komea mies + punkero nainen

-punkerolollo-

Mistä löytyy niitä ihania komeita miehiä, jotka haluavat seurustella crokseissa lyllertävien pullukoiden kanssa? Kyllä semmosia on olemassa, olen usein nähnyt kaupungilla näitä pariskuntia.
Tuskin he ainakaan baarissa ovat tavanneet?
Mahtaa punkeroista tuntua mukavalta kun vierellä on semmoinen hunksi, eikä mikään peräkammarin poika. kyllä kelpais mullekin ;)

50

2700

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • NikoS

      Ei sellaisia ole, paitsi ehkä mustissa miehissä (?).

    • SBLII2

      Eiköhän ne parit ole tavanneet naisen ollessa kunnossa, sitten myöhemmin lihonneet.

      • kliininen ¤4¤4

        Sinulle SBLII2------------ Mitä tarkoitat sanomalla "naisen ollessa kunnossa"--------eikö silloin olla kunnossa jos on pyöreähkö, lue historiaa jos osaat lukea niin saat huomata eri aika kausien ihanteet, mitä tulee laihuuteen ja lihavuuteen. Eiköhän ne ole ne laihat jotka yrittävät saada lihavammat tuntemaan syyllisyyttä kehostaan, ja ihmettelen sitä kovasti, kun he nyt ovat niin ihanan laihoja niin ovat saavuttaneet oman paino maalinsa niin eikö se riitä, onko pakko alkaa ivaamaan muita. Vai onko se totta että kun on laiha niin sitä ollaan aina huonolla tuulella. En itse ole koskaan tavannut huonotuulista pyöreämpää ihmistä.


      • pitääköyhteiskunnanhoit
        kliininen ¤4¤4 kirjoitti:

        Sinulle SBLII2------------ Mitä tarkoitat sanomalla "naisen ollessa kunnossa"--------eikö silloin olla kunnossa jos on pyöreähkö, lue historiaa jos osaat lukea niin saat huomata eri aika kausien ihanteet, mitä tulee laihuuteen ja lihavuuteen. Eiköhän ne ole ne laihat jotka yrittävät saada lihavammat tuntemaan syyllisyyttä kehostaan, ja ihmettelen sitä kovasti, kun he nyt ovat niin ihanan laihoja niin ovat saavuttaneet oman paino maalinsa niin eikö se riitä, onko pakko alkaa ivaamaan muita. Vai onko se totta että kun on laiha niin sitä ollaan aina huonolla tuulella. En itse ole koskaan tavannut huonotuulista pyöreämpää ihmistä.

        Ääripäät on aina vääriä. Muoti ja fysiologia ei kuulu yhteen! Ihminen voi olla vielä kolmikymppisenä hyvässä kunnossa vaikka olisikin obeesi, mutta elimistö rupeaa kyllä oireilemaan ennemmin tai myöhemmin. Ylipaino tekee tehtävänsä, syövän ja kroonistensairauksien mudossa. Normaali terve paino kunniaan, ei mitään kehopositiivisuutta bmi 30 ja yli.


    • syvyyttä suhteisiin

      Miksei sitä vaan voida myöntää, että jotkun miehet tykkäävät pyöreistä naisista. Sitäpaitsi me emme tiedä mihinkä ominaisuuteen yksittäinen mies on rakastunut juuri yksittäisessä naisessa. Voihan pyöreä nainen olla hyvinkin miehen mielestä älykäs, rikas, naisellinen, äidillinen, himoittava, ihana, kunnian himoinen, mukava ja hänen sielunsa toinen puolisko. Kaikki lihaksikkaat miehet eivät ole ulkonäkökeskeisiä, vaan osa heistä arvostaa naisen henkisiä ominaisuuksia. Ehkä he sopivat hyvin yhteen? Aika hepponen suhde, jos naisen ja miehen liitto perustuu pelkästään ulkonäköön...

    • lylleröjuups

      ihmettelen vaan, että mistä tämmöisiä miehiä oikeasti löytyy?
      taitavat olla aika harvassa...

      Tulee vaan mieleen joku tuhkimotarina, jossa mies monien sattumusten kautta ihastuukin tähän lylleröön, vaikka ympärillä olisi ties mitä vosuja. Vai miten muuten tälläinen suhde saisi alkunsa? Kouluissa kaikki samanlaiset henkilöt ajautuvat yhteen ja baareissa komistukset ei näitä möllyköitä huomaakaan.
      "Ulkonäköön ihastutaan ja luonteseen rakastutaan" vai miten se ny meni, mut miten joku komistuts oikeasti ihastuisi johonkin harmaa varpuseen (olipa sitten 100kg lyllerö tai 50kg kukkakeppi). jännää juu.

    • jlvvhjl

      No onhan niitä ainakin maailmalla, siis tuolla UK:ssa tarkemmin sanottuna. Ei olleet mustia miehiä, ja iästä päätellen ei nyt ihan kauhean kauaa olleet seurustelleet luultavasti....

      • Laamarukka

        UK:ssa naisten ja miesten ulkonäöllinen tasoero taitaa muutenkin olla aikamoinen. On paljon komeita miehiä, mutta vähemmän niitä kauniita naisia.


    • kaunotar ja lyllerö

      Mä oon just varmaan tollanen aloittajan kuvaama lyllerö nainen, BMI siinä 28 ja olen aivan tyytyväinen itseeni. Se, että olen ylipainoinen, ei muuta mitenkään halujani. Eli en ole koskaan syttynyt läskeistä miehistä vaan hoikista, timmeistä ja komeista miehistä ja minulla on niihin täysi oikeus. Olen tottunut saamaan tahtoni läpi ja rinnaltani löytyykin oikea komistus, jonka itsetunto kestää sen, etten ole nykyisten sairaiden ihanteiden mukainen. Olen muodokas nainen enkä mikään pakkasen raiskaama lapion varsi!

      • mä kans

        oon sellanen lyllerö joka ei lujaa pääse juoksemaan. En silti koskaan 100 kiloiseksi lihoa koska olo tulee liian sairaaksi. Ennemmin kuljen krokot jalassa kuin korkkarit joilla aiheuttaa itselleen kipuja, sekös vasta tyhmyyden huipentuma on?
        Jos pitäisi miehistä valita, tavallinen pulliainen jolla järki leikkaa vai riikinkukko joka pörhistelee sulkiaan omaksi ilokseen, kyllä tavis vie voiton kotiin.
        Kaikki riippuu silti käytöksestä, eihän sillekään mitään voi jos ulkonäköä on suotu niin ettei voi olla huomaamatta. Kusen nousu päähän tietää aina huonoja uutisia.


      • Plöps

        Toi miinus tuli vain siitä, että sulla näköjään on silti oikeus mollata "pakkasen raiskaama lapion varsi"-kommentilla.. :D

        En meinaan tajua.. jokainen on oman kokoisensa, mutta juuri ns. muodokkaimmat saa luvan sitten haukkua miten lystää normipainoisia tai hoikkia? Huh..

        En muuten ole laihimmasta päästä.. mutten ikinä menisi esim. siskoani haukkumaan tuolleen..


      • Jannetski

        Onko Luka jotenkin tervettä olla läski?


    • poikkeus säännössä

      Minulla on sellainen komea, ulkomaalaisen näköinen mies, jota usein luullaan italialaiseksi tai turkkilaiseksi, vaikka ihan suomalainen on. Salilla ei käy, mutta tekee sellaista työtä, että sikspäkki ja hauista löytyy. Pituutta on 191cm ja minä olen 177cm ja BMI on 29. En meikkaa, enkä pukeudu mitenkään naisellisesti, vaan farkkuihin ja t-paitaan/villapaitaan. Mies onkin sanonut että nimenomaan tykkää sellaisista isoista, rempseistä naisista, eikä mistään kaloreita laskevista bimboista, jotka ei voi edes kaupassa käydä ilman sotamaalausta :)

      • poikkeus säännössä

        Niin ja baarissa tavattiin, tuli samaan pöytään istumaan, kun muualla oli täyttä. On sanonut että ihastui muhun koska en ollut kuin toiset naiset (eli yrittänyt miellyttää häntä) vaan sanoin mielipiteeni ronskisti :) Niin ja silmiiini ihastui kuulemma myös :)


    • ei niin timmimimmi

      On hyvä että miehistä löytyy semmosia jotka tykkää pyöreähköistäkin naisista :)
      hyvä!

    • 5 + 13

      Fakta teille lylleröille, ei niitä ole. Ja jos sellanen sattuukin löytymään, todennäkösesti on väkivaltainen, uskoton ja taipuvainen epärehellisyyteen. Itsestään huolehtivat ja terveen itsetunnon omaavat miehet, kuten itsekin, tykätään vastaavista naisista.

      • poikkeus säännössä

        Eli nainen, joka on pyöreä, ei voi mielestäsi omata silti tervettä itsetuntoa? höpö höpö. Jos mies on komea ja hyväkuntoinen, niin ei se sitä tarkoita että on salilla juokseva pinnallinen solarium-pelle. Kasvoilleen nyt kukaan ei paljoa mitään voi ilman kirurgin veistä, kroppaan nyt tietysti voi jonkin verran vaikuttaa. Tuo minun ukko ei varmaan ole sellainen "itsestään huolehtiva"- tyyppi, koska syö rasvaista ruokaa, ei käytä mitään ihonhoitotuotteita, paitsi kesällä aurinkorasvaa, eikä käy salilla treenaamassa. Kuitenkin timmissä kunnossa, ja silti varmaan maailman kiltein mies


      • Tunistaepävarmuutesi

        Kuulosti ihan minäkuva häiriösen epävarman miehen puheelta.
        Ja itsestää epävarmoja miehiä on vaikka kuinka ja paljo


    • Maibee

      Onkohan tässäkin samanlainen tapaus kuin miesten pituus tuntuu olevan. Osa miehistä tykkää pullukoista, mutta yleinen ilmapiri on sitä vastaan, jolloin useimmat ei uskalla iskeä tällaista naista. Sillä jotenkin tuntuu, että miesten pituus on samanlainen uskomus. Naiselle riittää monasti että mies olisi vain hieman pidempi, mutta ulkoapäin tulee paine, ettei mies voi olla keskivertoa lyhyempi. Sitten siitä suhteesta ei tule mitään, kun ei pysty käyttämään sukujuhlissa korkkareita ilman että mies näyttää typerältä. Kuten ei komea mieskään voi viedä sitä mukavaa ja leppoista naista ulos rannalle.

      • sp

        Kuulostaa uskottavalle minusta.


    • isosti pläski

      Meitä on kuulkaa niin joka lähtöön ettette voi käsittääkään. Monet miehet tykkää isoista tytöistä ja hyvällä itsetunnolla varustetut sen kehtaavat tunnustaakin seurustelemalla/menemällä naimisiin ison tytön kanssa.

      Ja mikä ihme se nyt on että mies tykkää lihavasta naisesta kun jotkuu hullut rakastuu jopa autoihinsa tai joku himoitsee jalkoja tai sukkahousuihin pukeutumista.

      Sitten on näitä jotka salaa himoitsee mutta eivät kehtaa isoa ottaa koska kaverit alkais vittuilee.

      Yleinen kauneusihanne kun nykyään on et pitäis olla suunnilleen luuta ja nahkaa et on kaunis, niin minkäs heikko mies yhteisön paineille voi.

      Afrikassa suurin osin kai vielä ihanne, et naisessa on muutakin kuin luu ja nahka, niin siksi näitä mustia miehiä näkee niin usein tuhtien tyttösten kanssa.

      Täällä suomi24.lla on muutenkin vallalla sellainen omituinen käsitys, että vain kauniilla, hoikilla ja menestyneillä ihmisillä on oikeus onneen ja rakkauteen. Totuus nyt vaan on se että myös rumat, köyhät ja lihavat rakastavat siinä missä kuka muu tahansa.

      Kauneushan on katoavaista kuten nuoruuskin, mutta läski on ja pysyy;)

      Itse oon huomattavan ylipainoinen eikä silti baarista tarvis yksin lähteä jos seuraa haluais. Naimisissa olevana ei kuitenkaan tule kyseeseen syrjähypyt, varsinkin kun oma mies on aivan sairaan hyvän näköinen ja lihaksiskas komistus jonka muuten oon tavannu just näin isona kun nyt olen.

      • huh huh

        Läskeys altistaa sairauksille, joten miksi semmoista pitäisi ihannoida? Läskit keksivät aina ties mitä puolustaakseen omia kilojaan.


      • isosti pläski
        huh huh kirjoitti:

        Läskeys altistaa sairauksille, joten miksi semmoista pitäisi ihannoida? Läskit keksivät aina ties mitä puolustaakseen omia kilojaan.

        Joo läski altistaa sairauksille ihan niinku vaikka auringonotto melanoomalle ja tupakan poltto keuhkosyövälle. En käsittääkseni sanonut että pitäisi läskeyttä ihannoida, mutta heitäkin on jotka niin tekee ja sinä et sille mitään voi. Sitäpaitsi kaikki ovat kuolleet jotka leipää ovat syöneet, että näillä mennään.

        Ja ihan vaan tiedoksi että sairaalloinen laihuuskaan ei ole terveellistä ja sekin altistaa sairauksille ja erilaisille puutostiloille.

        Käsittääkseni tässä maassa ei ole laissa määrättyä painoindeksiä.Niin kauan kun olen terve ja jaksan itse kiloni kantaa, ei kenelläkään ole sananvaltaa minun liikakiloistani eikä minun tarvitse niitä kenellekään puolustella.


      • lyö vaan nousen aina

        Hoikkana alle 180cm miehenä kuule voisin väittää, että kuulun ylivoimaisesti lyödyimpään ihmisryhmään tällä palstalla ;-)


    • ööörioeoje

      No taas on aihe keksitty, Siis nyt on ylipainoisten vuoro olla hampaissa. Näistä kirjoituksista saa sen käsityksen että jos naisella on ylipainoa niin silloin hän ei ole saman arvoinen kun muut. Itse en ole koskaan katsonut ihmisten ulkonäköön tavattuani uuden ihmisen, enkä käskenyt heitä punnitsemaan itseänsä tietääkseni voisivtko olla ystäviäni. Itse en ole lihava enkä laiha vaan ihan tavallinen, ja en koskaan haluaisi olla edes tekemisissä ihmisen kanssa joka luokittelee ulkonäön perusteella ja vielä jopa pannut merkille että nainen on lihava ja mies hoikka, voi hyvä ihminen mitä tälläinen ihminen oikein sisältää, minusta kaikki ihmiset ovat kauniita niin lihavat kuin laihatkin. Ja te jotka intoilette niin kovasti ja olette lihavia ihmisiä piikittelemässä, muistakaa että moni aineenvaihdunta sairaus tekee sen että ihminen lihoo-----vastoin tahtoaan, ja siihen kun sitten lisää ihmisten piikittelyn niin mukavaa ei ole tälläisellä ihmisellä. Sivistynyt ihminen ei takerru tuollaisiin asioihin.

      • Vipukasi

        On kauheaa katsella läskejä naisia helteellä hikisinä lyllertämässä krokseissa.

        Taas sopusuhtaisia kaunottaria ilaman hikeä tepsuttelemassa kauniisti.


      • NytOpe ei ymmärtänyt
        Vipukasi kirjoitti:

        On kauheaa katsella läskejä naisia helteellä hikisinä lyllertämässä krokseissa.

        Taas sopusuhtaisia kaunottaria ilaman hikeä tepsuttelemassa kauniisti.

        Ja pointtisi oli?


    • liianko-komea

      "Ulkonäköön ihastutaan ja luonteseen rakastutaan" vai miten se ny meni, mut miten joku komistuts oikeasti ihastuisi johonkin harmaa varpuseen *

      Siinäpä kysymys,mut näin vain kävi&meni.

    • unelmaukko

      oishan se aikas ihanaa, jos itse sais vaan maata sohvalla kaljaa juoden ja shipsejä syöden, kroksit jalassa ja halpa-hallin jätti paita päällä ja mies vaan urheilis ja pitäis huolta ulkonäöstään.

      Ja mikä parasta, ei tartteis pelätä, että ukko on vieraissa, koska hän rakastaa pirtsakkaa luonnettani eikä välitä siitä vaikka olen kohta 200kg ja peseytyminenkin tuppaa joskus unohtumaan :)

      Tuskin on mahdollista, vai?

      • pim pim pom

        Tuskin mahdollista ihan tuolleen. Jos peseytyminen on kuitenkin hoidossa ja painoa 100kg mittarissa, niin sitten näkisin tilanteen olevan ihan mahdollinen. 200kg on kuitenkin jo niin lihava, että käytännössä mies saisi toimia omaishoitajana ja kuskata sinua pyörätuolissa, pyyhkiä takapuolesi kun et itse yllä jne. Ei miehet sellaista halua, vaikka muuten pullukoista tykkäisivätkin. Joku raja sentään.


    • 12c2c

      joo, on niitä. Mutta TOISINPÄIN ei ole koskaan. Vai oletko nähnyt kaunista hoikkaa naista lihavan miehen kainalossa?

      • yggfjh

        Mitä höpäjät? Keski-ikäisissä ja vanhemmissa tuppaa olemaan ihan rajastansa ison miehen vierellä hoikahko nainen....


      • oho?

        Lähes joka kerran, kun menen kotipihaa kauemmaksi, näen parin, jossa mies on tuhdissa kunnossa ja nainen huoliteltu ja hoikka. Ihan nuorista alkaen vanhoihin aviopareihin. Nuoret miehet sentään verhoavat vatsakumpunsa väljiin paitoihin, vanhoilla maha killottaa housunvyötärön päällä äärimmäisen epäesteettisesti. Nuoret miehet hiihtelevät skeittikengissä, vanhemmat vaappuvat mukavissa nahkakengissä. Vierellä nainen sipsuttaa korkkareissaan. Pienten lasten vanhemmilla raskauskiloja näkyy ainakin yhtä usein isillä kuin äideillä.


      • hippahoppa

        mullakin on ilmeinen näköharha kun säännöllisesti näen 150-kg harlikkaäijiä joitten takaritsalla istuu joku anorektinen blondi.


    • Naiseni on timmi

      Iljettää ajatuskin seksistä jonkin 90kg valaan kanssa

    • Sattu Viitana

      On täällä jos jonkin näköstä lässyttäjää. Sillon ku nainen vie syömmen, niin ei siinä paljon vaakaa tai mittanauhaa katsella.

    • hoikka & kaunis Veer

      Jälleen näitä lapsellisia kommentteja ihmisen arvioita painon mukaan. Olen itse hoikka nainen mutta ihmisenä ihan samanlainen kuin nainen jolla on paljon enemmän kiloja. Jokaisessa on kaunista,oli se minkä kokoinen tahansa, on miehiä jotka tykkää enemmän pyöreimmistä ja miehiä jotka hoikemmista. On naisia ja miehiä jotka panettelee jos on hoikka tai jos on lihava. Antakaa kaikkien kukkien kukkia,silloin teillä itselläkin on mukavampi elämä.Ehkä se suurin vika on näiden arvostelijoiden omassa päässä.eivät ehkä itse olekkaan niin täydellisiä joten johonki on sitä pahaa oloa purettava.
      Kaunista ja hyvää elämää koosta riippumatta kaikille.

    • -mitäsmitäs-

      Lihavat on minusta seksikkäämpiä niin että miksi en heitä tapailisi. Ja miksen voisi heitä tavata baarissakin?

    • Sattu Viitana

      Unohdinpas taas vastata kysymykseen... ööö...mistä nyt sitten komeita miehiä yleensäkään löytyy? Kerro missä ne verevät naiset aikaansa kuluttavat, jospa hunksit tulevat sinne kärkkymään heti kun kuulevat mistä niitä löytyy?

    • 7+7

      Hmmm... Aloittaja ei ehkä oo "potentiaalinen punkero" tohon kuvailemaansa parivaljakkoon, koska ilmaisi oman ulkonäkökeskeisyytensä ;). Ymmärtääkseni parit, jotka muiden mielestä näyttää "eri tasosilta" ei ite nää sitä niin, koska heidän parinvalinnassaan on painanu muut ku ulkoset tekijät.

      Olen ollu hoikka, normaalipainonen ja lyllerö. Minulla on ollut kaiken painosia ja näkösiä miehiä. Miesten oma ulkonäkö ei ole vaikuttanut siihen mitä mieltä he ovat pullukoista naisista. Tunnen useampia miehiä, jotka itse ovat reilusti ylipainoisia, eivätkä he koskaan seurustelis ylipainoisten naisten kanssa. Sitten taas tunnen miehiä, jotka ulkoisesti kelpais suunnilleen naiselle ku naiselle ja heille ei tuota mitään ongelmaa ajatus pullukasta tyttöystävästä.

      Sellanenkin kävi mielessä, että onhan se pariskunta voinu tutustua niinkin, että molemmat on ollu pulleita ja sit sen jälkeen toinen laihtunu. Kuuluisko pulleron "vapauttaa" normalisoitunu kumppaninsa korkea-arvoisemmille hoikille ihmisille??? Tai ainakin miettiä että kylläpäs hän on nyt itsekäs kun punkerona vaan seurustelee hyväkroppasen kans...??

      Oon hoikkana ollu ainasessa lihomisen angstissa (teini!), sit lihonu ja pipo kyllä löysty, ku ns pahin pelko oli tapahtunu, eikä ollukkaa kauheeta. Ihan sama ihminen olin pulleenakin. Pilkkaa ja naureskelua tuli vastaan. Ehkä loukkaavinta on tulla kohdelluks kuin ois jotenki vähä-älyinen, ikäänkuin aivotki ois läskin seassa, eikä tajuis veettuilua. Noh, mutta on tosiaan miehiä, joille ylipainolla ei oo merkitystä ja sehän on tärkeintä, että ihmiset joita itse arvostaa, arvostaa sua kans. Ei se niiden matalaotsasten pilkkaajien arvostus ois mitenkään tavoittelemisen arvoista. Mut nyt ku oon taas kohta ns ihannemitoissa ja jokunen matalaotsainenki saattaa tulla kärkkymään, miten ne tunnistaa? En halua olla missään tekemisissä sellasten ylipainosille naureskelevien ukkojen kans. Tai no ehkä voisin stilettokoroilla astua niiden pallien päälle, jos jalkoihin jäävät...

      • kysyn vaan....

        " En halua olla missään tekemisissä sellasten ylipainosille naureskelevien ukkojen kans. "

        Voisko nuo ko. miehet laittaa tänne tuntomerkkejään?
        Oisko hyvä sopia joku yleinen merkki, mitä he kantais yöelämässä ja muualla julkisilla paikoilla?


    • Huoh*

      Eiköhän se ole jokaisen oma asia kenen kanssa on, pitäkää huolta omista asioistanne ihmiset. Minkä ikäsiä te ootte?

    • Sattu Viitana

      Mä oon 35. Minkäikäistä etsit? :P

      • Huoh*

        Kiitos, en ole etsimässä mitään. Ihmettelen miten aikuiset ihmiset jaksaa nähdä vaivaa toisten asioista ja arvotella toisten ulkonäköä ja kuka on minkäkin näköisen ihmisen kanssa.


      • Sattu Viitana
        Huoh* kirjoitti:

        Kiitos, en ole etsimässä mitään. Ihmettelen miten aikuiset ihmiset jaksaa nähdä vaivaa toisten asioista ja arvotella toisten ulkonäköä ja kuka on minkäkin näköisen ihmisen kanssa.

        Ole hyvä vaan. Se oli huono vitsi, tilanne saattoi minut kiusaukseen.


    • 3+12

      "Olen muodokas nainen enkä mikään pakkasen raiskaama lapion varsi! "

      Miksi tää keskustelu pitää aina vetää överiksi? Mun BMI on 20, oon mies ja ihan ok varreltani, mutta ei mulle tulis mieleenkään alkaa haukkumaan mua isompia naisia tai miehiä, ei se oo multa mitenkään pois jos joku on mua isompi tai pienempi. Tää S24 on siitä hassu palsta, että täällä ei oo ku ääripäitä mielipiteissä, joko tykätään laihoista tai sit tykätään isommista, joko tykätään paljaista tai tursoista, joko lyhyistä tai pitkistä, mut koskaan ei oo siltä väliltä tai perhana sentään, jopa niin että ois kummatkin! Sehän ois ihan extravaganzaa! Että osaa olla ihmisillä vaikea elämä, kun omat tarpeet tyydyttyy vain jos 78659470278 ominaisuutta täsmää just eikä tasan.

      Mun kaks penniä oli siinä, kiitos ja näkemiin. Mä lähden baariin nauttimaan mukavan naisen seurasta, oli se sitten iso taikka pieni.

    • Ristooks

      Tunnustan olevani tuollainen mies, joka tulee sinua crokseissa lyllertävän pullukan kanssa vastaan . Ei, en seurustele sen naisen kanssa. Minulla on kaunis vaimo ja pari lasta toisella paikkakunnalla. Käyn pullukan kanssa kahvilla, syömässä....ym. siis treffeillä. Näyttäytymässä kaupungilla. Vastaavasti pullukka harrastaa kanssani seksiä silloin kun minä haluan, sellaista seksi kuin minä haluan...ja hän on vielä hiton hyvä siinä.

      Niin mistä minut on löydetty.... VictoriaMilanista.

    • Olen tavannut yhden miehen, joka ihan aidosti tykkäsi ylipainoisista naisista. Tosin hän itsekin oli ylipainoinen.

      Jonkin verran on sitten näitä, joiden kumppanit ovat lihoneet parisuhteen aikana. Useimmiten vaan kumppanit ovat molemmat samantyyppisiä, koska syövät samoja ruokia. Lapsen tulo on kuitenkin uhka, koska nainen jää pois rutiineista ja on usein jääkaapin vierellä koko päivän. Raskausaikana lihominen on mys sallitumpaa kuin muulloin.

    • BMI23

      Luultavasti nainen on ollut silloin timmi kun ovat tavanneet ja sitten lihonnut parisuhteessa, esim. raskauskilot jääneet tai nainen on muuten lakannut huolehtimasta itsestään.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1575
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1214
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1137
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1046
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      995
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      987
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      902
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      890
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      734
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      680
    Aihe