Kuinka toipuisin mah nopeaa tästä

billie jooe

Olen juuri eronnut tyttöystävästäni hän oli minulle kaikki mutta nyt on aika unohtaa hänet ja aion keskittyä kouluuun ja muihin ystäviiin toivoisin että voisitte antaa neuvoja tässä miten saisin unohdettua hänet ja saada elämän taas raitelleeen :)

5

214

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vanha ja kokenut

Et voi nopeuttaa unohtamista millään terveellä tavalla, et voi paeta, tuska on vaan koettava, muuten se tulee jossain vaiheessa takaisin. Aika tekee tehtävänsä, ja voit siirtyä elämässä eteenpäin.

• jatka30v

katsele naisia. Tee kaikkea hyödyllistä. Pelaa myös immersiivisiä videopelejä. Auttaa minua aina. Mutta aikakin on tärkeää.

• billie jooe

Kiitos vanha ja kokenut niin teen:)

• darkfire

Riippuu miks erositte, mutta selkeesti vihalla haavan kiini polttaminen ei olis hyvä ratkaisu. Toise häpeävät arpiaan toisille ne on kunniamerkkejä. Joku varmaan minun juttuni kommentoisi että negatiivisella pois polttaminen on pahin mahdollinen ratkaisu... ei se ei ole pahin mahdollinen mutta se on helppo tapa joskin vaikeampaa on olla levittämättä sitä koskettamaan myös tulevia mahdollisia kumppaneita. Sen täytyy olla vain sitä yhtä kohtaan ei muita eikä itseä.

• jätettyrikottuu

Minäkin haluan jonkun keinon millä toipua. Mies jätti viikko sitten ja päivääkään en ole ollut itkemättä. Hän oli kaikki kaikessa, elämä ei tunnu miltään ilman häntä. Enkä todellakaan ymmärrä miten selviän siitä kun joudun näkemään häntä muiden naisten kanssa. mies on sujut eron kanssa ja elää jo omaa elämää. Minä en pääse tästä ikinä yli. Mies jätti kerran aikasemminkin jo ja silloin meni 3kk kun itkin ja olin masentunut kunnes hän otti takaisin. Nyt taitaa olla lopullista ja minä en tule selviämään. Toista niin ihanaa miestä ei ole ja muut miehet kuvottaa minua. Itken vain. Ja lähetän miehelle itkuviestejä. Tämä on minun elämääni loppuiän :(

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      85
      4640
    2. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      109
      3837
    3. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      177
      3646
    4. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      67
      2083
    5. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      75
      1941
    6. Mitä on tullut

Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.
      Haapavesi
      78
      1268
    7. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      130
      1152
    8. Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle

Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.
      Vantaa
      147
      1084
    9. Minne pyydän sut?

Jotta saan nähdä 🤨
      Ikävä
      49
      989
    10. Mikä homma?

https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä
      Saarijärvi
      30
      904
    Aihe