Hei! mikä ihme siinä että suomessa yksin asuvaa opiskelijaa kuvainnollisesti ruoskitaan selkään ja heitetään koirille raadeltavaksi kun on tehnyt kesätyötä?
Itse olin juuri touko- ja kesäkuun töissä 1600e palkalla josta siis menot vuokrat yms laskut pois. Nyt olenkin tilanteessa etten saa elokuussa sitten mistään rahaa koska olen tienannut LIIKAA? eli käytännössä minun olisi tullut elää kuin mikäkin perseaukinen palkkani kanssa kituutellen samanlailla eläen kuin työtön.
Työnteosta näin siis rangaistaan. Olisi käytännöllisempää maata työttömänä kotona koko kesän niin ei vaan vaarannu tulojen saanti. periaatteessa teen siis näin työtäkin ilmaiseksi koska on laskettu että työttömän tulisi tulla toimeen noin 419e/kk plus vuokran kanssa toimeen. penniäkään en saa käyttää palkkaani yli tuon vaikka olen ollun töissä. Sitten heti rankaistaan vähentämällä tulevan opiskelu ajan tuista. Loistavaa suomi. Olen miettinyt että menisi romanien romanien "reviirille" kerjäämään, vaikka mielestäni itse olen synnyinkaupunki katuja pidempään tallannut...?
Aivan. ja pitäähän se kysyä. Jos tarvitsette myyntiin/markkinointiin työntekijää. kokemusta 4 vuoden ajalta sekä taloushallinnon ammatti. ota yhteys [email protected]
Kerjäämäänkö? miksi opiskelijaa kiusataan?
arosusi88
1
<50
Vastaukset
- ???????
Miten niin et saa ? Nuo tulot jaetaan 12, eli tuskin sen jälkeen enää ylität sitä n. 600 euron rajaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2824150Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1352365Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575822016- 1411511
Hotelli kainuu
Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!39998Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan
Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein133972- 77959
Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?
Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!337901Pitäis vaan lopettaa
Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei8877J. Rinta-Joupilla jättimäinen veropetosvyyhti
Seinäjoen keskustan kiinteismiljonäärit olleet jo pitkään ahtaalla ja liittykö J. Rinta-Jouppikin rintamaan? https://yl62820