Silmiini osui naisen aloitus kuinka miehen "tulisi" hoitaa ensitreffailu.
http://keskustelu.suomi24.fi/node/9953559
Tässä olis vertailun vuoksi toinen lista niille nuorille miehille, jotka haluavat treffailla naista miehenä eivätkä tossutettavana pikkupoikana.
1. Mies älä koskaan mene treffeille liian ajoissa "odottelemaan", josko se nainen tulisi ajoissa, että vain saisit tavata hänet. Tule paikalle korkeintaan viisi minuuttia ennen, myöhästyä ei kannata, sillä olet sanasi mittainen mies ja ODOTAT sitä myös muilta.
2. Ehdota tekemistä, ensimmäiset treffit kannattaa sopia julkiseen paikkaan ja kohtalaisen lyhyeksi. Anna treffikumppanisi ymmärtää, että myös sinä olet menossa treffeile ARVOIMAAN minkälainen hän on tyyppinä ja sen takia paikan pitää olla julkinen (mistä sitä koskaan tietää näistä ventovieraista kun näitä uutisia lukee! ;)
3. Kahvittelu noin puolestatunnista tuntiin toimii ekoille treffeille. (sillä mistä sitä ennakkoon tietää jaksaako sitä toista kauempaa katella! ;)
4. Ensimmäisillä treffeillä ei yleensä aivan tolkuttomasti ole puhuttavaa ja tunnelma on hieman varautunut ja odottava. Esim 40min tapaamisella yleensä puhuttavaa riittää riittää, muista mainita etukäteen kesto.
5. Kysele asioista kuten mitä hän tykkää tehdä vapaa-ajallaan, mitä hän on meinannut tehdä 5 vuoden päästä, mistä asioista hän on kiinnostunut ja miten se hänen elämässään ilmenee... yritä löytää asioita ja keskity niihin. Pyri saamaan nainen puhumaan ja kysele häneltä hänen vastauksista. (edelleen muista luoda vaikutus naiselle, että myös hän on arvioitavana. Liian usein näkee tätä "jos sä valitset mut, niin mä teen mitä vaan" -käyttäytymistä. JOS JUTUSTELU EI TEIDÄN KESKEN TOIMI NIIN TODENNÄKÖISESTI ET EDES HALUA SITÄ NAISTA KUIN TÄYTTÄMÄÄN OMAN EPÄVARMUUTESI LUOMAA TYHJIÖTÄ!)
6. Ekoilla treffeillä kahvittelu on hyvä (ja halpa!) ratkaisu. Älä tee asiasta numeroa ja maksa molempien kahvit ellei nainen mainitse haluavansa maksaa oman juomansa (jos maininta tulee jälkikäteen, että olisin mä voinut maksaa ne omani niin kuittaa siihen, että ok jos päätetään mennä joskus toistekin johonkin niin sä tarjoot). Myöhemmin sitten käytäntö, että molemmat maksaa omansa. Se, että sä maksat ei tarkoita mitään. Toistan älä tee siitä isoa numeroa vaan kuittaa olan kohautuksella.
7. Ekojen treffien tunnelma pitää olla kevyt. Asennoidu naiseen kuten parhaaseen kaveriisi tai pikkusiskoosi, eli ei mitään ihme hienostelua tai jalustalle asettamista. Yritä olla mahdollisimman rento ja mielummin vain lievästi kiinnostunut kuin yli-innokas. (Jos nainen käyttäytyy kun kakara niin huomauta siitä, mutta älä missään nimessä itse provosoidu hänen käytöksestään)
8. Ekoilla treffeillä ei kannata ruveta luomaan lähempää tuttavuutta ja käymään iholle. Kättely on ihan ok, mutta halailut kädestä pitämiset jätä myöhemmäksi.
9. Ekoilla treffeillä kannattaa kännykkä laittaa hiljaselle, ja jos nainen rupee höpöttämään kännykässä pahasti niin kannattaa ymmärtää, mitä se kertoo kiinnostuksesta sinua kohtaan.
10. Älä puhu treffeillä eksistä (äläkä missään nimessä hauku niitä!), mainita voi, että jos kadulla nähdään niin moikataan ja vaihdetaan kuulumiset, edellyttäen, että nainen sinulta asiasta kysyy. Myöskään politiikasta, uskonnosta tai työasioista ei hirveästi kannata puhua.
11. Älä yritä liikaa tulkita naisten tekemisiä, ole oma varma itsesi ja anna naiselle kuva, että vaikka tästä ei mitään tulisi niin ei se sinua saa sekoamaan.
12. Molemmat tulee paikalle aivan itse jos se vain suinkin mahdollista, sovi tapaaminen esim. linja-autoasemalla josta sitten kävelette kahvilaan. Pelkkä se, että tarjoudut hakemaan ja viemään toista ensitreffeillä antaa sinusta kuvan, jota et todellakaan halua luoda ensitreffien jälkeen.
13. Älä ole liian innostunut! Älä rupea kehumaan (kehuille on paikka, mutta ensitreffeillä ei todellakaan kannata paljoa kehua, muuten nainen saa sinusta fiiliksen kuin hän olisi sinun suurin tavoitteesi! Jos haluat kokea itse tämän fiiliksen ota herkkupala, näytä sitä koiralle ja katso kuinka se sinuun suhtautuu. Saman näkee myös tuo nainen sinusta.)
Kemiahöpötyksestä, jos huomaat, että nainen kyselee sinusta ja odottaa kuulevansa lisää, on innostunut, nauraa jutuille, jotka mielestäsi eivät ole hauskoja niin voit olettaa, niitä kemioita löytyvän.
Tärkeintä on kuitenkin suhtautuminen, kuten jo aiemmin sanoin, suhtaudu naiseen kun parhaaseen kaveriisi, se tarkoittaa, ettet liiaksi varo mitä sanot, saatat välillä huomauttaa häntä kun hän käyttäytyy typerästi, saatat välillä kiusoitella häntä.. jne. ja mikä tärkeintä et rupea nuoleskelemaan hänen persettä!
Treffisääntöjä miehille!
48
7394
Vastaukset
- Anonyymi
Oikeaelämä ei ole Disney-piirrettyä
- saalistajatartar
Nainen on saalis. Saaliin hanurissa on aikapommi joka vettyy tai ei. Jos vettyy kaada saalis heti neuvoo Pyllykirjan parisuhdeterapeutti Aina Ilona http://www.pyllykirja.fi/2011
- jenniiiina
Täähän on hyvä teksti, miksei kukaan ole kommentoinut?
Vai onko niin hyvä, ettei nettikiusaajatkaan pysty tarttumaan :)
Toimii meinaan molemmin puolin nuo säännöt! Ainakin niiden, jotka on OIKEASTI liikkeellä tasa-arvoista kumppania etsimäsä kannattaisi lukea tuo.
Liika kiltteys/varovaisuus/myötäily/roolin vetäminen kostautuu jossain vaiheessa kuitenkin. Ihmisten pitäis tajuta, että on ihan mahdollista olla kohtelias ja ystävällinen ilman että pitää alkaa toista liiaksi mielistelemään.- ...............
Saahan sitä sääntöjä luoda ja samalla häkin itselleen. Paras (ja ainoa) sääntö treffailussa, go with the flow...
- Anonyymi
Liika kiltteys/varovaisuus/myötäily/roolin vetäminen kostautuu jossain vaiheessa kuitenkin. Ihmisten pitäis tajuta, että on ihan mahdollista olla kohtelias ja ystävällinen ilman että pitää alkaa toista liiaksi mielistelemään.
JUURIKIN NÄIN!
Miehille kun sanoo, että ole oma itsesi niin vastaukseksi yleensä kuulee jotain tyyliin "no mutta mähän oon oma itteni, kuka muukaan mä voisin olla?!?". Ja seuraavaksi näkee toisen tarjoavan täysin entuudestaan tuntemattomalle naiselle drinkkejä, illallisen ja taksimatkan kotiin... Siinä vaan alkaa ihmettelemään, että jos kerran sä OIKEASTI olet tuollainen niin... MISSÄ ON MUN (sun parhaan kaverin) DRINKIT, ILLALLISET JA TAKSIMATKAT!! ;) - Elämänsuola.
Tuo tekstin on ainakin itselleni päivän selvä eikä mitään uutta. Nuorempana sorruin varmasti kaikkeen mahdolliseen virheeseen joten tuo teksti on enemmänkin aloittelijoille.
Nyt elämää paljon kokeneena voin sanoa että on paljon parempi kuin pysyy kokonaan naisista erossa. Ei tule pettymyksiä tai yllätyksiä tai muutakaan ongelmaa. Elämä on näin vapaampaa eikä tarvitse kenestäkään huolehtia tai pitää riippakevenä.
Elämä on täynnä valintoja ja ns. rakennuspalikoita josta elämänsä haluaa näköisekseen rakentaa.
Sinkkuna on paras olla ja elää. Tuskaton elämä on sinkku elämä.
- ei opettajille!
Muuten ok -listaus, mutta viimeinen kappale ontuu. Ekoilla treffeillä ei todellakaan aleta huomauttaa toiselle mistään "typerästä käytöksestä". Pätee sekä miehiin että naisiin. Jos hlö vaikuttaa muuten suht' ok:lta, niin tuollainen voi olla major mistake.
Jos hlö on niin reppana, ja käyttäytyy typerästi, niin sivistynyttä on olla kiinnittämättä siihen huomiota. Silloin pitää tehdä omat hiljaiset johtopäätökset ja miettiä kannattaako jatkaa tapaamisia.
Jotkut kuvittelevat, että tuntemattomia/treffiseuralaisia voi alkaa ojentamaan ja opettamaan. Ei todellakaan voi! Mieti vähän, millaisen kuvan annat itsestäsi, jos alat tuntematonta ihmistä ojentamaan ja neuvomaan ekoilla treffeillä! Itselläni nousisi välittömästi niskavillat pystyyn ja sanoisin pari valittua sanaa ja poistuisin korot kopsuen saman tein. Osaan käyttäytyä ja treffikumppanin opettaminen tuntuisi _erittäin_ moukkamaiselta.- mielistelemätöntäkö
siinähän todistaa vain oman moukkamaisuutensa jos toista alkaa ylimielisesti ojentamaan, jolloin se "ojennettava" voi tehdä siitä omat johtopäätöksensä ENNEN kuin on sitten naimisissa sen moukkamaisen nalkuttaja tyypin kanssa joka tapailuvaiheessa vain esitti muuta :P
Kyllä musta saa sanoa, jos jokin toisessa häiritsee, mutta ei sitä nyt tartte kirosanojen kera tehdä.
Kyllä itse ainakin sanon esim. siitä, jos toinen heittää roskia maahan - ja jos toinen siitä suuttuu tai ei sellaista tapaa ole aikomuskaan muuttaa, niin eipä taideta sopia yhteen. - Anonyymi
Tulkitsit viimeisen kappaleeni eri tavoin kun sitä tarkoitin.
Mikään ei mielestäni ole suurempi virhe kuin alkuun hyväksyä joku käytös ja myöhemmin alkaa marmattamaan siitä mikä aiemmin oli ok. Vähemmästäkin alkaa nalkutus, valitus, mykkäkoulu ja turhanpäiväiset riidat.
Kyllä huonosta käytöksestä voi aina huomauttaa, enkä todellakaan tarkoita nyt pikkumaisuuksia. Opettaminen ja ojentaminen on jotain AIVAN muuta kuin huomauttaminen, niistä en ole puhunut. Jos toinen esim. kiukuttelee kokoajan niin tottakai pitää sanoa, että voisitko lopettaa tuon nyt vai toivotetaanko hyvät jatkot ja onnea etsintään?
Jos toinen käyttäytyy huonosti minun seurassa ensi treffeillä ja se häiritsee minua niin joko on kyseessä testaus, jolla pyritään selvittämään minun rajoja, eli mitä kaikkea minä siedän tai sitten toinen on sellainen, jonka kanssa on turha haaveilla yhteisestä tulevaisuudesta.
Ja pelkästään se, että toinen suuttuu minun moukkamaisuudesta kun huomautan jostain hänen tekemisestään ystävällisesti kertoo minulle toisen kyvyttömyydestä sietää minkäänlaista kritiikkiä (ihan turhaan siinä on mitään ruveta miettimään, jos ei edes ystävällisesti huomauttaa saa!). En todellakaan väitä olevani aina oikeassa ja jos saa minut vakuuttuneeksi oman huomautukseni aiheettomuudesta niin toki pyydän anteeksi.
On suurta vääryyttä antaa itsestään erilainen kuva kuin oikeasti on ja helposti se johtaa ongelmatilanteisiin tulevaisuudessa. Sen takia kehotan kohtelemaan toista kuin parasta kaveria, jonka seurassa tuskin kukaan on mitään muuta kuin oma itsensä. - Aimo akka
Anonyymi kirjoitti:
Tulkitsit viimeisen kappaleeni eri tavoin kun sitä tarkoitin.
Mikään ei mielestäni ole suurempi virhe kuin alkuun hyväksyä joku käytös ja myöhemmin alkaa marmattamaan siitä mikä aiemmin oli ok. Vähemmästäkin alkaa nalkutus, valitus, mykkäkoulu ja turhanpäiväiset riidat.
Kyllä huonosta käytöksestä voi aina huomauttaa, enkä todellakaan tarkoita nyt pikkumaisuuksia. Opettaminen ja ojentaminen on jotain AIVAN muuta kuin huomauttaminen, niistä en ole puhunut. Jos toinen esim. kiukuttelee kokoajan niin tottakai pitää sanoa, että voisitko lopettaa tuon nyt vai toivotetaanko hyvät jatkot ja onnea etsintään?
Jos toinen käyttäytyy huonosti minun seurassa ensi treffeillä ja se häiritsee minua niin joko on kyseessä testaus, jolla pyritään selvittämään minun rajoja, eli mitä kaikkea minä siedän tai sitten toinen on sellainen, jonka kanssa on turha haaveilla yhteisestä tulevaisuudesta.
Ja pelkästään se, että toinen suuttuu minun moukkamaisuudesta kun huomautan jostain hänen tekemisestään ystävällisesti kertoo minulle toisen kyvyttömyydestä sietää minkäänlaista kritiikkiä (ihan turhaan siinä on mitään ruveta miettimään, jos ei edes ystävällisesti huomauttaa saa!). En todellakaan väitä olevani aina oikeassa ja jos saa minut vakuuttuneeksi oman huomautukseni aiheettomuudesta niin toki pyydän anteeksi.
On suurta vääryyttä antaa itsestään erilainen kuva kuin oikeasti on ja helposti se johtaa ongelmatilanteisiin tulevaisuudessa. Sen takia kehotan kohtelemaan toista kuin parasta kaveria, jonka seurassa tuskin kukaan on mitään muuta kuin oma itsensä.Kyllä minä oletan, että tuntemattomia kohtaan ollaan vieraskoreita ja myöhemmin taso laskee. Eli jos oikoo toista jo ekoilla treffeillä, on myöhemmin sietämätön besserwisser ja nalkuttaja. Myöskään jos toinen käyttäytyy huonosti ekoilla treffeillä, niin käytös ei tule ainakaan paranemaan myöhemmin, täysin riippumatta toisen "kasvatusyrityksistä", sillä kyllä se kasvatus on annettu jo aiemmin.
Jos ei pidä toisen käytöksestä, kannattaa jättää tutustuminen ekoihin treffeihin. - Anonyymi
Aimo akka kirjoitti:
Kyllä minä oletan, että tuntemattomia kohtaan ollaan vieraskoreita ja myöhemmin taso laskee. Eli jos oikoo toista jo ekoilla treffeillä, on myöhemmin sietämätön besserwisser ja nalkuttaja. Myöskään jos toinen käyttäytyy huonosti ekoilla treffeillä, niin käytös ei tule ainakaan paranemaan myöhemmin, täysin riippumatta toisen "kasvatusyrityksistä", sillä kyllä se kasvatus on annettu jo aiemmin.
Jos ei pidä toisen käytöksestä, kannattaa jättää tutustuminen ekoihin treffeihin.Meneeköhän tämä nyt jo vähän yli, tahallaanko tässä saivarrellaan pikkumaisuuksista vai olenko todellakin selittänyt tilanteen näin epäselvästi?
Jos toinen ei selvästi loukkaa sinua, riko käyttäytymisrajoja tai kohtele sinua täysin yhdentekevästi niin mitään tarvitse ruveta huomauttelemaan ja "kasvatusyritys" on jo aivan turhaa. Ei minua kiinnosta ruveta kasvattamaan aikuista ihmistä, jos hän ei ole siihen jo aikoinaan oppinut (jos tapaus on todella niin vaikea, että kasvatusta tarvitaan niin kohteliaasti päätän treffit siihen ja toivotan hyvät jatkot). Eihän kukaan kavereillekkaan sano pikkuasioista ellei itse ole pikkutarkka narisija.
Nuorissa naisissa sillon tällöin tapaa perus kanailijoita, jotka eivät edes tajua tekevänsä jotain väärää kun ihmiset ovat olleet liian vieraskoreita ja tai sormienläpi katsojia (enkä nyt yritä väittää, että miehet olisivat sen parempia, mutta heterona minulla ei ole kokemusta siitä millaisia miehet ovat treffeillä ja sen takia heistä en pysty vastavaa arviota esittämään). Omakohtainen esimerkkitapaus:
Treffeillä ollessani istuimme kahvilla, naisella oli juotavanaan jotain limpparia ja itsellä kahvi sekä lasi vettä. Jossain vaiheessa huomaan kun nainen ottaa minun vesilasin ja alkaa juomaan siitä mitään kysymättä. Temppuun minä reagoin lopettamalla juttelun siihen pisteesteeseen ja katsomalla kysyvästi silmiin hetken odottaen alkaako hän selittämään mitä ihmettä oikein minun juomiini tulee kajoamaan ilman lupaa. Kun kymmenen sekunnin täysi hiljaisuuden jälkeen selitystä ei kuulu kysyn häneltä onko hänellä normaalisti tapana käydä toisten juomiin käsiksi ilman lupaa.
Jos tässä vaiheessa jo käyttäytyy tuolla tavoin niin odotettavissa on, että tulevaisuudessa ei tilanne ainakaan tule paranemaan. Tällä minä kehota miehiä vetämään tarkasti rajat siihen minkälaista käytöstä sietää heti alkuun, eikä ruveta sitten myöhemmin sulkeutumaan ja marmattamaan. - käytöstavoista
Anonyymi kirjoitti:
Meneeköhän tämä nyt jo vähän yli, tahallaanko tässä saivarrellaan pikkumaisuuksista vai olenko todellakin selittänyt tilanteen näin epäselvästi?
Jos toinen ei selvästi loukkaa sinua, riko käyttäytymisrajoja tai kohtele sinua täysin yhdentekevästi niin mitään tarvitse ruveta huomauttelemaan ja "kasvatusyritys" on jo aivan turhaa. Ei minua kiinnosta ruveta kasvattamaan aikuista ihmistä, jos hän ei ole siihen jo aikoinaan oppinut (jos tapaus on todella niin vaikea, että kasvatusta tarvitaan niin kohteliaasti päätän treffit siihen ja toivotan hyvät jatkot). Eihän kukaan kavereillekkaan sano pikkuasioista ellei itse ole pikkutarkka narisija.
Nuorissa naisissa sillon tällöin tapaa perus kanailijoita, jotka eivät edes tajua tekevänsä jotain väärää kun ihmiset ovat olleet liian vieraskoreita ja tai sormienläpi katsojia (enkä nyt yritä väittää, että miehet olisivat sen parempia, mutta heterona minulla ei ole kokemusta siitä millaisia miehet ovat treffeillä ja sen takia heistä en pysty vastavaa arviota esittämään). Omakohtainen esimerkkitapaus:
Treffeillä ollessani istuimme kahvilla, naisella oli juotavanaan jotain limpparia ja itsellä kahvi sekä lasi vettä. Jossain vaiheessa huomaan kun nainen ottaa minun vesilasin ja alkaa juomaan siitä mitään kysymättä. Temppuun minä reagoin lopettamalla juttelun siihen pisteesteeseen ja katsomalla kysyvästi silmiin hetken odottaen alkaako hän selittämään mitä ihmettä oikein minun juomiini tulee kajoamaan ilman lupaa. Kun kymmenen sekunnin täysi hiljaisuuden jälkeen selitystä ei kuulu kysyn häneltä onko hänellä normaalisti tapana käydä toisten juomiin käsiksi ilman lupaa.
Jos tässä vaiheessa jo käyttäytyy tuolla tavoin niin odotettavissa on, että tulevaisuudessa ei tilanne ainakaan tule paranemaan. Tällä minä kehota miehiä vetämään tarkasti rajat siihen minkälaista käytöstä sietää heti alkuun, eikä ruveta sitten myöhemmin sulkeutumaan ja marmattamaan.Minusta tuossa vesilasijupakassa et suinkaan "huomauttanut ystävällisesti" vaan aivan selvästi haastoit riitaa. Onhan toisen lasista juominen lupaa kysymättä aika tuttavallista käytöstä, jos siis oli kyseessä ensitreffit uuden ihmisen kanssa. Mutta jos toinen käyttäytyikin tökerösti niin itse käyttäydyit kyllä vielä huonommin.
Itsekään en pidä siitä, jos outo ihminen käyttäytyy kovin tungettelevasti. Tuo huomauttaminen menee silti aivan yli ja on kyllä nimenomaan yritys ojentaa ja kouluttaa aikuista ihmistä.
Jos minulle huomautettaisiin samaan tyyliin en itse lopettaisi treffejä siihen paikkaan, mutta ainoastaan siitä syystä että noin moukkamainen käytös saisi minut tyrmistymään niin kovasti, etten osaisi hetkeen sanoa tai tehdä mitään.
En myöskään ole koskaan huomauttanut miehelle, jos hän on treffeillä tehnyt etikettivirheen. Se nyt vain kuuluu hyvään käytökseen ettei lähes vieraalle ihmiselle huomauteta hänen virheistään. Oli kyseessä sitten tuntematon sukulainen tädin 60-vuotispäivillä, ärsyttävä ihminen kassajonossa tai uusi treffikumppani. Joko virhettä katsotaan läpi sormien kunnes ollaan niin tuttuja että asiasta voi huomauttaa, tai sitten jos virhe on tarpeeksi suuri niin lähdetään heti eri teille.
Suurin osa ihmisistä tietää että oikein tutulle ihmiselle voi huomauttaa asioista joista ei vieraammalle voi. Siksi en usko että jos myöhemmin marmattaa asioista jotka aiemmin olivat OK, tulee mitään suurta riitaa ja nalkuttamista. Koska kaikki siis tietävät että näin homma toimii kun ihmissuhde muuttuu läheisemmäki. Kyllähän toinen voi tarttua siihen, ettet aiemmin ole sanonut mitään, mutta siihen tarttuu vain sellainen joka ei ole halukas muuttamaan käytöstään lainkaan toisen mieliksi.
- Aimo akka
Enimmäkseen aivan samaa mieltä. Huonosti tai torjuvasti ei kylläkään kannata käyttäytyä, koska se viestii kiinnostuksen puutetta ja ikävää luonnetta. Eli parempi olla sopivasti innostunut (mutta ei epätoivoinen).
Kyydin tarjoaminen ei viesti yli-innokkuudesta vaan kohteliaisuudesta, mutta moni nainen ei uskalla vieraan kyytiin.- Anonyymi
Kyydin tarjoaminen on tulkinnan varaista. Eli jos tarjoutuu hakemaan toisen pitkän matkan päästä, käyttämään treffeillä ja palauttamaan lähtöosoitteeseen kertoo minusta niin suuresta halusta tavata toinen, että pakostakin toinen kokee saavansa erityiskohtelua. Toki on tilanteita, jossa kyydin tarjoaminen ei omaa samankaltaisia piirteitä. Mutta sen sijaan, että kävisin lävitse kaikki tilanteet, jossa suosittelen tai en suosittele kyytiä tarjoomaan niin on paljon helpompi vain ehdottaa paikkaa, johon toinen ei sinulta kyytiä tarvitse (ja tällätavoin sivuuttaa tämä ongelma).
- -aikuinen nainen-
Missään nimessä en menisi ekoilla treffeillä vieraan miehen autoon. Mitään raiskausta ei tämän ikäinen aikuinen nainen enää pelkää mutta kipua ja kuolemaa kyllä. Ihan vieraasta (voi olla nimimerkki, prepaid, anonyymi) ei voi tietää koskaan, missä lääkityksessä tai ainessa hän on, mikä ase autosta löytyy, minkälainen väkivaltainen tausta ihmisellä on jne.
Kerran eräs mies hävisi kuin tuhka tuuleen, olimme jos sopineet treffit Helsingin rautatieasemalle ja meidän piti mennä siitä n. 200 m päähän ravintolaan syömään. Mies kertoi tulevansa autolla asemalle vastaan ja että mennään siitä sitten autolla. Kerroin, että kun matka on noin lyhyt että kävellään etten kovin mielellään tule hänen autoonsa. - Texkilleri
-aikuinen nainen- kirjoitti:
Missään nimessä en menisi ekoilla treffeillä vieraan miehen autoon. Mitään raiskausta ei tämän ikäinen aikuinen nainen enää pelkää mutta kipua ja kuolemaa kyllä. Ihan vieraasta (voi olla nimimerkki, prepaid, anonyymi) ei voi tietää koskaan, missä lääkityksessä tai ainessa hän on, mikä ase autosta löytyy, minkälainen väkivaltainen tausta ihmisellä on jne.
Kerran eräs mies hävisi kuin tuhka tuuleen, olimme jos sopineet treffit Helsingin rautatieasemalle ja meidän piti mennä siitä n. 200 m päähän ravintolaan syömään. Mies kertoi tulevansa autolla asemalle vastaan ja että mennään siitä sitten autolla. Kerroin, että kun matka on noin lyhyt että kävellään etten kovin mielellään tule hänen autoonsa.Hän näki sinut vekkihameessasi keimailemassa ja hyytyi , pakeni paikalta ja pelasti sielunsa.
- opetuksen saanut
Ei kannata mennä edes lähellä asuvan miehen kotiin, jos on juonu jotain alkoholia, tilanne voi riistätyä käsistä, ja mieshän syyttää aina naista kaikesta.
- elämänsuola.
Älä yleistä. Riippuu miehestä. Miehissä kuin naisissakin on kusipäitä. Näyttää vahvasti siltä että niitä kusipäitä on enemmän naisissa kuin miehissä jotka hankkivat ongelmia ja tuovat ne mukanaan aina uuteen suhteeseen. Tämä ja moni muun on nähty monen monta kertaa. Naiset ja seurustelu tietää vain ongelmia.
- Perttiiliina
Olen eri mieltä tuosta 10. kohdasta. Mun mielestä nykyään (persujen voiton jälkeen) ihmiset on paljon tiedostavampia politiikassa ja mielestäni voi tunnustellen kysyä, mitä mieltä henkilö on vaikka Norjan tapahtumista. Se on kuitenkin eri asia kuin, että treffeillä aletaan syvällisesti ruotimaan asioita. Itse ainakin voisin kysyä treffikumppanilta ajankohtaisista tapahtumista, joihin politiikkakin liittyy. Haluan tietää, onko vastapuolella mitään omia mielipiteitä tai kuinka paljon hän seuraa ajankohtaisia tapahtumia. Asia tulisi kuitenkin esille myöhemmin ja olisi itselleni tärkeä. Eli mielestäni on huono yleistys sanoa, että politiikasta, uskonnosta tai työasioista ei pitäisi ollenkaan puhua.
- hgob l6ter
Näinpä. Itse en ole pätkääkään kiinnostunut miehestä, jonka kanssa ei voi keskustella sellaisista aiheista kuin politiikka, uskonto tai työ (varsinkin jos se on mielenkiintoinen). Itse siis ottaisin nuo aiheet ilman muuta puheeksi viimeistään ensi treffeillä ja jos ei juttu lähde kulkemaan, niin sitten ne olivat viimeisetkin treffit.
Muuten sikäli huvittava koko keskustelu, että tästä väistämättä tulee mieleen, että ihmiset tapailevat treffien merkeissä vain tuntemattomia ihmisiä. Minä olen kyllä aina tuntenut tulevan treffikumppanini jo jostain muusta yhteydestä aikaisemmin ja sitä kautta tiennyt hänestä varsin paljon ennen noita ensimmäisiä treffejä. Miten ihmeessä te onnistuttekaan treffailemaan tuntemattomia?
- rillumarei ja hei su
Juu, vaikka löytää fiksun naisen ja ensitreffit kestää sen 7 tuntia ja kirjottamalla on jo 70 sivua syntynyt tekstiä ja kaikki asiat menee reippaasti yli kaikkien odotusten monta kuukautta, niin sen jälkeen sitä saa vaan miettiä, että miksi oi miksi rakkaus sattuu, niin paljon niin paljon, kun jätetään ilman syytä... Ei koskaan enää mitään vakavampaa kiitos.
Rentuksi voisi ruveta... - härmän häjy
ensi trewffeilä ei todellqakaan puhuta tunteista. Käydään elokuvissa ja mahdollisesti kahilassa. Ja molemmat menevät sopivan ajan kuluttua omille asunnoileen . Nainen ei hyväksy typeryksiä ,humalaisia tai muuten törttöjä mieehiä. ensitreffeillä terve mies ei vonggu tai vonkaa seksiä. ja jos sen erehtyy tekemään on suuri typerys vailla vertaa. Hölmöily ja tyhmäily ei kuulu itsenäisen miehen käytöstapoihin . malttia sujuvuutta ja kohteliasuutta . tyhmyytensä näyttäminen ei ravitse kumpaakaan treffeiillä olijaa.39
- .
Ja tuo ajattelumallisi on takuu siitä että tulet elämään ilman loppuelämäsi! Mistä teitä kaavoihin kangistuneita löytyy? Ei mitään luovuutta missään tekemisessä.
- Mies 37
Mielestäni elokuvissa käyminen on mahdollisimman huono ensitreffivaihtoehto. Siinä menee pari tuntia aikaa hukkaan hiljaa istuen, kun saman ajan voisi käyttää tutustumiseen.
- voi ei..
Sokkotreffeillä on tullut käytyä aina silloin tällöin ja olen uskaltautunut kaverin autokyytiin.Mielestäni pahin moka on jos yrittää kähmiä ekoilla treffeillä, (juuri kun olet tulokseen et kaveri on ihan ällö). Treffeillä on typerää lopuksi kysyä "Saako sua suudella"? Sitä kyllä ennättää jos vielä pääsee tapaamiseen...
- .
Voitko painua kuuseen noitten ohjeittesi kanssa. Ei ole olemassa yhtä oikeaa tapaa tavata ensimmäsen kerran. Esim. Täällä on oltu onnellisesti naimisissa jo 6v ja kaikki lähti aikanaan siitä että oli kesä ja molempia panetti niin pirusti! Se siitä ja sen syvällisyydestä! Jos ihan välttämättä tahdot TAPPAA ilmapiirin treffeillä, niin ajattele sitä työhaastatteluna!
- Duunariko
Mun mielestä oli kyllä hyviä ohjeita. Tuolta täytyy ne pointit lukea rivien välistä eikä takertua yksityiskohtiin. Mun ongelma onkin tosin, että miten saada nainen sinne ekoille treffeille :P
- Naisille.
Neuvoja ensi-treffeille. Ihan ensiksi lähetä tältä vuosituhannelta oleva kuva itsestäsi miehelle,jos olette tavanneet esim.netin välityksellä. Tällöin miehen on helpompi ilmoittaa,sorry, olet kuin latoharakka,tai ylipainoinen talipallo,no thanks! Mutta jos tapaatte ihan silmätysten,älä ensimmäiseksi kysy,mitä teet työksesi,tai mitä kuuluu? Nämä repliikit osoittavat sinun olevan enemmän tai vähemmän yksikertainen. Ole myös hyvä kuuntelija,äläkä sössötä väliin omia mielipiteitäsi ja kuluneita kliseitä,hei mulle sattui juuri samoin jne.
- pintakiito liito
Ai että ihan talipalloja ja latoharakoita? Onko siis parisuhde/rakkaus tehty vain hoikille ja kauniille??? Odotan vastausta kiihkeästi.
- Vastauksia.
pintakiito liito kirjoitti:
Ai että ihan talipalloja ja latoharakoita? Onko siis parisuhde/rakkaus tehty vain hoikille ja kauniille??? Odotan vastausta kiihkeästi.
Jo tieteellisissä tutkimuksissa on todettu se tosiseikka,että ensivaikutelma vaikuttaa yli 90% siihen,millaisen kuvan saamme toisesta ihmisestä. Jos siis vastassa on jo ulkoisesti epämiellyttävännäköinen nainen,johtuuko sitten lihavuudesta,tai muuten vastenmielisestä ulkonäöstä,niin on turhaa kuvittelua,että suhteessa olisi kiihkeää kipinöintiä tai salamoita,rakkaudesta nyt puhumattakaan. Itse kyllä kierrän jo kaukaa tällaiset naiset,en edes viitsi vaivautua keskustelemaan. Ja yleensä kauniit ja komeat löytävät toisensa. Sellaista se elämä vaan nyt on. Vanhassa sananlaskussakin jo sanotaan,kauneus voi olla pinnallista,mutta rumuus tunkeutuu luihin ja ytimiin.
- nainen32-
1. Mistä se nainen tietää että mies olisi ollut kauemmin jo paikalla, ellei nainen ole itsekin tai mies kerro (siis älä kerro). :) Myöhästyminen ei tosiaan kannata. Ja jos pakolla myöhästyy 5 minuuttia, ilmoittaa siitä puhelimella ainakin.
2. Julkinen paikka ok, mutta mies ei saisi antaa kuvaa että on arvioimassa. Naiselle tulee siitä tosi typerä olo, eikä usko jatkoon.
3. Ajalla ei ole väliä, mikäli se on rakkautta ensisilmäyksellä naiselta. Esim. minulta :D Mutta tunti on ok, ellei nainen halua ensin pikatreffit itse... ja myöhemmin uudelleen paremmalla ajalla.
4. Keston voi mainita etukäteen. Mutta minulla riittäisi kyllä puhuttavaa se oikean kanssa vaikka maailman tappiin saakka... Eli yksilökohtaista. Miksei 40 min. Mutta se oikean kanssa aika loppuisi kesken ikäänkuin :D
5. Mies tekee ison virheen, jos luulee että "miellyttäminen" olisi sitä että nainen tekisi mitä vaan. Silloin arvioi naisen väärin. Lisäksi jos juttelu ei suju ensimmäisellä kerralla, se voi sujua toisella. Kunhan mies osaa keskustella ja kuuntelee, on kehittynyt katsomaan maailmaa monelta eri kannalta, eikä pelkästään arvioi kuin joku diktaattori. Usein miehet katsovat kaikkea vain omalta kannaltaan ja paheksuvat jos toinen on hieman eri mieltä tai ei toimi odotuksen mukaan. Jos sitten eroja oikeasti on liikaa, niin siitä voi puhua että onko niin ja nainen yleensä itsekin huomaa sanoa oman mielipiteensä.
6. Koskaan ei kannata sanoa naiselle, että sinä voit tarjota sitten toisella kertaa. Minusta tunnelma lässähtää tässä vaiheessa.
7. Älä asennoidu naiseen kuin siskoon. :D
8. Usein näin. Pahinta on jos mies käy röyhkeästi kiinni ja tökkää tyyliin märän kielen korvaan, puristaa takamusta tai pusuttelee pikkupusuilla kaulaa/niskaa... hyi miten ällöttävää. Toki jos nainen itsekin haluaisi jotain esim. halata /koskettaa niin ok. Kädestä pito taas voi lässäyttää vähän hommaa alkuun.
9. Riippuu mistä on kyse puhelimessa, onko sukulainen kuollut, vai lyhyt puhelu, vaiko pitkä jaaritus. Pitkä jaaritus on sopimatonta.
10. Olen kiinnostunut mitä mies ajattelee uskonnosta ja politiikasta. Jos mies ateistina tuomitsee uskovat täysin maanrakoon, miten voimme jatkaa? Koska jos nainen kuitenkin hyväksyy itse ateistit ja uskovat (ei kiihkouskovista puhuta tässä).
11. Kysy suoraan mitä ajattelen, mutta vastaus voi olla joo tai ei. Nuoremmat naiset kiertävät ja kaartavat kohteliaasti.
12. Oma kyyti on ihan hyvä. Ja riippuu onko mies se oikea vaiko ei. Mutta ok.
13. Yleensä aluksi yli-innostunut (peli)mies, onkin myöhemmin täysin ei-kiinnostunut. Siksi neutraali innostus on parempi. Kuitenkin on hyvä tietää jos toinen on kiinnostunut. Tosiaalta pelimiehet juuri ovatkin neutraaleja aluksi tai tympeitä, eli ota tästäkin nyt sitten selvää naisena...
Se että kyselen jostain "innostuneen" oloisena, ei kerro kiinnostuksestani, vaan siitä että yritän löytää puheenaiheita. Jos nauran jutuille, se voi olla tekonaurua, jota ei erota aidosta. Kemiaa tulee kun kumpikin vähän yrittää jutella... eikä katso toista liikaa arvioiden. En halua että minuun suhtaudutaan vain kuin parhaaseen kaveriin, olenhan sentään paras nainen ;) Siitä on kuitenkin hyvä lähteä liikkeelle jos ei parempaakaan osaa. Naiselle ei kannata huomautella (ja loukata), koska eivät kaikki naiset käyttäydy typerästi vaan paljon viisaammin. Pelimiehet käyttävät kyllä taktiikkana huomauttelua ihan selkeästi ja se toimii joskus (usein kuitenkin nainen menee rikki). Kiusoittelun ja kiusaamisen raja pitää erottaa kunnolla. Myös muutaman huomauttelun ja jatkuvan huomauttelun. Niin, ei toki nuoleskella, mutta voi kehua hyviä puolia ainakin minun. :)
Me naiset olemme niin erilaisia. Ja se mikä tehosi minuun kaksikymppisenä, ei tehoa ehkä kolmekymppisenä - joku positiivisempi ote tekee aina vaikutuksen. Ja huumori, persoona.- nainen32-
Tunnustan vielä että toisen "arviointi", huomauttelu ja etäisyys on noin 10 vuotta sitten saanut minut epävarmaksi ja sitä kautta kiinnostuneemmaksi. Tosin mies olisi muutenkin saanut kiinnostukseni heräämään. Kuitenkin jos on aihetta huomauttaa jostain niin kannattaa ehkä keskustella joskus, että selviää mikä idea naisella on niihin. Joskus typerältä näyttävään juttuun voi olla hyväkin selitys, tai sitten se on typerää. Kuitenkin ennakkoluuloita poiketen osalla on hyviäkin perusteluita.
- SeppoTaalasmaa465757
"Myöskään politiikasta, uskonnosta tai työasioista ei hirveästi kannata puhua."
Paskapuhetta. - Jos on ongelmaa niin
Tässä todelliset säännöt jokaiselle NAISEN kanssa treffeille ekaa kertaa menossa olevalle MIEHELLE.
1. Ilmesty paikalle hieman myöhässä ja erityisesti KÄNNISSÄ
Jos saat kommenttia että sähän oot kännissä niin kuittaa vaan se olan heilaituksella ja sano että haluat hänen näyttävän kauniilta. Humalaisen miehen silmissä jokainen rumilus muuttuu kauniiksi prinsessaksi.
Haluat myös suojata häntä, ei känninen mies pane vaan nukahtaa saman tien.
Et myöskään halua muistaa näitä treffejä ja sitä että olet vaivautunut tähän surkeaan kahvikuppilaan hänen vuokseen.
Jos on ongelmaa niin näytä hänelle ovea ja sano että tosta pääsee pois.
2. Ehdota lärvien vetämistä tai huumeiden polttamista
Tää on todella tärkeetä. Saat nähdä miten muijasi tulevaisuudessa sitten käyttäytyy kännipäissään. Jos ei likkaa kiinnosta niin sano ettei suakaan mikään helluntaileiriläinen siveysvöineen voisi vähempää innostuttaa. Joko vedetään yhdessä kunnon lärvit ja päädytään minne päädytään tai sitten tossahan on ovi. Mene tytsy kuule siitä kattoo oonko mä tuolla ulkona!
Kerro myös läheiseen pusikkoon piillottamastasi pussikaljasta, se on lämmintä kuten on myös jumalaton sielusi. Jos nainen alkaa höpisee jotain uskonnosta niin tiedät missä ovi on, käytä sitä.
3. Puoli tuntia, päivä, viikko
So what, nää on treffit. Joko sitä ollaan nyt yhdessä tai ei olla. Jos naipponen tahtoo muualle niin menkööt. Sulla on omat kamut venaamassa jossain lähikuppilassa joten who cares!
Jos sä taas päätät viidentoista minuutin kuluttua että lämmin pussikalja odottaa sua suuremmalla mielenkiinnolla kuin sen muijan karsee pärstä niin tuskin sä sitä haluut kuitenkaan joku aamu katella. Heivaa se välittömästi ja samantien.
4. Älä puhu mitään - keskity juomiseen ja syömiseen
Näin tuut tekee joka tapauksessa ku asutte keravalla jossain rivitalossa. Jos nainen jotain höpöttää niin yritä esittää jollain tavalla mielenkiintoa. Merkitse muistiin joitain asioita ja kysy niitä uudelleen jonkin ajan kuluttua. Tää antaa hyvän vaikutuksen siitä että vaikka et oo yhtään kiinnostunut niin oot kaiketi edes jotain kuunnellut senkin höpinöistä.
Muista mainita että tulet sinne vain vetää lärvit.
5. Ja kun se puhuu
Niin, kait se nyt puhuu ku sä et puhu. Tää saa naisen innostuu ja ajattelee et hei, toihan osaa kuunnella. Laula mielessäsi jotain kivaa kännilaulua ja katsele kaljatuoppisi kuplia. Mieti miten kivaa olis olla yksi niistä, killiua kaljassa ylöspäin. Sano välillä jotain tyyliin Ai jaa tai Ihakos vaan.
Osoita mielenkiintoa, jos sitä ei ole niin katso vaikka baaritytön hyvää persettä ja kelaa että tälläkin muijalla vois olla sellainen. Todennäköisesti ei, mutta mies on tunnettu hyvästä mielikuvituksesta seksin suhteen. Kuvittele, se luo jo tunnelmaa.
Mut kun sillä likalla joka noita tuoppeja kaataa on vain niin hyvä perse.. uuuuh
Jos on ongelmaa niin näytä hänelle ovea ja sano että tosta pääsee pois.- niin näytä ovea..
7. No nyt jäi kutonen väliin, mut who cares, oot naisen kaa treffeillä kuka laskee numeroita?
Oijoi, pikkusiskon pikku pylly, mieti sitä. Oo kuin pikkusiskon kaa ja kelaa kuinka esittelit sille ylpeänä ensimmäisiä kikkelikarvoja olessasi jotain 13 vuotias. Voit kertoa tästä kokemuksesta sun uudelle treffineidolle, jos haluut. Välttämättä ei kovin hyvä idea.
Pikku siskot ja parhaat kaverit. Jos pierettää niin pieraise ja kaiva vähän nenää siinä samalla. Kerro kuinka aamukakkasi oli todella limainen eikå meinannut irrota pyllystäsi ja on vieläkin kiinni solukämppäsi pöntössä. Kerro kuitenkin asuvasi vieläkin pikkusiskosi ja äitisi kanssa. Tämä herättänee lempeyttä uudessa ystävässäsi.
8. Kerro että tykkäät puristella peppuja
Älä luo liikaa läheisyyttä mutta kerro nyt kuitenkin harrastuksestasi joka liittyy peppujen puristeluun ja niiden valokuvaamiseen. Sano että vaikka hänen peppunsa ei olekkaa kovin kiinteä voisit kuitenkin puristaa sitä tällä kämmenellä (näytä kättäsi ja tee eleitä kuinka tarttuisit sillä naisen perseeseen).
Kerro valokuvausharrastuksestasi.
9. Ota kuva naisesta ja lähetä se sun parhaalle kamulle
Joo, tällänen lehmukka mulla on täällä nyt kahvilla istumassa tossa vastapäätä. Mennääks kohta kaljalle ku ei tota pärstää jaksa kovin kauaa kattoo kuitenkaan. Miten ois 15 min paikallinen?
10. vittu jos sä et oo mun kaa niin mä tuun mun kamujen kaa hakee sut
Kerro ja anna selvästi naisen tietää että sä päätät miten tehdään ja milloin nähdään. Anna myös tarkasti ilmi se ettei sua vois mokoma rumilus enempää kiinnostaa. Voit vaikka sanoa että se vois imeä sua mut ettet ainakaan suostu panee.
11 ja siitä eteenpäin
Tuu paikalle kävellen, et sä ole ajokunnossa kuitenkaan eikä noi julkiset nyt kiinnosta pätkääkään. Jos se on joku tosi hotti lyyli niin kehu sitä päästä varpaisiin ja yritä saada samaan pusikkoon kanssasi ku minne oot jemmanu sun kaljat.
Jos ei se haluu niin tee selväksi että joku toinen haluu sekä sun eksä joka nyt vieläkin asuu sun luona. Heitä haarukka sen lautaselle ja kävele pois mokoman nirppanokan luota. Jos ei mies kiinnosta niin hae toinen nainen - se kyl aina onnistuu.
Hortoile lopuksi itse pois ovesta ja sano että jos ens kerralla sais vaikka vähän toosaa niin vois kait suakin nähdä uudelleen.
- Yualle
Ja ennen mahdollisia treffejä liittyävässä sähköpostittelussa ei naiselle kannata missään tapauksessa tunnustaa, että on oleillut yksikseen korpimökillä ja saatikka, että jopa käväissyt kirkolla polkupyörällä. Tuosta nimittäin tekevät välittömän johtopäätöksen, että olet kännännyt koko mökkireissun...., on ehdottoman tärkeää ilmoittaa liikkuneensa aina autolla, viis pyöräilyn terveysvaikutuksista =)
- Autotonna elelevä
Sanokaas naiset, mitä teette kun treffeillä paljastuu ettei miehellä ole ajokorttia eikä autoa. Kyseessä siis oma valinta, kun ei sellaista ole koskaan tarvinnut suuressa kaupungissa asuessa. Suomessa se on aika harvinaista, mutta isommassa maailmassa aika tavallista, kuulemma.
Pitääkö siis miehellä olla 101% varmuudella ajokortti ja auto? Minne et voisi matkata ilman autoa? Tarvitsetko oikeasti autoa mennessäsi kauppaan? Mä kannan sieltä joka viikko kaks kassia jotka painaa sen 10 kiloa.
Terveisin mies joka kävelee alta 5km matkat ilman mitään ongelmia ja käyttää julkisia silloin kun tarvitsee köpötellä pidempiä lenkkejä. Mulla on myös jo kouluikäinen poika, jonka olen kasvattanut tällä elämäntavalla exäni kanssa eläen, ja tiedän että on naisia joille tämä ei ole ongelma. Tuntuupa vain, että tällaisia naisia on TODELLA harvassa, kun treffit jäävät yleensä viimeisiksi siinä vaiheessa kun sanon että auto ei ole juuri millään tavalla osa mun elämää, onhan se kiva joskus mutta sellaisia reissuja tulee ehkä kerran kesässä jolla autoa oikeasti tarvitsisi, siis minne ei bussilla tai junalla tai taksilla pääse.
Mulla ei ole koskaan ollut vaikeuksia päätyä treffeille, oon ihan kivan näköinen ja supliikki tyyppi, mutta autoa en ole hankkinut enkä näillä näkymin myöskään ole sellaista hankkimassa. Mitään fanaattista vakaumusta mulla ei asian suhteen ole. Ei ole kun ei ole tarvinnut. Tuntuisi typerältä korottaa pisteitä treffeillä laittamalla monta tonnia pöytään ajamalla ajokortti ja hankkimalla joku viiden tonnin käytetty biili kaupasta. Tuntuu siis jotenkin pirun pinnalliselta toiminnalta.- yhden naisen näkemys
Miehen autottomuus sinänsä ei ole ongelma, siis jos kaupungissa asutaan. Mutta itse ainakin haluan auton ja hankin sellaisen heti kun rahatilanne sallii, vaikka ilmankin saattaisin pärjätä.
Luulisin että jos kuulen että miehen elämäntapaan kuuluu autottomuus, niin miettisin vähän, alkaako hän tyrkyttää samaa minulle. Jos mies tekisi selväksi ettei hän tee asiasta numeroa, niin ei siinä sitten mitään ongelmia ole.
- mizzuuh
No jos mies on muuten tosi kiva niin miksi ihmeessä heittäisin pois pelkän autottomuuden takia?? Mä itse asias tykkäisin siitä että mulla olis valta ratissa :-D Kunhan nyt ei tarvii sitä äijää alkaa kuskailemaan koko ajan joka puolelle.
- ++???????????++
Mulle pippuripihvi ja tolle huoralle puuroo.
- 10-17
Treffisäännöt ja hyvät tavat, tässäpä arvoisalle lukikunnalle mietittävää. Olen mies, joka ei juo, eikä polta. Hyvät käytöstavatkin on omaksuttu, koti on pidetään siistinä siksi ei kotieläimiä ja vakaa on taloudellinen asema kun on hyvä työpaikka. Lapsia ei ole edellisistä suhteista. Samantyyliset vaatimukset asetan myös naiselle!! ja kas kummaa sinkkumiehenä saadaan olla kun vastaavaa naista ei löydy. Tuleepi tässä mieleen, että mielellään asetetaan vaatimuksia toista sukupuolta kohtaan, mutta täyttääkö vaatimusten esittäjä sitten vastaavasti hänelle asetetut odotukset... ei sen puolen sinkkuna olen mielelläni, kun ei hengenheimolaista löydy
- Bah
Voi luoja. Viisi vuotiaatko tällä jakelee treffi "Ohjeita" ja "sääntöjä"? Haha, johan meinaan kuolla nauruun. Kas kun et kirjoita manuaalia kirjakauppaan myytäväksi. Tuollaiset lista/tilasto/sääntö treffi kumppanit ovat olleet aina niitä kaikista huonoimpia ja ikävystyttävimpiä.
- Tiinatietää
Viiniä naamaan ja Kalasatamaan naimaan. Siitä se lähtee.
- Tsiisus......
1. Treffivinkki miehille:
ÄLÄ VILKUILE MUITA NAISIA OLLESSASI TREFFEILLÄ! - farscape68
Naisena otan kantaa kohtaan 12: minusta on todella huomaavaista tarjoutua hakemaan nainen sovitusta paikasta ja myös palauttaa sinne. En koe kyytitarjousta ollenkaan liehittelynä vaan ihan herrasmiesmäisenä eleenä.
Tapanani on ennen treffejä kommunikoida sen verran viesteillä ja puhelimitse, että tiedän kenen kanssa olen tekemisissä. Ihmisistä löytyy yllättävän paljon tietoa jo pelkän puhelinnumeron perusteella, jos se ei ole salainen tai prepaid. Jos henkilöllisyys ei selviä ennen ensimmäisiä treffejä, niin silloin toki kannattaa harkita, meneekö vieraan kyytiin.
Vuosien aikana takana on muutamat treffit, kun olen mennyt miehen kyytiin ja kaikki ovat osanneet käyttäytyä. Suurimman osan treffeistä olen sopinut ilman kyyditystä kaupungin keskustaan, jonne on helppo tulla miltä suunnalta vain ja sehän on tietysti järkevin ratkaisu.
Kaikenlaista mahtuu joukkoon, mutta jos oma ihmistuntemus on normaalia tasoa, niin esim. juuri puhelimessa voi päätellä ihmisestä aika paljon jutuista ja puhetyylistä.- 14+20
Miksi sitä pitäisi kamalasti kuluttaa aikaansa siihen viestittelyyn ja puhelimessa höpisemiseen, kun yleensä se livetapaaminen on kuitenkin se, josta selviää onko toista kohtaan kiinnostusta. Live-elämässäkin sitä kohdataan ihan kasvotusten. Aina tästä puhelimessa puhumisesta täällä puhutaan, mutta en ainakaan oman ikäisissä naisissa tuossa kolmenkympin kummankin puolen ole kertaakaan törmännyt siihen, että joku olisi halunnut jutella puhelimessa ennen tapaamista. Kyllä jos jonkun naisen kanssa olen tavannut,niin se tapaaminen on järjestynyt ihan muutaman viestin jälkeen. Deittailusta on jo aika pitkäkin kokemus. Liekö sitten joku vanhempien naisten juttu, että ei haluta lähteä spontaanisti tapaamaan ihmisiä. Jos lähdetään siitä, että henkilö on viestien perusteella täysjärkisen tuntuinen niin sitten vaan treffit julkiselle paikalle. Naista ehtii hakea ja kyyditä myöhemminkin, jos juttu jatkuu. Sen sijaan ymmärrän, että netissä on syytä olla varovainen eikä ehdotusta kyydistä aina edes katsottaisi hyväksi, jonka vuoksi en moista edes ehdota.
- viisastunut täti
Nyt taas deittailun aloittaneen ja kunnolla taukoa pitäneenä, laitan korteni myös kekoon.
Kun treffaatte tai puhelimessa juttelette ensimmäisiä kertoja ÄLKÄÄ ( koskee niin miehiä kuin naisia) aloittako heti sitä exienne tai ent.seurustelukumppanienne mollaamista!
Olen nyt parin miehen kanssa päässyt jutteluasteelle, eikä sieltä oikeastaan mitään muuta tullut, kuin juuri näitä exien haukkumisia, ja oman erinomaisuuden korostamista.
Eihän sitä kiinnostusta ja jatkoa voi syntyä, kun ei kuule kuin vali, vali vali.
Onhan meillä jokaisella menneisyytemme ja harmaat alueemme elämässä, mutta ei kai niitä ole tarkoitus ekoilla treffeillä julki tuoda?
Vai olenko jotenkin erilainen, onko hyvä, että asiat selviää tälläkin saralla heti ensikättelyssä?- 16+13
Jos nainen alkaa valittamaan exän huonoutta heti alkuun niin silloin jo tietää miten hän tulee sinusta puhumaan jos suhde syntyisi ja ero sitten koittaisi. (samat sanat varmaan myös miehistä)
Eipä siinä paljoa kiinnosta miettiä mitään jatkoja...
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273633- 412469
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut362314Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s72067Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431572- 381559
- 141372
- 1281310
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2681293Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451275