Niin se vaan on.
Aina puhutaan paskaa ja haukutaan yhteiskuntamme vähä-osaisia eli
puli- miehiä ja naisia.
Hekin ovat yleensä vaan ajautuneet elämässään vaikeisiin tilanteisiin ja yrittäneet löytää ratkaisua ehkä sillä huonommalla konstilla.
Yleensä he ovat kuitenkin rehellisiä ja kunnon ihmisiä jotka joutuvat kulkemaan sitä polun toista reunaa jopa usein itsestä riippumattomista syistä.
Ainakaan he eivät juoruile ja vahdi ja solvaa kanssa naapureitaan kilpaa toisten saman moisten kanssa aamuisin pihamaalla, sekin on tässä tullut nähtyä.
Eli tasa-arvoa kanssakäymisiin toisten kanssa , eikä turhia ennakkotuomioita kenestäkään, niin voitais saada tämä yhteiskunta paremmaksi.
Hyvät ja pahat
4
86
Vastaukset
- taatana.
"eivät juoruile ja vahdi ja solvaa kanssanaapureitaan kilpaa toisen samanmoisten kanssa..."
Miten niin, ei alkoholisoituminen tuota poissulje?
Pahimmat tekevät vielä tuotakin. - rose18
puli- miehiä ja naisia????
noh mutta olen samaa mieltä miksi haukkua.
kukaan ei ole seppä syntyessään. - oiutredfghkmbgukjnbg
Heillä on ihan oikeita ongelmia itsensä kanssa, ei tarvitse puuttua muiden elämään.
- zisel
Hah! Kyllä se on niin päin että mitä isommat ongelmat sulla on kotona niin sitä suuremman numeron teet naapuristasi jotta kukaan ei tajuaisi kiinnittää suhun huomiota. Kyllä nää "kaappijuopot" on nähty jotka on kateellisia niille jotka ei juo salaa sängyn alla joten ihan pakko on mennä huutelee pitkin maailmaa että "vittu toi yks on ihan hirvee deeku" ja sitten juosta kotiin juomaan kossua kaapinraosta verhot tiukasti kiinni ettei kukaan vaan vahingossakaan nää :D
Tietenkin jos tässä nyt puhutaan spurguista jotka on kodittomia ja penkoo roskiksia niin ei sitten mitään.
Mulle jos tulee ykskään naapuri selittää ikinä että "toi Virtanen on ihan hirvee juoppo" niin mä sanon että "joo ei mitään hätää, ei kukaan ole huomannu sun ongelmias joten lepo vaan". Ja luonnollisestihan tää sama pätee muihinkin yhteisöihin ja ympäristöön kuin vaan naapureihin. Mä suosittelisin ihan jokaista alkaa miettii mitä joku "juoruämmä" ite touhuaa jos se alkaa pitää kauheeta meteliä jostain toisesta ihmisestä. Voin lyödä vaikka vetoa että kyseessä on jokaikisessä tapauksessa just se että koittaa tehdä toisesta niin kauheen skandaalin että voi ihmisten katseilta jotka on suunnattuna tähän josta juorutaan, touhuta itse joko ihan samaa josta syyttää toista tai jopa jotain vielä pahempaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874188Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293163No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351348
- 10929
- 134921
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11770