Moni ikäiseni (25-vuotias) on valmistunut tai valmistumassa yliopistosta/AMK:sta ja siirtymässä ihan kelvollisiin työpaikkoihin joista jo jotain tienaakin. Eräs KTM kaverini on menossa naimisiin loppukesästä naisen kanssa jonka kanssa on vuosia asunut yhdessä. Meikäläinen sen sijaan tekee yhä osa-aikaisia hanttihommia joita ei oikein edes työski voi kutsua ja pähkäilee mielessään kuinka päästä eroon poikuudesta. Yritin kyllä aikoinaan opiskella minäkin mutta muiden ihmisten häiriköinnin ja kiusanteon aiheuttaman stressin vuoksi jouduin keskeyttämään. Naisiin minulla ei ole koskaan ollut oikein minkäänlaisia alkeellisiakaan virityksiä, niin jämäkästi on ATM:lle osoitettu paikkansa että aloitteita en ole uskaltanut tehdä.
Sellaista se ATM-elämä :-) Samaa shittiä on edessä vielä vuosikymmeniä
tärkeää asiaa!
Älyn haamu
11
79
Vastaukset
- badington88
sentään jaksat vielä hymyillä..
- jeppulipeppuli
Ja se asia, josta me muut kiinnostuisimme oli...?
- ota vastuu itse
Onneksi olkoon! :-)
- 11+6
Ja jääkaapille hakemaan kalja...
- bollock
No haluaisitko nyt jonkin asian olevan erilailla elämässäsi?
- Älyn haamu
Teinipilluuu!!!
- bollock
Älyn haamu kirjoitti:
Teinipilluuu!!!
Sitten vaan sitä pilsua hommaamaan. Älä sentään sakkolihaan kajoa.
- 28
ETHÄN OLE ENÄÄ 25 VUOTTA
- Don´t worry
Haluaisitko itse joskus naimisiin?
- Älyn haamu
Mikä jottei jos nainen vaan on kaunis.
- kuningas_
Hei sä oot vaan hyvin säilyny!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "873978Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242871No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452292- 341301
- 10889
- 131865
- 6824
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12811Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124746- 11740