Olen juuri eronnut tyttöystävästäni hän oli minulle kaikki mutta nyt on aika unohtaa hänet ja aion keskittyä kouluuun ja muihin ystäviiin toivoisin että voisitte antaa neuvoja tässä miten saisin unohdettua hänet ja saada elämän taas raitelleeen :)
Kuinka toipuisin mah nopeaa tästä
5
214
Vastaukset
- vanha ja kokenut
Et voi nopeuttaa unohtamista millään terveellä tavalla, et voi paeta, tuska on vaan koettava, muuten se tulee jossain vaiheessa takaisin. Aika tekee tehtävänsä, ja voit siirtyä elämässä eteenpäin.
- jatka30v
katsele naisia. Tee kaikkea hyödyllistä. Pelaa myös immersiivisiä videopelejä. Auttaa minua aina. Mutta aikakin on tärkeää.
- billie jooe
Kiitos vanha ja kokenut niin teen:)
- darkfire
Riippuu miks erositte, mutta selkeesti vihalla haavan kiini polttaminen ei olis hyvä ratkaisu. Toise häpeävät arpiaan toisille ne on kunniamerkkejä. Joku varmaan minun juttuni kommentoisi että negatiivisella pois polttaminen on pahin mahdollinen ratkaisu... ei se ei ole pahin mahdollinen mutta se on helppo tapa joskin vaikeampaa on olla levittämättä sitä koskettamaan myös tulevia mahdollisia kumppaneita. Sen täytyy olla vain sitä yhtä kohtaan ei muita eikä itseä.
- jätettyrikottuu
Minäkin haluan jonkun keinon millä toipua. Mies jätti viikko sitten ja päivääkään en ole ollut itkemättä. Hän oli kaikki kaikessa, elämä ei tunnu miltään ilman häntä. Enkä todellakaan ymmärrä miten selviän siitä kun joudun näkemään häntä muiden naisten kanssa. mies on sujut eron kanssa ja elää jo omaa elämää. Minä en pääse tästä ikinä yli. Mies jätti kerran aikasemminkin jo ja silloin meni 3kk kun itkin ja olin masentunut kunnes hän otti takaisin. Nyt taitaa olla lopullista ja minä en tule selviämään. Toista niin ihanaa miestä ei ole ja muut miehet kuvottaa minua. Itken vain. Ja lähetän miehelle itkuviestejä. Tämä on minun elämääni loppuiän :(
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse854640Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1093837Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1773646Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.672083Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575751941Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.781268- 1301152
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1471084- 49989
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä30904