa miksi toisen ihmisen toiveet mahdolliselle kumppanilleen ahdistavat niin kovasti? Oletatko, että hän vaatii j
      Sinkut
      224
      1645
    4. Turun tunnin juna toteutetaan

      Köyhiltä viedään mutta tunnin juna Turkuun viedään läpi. Puhaltakaa PS nyt tämä poikki! https://www.hs.fi/politiikka/ar
      Perussuomalaiset
      163
      1422
    5. Mitä tuntemuksia

      sinulle tulee, kun hän ilmestyy näköpiiriin? Vaihtelevatko ne?
      Ikävä
      89
      1255
    6. T mies missä oot

      T mies pääsetkö lähtemään sieneen villasukat tein sulle 💕🐶
      Ikävä
      82
      1244
    7. Oletko kertonut tästä

      Meidän oudosta jutusta kenellekään? Olen kertonut ystävälleni, että olet saanut minut sekaisin…, mutta tästä hän ei tied
      Ikävä
      60
      1189
    8. huono vai hyvä juttu

      Miten ulkopuoliset reagoisivat jos olisit kaivattusi kanssa yhdessä....?
      Ikävä
      77
      1113
    9. En nii kui tiiä yhtään

      Mikä suussa kiehtoo, vaikka kaiken pitäisi olla ihan hyvin! Mä niin haluaisin nähdä sut:)
      Ikävä
      59
      1059
    10. Homouden synti

      Kerrotaan faktoja alkuun. On olemassa vain kaksi sukupuolta ja aviolIiitto on vain ja ainoastaan miehen ja naisen välin
      Luterilaisuus
      285
      1022
    Aihe